Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoelang gingen jullie samenwonen?

+74
Eliesje
Suus
nonnekuh
Kaboutertje
Marin
June
Le Chat Noir
Punk'd
M_as
Coco
Laced
Shisha
KOL
Razz
Annie24
Marsy28
Joli86
Joontjuh
Snoes
Exogenesis
Dolphinne
kajaka88
Benthe
Arwyn
Thunder
Elfje
Floor
Reeza
Vivendi
MissD
Ilovethe90s
Middleme
Bliss
SarahKey
Mari
smooch
Feline
Bosjesvrouw
Elodie
Kat1980
Jade
Janelie
Theeleut
Lonely Goatherd
flower
Ooh La La!
Mida4you
Snirp
Ella
SoGood
Ragazza
rianne287
Silke
Taeda
banjer49
Roxi3
Caramba
Chocoholic
Fortissimo
Zonnetje
Xanna
Saga
Bay
Jasmine
minoessepoes
Fearie
Kamperseboekenwurm
Lady4
Aziraphale
CCC
Rush
Verde
Rouxxxe
Yare
78 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Yare wo 6 maa 2013 - 8:24

Hoi!
Hoelang duurde het bij jullie voor jullie gingen samenwonen en hoe/waarom kwamen jullie tot die beslissing? Ik ben 5 maanden samen met mijn vriend en het voelt zo goed dat ik denk dat het geen maaaaanden meer duurt voor we de stap gaa maken. Hoe ging dat bij jullie?
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 8:27

Ik denk dat we een maand of vier samen waren toen we besloten samen te willen wonen. We zijn toen eerst samen op vakantie gegaan 15 dagen om te kijken of we elkaar dan ook nog lief vonden Laughing Ik woonde nog thuis en mijn vriend had een koophuis, dus de keuze was sowieso snel gemaakt! Het enige was dat ik werk moest vinden in zijn woonplaats, dus uiteindelijk na acht maanden zijn we samen gaan wonen, en dat is nu inmiddels alweer zo'n 2.5 jaar geleden I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 8:32

Onofficieel na een maand of twee al, mijn vriend woonde toen officieel bij zijn vader en hoewel zijn vader het fijn vond dat hij er was, was de situatie daar niet echt prettig. Toen we een maand of 7 samen waren, heeft hij zich hier ingeschreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Rouxxxe wo 6 maa 2013 - 8:46

Toen we bijna 1,5 jaar samen waren. Ik woonde op kamers, maar moest mijn kamer uit omdat ik was afgestudeerd. Mijn vriend had een eigen appartement, en ik had toen inmiddels een baan in zijn woonplaats (per toeval) maar toen was het besluit snel genomen en ben ik bij hem ingetrokken.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Verde wo 6 maa 2013 - 8:53

Na 10 maanden zijn we samen in dit huis getrokken. Dit zijn we al na 5/6 maanden relatie gaan plannen. We woonden hiervoor namelijk 230 kilometer van elkaar vandaan.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Rush wo 6 maa 2013 - 8:54

Na een paar weken trok ik bij mn vriend in.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  CCC wo 6 maa 2013 - 8:57

Na twee jaar, we moesten beide ons oude huis uit (ik huurde particulier en mijn vriend zijn vader zou gaan verhuizen en hij kon niet mee wegens nieuwe relatie).

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Aziraphale wo 6 maa 2013 - 9:03

Verde schreef:Na 10 maanden zijn we samen in dit huis getrokken. Dit zijn we al na 5/6 maanden relatie gaan plannen. We woonden hiervoor namelijk 230 kilometer van elkaar vandaan.

Hier bijna net zo. Na ongeveer 3 maanden kwamen de plannen en na 10 maanden woonden we samen. M'n vriend had al een koophuis. Wij woonden 218 van elkaar vandaan.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Lady4 wo 6 maa 2013 - 9:11

Wij zijn na negen maanden gaan samenwonen, vanwege hetzelfde gevoel als dat jullie hebben. We wonen nu bijna 4,5 maanden samen en we hebben er nog geen seconde spijt van gehad. Het is elke dag weer genieten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 6 maa 2013 - 9:17

Na 2 jaar zijn we gaan samenwonen, ik was toen klaar met mijn studie en heb een baan in de buurt van zijn woonplaats gezocht en gevonden.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Fearie wo 6 maa 2013 - 9:18

3 weken, maar meer noodgedwongen omdat ik thuis ruzie had en weg ben gegaan/verzocht weg te gaan. Ondertussen bijna 6 jaar verder, dus was een goede stap.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  minoessepoes wo 6 maa 2013 - 9:20

Na bijna 5 jaar, toen we wat met elkaar kregen begon mijn vriend net aan een studie aan de andere kant van het land, we hadden dus een weekend relatie. Eenmaal beide afgestudeerd kreeg mijn vriend een baan in Amsterdam aangeboden (2uur reizen van de woonplaats van onze ouders) en heb ik me ook in Amsterdam laten detacheren.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Jasmine wo 6 maa 2013 - 9:21

We kenden elkaar 8 maanden, maar waren pas 4 maanden officieel samen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Bay wo 6 maa 2013 - 9:33

Leuk Yare dat het zo goed gaat met je date!! Jij kent je vriend toch via wordfeud?

Na 7/8 maanden zijn we serieus plannen gaan maken. Mijn vriend en ik woonde 180 km uit elkaar en hebben beide een koophuis. Tegen onze verachting in is het huis van mijn vriend binnen 2 maanden verkocht en wonen we sinds februari samen. Het bevalt tot nu toe erg goed!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Saga wo 6 maa 2013 - 9:39

Wij waren precies 4 maanden samen toen we de sleutel kregen.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Yare wo 6 maa 2013 - 9:42

Bay schreef:Leuk Yare dat het zo goed gaat met je date!! Jij kent je vriend toch via wordfeud?

Na 7/8 maanden zijn we serieus plannen gaan maken. Mijn vriend en ik woonde 180 km uit elkaar en hebben beide een koophuis. Tegen onze verachting in is het huis van mijn vriend binnen 2 maanden verkocht en wonen we sinds februari samen. Het bevalt tot nu toe erg goed!
Klopt ja, blijft een mooi verhaaal he;-) Het gaat echt supergoed, heeerlijk gewoon!!!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Xanna wo 6 maa 2013 - 9:50

Onofficieel bij 3 maanden en officieel met precies een jaar. Ondanks dat het heel goed voelde, wilde ik niet direct mijn inboedel verkopen en mijn huur opzeggen. Daarnaast dacht ik dat ik heel erg gehecht zou zijn aan mijn eigen plekje, maar in die tussenliggende maanden heb ik niet meer thuis geslapen en kwam ik er alleen om de post weg te halen. Dus op een gegeven moment was het tijd om de huur op te zeggen Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Zonnetje wo 6 maa 2013 - 10:56

Na 2,5 jaar.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Fortissimo wo 6 maa 2013 - 11:06

Officieel na 3, 5jaar maar daarvoor woonde mijn vriend al op zichzelf.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Chocoholic wo 6 maa 2013 - 11:09

Officieus na ongeveer 2 jaar, en hij heeft zich officieel bij mij in laten schrijven na een kleine 3 jaar.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Caramba wo 6 maa 2013 - 12:06

Eigenlijk vanaf de eerste dag, maar binnen 3 maand was het officieel.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Roxi3 wo 6 maa 2013 - 17:55

Wij zijn na 5 jaar gaan samenwonen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  banjer49 wo 6 maa 2013 - 18:19

na acht maanden zijn wij gaan samenwonen, vriend had ook eigen huis ik woonde nog thuis, en we woonden ook meer dan 200 km bij elkaar vandaan
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Taeda wo 6 maa 2013 - 18:57

Ruim vier jaar. Wij hadden toen de leeftijd (20/22) om op onszelf te gaan en wilden dat graag samen. We zijn ook gelijk getrouwd.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 19:03

6,5 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum