Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 15 van 36
Pagina 15 van 36 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 36
Re: Winterkilootjes
Mijn vriendje stuurde mij de volgende link: http://www.sonneveltopleidingen.nl/detox-superfood
Hiermee kun je het e-book downloaden waarin de werking van voedingsstoffen op je lichaam worden uitgelegd door een professor. Ik ben heel benieuw naar jullie mening hierover. Ook staat er achterin het boek een 12-daagse detoxkuur met dus alleen maar superfood. Helaas moet je maandloon hiervoor boven de 5000 euro per maand zijn geloof ik Maar misschien kunnen we samen goedkopere vervangers vinden!
Hiermee kun je het e-book downloaden waarin de werking van voedingsstoffen op je lichaam worden uitgelegd door een professor. Ik ben heel benieuw naar jullie mening hierover. Ook staat er achterin het boek een 12-daagse detoxkuur met dus alleen maar superfood. Helaas moet je maandloon hiervoor boven de 5000 euro per maand zijn geloof ik Maar misschien kunnen we samen goedkopere vervangers vinden!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Nouuuu! Het ging zo goed vandaag, ik ben na mijn werk naar de sportschool geweest en daarna heb ik een heel gezond wortelsoepje met kokosmelk, gember en rode peper gegeten met wat bruin stokbrood.
Maarrr mijn vriend moest zo nodig weer allemaal lekkere dingen kopen en nu ben ik gezwicht en eet ik chocolade cranberries. Wel met pure chocola, maar veel te veel. Hij heeft echt last van impulsaankopen als het gaat om toetjes en chocola. Niet handig!
Maarrr mijn vriend moest zo nodig weer allemaal lekkere dingen kopen en nu ben ik gezwicht en eet ik chocolade cranberries. Wel met pure chocola, maar veel te veel. Hij heeft echt last van impulsaankopen als het gaat om toetjes en chocola. Niet handig!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden die amandelpasta die jullie hebben, is die van AH eigen merk?
Ik kon 'm de vorige keer niet vinden, ga vanmiddag nog maar eens op zoek.
Ik ga zo les 2 van start to run doen en morgenavond weer naar de sportschool.
Vanavond maak ik verse tomatensoep, en morgen eet ik gemarineerde biefstukpuntjes met wokgroenten.
Hopelijk houd ik dit weer even vol want de afgelopen maand is de klad er in geraakt.
Ik kon 'm de vorige keer niet vinden, ga vanmiddag nog maar eens op zoek.
Ik ga zo les 2 van start to run doen en morgenavond weer naar de sportschool.
Vanavond maak ik verse tomatensoep, en morgen eet ik gemarineerde biefstukpuntjes met wokgroenten.
Hopelijk houd ik dit weer even vol want de afgelopen maand is de klad er in geraakt.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Poubelle weet niet of ze dat bij de AH verkopen. Ik koop het altijd bij de natuurwinkel. Die is ook echt biologisch met zo'n laagje olie. Ik denk sowieso dat de AH daar niet aan doet.
Gast- Gast
Ok, thanks!
Dan ga ik kijken of de natuurwinkel open is.
Dan ga ik kijken of de natuurwinkel open is.
Poubelle- Ratel
Ik haal amandelpasta ook bij de natuurwinkel. Volgens mij verkoopt de supermarkt het niet en inderdaad, dan is het ook niet biologisch (in deze zit alleen amandel en wat zeezout, geen conserveermiddel en E-tjes)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Het viel me trouwens net ineens op hoeveel platter mijn buik is vergeleken met een jaar geleden ofzo. Jammer dat ik het toen niet opgemeten heb want nu kan ik niet goed vergelijken maar ik zie het verschil echt supergoed.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb 'm net gehaald! Superlekker!
Heb meteen een zak volkoren speltmeel meegenomen voor als ik zelf wat wil gaan maken.
Heb meteen een zak volkoren speltmeel meegenomen voor als ik zelf wat wil gaan maken.
Poubelle- Ratel
Jaa dat wilde ik idd gaan doen. Maar nu heb ik koorts, dus dan ga ik niet. Gelukkig morgen gewoon hockey, vrijdag trainen met fysio en zondag weer hockey. Dus kom wel aan mijn beweging. Als het zaterdag mooi weer is fiets ik van Amsterdam naar Velsen op mijn racefiets, dat is ook chill!Feline schreef:Harrie, kun je niet gewoon proberen en als het niet lukt ga je gewoon stevig doorwandelen?
Gast- Gast
Zo, voor als er iemand nog motivatie nodig heeft
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Nu weet je wat je ervoor moet doen Eat clean and work your but off!! hahaha
Lavendel- Ratel
Haha thanks Lavendel! Dat soort plaatjes helpen dus wel bij mij! Niet voor altijd maar dan zoek ik gewoon weer nieuwe motivatie (of niet:P).
Gast- Gast
Ja ze helpen bij mij dus ook wel. Ik zit elke dag op mijn ipadje langs tumblrs te scrollen en van al die plaatjes met veel fruit en groente en sportende mensen raak ik ook echt wel gemotiveerd.
Het hielp me echt te realiseren dat gezond doen een lifestyle moet worden en geen dieet. En het helpt je realiseren dat een bordje fruit als ontbijt geen straf is omdat je lijnt maar een traktatie omdat het verdomt lekker en goed voor je is. En dat je op vakantie of in het weekend niet alles overboord moet gooien maar gewoon altijd bewuste keuzes maken en iets ongezonds compenseren met iets extra gezonds. En gewoon met mate eten.
Nu, na een maand, heb ik ook echt 0,0 moeite met dit leven. En in het weekend neem ik wel wat chips of een koekje maar ik prop mezelf niet meer zo helemaal vol.
jeeee ik ben blij want ik had er altijd wel veel moeite mee en nu niet meer
Het hielp me echt te realiseren dat gezond doen een lifestyle moet worden en geen dieet. En het helpt je realiseren dat een bordje fruit als ontbijt geen straf is omdat je lijnt maar een traktatie omdat het verdomt lekker en goed voor je is. En dat je op vakantie of in het weekend niet alles overboord moet gooien maar gewoon altijd bewuste keuzes maken en iets ongezonds compenseren met iets extra gezonds. En gewoon met mate eten.
Nu, na een maand, heb ik ook echt 0,0 moeite met dit leven. En in het weekend neem ik wel wat chips of een koekje maar ik prop mezelf niet meer zo helemaal vol.
jeeee ik ben blij want ik had er altijd wel veel moeite mee en nu niet meer
Lavendel- Ratel
Fijn Lavendel! Ik heb wat jij hebt nu zo'n 3 jaar. Maar soms zwakt het wel weer wat af, (vandaar dat ik weer was aangekomen) en in de winter loop ik niet hard, veel te donker, vind ik zo saai. En dan kom ik ook aan. Heb nog geen goed alternatief gevonden, de sportschool vind ik zo duur voor maar 4, 5 maanden. Vaak moet je ook nog inschrijfgeld betalen.
Maar ik heb mijn motivatie ook weer helemaal terug, zo fijn! Ik dwing mezelf elke keer ook te gaan hardlopen, ook al heb ik geen zin. En lekker en gezond/gevarieerd eten is zo leuk vind ik!
Maar ik heb mijn motivatie ook weer helemaal terug, zo fijn! Ik dwing mezelf elke keer ook te gaan hardlopen, ook al heb ik geen zin. En lekker en gezond/gevarieerd eten is zo leuk vind ik!
Gast- Gast
Ik heb dat ook inderdaad, ik heb geen moeite meer met gezond leven omdat ik het graag doe. En dat betekent niet dat ik nooit "zondig" maar zelfs dat zie ik meestal niet meer zo. Ik eet 99% van de tijd gezond en iets lekkers kan best af en toe. Ik heb meestal ook helemaal geen zin meer in suiker- of vetrijke dingen want ik vind aardbeien (bijvoorbeeld) net zo lekker!
Ik kom trouwens ook aan in de winter, ik vind sporten in het donker gewoon niet leuk en ik wil me lekker warm binnen op de bank nestelen met een glas wijn haha!
Ik kom trouwens ook aan in de winter, ik vind sporten in het donker gewoon niet leuk en ik wil me lekker warm binnen op de bank nestelen met een glas wijn haha!
Gast- Gast
Ik merk ook dat mijn zucht naar dropjes is veranderd in een zucht naar fruit of cherrytomaatjes, en dat ik gezond ontbijten ook steeds makkelijker doe. Mijn lichaam vraagt er gewoon om. Yay! Toch eet ik nog wel elke dag iets ongezonds, meestal gaat het 's avonds na het eten mis. Als ik dit alleen de helft van de dagen zou doen dan zou dat al veel schelen
Vandaag wel allemaal pakketjes van twee sneetjes speltbrood ingevroren op mijn werk voor de lunch, en een bos radijsjes en bak romaatjes in de koelkast op kantoor gelegd voor tussendoor. Vanavond ga ik uit eten, maar ik heb een restaurant uitgekozen waar ze ook hele lekkere salades hebben. Jum, zin in!
Vandaag wel allemaal pakketjes van twee sneetjes speltbrood ingevroren op mijn werk voor de lunch, en een bos radijsjes en bak romaatjes in de koelkast op kantoor gelegd voor tussendoor. Vanavond ga ik uit eten, maar ik heb een restaurant uitgekozen waar ze ook hele lekkere salades hebben. Jum, zin in!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Hoop dat mijn dropcraving zich nog om gaat zetten in een fruitcraving
Net lekker een stuk hardgelopen in de regen Kreeg alleen na 5 kilometer steken en na 6,5 kon ik écht niet meer... De steken zitten altijd rechts onder m'n ribben en vaak denk ik 'ik loop het er wel uit' maar het wordt altijd erger... Het trekt helemaal naar m'n navel en als ik dan ga wandelen, loop ik krom van de pijn
Heb dit niet altijd, maar kan er ook geen pijl op trekken wanneer het komt en wanneer niet (ben vooral bang dat 't zondag tijdens m'n hardloopwedstrijd ook opkomt..)
Iemand enig idee wat het is en hoe ik er vanaf kom? Ik eet 2 uur voor het rennen niks meer...
Net lekker een stuk hardgelopen in de regen Kreeg alleen na 5 kilometer steken en na 6,5 kon ik écht niet meer... De steken zitten altijd rechts onder m'n ribben en vaak denk ik 'ik loop het er wel uit' maar het wordt altijd erger... Het trekt helemaal naar m'n navel en als ik dan ga wandelen, loop ik krom van de pijn
Heb dit niet altijd, maar kan er ook geen pijl op trekken wanneer het komt en wanneer niet (ben vooral bang dat 't zondag tijdens m'n hardloopwedstrijd ook opkomt..)
Iemand enig idee wat het is en hoe ik er vanaf kom? Ik eet 2 uur voor het rennen niks meer...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Oké ik lieg dat ik er helemaal geen (ongezonde) behoefte aan heb. Ik zag net een Mars op tv en nu wil ik hem. En ik vind marsen niet eens lekker haha!
Goed bezig sterre!
Ik weet het niet Jerry. Soms heb ik ook wel steken, dat is meestal als ik te kort op de workout heb gegeten, dus ik weet het niet!
Goed bezig sterre!
Ik weet het niet Jerry. Soms heb ik ook wel steken, dat is meestal als ik te kort op de workout heb gegeten, dus ik weet het niet!
Gast- Gast
Harrison schreef:Oké ik lieg dat ik er helemaal geen (ongezonde) behoefte aan heb. Ik zag net een Mars op tv en nu wil ik hem. En ik vind marsen niet eens lekker haha!
Goed bezig sterre!
Ik had gister precies hetzelfde.. die reclame is echt om bij te kwijlen. Toen dacht ik ineens: Huh een mars is geneens lekker!
Lavendel: Bedankt voor de motivatie
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Weet je waar ik het meeste van baal.. dat ik weet hoe goed ik me voel als ik gezond eet. At maanden super gezond en heerlijk vond ik het, alles vers en zoveel lekkere smaken. En enige wat ik aan suiker binnenkreeg was in de vorm van haverkoekjes met honing ed. En nu.. nu zou ik omfietsen voor een stuk taart of zelfs een zak snoep Dus ik moet ook even mentaal mezelf oprapen en een fikse schop verkopen
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb dat ook Lavendel, dat het me echt 0,0 moeite kost. Al ben ik wel weer minder streng in vergelijking met jullie maar mijn doelen waren ook anders
Vandaag had ik trouwens nog steeds geen tijd voor boodschappen dus weinig verse groente/fruit.
Ontbijt waren twee speltbroodjes met mozzarella en tomaat, lunch twee banaan/ei-pannenkoekjes en een cracker van lijnzaad en zonnebloempitten, 's middags nog een mini smoothie gemaakt van yoghurt, ananas en kokosmelk en vanavond rijst met kipcurry en sajoerboontjes. Tussendoor (te veel) koffie en een chocolate chip cookie.
Vandaag had ik trouwens nog steeds geen tijd voor boodschappen dus weinig verse groente/fruit.
Ontbijt waren twee speltbroodjes met mozzarella en tomaat, lunch twee banaan/ei-pannenkoekjes en een cracker van lijnzaad en zonnebloempitten, 's middags nog een mini smoothie gemaakt van yoghurt, ananas en kokosmelk en vanavond rijst met kipcurry en sajoerboontjes. Tussendoor (te veel) koffie en een chocolate chip cookie.
Toet- Lady Post-a-lot
Jaaaa cocoonen! En nu komen we uit onze huisjes om een vlinder te wordenHarrison schreef:Ik heb dat ook inderdaad, ik heb geen moeite meer met gezond leven omdat ik het graag doe. En dat betekent niet dat ik nooit "zondig" maar zelfs dat zie ik meestal niet meer zo. Ik eet 99% van de tijd gezond en iets lekkers kan best af en toe. Ik heb meestal ook helemaal geen zin meer in suiker- of vetrijke dingen want ik vind aardbeien (bijvoorbeeld) net zo lekker!
Gast- Gast
Hahah mooie vergelijking Carrie!
Ik geloof dat mijn knop weer om is en ik bikiniproof ga worden.
Vandaag lekker hardgelopen, gezonde boodschappen gedaan en een pan soep gemaakt!
Ik geloof dat mijn knop weer om is en ik bikiniproof ga worden.
Vandaag lekker hardgelopen, gezonde boodschappen gedaan en een pan soep gemaakt!
Poubelle- Ratel
Maarrrrr moet je er dan niet gewoon aan toe geven? Lekker die hele zak leeg eten? Van een avondje snoepen kom je echt niet aan. En dan morgen weer gezond eten. Niet te streng zijn voor jezelf!Poeke schreef:Weet je waar ik het meeste van baal.. dat ik weet hoe goed ik me voel als ik gezond eet. At maanden super gezond en heerlijk vond ik het, alles vers en zoveel lekkere smaken. En enige wat ik aan suiker binnenkreeg was in de vorm van haverkoekjes met honing ed. En nu.. nu zou ik omfietsen voor een stuk taart of zelfs een zak snoep Dus ik moet ook even mentaal mezelf oprapen en een fikse schop verkopen
Gast- Gast
Pagina 15 van 36 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 36
Pagina 15 van 36
Permissies van dit forum: