Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 16 van 36
Pagina 16 van 36 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 36
Re: Winterkilootjes
Poubelle schreef:Hahah mooie vergelijking Carrie!
Ik geloof dat mijn knop weer om is en ik bikiniproof ga worden.
Vandaag lekker hardgelopen, gezonde boodschappen gedaan en een pan soep gemaakt!
Gast- Gast
Poeke. Zondag woog ik 73,8kg. Ik zou het leuk vinden als de 65 weer in beeld komt. Maar m'n eerste doel is denk ik toch wel onder de 70 kg zien te komen.
Jullie hadden het over amandelpasta. Wat is dit precies? En smeer je dit op brood net zoals gewone pasta?
Ik wil mezelf ook weer aanleren om gezond te gaan eten. Veel fruit en groente en minder snoepen. Gisteren moest ik boodschappen doen, maar ik had honger. Maar het is me gelukt om de chips en chocola over te slaan en alleen maar te halen wat ik moest halen. Toch wel even een trots momentje!
Die plaatjes die gepost werden zagen er goed uit! Zeker motiverend
Jullie hadden het over amandelpasta. Wat is dit precies? En smeer je dit op brood net zoals gewone pasta?
Ik wil mezelf ook weer aanleren om gezond te gaan eten. Veel fruit en groente en minder snoepen. Gisteren moest ik boodschappen doen, maar ik had honger. Maar het is me gelukt om de chips en chocola over te slaan en alleen maar te halen wat ik moest halen. Toch wel even een trots momentje!
Die plaatjes die gepost werden zagen er goed uit! Zeker motiverend
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Thanks carrie! Inderdaad gewoon de volgende dag juist weer opletten dan is er niks aan de hand. Nu heb ik helaas vaak negatieve gedachte dat ik toch al slecht heb gegeten dus kan dan wel nog een keer rare kronkel haha.
Mijn menu van vandaag;
O: Smoothie met yoghurt, bosbessen, chaizaad, goijbessen, kokosolie, amandelen en kaneel
T: Fruit
L: Salade met witlof, appel, rozijn en walnoten
D: Linzensoep
Heb net 30min hardgelopen en vanavond ga ik een uur bootcampen.
Mijn menu van vandaag;
O: Smoothie met yoghurt, bosbessen, chaizaad, goijbessen, kokosolie, amandelen en kaneel
L: Salade met witlof, appel, rozijn en walnoten
D: Linzensoep
Heb net 30min hardgelopen en vanavond ga ik een uur bootcampen.
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Ik wou dat die knop eens bij mij om ging, zodat ik in plaats van een zak chips wat fruit of groente pak..
Maar zo ver ben ik helaas nog niet. Ben er wel volop mee bezig en hou 2 momenten in de week aan dat ik iets 'lekkers' mag pakken. Moet zeggen dat ik daar wel echt naar toe leef haha. Vind wel dat ik nog iets moet gaan minderen met de wijn (elke dag wel een glaasje (vaak meer )).
Verder sport ik wel 2x in de week, aerobic en pilates en ga ik volgende week de avondvierdaagse lopen, 4x 10 km.
Maar zo ver ben ik helaas nog niet. Ben er wel volop mee bezig en hou 2 momenten in de week aan dat ik iets 'lekkers' mag pakken. Moet zeggen dat ik daar wel echt naar toe leef haha. Vind wel dat ik nog iets moet gaan minderen met de wijn (elke dag wel een glaasje (vaak meer )).
Verder sport ik wel 2x in de week, aerobic en pilates en ga ik volgende week de avondvierdaagse lopen, 4x 10 km.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Laatst aangepast door Lavendel op di 9 apr 2013 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi! Zo nieuwe motivatie voor jullie!
Poeke, jij eet echt superlekker. Jij bent ook al zo goed bezig. Wat een bikinilijven hier straks over 2 maanden, ik weet het zeker
Ik ga vanavond de amber pasta uitproberen, lijkt me erg lekker. En voor morgen heb ik nog een zoete aardappel liggen, heeft er iemand nog een recept?
Poeke, jij eet echt superlekker. Jij bent ook al zo goed bezig. Wat een bikinilijven hier straks over 2 maanden, ik weet het zeker
Ik ga vanavond de amber pasta uitproberen, lijkt me erg lekker. En voor morgen heb ik nog een zoete aardappel liggen, heeft er iemand nog een recept?
Lavendel- Ratel
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat echt niet mooi, zo mager..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik vind die laatste foto persoonlijk ook niet zo mooi. Niet per se mager, maar zo smal.Reeza schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat echt niet mooi, zo mager..
Gast- Gast
Van dat hardlopende meisje? Dat vind ik opzich nog meevallen (ik heb hem ook zelf geresized dus misschien heb ik haar iets te veel uitgerekt (edit: dit is al beter toch?). Alleen dat meisje van de before and after foto is iets te magger. Maar als ik dan moet kiezen met hoe ze ervoor was vind ik dit toch iets mooier. Maar ik zal eens even een plaatje zoeken van een mooi slank iemand. Komt eraan
Laatst aangepast door Lavendel op di 9 apr 2013 - 21:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Wauw, krijg meteen zin in een salade met quinoa en avocado. Heb vorige week een super lekker recept hiervoor gevonden maar ben het weer kwijt
Deze dagen ga ik erg goed opletten en oa sapkuur doen dus zal hier veel zijn om de moed hoog te houden! Als jij nou elke dag zulke plaatjes post Lavendel, ik word er zo blij van! Vooral die laatste! Zon, hardlopen en een mooi lijf! Ik ga er even vanuit dat ze zo slank lijkt doordat ze haar heup iets gedraaid heeft, anders is het wel erg smal
Deze dagen ga ik erg goed opletten en oa sapkuur doen dus zal hier veel zijn om de moed hoog te houden! Als jij nou elke dag zulke plaatjes post Lavendel, ik word er zo blij van! Vooral die laatste! Zon, hardlopen en een mooi lijf! Ik ga er even vanuit dat ze zo slank lijkt doordat ze haar heup iets gedraaid heeft, anders is het wel erg smal
Poeke- Fluisteraar
Dit is mooier he?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:
Dit is mooier he?
Jaaaaaaaa
Poeke- Fluisteraar
Veel mooier, daar teken ik voor!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ja heel mooi!
Ik zocht op google naar nice body en dat had ik niet moeten doen hahaha, ik zit op mijn werk en schrok me rot van alle blote borsten en poezen.
Ik heb gister heel simpel avocado met cherrytomaatjes en balsamico gegeten en het was zooo lekker! Haha, ik werd er helemaal blij van. De tomaatjes waren heel smaakvol en de avocado precies goed. Ik heb nog over dus vanavond eet ik lekker de rest op jammie!
Ik zocht op google naar nice body en dat had ik niet moeten doen hahaha, ik zit op mijn werk en schrok me rot van alle blote borsten en poezen.
Ik heb gister heel simpel avocado met cherrytomaatjes en balsamico gegeten en het was zooo lekker! Haha, ik werd er helemaal blij van. De tomaatjes waren heel smaakvol en de avocado precies goed. Ik heb nog over dus vanavond eet ik lekker de rest op jammie!
Gast- Gast
Ik heb ontbeten met geroosterd roggezuurdesembrood met basilicumkaas en een bananenpannenkoekje met kaneel en honing.
Nu lig ik weer in bed, extreem verkouden zonder stem! Was maandag ook al niet fit en fysio zei dat ik spierwit was tijdens sporten dus deze week helaas niet sporten.
Lavendel, die pasta van Amber is goddelijk! M'n vriendje is er ook gek op!
Nu lig ik weer in bed, extreem verkouden zonder stem! Was maandag ook al niet fit en fysio zei dat ik spierwit was tijdens sporten dus deze week helaas niet sporten.
Lavendel, die pasta van Amber is goddelijk! M'n vriendje is er ook gek op!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb die pasta gisteren voor mijn huisgenootje gemaakt en zij is nu ook fan. Met speltpasta heb ik in de avond ook veel minder trek.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
En van de spinazie die overblijft maak ik de volgende dag m'n lunch, spinazie met zongedroogde tomaatjes, feta en pijnboompitjes
Feline- Kletskop
Ow lekker he avocado, kan ik ook echt van genieten.
Ook lekkere salade met verse spinazie: 2 handen spinazie, geraspte wortel, komkommer geraspt (kan beide met kaasschaaf) rode paprika, rode ui en pijnboompitten. Dan evt nog stukjes feta erbij of geitenkaas. Als dressing: 2 eetl olijfolie, 1 eetl balsamico azijn, theelepel honing, 2 theelepels mosterd en verse peper. Even goed mengen en is echt heerlijk erover!! (nu heb ik honger haha)
Ook lekkere salade met verse spinazie: 2 handen spinazie, geraspte wortel, komkommer geraspt (kan beide met kaasschaaf) rode paprika, rode ui en pijnboompitten. Dan evt nog stukjes feta erbij of geitenkaas. Als dressing: 2 eetl olijfolie, 1 eetl balsamico azijn, theelepel honing, 2 theelepels mosterd en verse peper. Even goed mengen en is echt heerlijk erover!! (nu heb ik honger haha)
Poeke- Fluisteraar
Klinkt goed Poeke! Alleen laat ik de ui dan wel weg want die proef ik de hele dag dan nog..
Feline- Kletskop
Ik wil die pasta van Amber ook al heel lang maken maar ik maak mijn huisgenoten niet gelukkig als ik vegetarisch ga koken (Die met spinazie en tomaat enzo hebben jullie het toch over?)
Ik vind die eerste twee trouwens ook niet zo mooi Lavendel, maar smaken zullen verschillen inderdaad. Dat laatste meisje heeft wel een mooi lichaam vind ik!
Ik vind die eerste twee trouwens ook niet zo mooi Lavendel, maar smaken zullen verschillen inderdaad. Dat laatste meisje heeft wel een mooi lichaam vind ik!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Je kunt er iets van losse zalm of gehaktballetjes bijmaken voor je huisgenoten?Toet schreef:Ik wil die pasta van Amber ook al heel lang maken maar ik maak mijn huisgenoten niet gelukkig als ik vegetarisch ga koken (Die met spinazie en tomaat enzo hebben jullie het toch over?)
Die before and after vind ik ook niet zo mooi maar het was zo'n lekker duidelijk verschil. Maar dat hardlopende meisje vind ik wel een prima figuur hebben eigenlijk. Heeft wel een smalle taille maar wel gewoon fatsoenlijke armen en benen. Die laatste is wel het mooist
Lavendel- Ratel
Haha die pasta wil ik ook al een poosje maken en heeft ook weleens op mijn weeklijstje gestaan maar m'n vriend wordt er ook niet blij van als er geen vlees of vis in zit..
Ik ben vanochtend begonnen met yoghurt, lijnzaad en een scheutje roosvicee. Tussendoor een banaantje genomen en straks als lunch een speltbroodje met gebakken tartaartje, sla, komkommer en een klein beetje ketchup. Voor vanavond heb ik een pan paella klaar staan met zalm, kabeljauw, scampi's, (risotto)rijst, sperziebonen, tomaten en een heleboel kruiden.
Wat maken jullie voor avondeten?
Ik ben vanochtend begonnen met yoghurt, lijnzaad en een scheutje roosvicee. Tussendoor een banaantje genomen en straks als lunch een speltbroodje met gebakken tartaartje, sla, komkommer en een klein beetje ketchup. Voor vanavond heb ik een pan paella klaar staan met zalm, kabeljauw, scampi's, (risotto)rijst, sperziebonen, tomaten en een heleboel kruiden.
Wat maken jullie voor avondeten?
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik heb net iets gedaan .
Ik zag een minimars en ik dacht aan de reclame van gister en ik dacht wat kan het kwaad? En toen stopte ik hem in mijn mond. Na 3x kauwen dacht ik NEE! Dan wil ik straks nog meer suiker en heb ik hem weer uitgespuugd . Dork.
Ik zag een minimars en ik dacht aan de reclame van gister en ik dacht wat kan het kwaad? En toen stopte ik hem in mijn mond. Na 3x kauwen dacht ik NEE! Dan wil ik straks nog meer suiker en heb ik hem weer uitgespuugd . Dork.
Gast- Gast
Pagina 16 van 36 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 36
Pagina 16 van 36
Permissies van dit forum: