Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 9 van 36
Pagina 9 van 36 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 22 ... 36
Re: Winterkilootjes
Dat doe ik al haha. Ik eet al roomboter en volle yoghurt, veel avocado's, kikkerwrten, gerookte zalm etc.
zo ziet een eerlijke dag er bij mij uit. Zonder dat ik 'mijn best' doe om genoeg te eten.
Ontbijt: Fruitsmoothie met aardbei, lijnzaad en yoghurt (soms nog een crackertje met roomboter)
Tussendoor: Appel
Lunch: 3 volkorencrackers met gerookte zalm, rucola, komkommer en dressing
Tussendoor: Bakje volle yoghurt met geraspte kokos
Diner: Speltpasta met pompoen, tomaten en rundergehakt (Of kipcurry met mango, of mexicaanse schotel met veel paprika en een avocado)
That's it.. Ik weet niet wat ik er nog meer bij moet gooien. Maar dit is gewoon te weinig.
Noten krijg ik niet weg en dat vind ik naast de roomboter, volle yoghurt en zalm te vet op 1 dag.
zo ziet een eerlijke dag er bij mij uit. Zonder dat ik 'mijn best' doe om genoeg te eten.
Ontbijt: Fruitsmoothie met aardbei, lijnzaad en yoghurt (soms nog een crackertje met roomboter)
Tussendoor: Appel
Lunch: 3 volkorencrackers met gerookte zalm, rucola, komkommer en dressing
Tussendoor: Bakje volle yoghurt met geraspte kokos
Diner: Speltpasta met pompoen, tomaten en rundergehakt (Of kipcurry met mango, of mexicaanse schotel met veel paprika en een avocado)
That's it.. Ik weet niet wat ik er nog meer bij moet gooien. Maar dit is gewoon te weinig.
Noten krijg ik niet weg en dat vind ik naast de roomboter, volle yoghurt en zalm te vet op 1 dag.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Je kunt eventueel zelf muslie repen maken? Doe ik ook vaak. Of een suikervrije bananencake met speltbloem. Of extra cracker met zelfgemaakte tapanade. Of een blauwe bessen cake, of haverkoekjes... Ik ben op dreef haha.
Of door je volle yoghurt een schep haver met chaizaad en goijbessen?
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Poeke schreef:Je kunt eventueel zelf muslie repen maken? Doe ik ook vaak. Of een suikervrije bananencake met speltbloem. Of extra cracker met zelfgemaakte tapanade. Of een blauwe bessen cake, of haverkoekjes... Ik ben op dreef haha.
Ooeeeh heb je daar een receptje van? Dat zijn nou de leuke dingen van het leven hahaha. Of die blauwe bessen cake! Nog lekkerder!
Punk'd- Kletskop
De blauwe besssen cake kan ik morgen even voor je posten, staat in een kookboek thuis. Bananencake zoek ik elke keer zelf een recept op vorige keer oa 3 bananen prakken, 3 eieren, 170gr speltbloem, pecannoten handje, rozijnen handje, beetje kaneel en evt honing 2 eetlepels (liet ik zelf weg) eigenlijk kan ongeveer alles erin. Geen gist en bakpoeder erin gedaan ivm e-nummers ed. Dus beetje heftig word hij dan maar heerlijk!Indigo schreef:Poeke schreef:Je kunt eventueel zelf muslie repen maken? Doe ik ook vaak. Of een suikervrije bananencake met speltbloem. Of extra cracker met zelfgemaakte tapanade. Of een blauwe bessen cake, of haverkoekjes... Ik ben op dreef haha.
Ooeeeh heb je daar een receptje van? Dat zijn nou de leuke dingen van het leven hahaha. Of die blauwe bessen cake! Nog lekkerder!
Ik heb een vriendin die is echt een held, die maakt zulke cake ed gewoon zonder recept en dus op gevoel. Dat wil ik ook haha.
Poeke- Fluisteraar
Ow ow.. je kan ook boekweitpannenkoejes maken aan begin van de week (evt door beslag chaizaad ed) en dan lekker wraps maken voor tussendoor met bijv feta of tonijn of gerookte zalm of geitenkaas
Zucht.. krijg er honger van.
Zucht.. krijg er honger van.
Poeke- Fluisteraar
Als ik de eetmeter invul kom ik gemiddeld tussen de 1100 en 1400 kcal uit. Behalve wanneer ik alcohol drink
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
haha jij ouwe zuipschuit
Punk'd- Kletskop
Waaa jij plaatst echt lekkere dingen Poeke!
Ik moet vanavond op het station Utrecht (of Hoog Catharijne eten) wat zou de meest gezonde optie zijn? (Geen maaltijdsalade want dat vind ik zo lopend ed echt waardeloos)
Als jou eetmeter echt zo weinig geeft Indigo denk ik dat wij dat probleem allemaal een beetje hebben, volgens mij eet niemand hier echt super veel meer..
Mmm ik ben toch nog steeds niet zo van het kijken naar calorieen maar meer naar wat je eet. En volgens mij mis jij geen belangrijke voedingsstoffen hoor! Ziet er allemaal prima uit eigenlijk..
Ik moet vanavond op het station Utrecht (of Hoog Catharijne eten) wat zou de meest gezonde optie zijn? (Geen maaltijdsalade want dat vind ik zo lopend ed echt waardeloos)
Als jou eetmeter echt zo weinig geeft Indigo denk ik dat wij dat probleem allemaal een beetje hebben, volgens mij eet niemand hier echt super veel meer..
Mmm ik ben toch nog steeds niet zo van het kijken naar calorieen maar meer naar wat je eet. En volgens mij mis jij geen belangrijke voedingsstoffen hoor! Ziet er allemaal prima uit eigenlijk..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Waaa jij plaatst echt lekkere dingen Poeke!
Lekker he, krijg er zelf weer honger van haha. I food
Zit daar nog Shakie's? Lekkere meergranen bagel met roomkaas&zalm (of iets anders lekkers erop) Volgens mij aardig wat 'goed' eten daar. Maar tijdje geleden hoor dat ik er ben geweest.
Poeke- Fluisteraar
Mm Shakie's weet ik zo niet maar ik heb net bedacht dat ik ook een keer bij de La Place iets kan halen! Las dat die tegenwoordig ook goed biologisch en bewust bezig zijn met hun producten. En daar vind ik het niet erg om even in mn eentje te zitten met een soepje of salade. Oke en ik hou ervan om bij een soort buffetachtige winkel allemaal lekkere dingen te kunnen zien en kiezen.
Lavendel- Ratel
Shakie's zit er nog ja. Die hebben ook onwijs lekkere beker met yoghurt, honing, banaan en muesli! Dat is ook nog redelijk gezond en vult enorm! En de honing zit onderin dus die hoef je niet perse te eten
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Kcal vind ik ook niet zo belangrijk maar de eetmeter geeft ook vitamine en mineralen aan. En dat vind ik wel erg belangrijk. Zo heb ik blijkbaar een structureel vitamine A tekort, te weinig calcium en nog een aantal vitamines die niet helemaal op 'groen' stonden. Dus eigenlijk moet ik gewoon een handje wortels eten om vitamine A bij te vullen. En echt 2 bakjes yoghurt per dag eten en niet 1.. etc. etc. Maar ik moet gewoon zo nadenken om te gaan eten.
Punk'd- Kletskop
Indigo schreef:Kcal vind ik ook niet zo belangrijk maar de eetmeter geeft ook vitamine en mineralen aan. En dat vind ik wel erg belangrijk. Zo heb ik blijkbaar een structureel vitamine A tekort, te weinig calcium en nog een aantal vitamines die niet helemaal op 'groen' stonden. Dus eigenlijk moet ik gewoon een handje wortels eten om vitamine A bij te vullen. En echt 2 bakjes yoghurt per dag eten en niet 1.. etc. etc. Maar ik moet gewoon zo nadenken om te gaan eten.
ja maarr... zo eet toch echt niemand? Wil je volgens mij aan alle voorwaarden van de eetmeter voldoen dan moet je echt achterlijk veel eten. 2 bakken yoghurt! Ja doei! Terwijl dat ding al gaat huilen als je 2 happen avocado gegeten hebt.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Indigo schreef:Kcal vind ik ook niet zo belangrijk maar de eetmeter geeft ook vitamine en mineralen aan. En dat vind ik wel erg belangrijk. Zo heb ik blijkbaar een structureel vitamine A tekort, te weinig calcium en nog een aantal vitamines die niet helemaal op 'groen' stonden. Dus eigenlijk moet ik gewoon een handje wortels eten om vitamine A bij te vullen. En echt 2 bakjes yoghurt per dag eten en niet 1.. etc. etc. Maar ik moet gewoon zo nadenken om te gaan eten.
ja maarr... zo eet toch echt niemand? Wil je volgens mij aan alle voorwaarden van de eetmeter voldoen dan moet je echt achterlijk veel eten. 2 bakken yoghurt! Ja doei! Terwijl dat ding al gaat huilen als je 2 happen avocado gegeten hebt.
Hahahaha.
Gewoon een handje wortels door je sap. Ik eet elke ochtend 2 wortels (oke ik drink het sap ervan) dus waarom ik nog een bril draag af en toe
Poeke- Fluisteraar
Ik vul de eetmeter weer eens in, maar die is helemaal veranderd?
Ik kan geloof ik alleen calorieën, vetten, koolhydraten enz aanklikken, maar ik zie geen vitaminen meer staan. Of kijk ik nou verkeerd? (ik heb nu alleen nog maar ontbijt ingevuld).
En debiel dat de vetmeter al ver in het rood slaat bij het eten van 1 plakje geitenkaas en 1 halve avocado
Ik kan geloof ik alleen calorieën, vetten, koolhydraten enz aanklikken, maar ik zie geen vitaminen meer staan. Of kijk ik nou verkeerd? (ik heb nu alleen nog maar ontbijt ingevuld).
En debiel dat de vetmeter al ver in het rood slaat bij het eten van 1 plakje geitenkaas en 1 halve avocado
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Maar dat komt omdat hij vet berekend op basis van het aantal ingenomen Kcal. Als jij nu alleen nog maar groente invult bij wijze van tot dat je rond de 1600 zit. Dan eet je niet te vet. Hij rekent het procentueel uit.
Je kunt zelf de vitamine aanklikken in dat rechter schema.
Je kunt zelf de vitamine aanklikken in dat rechter schema.
Punk'd- Kletskop
Halloooo hoe gaat het bij jullie vandaag?
Ik heb vanochtend lekker ontbeten met magere yoghurt, kiwi, pruim, lijnzaad en muesli.
Tussendoor een peer en nu een lunch van 1 geroosterde zuurdesemboterham met gebakken ei en 2 sport plus crackers met rookvlees. Straks nog een appel en dan zit ik volgens de eetmeter op 800 calorieen dus dan heb ik nog mooi een beetje ruimte voor vanavond want dan ga ik uit eten (en rode wijntjes drinken) Ik ga denk ik voor de gevulde portobello.
Ik heb vanochtend lekker ontbeten met magere yoghurt, kiwi, pruim, lijnzaad en muesli.
Tussendoor een peer en nu een lunch van 1 geroosterde zuurdesemboterham met gebakken ei en 2 sport plus crackers met rookvlees. Straks nog een appel en dan zit ik volgens de eetmeter op 800 calorieen dus dan heb ik nog mooi een beetje ruimte voor vanavond want dan ga ik uit eten (en rode wijntjes drinken) Ik ga denk ik voor de gevulde portobello.
Lavendel- Ratel
Bwehh. Er is iemand jarig op mijn werk en ik kon de tompoucetaart niet weerstaan. Hij was wel echt heeeel lekker maar het ligt nu als een baksteen op mijn maag. Taart in plaats van lunch vandaag dus haha. Wel gewoon ontbeten met yoghurt, druifjes en walnootjes en drink verder lekker veel water.
Vanavond borrel en daarna sushi eten (en wijn drinken) dus geen fantastische dag maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Moet ook kunnen! Ik wil niet alleen maar denken oh nee dit mag ik niet aaah. Dan zaterdag gewoon weer wat rustiger aan. Ga sowieso de hele nacht dansen zaterdag dus dan dans ik het er wel weer af, drink meestal vooral water dan dus dat valt mee!
Hoe gaat het met jullie?
Vanavond borrel en daarna sushi eten (en wijn drinken) dus geen fantastische dag maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Moet ook kunnen! Ik wil niet alleen maar denken oh nee dit mag ik niet aaah. Dan zaterdag gewoon weer wat rustiger aan. Ga sowieso de hele nacht dansen zaterdag dus dan dans ik het er wel weer af, drink meestal vooral water dan dus dat valt mee!
Hoe gaat het met jullie?
Gast- Gast
Hier hetzelfde hoor. Ik wil geen control/healthfreak worden. Ik hou nou eenmaal van paaseitjes Kan ik wel moeilijk lopen doen en ze helemaal niet eten, maar wie hou ik voor de gek.. Dan eet ik ze 2 dagen later wel hahaha.
Als het over het algemeen gezien maar netjes en gezond is
Punk'd- Kletskop
Ik heb ontbeten met een hele sappige peer en twee sport plus crackers met rauwe ham. Daarna heb ik alleen nog maar een plakje ontbijtkoek gegeten. Ik heb onwijze hoofdpijn en ben ook een beetje misselijk, geen honger dus. Wel probeer ik genoeg thee en water te drinken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Harrison schreef:Ga sowieso de hele nacht dansen zaterdag dus dan dans ik het er wel weer af, drink meestal vooral water dan dus dat valt mee!?
Is dit wat ik denk dat het is? Supergoed voor de lijn wel, haha.
Lavendel: Nee, dat ben ik helaas niet, al kan ik wel zulke sleutelbeenderen hebben als ik iets beter m'n best doe. Vind het ook mooi. In de periodes dat ik ze heb kijk ik ook heel veel in de spiegel en ik bewonder ze dan in iedere houding/positie, haha. Ok, dit klinkt raar
Mijn dag tot op heden:
Redelijk laat ontbijt: 2 kiwi's + bakje kwark met bosbessen, lijnzaad en kaneel + koffie + water
Tussendoor: Kop koffie + driekwart Hero mueslireep - had ik over van gisteren, haha
Lunch: drie speltboterhammen met kipfilet + groene thee
Tussendoor: appel, cafe latte vanille, 1 balistoreepje
Zou ik principe voldoende moeten zijn, maar ik heb een honger!! Echt niet normaal. Zo nog maar even een banaantje eten, hopelijk helpt dat.
Aan degene met de vraag over het fruit en de noten (sorry, even te lui om terug te zoeken wie het was): Ik koop mijn fruit voor door de kwark op de diepvriesafdeling van de albert heijn. Doosje bosbessen kost dan twee euro geloof ik en daar doe ik dan drie keer mee. Best prima :-)
Eet iemand van jullie trouwens ook amandelpasta? Zo ja, waar koop jij het? Ik heb eergisteren een pot gekocht bij de natuurwinkel en het kostte gewoon 6,50 euro! Wauw.
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Indigo schreef:Hier hetzelfde hoor. Ik wil geen control/healthfreak worden. Ik hou nou eenmaal van paaseitjes Kan ik wel moeilijk lopen doen en ze helemaal niet eten, maar wie hou ik voor de gek.. Dan eet ik ze 2 dagen later wel hahaha.
Ik heb dit ook! Gisteren hadden we taart op mijn werk (appel-kruimel) en eerst dacht ik.. KUT! Ik ben net zo goed bezig vandaag, zonde.. Totdat ik me ineens besefte waar ik nou eigenlijk mee bezig was en uiteindelijk lekker een stuk gepakt (een halve, dat wel maar vind ik ook meer dan genoeg)
Vanmorgen heb ik yoghurt met ananas, lijnzaad en muesli gehad. Vanmiddag 1 cracker met avocado, een gekookt eitje en een heel veel rucola met een paar stukjes feta & pijnboompitten. Net tussendoor een mueslikoek op en vanavond maak ik spaghetti. Ohja en ik zit nu aan een biertje. Maar ik heb net geklust, dus dan mag het
Toet- Lady Post-a-lot
Sorrento schreef:Harrison schreef:Ga sowieso de hele nacht dansen zaterdag dus dan dans ik het er wel weer af, drink meestal vooral water dan dus dat valt mee!?
Toet- Lady Post-a-lot
Mahaha ik weet niet wat jij denkt! Het is niet zo dat ik denk dan heel gezond bezig te zijn, moge dat duidelijk zijn .Toet schreef:Sorrento schreef:Harrison schreef:Ga sowieso de hele nacht dansen zaterdag dus dan dans ik het er wel weer af, drink meestal vooral water dan dus dat valt mee!?
Gast- Gast
Harrison schreef:Mahaha ik weet niet wat jij denkt! Het is niet zo dat ik denk dan heel gezond bezig te zijn, moge dat duidelijk zijn .Toet schreef:Sorrento schreef:Harrison schreef:Ga sowieso de hele nacht dansen zaterdag dus dan dans ik het er wel weer af, drink meestal vooral water dan dus dat valt mee!?
lekker hard gaan!
Gast- Gast
Pagina 9 van 36 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 22 ... 36
Pagina 9 van 36
Permissies van dit forum: