Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 18 van 36 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes - Pagina 18 Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Sterre wo 10 apr 2013 - 20:00

Balen Feline! Als ik vocht vasthoud dan voel ik me ook gewoon bleh, dus ik kan me voorstellen dat je je dan ook nog niet zo fit voelt ondanks het vele sporten en gezonde eten. Ik hoop dat ze gauw de oorzaak achterhalen en dat je het kwijt raakt.

Lavendel, zijn het geen spieren die je beter begint te zien? Ik heb in elk geval niet het idee dat je teveel eet als ik je lijstjes zie. Zie je trouwens al verschil met je before foto als je nu in de spiegel kijkt?

Net heb ik mijn eigen drinkontbijt gemaakt door een appel, sinaasappel, beetje halfvolle yoghurt en paar scheppen biologische muesli te staafmixen. Lekker, en het vult goed. Ik ben alleen wel ongesteld geworden dus de komende dagen worden een uitdaging. Er ligt ook veel te veel verleiding in huis (dankzij mijn lieve supportive vriendje Rolling Eyes) dus ik check hier wel een paar keer per dag in om mezelf gemotiveerd te houden en toch komkommer te pakken in plaats van paaseitjes of merci chocolaatjes of chocolade amandelen of drop of chips. Ja, dat ligt allemaal in de kast.

Kunnen jullie eigenlijk goed de verleiding weerstaan als je vriend wel allemaal chocola/toetjes/drop in huis haalt? Zo ja, tell me the trick!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 20:06

Vooruit, omdat ik trots ben weer tegen mijn wedstrijdgewicht aan te zitten... Eventjes een buikfoto. Mijn winterkilootjes zijn er wel af!

*weg*

Laatst aangepast door Jip83 op wo 10 apr 2013 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 10 apr 2013 - 20:12

Winterkilootjes - Pagina 18 Tumblr_lzaucrJGCz1r8c6hmo1_500_large

Winterkilootjes - Pagina 18 2d0485149dde05bdbc40d214c83df5a5

Winterkilootjes - Pagina 18 353ec536100a2819470ba139da16ca96

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 20:15

Kowalski schreef:Ik heb geleerd dat voor een vrouw 25% gemiddeld is en iets erboven of iets eronder ook prima is. Kan je nagaan dat ik een jaar geleden op nog geen 10% zat :shock:

Ja maar ik weet de percentages niet eens, hij schreef alleen wat cm op en zei dat ik niet veel meer mocht afvallen. Das ook mijn streven verder niet, ik wil alleen mijn buik wat strakker hebben.

Gast
Gast

Bericht  litllejoy wo 10 apr 2013 - 20:40

Mooi buikje hoor Jip!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Punk'd wo 10 apr 2013 - 22:09

Mooie plaatjes Zus!

Ik ben wel echt blij met mijn buik, maar die billen mogen nog steeds wel wat strakker haha. Ik ben nu 3 dagen snoepvrij 's avonds en de craving is echt bijna weg. Ben zo blij! Nu kan ik het wel volhouden. Eet nu ook gewoon sla (en rauwe komkommer, paprika etc.), iets wat ik een aantal maanden geleden niet at.. en ik vind het lekker!

Zit nu op 58.7kg en wil eind deze maand (vrijdag 26 april even als doel) op 57.2 kg zitten. Dan in mei lekker veel hardlopen en hopelijk krijg ik er dan nog 1 kg af. Als ik 56 weeg dan ga ik echt gillen haha Winterkilootjes - Pagina 18 3079029344

Heb er gewoon zoveel zin in. Helemaal omdat het zondag 20 graden kan worden.. Jeeuh!!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 23:05

Inderdaad Jip; mooi!

En wat klink je lekker enthousiast Indigo Very Happy. Lustte je eerst geen sla? Ik lust het namelijk ook niet. Paprika en komkommer wel maar vind ik erg saai. Niet dat mijn lunch niet saai is hoor, denk dat sla voor mij ook niet echt ergens bij helpt. Ik eet overdag volkoren brood en in de avond gewoon afwisselend. Ik zal echt moeten trainen als ik mijn buik strakker wil, weeg nu 54,5 en wil dat wel zo houden...

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 10 apr 2013 - 23:17

Ik ben ook blij met mijn buik en ook met mijn armen en kont alleen niet met mijn benen. Het probleem is dat ze te gespierd zijn, echt lelijk. Suspect
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet wo 10 apr 2013 - 23:24

Wat voor training wil je doen dan, Zus?

Ik was begonnen met de 30 days shred maar ik vond hem saai en lang duren, er zitten veel te veel oefeningen bij waarbij je je beenspieren traint en dat wil ik juist niet want die zijn al zo lelijk gespierd. Nu heb ik daaruit de oefeningen gehaald die ik wel wil doen (veel buikspieren) en die verdubbeld, een paar oefeningen toegevoegd waarbij je je billen traint en zo zelf een work-out samengesteld. Hij duurt ongeveer 17 minuten (wel heel intensief, continu bezig) en deze hou ik makkelijk vol omdat het gewoon precies is wat ik wil trainen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 0:02

Toet schreef:

Wat voor training wil je doen dan, Zus?

Ik was begonnen met de 30 days shred maar ik vond hem saai en lang duren, er zitten veel te veel oefeningen bij waarbij je je beenspieren traint en dat wil ik juist niet want die zijn al zo lelijk gespierd. Nu heb ik daaruit de oefeningen gehaald die ik wel wil doen (veel buikspieren) en die verdubbeld, een paar oefeningen toegevoegd waarbij je je billen traint en zo zelf een work-out samengesteld. Hij duurt ongeveer 17 minuten (wel heel intensief, continu bezig) en deze hou ik makkelijk vol omdat het gewoon precies is wat ik wil trainen.

Knap van je! Ik ben zo lui en hoop eigenlijk dat ik morgen spontaan met een platte buik wordt :cheering: maar dat zal wel weer niet :nopompom:. Ik moet ook eens wat oefeningen gaan doen, zal eens kijken hoe die 30 day shred is...

Gast
Gast

Bericht  Vino do 11 apr 2013 - 0:03

Ik heb me gisteren weer gewogen, er is al 1,5 kg vanaf. Dus het begin is gemaakt!
Ik heb net twee broodjes gehad met pindakaas. Dacht dat ik dat niet zou lusten, maar ik vind het eigenlijk best wel heel erg lekker! Straks weer hardlopen.
Bij mij mogen m'n buik en bovenbenen wel wat minder. Verder ben ik wel tevreden met m'n lichaam.

Indigo. Fijn dat de craving bijna voorbij is! Sla is best lekker, als je het maar een beetje afwisselt met wat je erin doet.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Toet do 11 apr 2013 - 0:13

Ja ik was voor die 30 days shred ook te lui hoor, had gewoon geen zin iedere dag tegen die trut aan te kijken met haar domme oefeningen haha maar een eigen workout werkt prima voor mij :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 1:15

Toet schreef:Had gewoon geen zin iedere dag tegen die trut aan te kijken met haar domme oefeningen haha

lol!

Gast
Gast

Bericht  Poeke do 11 apr 2013 - 3:59

Ik ben naar mijn detox aan het toewerken en was alleen vergeten dat als ik honger heb ik erg chagrijnig word Winterkilootjes - Pagina 18 2474380249

Mooie foto's zie ik voorbij komen! Heb sinds gister ook Pinterest en volg alleen maar yoga, fitness en health! Ook maar Evernote aangemaakt zodat ik alle lekkere recepten ed kan bewaren Winterkilootjes - Pagina 18 827601
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Lavendel do 11 apr 2013 - 7:24

Winterkilootjes - Pagina 18 2013-04-11%25252020.17.53
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Lavendel do 11 apr 2013 - 7:29

Mijn lekkere eten vandaag! Paprika, Zoete aardappel met kaneel uit de oven en spinazie met pijnboompitten, feta en rozijnen.

En ik heb net pas mijn eten op en tijdens het koken heel veel druiven gegeten. Ik heb echt een fruitverslaving :nopompom: zo jammer dat daar toch ook wel een klein beetje een limiet aan zit qua gezondheid.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 8:53

Haha ik vind het Renier echt lekker uitzien maar ik ben picky met eten hoor...
Krijg net de uitslag van mijn medisch onderzoek :nopompom:

Uw BMI ligt tussen 18.7-23.8 punten. Prima! Dit betekent dat er op basis van de BMI sprake is van een goed gewicht. Boven de 23.8 is er sprake van overgewicht, onder de 18.7 is er sprake van ondergewicht.

Uw vetpercentage is 25,5. Dit ligt op een normale waarde voor uw geslacht en leeftijd. Prima dus, houden zo.

Op basis van de uitgevoerde conditietest lijkt uw conditie matig te zijn. Een goede conditie bevordert uw gezondheid sterk en maakt u minder kwetsbaar voor veel aandoeningen. Het zou zeker goed zijn om uw conditie middels een opbouwprogramma nog iets te verbeteren.

U heeft aangegeven vrijwel dagelijks meer dan 30 minuten (matig) intensief te bewegen. U voldoet hiermee prima aan de NNGB

U heeft aangegeven op 0-1 dag van de week minimaal 20 minuten achtereen inspannende lichamelijke activiteiten uit te voeren. U voldoet hiermee ruim niet aan de Nederlandse Fitnorm. Om uw fitheid, conditie en lichamelijke belastbaarheid te verbeteren zou het goed zijn om uw inspannende activiteiten uit te breiden, waardoor u op minimaal 3 dagen van de week minimaal 20 minuten achtereen inspannende lichamelijke activiteiten uitvoert.

U heeft aangegeven dat u niet rookt. Prima!! Begin er niet aan. Niet rokers leven gemiddeld 13 jaar langer dan rokers, dat zegt genoeg. Ook de kwaliteit van leven is gemiddeld hoger bij niet-rokers.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 11 apr 2013 - 8:56

Ziet er lekker uit, Lavendel!
Dit topic motiveert mij enorm, ook de plaatjes die jullie posten!

Ik heb net bijna 2 uur gesport!
Ging met een vriendin naar de sportschool (die 20 minuten fietsen is) voor een kennismaking, daar 'moesten'we van de instructeur eerst 1 circuit langzaam doen, toen met hem buikspierkwartier meedoen en daarna nog een circuit op volle snelheid.
Heb me meteen ingeschreven, voelde goed! Ga gewoon lekker op vaste dagen weer sporten, yay! Met eten gaat het al 3 dagen goed dus ik hoop dat ik dit ook gewoon volhoud. De traktaties van kinderen op school verloot ik gewoon onder de kinderen uit mijn klas, zijn zij ook blij.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Poeke do 11 apr 2013 - 20:42

Ziet er lekker uit Lavendel! Mijn diner van gister: Winterkilootjes - Pagina 18 Foto-X6AF4VUT-D

Zus heb je ook alle aantalen gekregen zoals van je BMI? Want dit is wel erg globaal haha.
Ik heb mijn eerste sap van vandaag op Winterkilootjes - Pagina 18 281626781
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Lavendel do 11 apr 2013 - 20:50

Ook lekker Poeke, wat zit er in de paprika? Vergeleken bij jou eet ik wel heel vee!
Je ging niet alleen maar sap drinken tijdens je detox of wel? Mm ik zal het zo eens teruglezen.
En dat rapportje is wel heel globaal want met een bmi van 23.8 is iemand nog wel behoorlijk stevig.
En Poubelle! goed bezig! ik wil eigenlijk ook naar de sportschool maar het is me nu nog net iets te duur. Dus tot ik een normaal contract heb/normaal betaald krijg hou ik het maar even bij hardlopen en thuisfitness.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry do 11 apr 2013 - 21:07

BMI zegt niet heel erg veel over een gezond gewicht, aangezien spieren zwaarder zijn dan vet. Als iemand gespierd is, zal hij een hogere BMI hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat zijn gewicht ongezond is. Daarom zegt een vetpercentage (en ook de verdeling van vet, zo'n weegschaal heeft mijn sportschool :P ) meer over een gezond of ongezond gewicht...

Nog even een vraagje, sinds ik bewuster eet, merk ik dat mijn darmen van slag zijn... Iemand die weet hoe dit kan en of dit vanzelf over gaat?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Lavendel do 11 apr 2013 - 21:11

Jerry schreef:BMI zegt niet heel erg veel over een gezond gewicht, aangezien spieren zwaarder zijn dan vet. Als iemand gespierd is, zal hij een hogere BMI hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat zijn gewicht ongezond is. Daarom zegt een vetpercentage (en ook de verdeling van vet, zo'n weegschaal heeft mijn sportschool Winterkilootjes - Pagina 18 253468018 ) meer over een gezond of ongezond gewicht...

Nog even een vraagje, sinds ik bewuster eet, merk ik dat mijn darmen van slag zijn... Iemand die weet hoe dit kan en of dit vanzelf over gaat?

Ja dat ook sowieso, ik ging voor het gemaakt maar even uit van een gemiddeld gespierd persoon.

En dat je darmen van slag zijn, geen idee hoe dat kan. Ben je minder brood gaan eten? Of heb je minder bewogen deze week? Fruit en groenten bevatten juist ook goede vezels dus je zou verwachten dat het beter gaat.
Misschien wat lijnzaad eten door je yoghurt/kwark/salades en roggebrood?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Kowalski do 11 apr 2013 - 21:15

Lavendel schreef:Ook lekker Poeke, wat zit er in de paprika? Vergeleken bij jou eet ik wel heel vee!
Je ging niet alleen maar sap drinken tijdens je detox of wel? Mm ik zal het zo eens teruglezen.
En dat rapportje is wel heel globaal want met een bmi van 23.8 is iemand nog wel behoorlijk stevig.
En Poubelle! goed bezig! ik wil eigenlijk ook naar de sportschool maar het is me nu nog net iets te duur. Dus tot ik een normaal contract heb/normaal betaald krijg hou ik het maar even bij hardlopen en thuisfitness.

Dat hoeft natuurlijk niet Winterkilootjes - Pagina 18 561177 Maar het is inderdaad wel een verschil of je nu rond de 18 of rond de 24 zit, dus wat dat betreft ben ik het met je eens dat het een beetje te globaal is!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Cow do 11 apr 2013 - 21:20

Hoe werkt dat met die 30day shred? Moet je dan een maand level1 doen en dan door naar level2?

Ik let op mijn eten en loop zeker 3x pw hard. Ik heb al een tijdje het idee dat mn buikje wat minder wordt en vd week viel het me een beetje op bij mn benen. Disteren zei mn vroend dat hij het ook gaat zien aan mn buik :cheering:

Heb geen weegschaal dus heb geen idee of het idd zo is maar zo voelt het wel en mn gevoel zegt meer dan het cijfertje op de weegschaal.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Aziraphale do 11 apr 2013 - 21:22

Cow schreef:Hoe werkt dat met die 30day shred? Moet je dan een maand level1 doen en dan door naar level2?

Het duurt in totaal 30 dagen, dus 10 dagen per level tot je bij level 3 komt smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud