Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoelang gingen jullie samenwonen?

+74
Eliesje
Suus
nonnekuh
Kaboutertje
Marin
June
Le Chat Noir
Punk'd
M_as
Coco
Laced
Shisha
KOL
Razz
Annie24
Marsy28
Joli86
Joontjuh
Snoes
Exogenesis
Dolphinne
kajaka88
Benthe
Arwyn
Thunder
Elfje
Floor
Reeza
Vivendi
MissD
Ilovethe90s
Middleme
Bliss
SarahKey
Mari
smooch
Feline
Bosjesvrouw
Elodie
Kat1980
Jade
Janelie
Theeleut
Lonely Goatherd
flower
Ooh La La!
Mida4you
Snirp
Ella
SoGood
Ragazza
rianne287
Silke
Taeda
banjer49
Roxi3
Caramba
Chocoholic
Fortissimo
Zonnetje
Xanna
Saga
Bay
Jasmine
minoessepoes
Fearie
Kamperseboekenwurm
Lady4
Aziraphale
CCC
Rush
Verde
Rouxxxe
Yare
78 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Silke wo 6 maa 2013 - 19:08

Na 10 maanden, daarvoor verbleef hij 3 weken bij mij en mijn ouders omdat zijn huis werd gerenoveerd, en dit was zo fijn dat ik na de renovatie bij hem ingetrokken ben.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  rianne287 wo 6 maa 2013 - 19:18

Na 5 jaar gingen wij samen wonen, we waren toen 21. Daarvoor zaten we allebei nog op school en woonden we bij onze ouders. Dit is inmiddels al 5 jaar geleden weer smile
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Ragazza wo 6 maa 2013 - 20:00

Mijn vriend en ik zijn gaan samenwonen toen we ongeveer 2.5 jaar samen waren. Toen we bijna 2 jaar samen waren, hebben we ons ingeschreven bij de woningstichting en geschreven op gezinswoningen (we woonden allebei in een 1 persoonsappartementje) maar na een tijdje hebben we besloten dat we een huis gingen kopen en toen was het ook zomaar zover..
Ik heb eerst wel heel erg moeten wennen aan het samen zijn. Ik miste het alleen zijn eerst ontzettend. Daardoor was ik ook bang dat ik te vroeg de keus had gemaakt. Maar uiteindelijk is dat gelukkig allemaal goedgekomen en nu wonen we alweer bijna 8 jaar samen.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  SoGood wo 6 maa 2013 - 20:24

Echt onofficieel samenwonen als in alle spullen over en altijd in 1 bed slapen, na 10 jaar. Officieel na een jaar of 6.

Nee, dat is geen typfout.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Ella wo 6 maa 2013 - 20:27

Wij met 2 jaar. Hij was net klaar met zijn studie en ging hier zijn vervolgstudie doen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Snirp wo 6 maa 2013 - 20:34

Na 1,5 jaar.

Wij hebben na een aantal maanden (8 besloten) om samen te gaan wonen, maar uiteindelijk hebben we een huur-appartement gevonden en zijn we na 1,5 jaar samen gaan wonen.
Dat is nu alweer bijna 1,5 jaar terug en nu zijn we bezig met het kopen van een huis.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Mida4you wo 6 maa 2013 - 20:42

Wij gingen na 8 maanden samenwonen. Dit komt ook merendeel omdat mijn man toen die tijd al een appartement had en ik nog thuis woonde. Ik ben dus vrij snel bij hem ingetrokken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Ooh La La! wo 6 maa 2013 - 20:53

Onofficieel na 2 weken. Toen zijn we kort daarna 6 weken samen gaan backpacken (de grote test Wink ) en uiteindelijk na een jaar mijn huis opgezegd.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  flower wo 6 maa 2013 - 21:08

Mijn vriend zette na 1 jaar en 2 maanden zijn huis te koop.
Na 3 maanden was zijn huis verkocht en kwam hij officieel bij mij in
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Lady4 wo 6 maa 2013 - 21:59

Lady4 schreef:Wij zijn na negen maanden gaan samenwonen, vanwege hetzelfde gevoel als dat jullie hebben. We wonen nu bijna 4,5 maanden samen en we hebben er nog geen seconde spijt van gehad. Het is elke dag weer genieten.

Ik bedenk me trouwens nu dat we na een paar weken al praktisch samenwoonden, maar dan in twee huizen. De weken dat zijn zoontje er was, waren we in zijn huis en de wekend dat we samen waren, zaten we in mijn huis. Na negen maanden hebben we er Ă©Ă©n huis van gemaakt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Lonely Goatherd wo 6 maa 2013 - 22:02

Ik weet het net meer precies, ben geloof ik na een maand of vier bij hem ingetrokken. Had toen nog wel m'n kamer, maar was er nooit meer. We waren acht maanden samen toen we officieel samen gingen wonen in een nieuw huis.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 22:15

Mijn eerste keer na 1,5 maand. Overigens geen spijt van gehad, dat het zo snel was. Bij mijn huidige relatie na ongeveer 1 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 22:21

SoGood schreef:Echt onofficieel samenwonen als in alle spullen over en altijd in 1 bed slapen, na 10 jaar. Officieel na een jaar of 6.

Nee, dat is geen typfout.

Ik snap hem niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 22:22

Ze bedoelt dat ze dus later onofficieel samenwoonden dan officieel. Dat kan niet, zou je denken. Maar blijkbaar wel. Hoe? Geen idee. Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Rush wo 6 maa 2013 - 22:25

Rood schreef:Ze bedoelt dat ze dus later onofficieel samenwoonden dan officieel. Dat kan niet, zou je denken. Maar blijkbaar wel. Hoe? Geen idee. Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 394967
Je schrijft je wel bij elkaar in, maar je woont niet echt bij elkaar? Zoiets denk ik?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Theeleut wo 6 maa 2013 - 22:26

Hij bleef al vanaf de eerste week een aantal dagen per week bij mij slapen, dus onofficieel binnen enkele weken. Na een jaar trokken we in ons eerst gekochte huis.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 22:26

Ja, zoiets. Ze wilden wel, maar durfden niet. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Janelie do 7 maa 2013 - 0:04

Wij zijn naar samen gaan wonen toen we bijna 5 maanden samen waren. We waren toch alleen maar samen en ik vond het vooral wel fijn om 1 plek te hebben. Van twee plekken werd ik heel onrustig. Tot nu toe gaat alles ook heel goed. Eigenlijk geen verandering, behalve dat we echt samen wonen op 1 plek ipv 2.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Jade do 7 maa 2013 - 0:25

Na 8 maanden ben ik naar mijn vriend toe verhuisd, 200 km verderop.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Kat1980 do 7 maa 2013 - 1:06

We kenden elkaar 2,5 maand toen we gingen samenwonen.

Ik woonde op het moment dat ik hem leerde kennen nog in het appartement van mijn ex en mij. Het appartement stond te koop en ik was op zoek naar andere woonruimte. Maar omdat ik in een grote populaire stad woonde was het niet zo makkelijk om iets te vinden, zeker niet met mijn inkomen op dat moment. Dus toen stelde hij voor om bij hem in te trekken.
Misschien hadden we in andere omstandigheden iets langer gewacht, maar het voelde gewoon goed en hebben we de stap dus gewaagd (en zijn nu dus al 6,5 jaar samen en 2 kinderen rijker Wink )
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 3:40

Bij ons na ruim 8 jaar. We hebben elkaar op jonge leeftijd ontmoet, dus samenwonen was heel lang nog geen optie voor ons omdat we te jong waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Elodie do 7 maa 2013 - 4:46

Na een jaar. Maar daarvoor logeerde hij al heel vaak bij ons. En nu is het uit laughcry
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Bosjesvrouw do 7 maa 2013 - 4:57

Na 8 jaar we wilden eerst onze studie afmaken. En eigenlijk wilden we direct kopen maar dat is (nog) niet gelukt.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Feline do 7 maa 2013 - 6:07

Wij kennen elkaar nu een half jaar maar ik zou het best fijn vinden om elke avond naast hem te mogen liggen smile Ik ben op m'n werk ook veel vrolijker als ik weet dat hij al eten aan het koken is bij mij thuis. Het zou ook veel in de reiskosten schelen (wonen ongeveer 60 km van elkaar vandaan).

Maar ik wil heel graag einde van dit jaar een reis maken (liefst samen) en dan is mijn studentenkamertje heel makkelijk onder te verhuren dus ik blijf nog even zitten waar ik zit!

Ik snap nu eindelijk waarom mensen soms 'zo snel' samen gaan wonen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  smooch do 7 maa 2013 - 6:24

Na 1.5 jaar.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang gingen jullie samenwonen? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum