Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zouden jullie

+48
Puggle
Lejow
Ooh La La!
Teddyaapje
Roos
teletascha
Lonely Goatherd
Twellie
Caramba
VeryCherry
Rush
Sent
Snoes
Sanne
Jade
Caresses
Bimbam
Pien
nillis
SoGood
Aardbei
Pink!
Jezzie
snoezel
Flip Fluitketel
M-G
Darius
SarahKey
Sun88
Shopaholic
Flower_L
M@niek
kwak
Novalee
Annie24
MissD
Printje
Supertalentje
Liadan
Aagje!
Annemie
PapillonRose
Reeza
sabje
Caroow
Nijntje
Sea of Trees
peach
52 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zouden jullie - Pagina 3 Empty Re: Zouden jullie

Bericht  Lonely Goatherd vr 8 maa 2013 - 1:01

Nee, dat hebben we niet gedaan, met een vrij onhandige verjaardag van onze zoon als resultaat.Wink Toch zou ik er bij een volgende weer geen rekening mee houden. Ik ben allang blij als ik zwanger raak.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  teletascha vr 8 maa 2013 - 1:07

Nee, geen rekening mee gehouden. Ik vond mei (dochter) wel een betere maand dan januari (zoon) om verlof te hebben en om verjaardag te vieren ivm het weer.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Roos vr 8 maa 2013 - 5:14

Bij de jongste hebben we een maand extra gewacht ivm de kerst. Met verjaardagen hebben we geen rekening gehouden, met als resultaat dat ik op mijn vaders verjaardag uitgerekend was en uiteindelijk een dag voor de verjaardag van mijn schoonmoeder bevallen ben. Very Happy

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje vr 8 maa 2013 - 5:17

Op t moment dat ik niet voor een kindje ga zeg ik ja, maar de keren dat we probeerden zwanger te worden wilde ik dat 'risico' niet nemen. Ik wilde zó graag dat t me niks zou interesseren al was de hele familie dan jarig en was t sinterkerst en nieuw Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ooh La La! vr 8 maa 2013 - 5:26

Ja. Wij houden er wel rekening mee. Mijn vriend is met kerst jarig en weet uit ervaring dat dat vreselijk is. Maar wij zijn nog niet heel lang bezig. Als we langer bezig zouden zijn zou ik het misschien minder makkelijk doen.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Lejow vr 8 maa 2013 - 6:46

Ja, ik wilde er rekening mee houden. Als ik teveel richting de feestdagen gegaan was, hadden we een maandje of 2 overgeslagen.
Ik was dan ook dolblij dat ik in april uitgerekend was, die zit dan wel barstens vol met andere verjaardagen, maar vind het gewoon een mooie maand. Grote kans op mooi weer, verjaardag buiten vieren enz.

Tja, dat werd 30 januari, alsnog vrij snel na de feestdagen :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Puggle vr 8 maa 2013 - 7:26

Nee geen rekening mee gehouden, is ook niet eens in me opgekomen om daaraan te denken. Ik was erg blij dat het gelukt was!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Ellebel vr 8 maa 2013 - 7:40

Ja dat hebben wij gedaan. Ik wilde geen december of januari baby. Omdat het me niet leuk lijkt voor het kindje om dan jarig te zijn én omdat ik het geen leuke periode vind om lang thuis te zitten met verlof. Tsja, wij hadden geen haast om zwanger te worden dus wat is er dan mis mee om iig te plannen dat de baby niet in deze maanden zou komen (vroeggeboorte natuurlijk niet meegerekend)?
Door opmerkingen als 'kwam niet eens in me op, we zijn al lang blij dat we een kindje mogen krijgen' krijg ik altijd het gevoel dat ik me schuldig moet voelen omdat ik toevallig 2 maanden bewust heb overgeslagen. Vind ik onzin, dus schuldig voel ik me dan ook niet. Ik ben net zo blij met deze baby als iedere andere moeder met die van haar!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Puggle vr 8 maa 2013 - 7:44

Ieder zijn keus toch ellebel, ik zou dat gewoon niet doen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  bolus26 vr 8 maa 2013 - 7:55

nee, ik dacht dat ik moeilijk zwanger zou raken dus we gingen er gewoon voor in de veronderstelling van we gaan het een jaar gewoon proberen en dan zien we wel weer. Geen moment aan gedacht dus! ik was een week voor kerst uitgerekend maar ze is 28-11 al geboren
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Aimee vr 8 maa 2013 - 7:58

Bij Luuk hebben we er geen rekening mee gehouden, wij wilden graag een kindje en het maakte ons niet uit wanneer.
Als ik ook kijk naar mijn familie; mijn zusje is op koninginnedag jarig, daar kwamen ook altijd een hoop mensen niet op haar verjaardag. Mijn zus is half juli jarig en dan kon ook niemand komen door de zomervakantie... Er is altijd wel wat!

Voor een volgende wachten we wel nog even (zouden we sowieso wel doen Wink ), maar dat is ook omdat ik het niet leuk zou vinden als ze vlak bij elkaar jarig zijn. Wij willen in oktober beginnen, en stel dat het dan niet snel lukt, zou ik niet maart/arpil/mei over gaan slaan.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Parel vr 8 maa 2013 - 8:04

Het enige wat wij willen gaan doen is nu starten in bijv. april/mei, zodat L en een eventueel volgend kindje niet te dicht op elkaar jarig zijn. Ook zit er bij ons dan ook wel een kans in dat we de maanden februari/maart overslaan, omdat ze nu eind november jarig is, en dat is zó niet praktisch.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 8:45

Ellebel, iedereen moet het gewoon voor zichzelf weten.
Als wij er rekening mee hadden moeten houden waren er 2 maanden in het jaar dat het "goed" zou uitkomen. Probeer dat maar eens uit te kienen. De rest van de maanden zijn er wel 1,2 of meerdere verjaardagen. En anders zaten we weer met vakanties.
Bij H. was ik in eerste instantie uitgeteld op mijn verjaardag maar werd ik 2 weken terug gezet en bij A. was ik op 5 dec uitgeteld maar hij werd eerder geboren.

So be it. Ik begrijp trouwens eventjes niet waarom het voor een kind zo ontzettend vreselijk is om in december jarig te zijn?

Gast
Gast

Bericht  Parel vr 8 maa 2013 - 8:54

L is dan een week voor jouw A jarig, maar momenteel is het natuurlijk meer dat ik het al lastig en druk genoeg vind. Ook lijkt het me minder leuk om al je cadeaus maar in 1 maand te krijgen, het is natuurlijk niet anders, en ze geniet net zo, maar een verjaardag in het midden van het jaar ofzo lijkt me ook erg leuk.

Wil trouwens al die tijd al zeggen hoe goed ik het vind dat je zo bent afgevallen! Ben benieuwd naar een na foto via Facebook over een tijdje!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 9:03

Ja, ze krijgen inderdaad veel cadeau's in korte tijd.
Maar als dat alles is... Ik moet wel zeggen dat ik het hier zelf al verspreid over de maand want de opa's en oma's en oom's en tante's kunnen hier niet echt maat houden. Dus om te voorkomen dat hij op 1 dec een stapel cadeau's krijgt en vervolgens 5 dec nog een keer verschuiven wij wel een deel naar de kerst.

Dank je wel. Ik ben er ook echt zo blij mee en best een beetje trots op, haha.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 8 maa 2013 - 9:09

Sybella schreef:Ja, ze krijgen inderdaad veel cadeau's in korte tijd.
Maar als dat alles is... Ik moet wel zeggen dat ik het hier zelf al verspreid over de maand want de opa's en oma's en oom's en tante's kunnen hier niet echt maat houden. Dus om te voorkomen dat hij op 1 dec een stapel cadeau's krijgt en vervolgens 5 dec nog een keer verschuiven wij wel een deel naar de kerst.

Dank je wel. Ik ben er ook echt zo blij mee en best een beetje trots op, haha.
Grappig, ik was ook 5 december uitgerekend en ben ook uiteindelijk 1 december bevallen. Alleen een jaar later dan Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 9:12

Ja, ik las het net toen ik het topic nog eens doorlas.
Dan worden de knapste jongetjes geboren he? Maar dat wist je vast al wel Wink

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 8 maa 2013 - 9:17

Sybella schreef:Ja, ik las het net toen ik het topic nog eens doorlas.
Haha ja hoor, dat weet ik inderdaad Wink. Grappig dat we ook beiden een jongetje hebben gekregen. Toevallig toch ook niet 's nachts bevallen? angel

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 10:27

Snoes schreef:
Sybella schreef:Ja, ik las het net toen ik het topic nog eens doorlas.
Haha ja hoor, dat weet ik inderdaad Wink. Grappig dat we ook beiden een jongetje hebben gekregen. Toevallig toch ook niet 's nachts bevallen? Zouden jullie - Pagina 3 2474380249

Haha, nee. Het is wel om 05u `s nachts (of 's ochtends) begonnen met gebroken vliezen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: