Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 26 van 36 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes - Pagina 26 Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 4:16

Met die BMR mag ik 2570 a 2800 kcal per dag :O

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Poubelle vr 19 apr 2013 - 4:20

Ja maar jij sport ook heel veel he Jip.
Volgens mijn bmr mag ik 2052 calorieën per dag. Probeer voorlopig daar wel onder te zitten.

Het gaat hier al twee weken heel goed! Ok, behalve in het weekend dan. Maar doordeweeks snoep ik niet, ik heb er ook geen trek in. Woensdag had ik wel een rotdag, ik moest snel naar het voetbalveld voor het schoolvoetbaltoernooi en had geen tijd om te eten. Toen ik 's avonds thuis was had ik zo'n enorme zin in friet maar ik ben de Febo voorbijgelopen en heb macaroni gemaakt. Was toen wel trots op mezelf, haha!

Als ik een maand meer te besteden heb koop ik wel bio vlees, anders niet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Sterre vr 19 apr 2013 - 4:25

Precies Jip, niks mis met jouw stapeltjes brood, heb je gewoon nodig!

Ik denk dat we vorige week zo'n 75 euro kwijt waren aan boodschappen. Daar zat ook wat voorraad bij. Biologisch vlees vind ik eigenlijk ook te duur, tegenwoordig koop ik scharrelvlees bij de AH. Ik eet 2 a 3 dagen per week vegetarisch en natuurlijk ook soms vis.

Ik heb wel geluk dat ik vlakbij een groetewalhalla woon, bij mij om de hoek zijn tientallen goedkope groente en fruitwinkeltjes. Voor 6 euro heb je echt een hele zak vol, en ze hebben ook allemaal verse kruiden en specerijen. Handig!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 4:43

Weet ik, maar wist niet dat het zoveel dan elke dag moest zijn. Vorig jaar met de hele tr.iathlon had ik iets van 10000 calorieën verbrand. Die eet je er op zo'n dag ook niet bij. En dat is met een paar uur fietsen ook zo: ik heb sportdrank, repen en sportgels bij me, maar dat vult nooit genoeg aan. Eet dan ook 4/5 boterhammen en nog een bak muesli als ik thuis ben, dan voel ik me ook de rest van de dag niet flauw of zo.

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 19 apr 2013 - 10:46

Oh ik heb echt zo'n heerlijke week gehad! Gewoon lekker gezond gezeten en ik kan ineens ook mijn vreetgedrag onder controle houden (met chips enzo). Van de week op een verjaardag hadden we picolini's en heb ik er zonder moeite maar één op, terwijl ik er normaal gerust 5 of 6 naar binnen zou werken en gisteren hadden we wijn en 2 zakken chips met 4 personen en toen heb ik maar één handje chips op.

Vandaag had ik trouwens in de ochtend yoghurt met fruit, muesli en lijnzaad, 's middags een roggebroodje met boter en een restje salade van gisteren (ijsbergsla, witlof, nootjes, appel, rozijnen en dressing) en ik was echt heel duf vanavond rond 7 uur. Zou dat dan komen doordat ik bepaalde voedingstoffen niet heb gehad ofzo? Nou ja toen heb ik een hamburger en een eitje gebakken met sla, tomaat, augurk en uitjes op een speltbroodje enn daarna voelde ik me weer een stuk beter!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Punk'd vr 19 apr 2013 - 20:57

Goed bezig toet! Ik merk het echt ook zo. Ik heb zoveel minder behoefte aan met name chips. Gisteren heb ik 'zelf' chocolade gemaakt met amandelen en hazelnoten. (72%) chocoloade. En ik had 2 kleine stukjes op en poef, vol. Gewoon omdat ik de rest van de dag echt lekker en uitgebreid had gegeten.

Ik kan mijn snaaizin gewoon steeds beter onder controle houden Winterkilootjes - Pagina 26 281626781. Goed dat je gisterenavond nog wat hebt gegeten. Het klinkt nogal weinig, maar ik weet natuurlijk niet hoe je porties waren. En dat je je daarna beter voelde zegt denk ik al genoeg!

Ik woog vanmorgen 58.0 kg! Jeeh. Nog maar 1 a 2 kg en dan ben ik 'klaar'. Natuurlijk wil ik het gewoon de hele zomer lekker vasthouden en gezond blijven eten. Dat vind ik altijd weer een moeilijke, maar nu voelt het gewoon echt anders. Ik heb het echt idee dat het mij gaat lukken om de gezonde keuzes te blijven maken.

Fijne dag allemaal I love you

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 21:28

Deze week ging ook echt top bij mij! Mijn snaaizin is ook zo goed als weg omdat ik gewoon gestructureerd goed en genoeg eet. Dus nu eet ik wat lekkers omdat het lekker is en kan ik (meestal :p) stoppen na een stukje/handje. Helemaal prima.

Net lekker uitgeslapen dus ga nu pas ontbijt maken. Lekker ananas met yoghurt, nootjes en speldvlokken. Denk dat ik zo even ga skaten, het is lekker weer!

Gast
Gast

Bericht  Linda za 20 apr 2013 - 1:26

Klinkt goed, toet en Harrison.

Punk'd, lekkere chocolade!

Argh, ik heb een slechte dag! Vandaag voor het eerst met zoon en dochter samen. Dan ben ik toch gauw geneigd om snel een boterham naar binnen te stouwen.

Daarnaast is dat rot dieet wat ik moet volgen echt onhandig! Ik wilde lekker een papje maken van quinoa en amandelmelk. Amandelmelk in huis, toen bedacht ik me dat ik dat beter niet kon drinken (sterk allergeen, niet handig voor zoon z'n mogelijke allergieën).
Grrrr... Ik moet echt weer even een lekker ritme vinden met eten. Ik krijg nou steeds trek om te snaaien in zoete troep.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 2:02

Ik ben echt zo blij met onze jumbo. Ze hebben echt alles waarvoor ik normaal naar een eco winkel zou gaan. Speltpasta, zuurdesem en speltbrood, speltmeel, en veel bui producten voor een laag prijsje. Heb net weer lekker boodschappen gedaan op de noordermarkt en bij de jumbo.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 20 apr 2013 - 2:03

Harrison schreef:Ik ben echt zo blij met onze jumbo. Ze hebben echt alles waarvoor ik normaal naar een eco winkel zou gaan. Speltpasta, zuurdesem en speltbrood, speltmeel, en veel bui producten voor een laag prijsje. Heb net weer lekker boodschappen gedaan op de noordermarkt en bij de jumbo.

Denk je dat ze bij iedere Jumbo van die bui producten hebben? Winterkilootjes - Pagina 26 394967 Ik kan natuurlijk ook gewoon eens hier gaan kijken, maar dat is net even wat verder weg dan de appie!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Linda za 20 apr 2013 - 2:06

Hier in het winkelcentrum zit ook een jumbo. Ben er eigenlijk nog nooit geweest. Maar eens doen dan!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Minx za 20 apr 2013 - 2:07

Mss toch eens met mijn vader mee boodschappen doen dan smile. Net trouwens een veel te duur brood gekocht haha, ingredienten spelt, zout, desem, water. Wat wil je nog meer. Haal uit dit topic trouwens wel veel inspiratie Wink. Voor wat ik straks allemaal mag eten, want echt afvallen is nu geen doel meer het is vooral strakker worden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lady4 za 20 apr 2013 - 2:11

Hier bij de Jumbo hebben ze oerspeltbrood. Is dat dan net zo goed als gewoon speltbrood?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Exogenesis za 20 apr 2013 - 2:14

Mijn BMR in absolute rust is: 1297
en ik heb 2075 nodig om mijn gewicht op peil te houden.

Ik vind het alleen wat lastig te bepalen hoe veel ik sport. Ik heb gemiddeld gedaan, zo'n 3 keer per week sporten. Echter rijd ik minimaal 5 keer per week paard en fiets ik zo veel mogelijk. Maar daarbij zweet ik niet of nauwelijks. Mijn spieren voel ik altijd wel heel goed. Ik vraag me dus af in hoe verre dit betrouwbaar is. Ik kom ook echt niet aan die calorieën. Ja, met snoepen.

En Jip, hoeveel brood eet jij? Want ter vergelijking: ik sport niet fanatiek, maar eet 's ochtends 1 of 2 boterhammen, tussen de middag 4 boterhammen (vaak met kaas of pindakaas) en in de namiddag vaak ook nog eentje. Totaal 6 á 7 per dag. Dat heeft mijn lijf gewoon nodig, naast fruit en avondeten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 2:17

Exogenesis schreef:

En Jip, hoeveel brood eet jij? Want ter vergelijking: ik sport niet fanatiek, maar eet 's ochtends 1 of 2 boterhammen, tussen de middag 4 boterhammen (vaak met kaas of pindakaas) en in de namiddag vaak ook nog eentje. Totaal 6 á 7 per dag. Dat heeft mijn lijf gewoon nodig, naast fruit en avondeten.

Ik ontbijt bijna niet met brood. Alleen lunch/namiddag kom ik tot 4-6 boterhammen. Als ik wel met brood ontbijt, zoals vandaag, dan komen er 3-4 bij. Ik heb dus inmiddels 8 boterhammen op.

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis za 20 apr 2013 - 2:38

Oh, maar dat vind ik best meevallen dan! Mijn man fietst ook, net als jij, en hij eet ook extra veel brood op een fietsdag. Dat zal wel moeten, want je bent zo door je 'voorraad' heen.

Vorig jaar heb ik eens 100 km gefietst en ik had in verhouding te weinig gegeten. Aan het einde van de dag was mijn buik gewoon naar binnen gevouwen, zo had mijn lichaam mezelf opgevreten Embarassed Heel stom, want ik was helemaal van de wereld.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 2:52

Tijdens het fietsen (en hardlopen) heb ik wel sportvoeding mee, dus het is nietzo dat dat brood het enige is wat ik eet. Op den werkdag ook vijgen, gedroogde abrikozen, wortel, paprika, ander fruit.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale za 20 apr 2013 - 3:01

Hier gaat het ook weer goed Wink Rare, drukke week gehad en veel ongezonde dingen gegeten. Ik merk het dan direct aan m'n lichaam, ik ben hartstikke moe, futloos, hoofdpijn en opgeblazen gevoel.

Ik ben nu bezig met de voorbereidingen van de aubergine lasagne van Amber, ben benieuwd! Ik heb expres geen chips meegenomen tijdens boodschappen doen, ook al is het weekend en eet ik dan altijd wel chips. Ik ga vanavond lekker rauwkost snacken met een dipsausje van Duijvis erbij, vind ik erg lekker en is ook heel gezellig voor bij de tv! Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda za 20 apr 2013 - 3:16

Ik lust een hoop groente, maar aubergine is iets wat ik maar niet lekker klaar kan maken.

Wij eten een gierstsalade van ui, knoflook, kikkererwten, courgette en veldsla. Ik heb nu al bere trek!!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel za 20 apr 2013 - 3:26

Hoi!
Wij zijn gister lekker uit eten geweest, had een paar stokbroodjes op met tapenade en als hoofdgerecht heerlijke gevulde portobello met een paar frietjes. Daarbij een paar rode wijntjes. Het was heerlijk en niet te veel dus geen te vol gevoel.

Vandaag ontbeten met een bordje met sinaasappel en appel en een lepel muesli en lijnzaad erover (yoghurt was op) en een geroosterd Brabants roggebroodje met oude kaas.
Net in de stad een half raar hartig bladerdeeg achting broodje van de bakker Bart en net thuis een verse zuurdesemboterhsm met roomboter en rosbief. Vanavond gaan we broodjes hamburger maken. Lekkkereerrrr

En ik heb een heel vroeg verjaardagscadeautje gekregen van mijn vriend. Een HEEEEEUUUULLL MOOOI leren jasje!! I love you
Hij zit vrij strak om het lichaam en moet zich nog naar mijn lichaam gaan vormen maar ik mag nooit meer aankomen haha want dan past hij niet meer mooi, als dat geen motivatie is!

Ik woog vanochtend trouwens 51.5 kilo, dus meer dan 3 kilo eraf sinds ik begon en toch zie ik het nog niet heel erg goed. Ik zal binnenkort eens nieuwe bikinifoto's maken kijken of dat duidelijker is. Maar ach eigenlijk maakt het me ook niet veel uit, ik eet echt lekker zo en ik voel me goed.

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Punk'd za 20 apr 2013 - 4:33

Ik vandaag speciaal naar de Jumbo.. maar niets van spelt spullen Cry .. En nog duurder dan normaal gesproken bij de Albert Heijn haha. K. zei heel droog.. dat komt vast omdat onze Jumbo in een tjappie/aso buurt staat. Daar eten mensen geen spelt Winterkilootjes - Pagina 26 827601

Jammer dus. En dat is de enige Jumbo hier.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Curious za 20 apr 2013 - 4:41

Een geweldige tip voor jullie dames:

Maak eens zelf granola!!

Dat is soort zelfgemaakte gezonde muesli! Het is echt makkelijk te maken en ook nog veel lekkerder!

Te maken met wat je maar wil, maar ik doe t met o.a.:
Havermout
Quinoa
Tarwezemelen
Lijnzaad
Sesamzaad
Zonnebloempitten
Noten als cashew, pecan, amandelen, pistache, walnoot, hazelnoot
Gedroogd fruit (Cranberries, dadels, pruien, krenten banaan etc
kokossnippers zijn ook lekker erdoor

Kokosolie
Honing
Stevia om wat te extra zoeten[i][b]
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Curious za 20 apr 2013 - 4:45

Argh, ik kan mn vorige bericht niet goed bewerken want dan verwijderd hij letters die niet verwijderd hoeven!!

Google even op granola voor een recept, en maak daar naar eigen smaak iets van wat je lekker vind! Ik doe de granola ook op minder graden in de oven en dan iets langer, om een extra gebrande smaak te krijgen, dus ook daar kun je nog mee experimenteren!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Aziraphale za 20 apr 2013 - 4:46

Ik ga dit straks proberen te maken; kunnen we dat morgen lekker als toetje eten of als tussendoortje:

Winterkilootjes - Pagina 26 50FFF65B-491B-43FC-9320-745DF347DCEB-12662-00000DBC99BD6F63_zps5a45eb8f

Banaan, Griekse yoghurt erover, gehakte amandelen en kaneel en dit invriezen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 4:48

Op vakantie geweest en daar ongelofelijk veel en lekker gegeten, maar wél heel gezond en iedere dag wel 1 tot 5 uur bewogen (veel wandelen/fietsen/zwemmen/snorkelen). Tot mijn verbazing gaf de weegschaal 55.2 kilo aan. :shock: Wel erg weinig en er mogen best nog weer twee kilootjes bij wat mij betreft, maar het belangrijkste is dat mijn lijf echt een transformatie heeft ondergaan, geen vetjes meer, alles weer strak, gespierd (maar niet overdreven), gewoon goed! Voel me weer fijn en trots op mijn lichaam! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 36 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 36  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: