Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoelang gingen jullie samenwonen?

+74
Eliesje
Suus
nonnekuh
Kaboutertje
Marin
June
Le Chat Noir
Punk'd
M_as
Coco
Laced
Shisha
KOL
Razz
Annie24
Marsy28
Joli86
Joontjuh
Snoes
Exogenesis
Dolphinne
kajaka88
Benthe
Arwyn
Thunder
Elfje
Floor
Reeza
Vivendi
MissD
Ilovethe90s
Middleme
Bliss
SarahKey
Mari
smooch
Feline
Bosjesvrouw
Elodie
Kat1980
Jade
Janelie
Theeleut
Lonely Goatherd
flower
Ooh La La!
Mida4you
Snirp
Ella
SoGood
Ragazza
rianne287
Silke
Taeda
banjer49
Roxi3
Caramba
Chocoholic
Fortissimo
Zonnetje
Xanna
Saga
Bay
Jasmine
minoessepoes
Fearie
Kamperseboekenwurm
Lady4
Aziraphale
CCC
Rush
Verde
Rouxxxe
Yare
78 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Mari do 7 maa 2013 - 6:31

Na 2,5 jaar gingen we op huizenjacht, pas na 3 jaar en 4 maanden woonde we samen. Als het aan mij lag was het eerder, maar mijn vriend is met alles later als mij. Nu wil ik al 2 jaar trouwen maar hij is er nog niet aan toe.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  SarahKey do 7 maa 2013 - 6:53

na 11 maanden. Ook al waren we toen 18 en 22.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Bliss do 7 maa 2013 - 7:02

Janelie schreef:Wij zijn naar samen gaan wonen toen we bijna 5 maanden samen waren. We waren toch alleen maar samen en ik vond het vooral wel fijn om 1 plek te hebben. Van twee plekken werd ik heel onrustig. Tot nu toe gaat alles ook heel goed. Eigenlijk geen verandering, behalve dat we echt samen wonen op 1 plek ipv 2.

Hee, wat leuk dat je nu samenwoont en dat het goed bevalt! Ben jij bij hem ingetrokken?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Middleme do 7 maa 2013 - 7:07

Als ons (oké, officieel zijn) huis afgebouwd is..

Hopelijk is dat eind augustus, begin september, net voor dat we 2 jaar samen zijn. Op dit moment wonen we allebei nog thuis.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Ilovethe90s do 7 maa 2013 - 7:32

Wij waren vrij jong toen we een relatie kregen (20 en 18) dus we hadden niet meteen plannen om samen te gaan wonen. We woonden allebei nog thuis en na een jaar of 3 zijn we wel wat spullen voor de uitzet gaan verzamelen. In 2006 kregen we de sleutel van ons huis, toen waren we inmiddels ruim 5,5 jaar samen en vonden we het er gewoon tijd voor. We waren thuis de regeltjes zat en wilden graag ons eigen stekkie. Omdat we al die jaren goed hebben kunnen sparen gingen we voor een koophuis en hebben we het helemaal naar onze zin gemaakt. We hebben trouwens niet lang gezocht, in totaal zijn we misschien 3 maanden op huizenjacht geweest.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  MissD do 7 maa 2013 - 7:38

Na 4 en half jaar... maar goed ik was 15 toen ik iets met mijn man (toen 17) kreeg. Toen ik 19 was en hij 21 kochten we ons huis en zijn we gaan samenwonen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Vivendi do 7 maa 2013 - 7:40

Wij waren 4,5 jaar samen toen we gingen samenwonen. We hadden samenwoonplannen toen we ongeveer 2,5-3 jaar samen waren. Toen hebben we een huis gekocht die nog gebouwd moest worden. We zijn daar 1,5 jaar later gaan wonen toen het klaar was.
Vivendi
Vivendi
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Reeza do 7 maa 2013 - 8:04

Wij zijn na 1.5 jaar officieel gaan samenwonen.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Floor do 7 maa 2013 - 8:04

toen we 3.5 jaar samen waren kochten we een huis, het bouwen ervan duurde wel nog ff 1.5 jaar :P
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Elfje do 7 maa 2013 - 8:10

Na 10 maanden trok hij bij mij in, en na 1,5 jaar hebben we samen een huis gekocht !
Elfje
Elfje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 8:29

Na een jaar officieus en na een jaar en 3 maanden. Heerlijk!

Feline: I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 8:33

We hebben elkaar in mei leren kennen en in augustus ging hij toen voor 3 weken op vakantie. Stond al bijna een jaar gepland. Ik wilde graag t.z.t. overgeplaatst worden omdat ik anders vanaf mijn werk naar hem ruim een uur onderweg was en `s avonds nog langer. Ineens kwam de rayonleider dat er per direct plek vrij was en voorlopig ook het laatste plekje. Toen hebben we besloten om het er op te wagen en ben ik tijdens zijn vakantie bij hem ingetrokken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Thunder do 7 maa 2013 - 9:12

Na 3 jaar.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  SoGood do 7 maa 2013 - 9:43

Rood schreef:Ja, zoiets. Ze wilden wel, maar durfden niet. Laughing

Zoiets ja! Very Happy En een geval van een groot verantwoordelijksgevoel naar anderen toe.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Arwyn do 7 maa 2013 - 9:50

Na 2,5 jaar.
Stom eigenlijk, toen voelde het alsof het heel lang duurde. Nu wonen we alweer 3,5 jaar samen en dat is echt voorbij gevlogen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Benthe vr 8 maa 2013 - 0:20

Na drie maanden trok mijn vriend bij mij (en mijn ouders) in en vier maanden later hadden we ons eigen huis.

Edit: bij nader inzien waren het niet eens drie maanden, maar eerder een dikke maand.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  kajaka88 vr 8 maa 2013 - 5:31

Vandaag zijn we precies 5 jaar samen. Morgen hebben we een jaar de sleutel van ons huisje. En zijn in mei vorig jaar gaan samenwonen. Toen waren we dus 4 jaar en 2 maand samen. Voor die tijd woonden we beiden nog thuis.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Dolphinne vr 8 maa 2013 - 7:16

Hij bleef al vrij snel hier slapen als mijn zoontje er niet was. Toen zij elkaar ook goed kenden bleef hij steeds vaker slapen. En vanaf dat we een maand of 4 samen waren woont hij hier bij in.
Nu hopen dat zijn huis snel verkocht is zodat we met z'n drietjes iets groters kunnen zoeken.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Exogenesis vr 8 maa 2013 - 7:42

Na 4 jaar.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Snoes vr 8 maa 2013 - 9:20

Wij gingen samenwonen toen we precies 2,5 jaar samen waren. Dat is nu 3 jaar geleden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Joontjuh vr 8 maa 2013 - 10:48

Wij hebben ons huis gekocht toen we 10 jaar samen waren en zijn erin getrokken toen we 10 jaar en 9 maanden samen waren.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Joli86 vr 8 maa 2013 - 14:15

Na 1,5 jaar is hij toen bij me komen wonen..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Marsy28 vr 8 maa 2013 - 14:55

Na 6 maanden.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Annie24 za 9 maa 2013 - 8:45

We kregen iets toen we beiden 15 waren en gingen toen we 21 waren samenwonen.

Inmiddels zijn we beiden 28 en verhuizen we volgend jaar naar ons 3e huis.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Razz za 9 maa 2013 - 9:51

Met mijn eerste vriend na 2 jaar. Ik was toen op 1 maand na 22 jaar. En met mijn huidige vriend na een paar weken. Ik was toen 24 jaar.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum