Nachtmerrie
+89
slaatje
Fearie
Amber-
blondje1313
studiebol
red rose
Muppetje
Inge
Mees
Pompoen
Zonneschijn
mauwmauw
Vancity_girl
CCC
Susan
Niene
Shisha
sanne-84
mezzoforte
Roodkapje
Jelin
Filoria
MADDIE
Steep
Stranger
mzcharlotte
M-G
Razz
Mrs. Jansen
Elliot
Reva
Siamsa
VeryCherry
Elodie
Manderijn
Lady4
Coco
Ella
Tania
Juliette
Bolleke
Teddyaapje
Aletta
Aggi
Plien84
Catwoman79
_Lana_
Kerel
June
Charles
Parisienne
Cupcake
SDL
Mamsie
Winegum
Jasmine
Sea of Trees
Exogenesis
L!ND@
Lonelymom
Marsy28
Siem
Curious
Paper Crown
Starla
Printje
Twellie
Stuiterbal
Aimee
Jits
Snoes
Viva
Merai
litllejoy
Caro
SoGood
La Senza
Luce
Lady1984
kwebbeltje
Jade
liesje
nillis
Muus
Blue flower
Linda
Ayla
Pink!
Annemie
93 plaatsers
Pagina 4 van 20
Pagina 4 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20
Re: Nachtmerrie
Maar je relatie was al niet goed schreef je, dit is op deze manier echt gedoemd te mislukken, je gunt hem wel erg veel ruimte en hij weet dat, want je stuurt hem toch niet weg en je stelt geen eisen. Hij kan feitelijk alles maken.
Wat was er precies mis in je relatie?
Wat was er precies mis in je relatie?
Gast- Gast
En hoelang zijn jullie samen en hoeveel dips waren er? En hoe kwamen die dips? En was jij zelf gelukkig in je relatie?
Gast- Gast
Ik snap het ook niet meer zo goed eigenlijk. Nu heb je hem dus feitelijk gezegd dat hij het nog maar even met je moet proberen vol te houden tot de baby er is, en als die er is en het gaat niet goed, óf hij dan wel even zo vriendelijk wil zijn om jou mee te delen als hij toch weer behoefte heeft aan dat meisje.
En zijn moeder.. zijn moeder zal het vast allemaal goed bedoelen maar júllie zitten met de problemen en niet zij. Praat dus met elkaar en niet beiden (alleen) met zijn moeder. Daarnaast weet ik niet of het écht beter zal zijn als de baby er is, er komt dan een hoop op je af en zal gepaard gaan met een hoop nieuwe onzekerheden als ouders. Ik denk eerder dat zijn moeder hoopt dat hij dat de liefde voor zijn kind het over zal gaan nemen.
Denk gewoon goed na en blijf voor jezelf opkomen want nu krijg ik het idee alsof je het maar over je heen laat komen en eigenlijk nauwelijks beseft wat er allemaal gaande is.
En zijn moeder.. zijn moeder zal het vast allemaal goed bedoelen maar júllie zitten met de problemen en niet zij. Praat dus met elkaar en niet beiden (alleen) met zijn moeder. Daarnaast weet ik niet of het écht beter zal zijn als de baby er is, er komt dan een hoop op je af en zal gepaard gaan met een hoop nieuwe onzekerheden als ouders. Ik denk eerder dat zijn moeder hoopt dat hij dat de liefde voor zijn kind het over zal gaan nemen.
Denk gewoon goed na en blijf voor jezelf opkomen want nu krijg ik het idee alsof je het maar over je heen laat komen en eigenlijk nauwelijks beseft wat er allemaal gaande is.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wat klamp jij je aan je vriend vast, alsof je leven er vanaf hangt. Is dat nu echt werkelijk wat je wil?
Denk je nu ook echt dat het wel gaat werken tussen jullie tot aan de bevalling en daarna?
Ik verbaas me steeds meer en meer. Ik zou jullie beide een spiegel voorhouden, dit is gewoon uitstel van executie op deze manier.
Denk je nu ook echt dat het wel gaat werken tussen jullie tot aan de bevalling en daarna?
Ik verbaas me steeds meer en meer. Ik zou jullie beide een spiegel voorhouden, dit is gewoon uitstel van executie op deze manier.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Muus schreef:Wat klamp jij je aan je vriend vast, alsof je leven er vanaf hangt. Is dat nu echt werkelijk wat je wil?
Sjonge, dat is even makkelijk gezegd vanaf de zijlijn? Ze is potverdorie hoogzwanger. De beslissing die ze nu maken heeft niet alleen op hun betrekking, maar vooral op de wereld van hun kind. Ik denk dat je wel anders piept als je er middenin zit. En ja, ik kan het weten.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik zou er trouwens zeker wel bij willen zijn. Ik vind inderdaad ook dat je hem op dat gebied teveel ruimte laat. Wat nou, nog even willen afspreken om het te zeggen. Dikke doei. Hij maakt een beslissing: of hij gaat verder met jou of hij gaat verder met haar. En niet een beetje van beiden. Ik vind ook dat je alle recht hebt om te eisen dat hij haar spreekt in jouw bijzijn. Aan de telefoon. Niet persoonlijk.
Luce- Kletskop
Muus schreef:Wat klamp jij je aan je vriend vast, alsof je leven er vanaf hangt. Is dat nu echt werkelijk wat je wil?
Nee, je kind zonder z'n vader op laten groeien, is wenselijk. Natuurlijk klampt ze zich vast. Ik vond het al moeilijk om te kiezen wat ik wilde toen mijn ex vreemd ging, laat staan als ik hoogzwanger zou zijn van een kindje, voor wiens toekomst mijn keuze ook bepalend is.
Ga er zelf even lekker middenin zitten, zou ik zeggen. Eens kijken of je het dan nog als vastklampen ziet, of dat je het dan gewoon écht niet meer weet, net zoals Lonelymom.
Gast- Gast
Luce schreef:Ik zou er trouwens zeker wel bij willen zijn. Ik vind inderdaad ook dat je hem op dat gebied teveel ruimte laat. Wat nou, nog even willen afspreken om het te zeggen. Dikke doei. Hij maakt een beslissing: of hij gaat verder met jou of hij gaat verder met haar. En niet een beetje van beiden. Ik vind ook dat je alle recht hebt om te eisen dat hij haar spreekt in jouw bijzijn. Aan de telefoon. Niet persoonlijk.
Daar ben ik het ook mee eens.
Gast- Gast
Wat een rare reactie. Ik denk dat ze wel anders had gereageerd als ze niet hoogzwanger zou zijn. Dan zitten er andere gevolgen aan vast wanneer dat niet het geval zou zijn.Muus schreef:Wat klamp jij je aan je vriend vast, alsof je leven er vanaf hangt. Is dat nu echt werkelijk wat je wil?
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Ik snap alles wat hier gezegd wordt, maar idd, als je in deze situatie zit is het heel anders. Ik heb ook altijd geroepen dat hij kan vertrekken als hij vreemdgaat, maar op het moment zelf kon ik dat niet. Hij is en blijft de vader. Als dit 2 maanden na debevalling was geweest was het ook al een heel ander verhaal geweest, dan was je in daarin weer stap verder.
En nog hebben we geen garantie voor de toekomst, daar moet heel hard aan gewerkt worden, door ons beide. Maar Eerst moet hij zn vertrouwen terug winnen, en dan moet er nog gekeken worden wat er al binnen de relatie verkeerd zat. En dan komt daar ook nog een kindje bij, wat alles op zn kop zet. Ja, dubbel zo moeilijk, maar zomaar opgeven voelt al helemaal niet goed.
Wel hebben we het net over therapie gehad, vandeweek eens kijken.
En ja, nu voelt het ook nog vreemd, maar dat is logisch. Er is heel wat gebeurd en gaande, dat is niet 1,2,3 vergeten.
En nog hebben we geen garantie voor de toekomst, daar moet heel hard aan gewerkt worden, door ons beide. Maar Eerst moet hij zn vertrouwen terug winnen, en dan moet er nog gekeken worden wat er al binnen de relatie verkeerd zat. En dan komt daar ook nog een kindje bij, wat alles op zn kop zet. Ja, dubbel zo moeilijk, maar zomaar opgeven voelt al helemaal niet goed.
Wel hebben we het net over therapie gehad, vandeweek eens kijken.
En ja, nu voelt het ook nog vreemd, maar dat is logisch. Er is heel wat gebeurd en gaande, dat is niet 1,2,3 vergeten.
Lonelymom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 71
Registratiedatum : 05-03-13
Ik heb er zelf ook midden ingezeten 8 jaar geleden, en heb het veel te lang uitgesteld. Mijn dochter was uiteindelijk 10 maanden oud toen ik de knoop doorhakte. Dus ja, ik weet wel waar ik over praat en op dat gebied ben ik nu een stuk harder geworden. Wanneer iemand in staat is mij zo te kwetsen, dan wil/zie ik daar geen toekomst meer mee.
TO, als jullie daadwerkelijk samen verder gaan en een toekomst zien dan wens ik jullie oprecht het beste toe en hopelijk komen jullie er wel uit.
TO, als jullie daadwerkelijk samen verder gaan en een toekomst zien dan wens ik jullie oprecht het beste toe en hopelijk komen jullie er wel uit.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Hij moet het eerst willen geloof ik, en dat lees ik nog nergens.
Nogmaals: hoe was jullie relatie eerst?
Nogmaals: hoe was jullie relatie eerst?
Gast- Gast
En meteen dumpen is onzinnig, maar dat houdt niet in dat je geen grenzen stelt, en jij stelt geen enkele grens,als hij maar beloofd te blijven is alles goed, de droom van elke vreemdgaande man.
Gast- Gast
Muus, ook vervelend dat jij in die positie hebt gestaan. Ik begrijp je advies uitje ervaring, maarje weet dan ook dat het maken van die beslissing in die situatie niet makkelijk is. En tuurlijk ben ik bang voor de toekomst, maar die zekerheid kan ik nu ook niet hebben.
Artemis, hij is geen prater, wat vaker botste. Praten is toch belangrijk in een relatie. Heb er vaker dingen uit moeten trekken. Ik weet nu ook dat we daar hulp nodig bij hebben, dat we dat zelf sowieso nietkunnen oplossen. En meer echte tijd voor elkaar maken, en blijven houden.
Tja die eisen vind ik in deze situatie idd moeilijk. Ik ben wat dat betreft in andere situaties ook te soft (niet alleen met mn man). Maar ik weet wel zeker dat hij weet dat hij echt te ver is gegaan en dat hem dat 1x is gelukt, en verder niet meer gaat lukken omdat ik dat wel heb laten merken, dat kon ik aan zn lichaamshouding zien.
Artemis, hij is geen prater, wat vaker botste. Praten is toch belangrijk in een relatie. Heb er vaker dingen uit moeten trekken. Ik weet nu ook dat we daar hulp nodig bij hebben, dat we dat zelf sowieso nietkunnen oplossen. En meer echte tijd voor elkaar maken, en blijven houden.
Tja die eisen vind ik in deze situatie idd moeilijk. Ik ben wat dat betreft in andere situaties ook te soft (niet alleen met mn man). Maar ik weet wel zeker dat hij weet dat hij echt te ver is gegaan en dat hem dat 1x is gelukt, en verder niet meer gaat lukken omdat ik dat wel heb laten merken, dat kon ik aan zn lichaamshouding zien.
Lonelymom- Fluisteraar
Je onderschat een verliefde man. Als hij verliefd is op haar blijft het hier niet bij. Ik lees nergens dat hij bij jou wil blijven en wil vechten.
Gast- Gast
Eens.Artemis schreef:Je onderschat een verliefde man. Als hij verliefd is op haar blijft het hier niet bij. Ik lees nergens dat hij bij jou wil blijven en wil vechten.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik geloof ook niet dat hij echt verliefd kan worden in zo'n korte tijd. Hij verwart die gevoelens doirdat t hier niet lekker liep en angst voor verandering van leven door kind. En dat zal dadelijk moeten blijken als zij en voor een paar weken weg is en hier de bevalling is geweest ed
Lonelymom- Fluisteraar
Wat ben jij naief.. Mijn man was ook angstig en ik denk heel veel mannen ook voor de geboorte van hun kind, zeker bij een eerste maar zou wat zijn als ze allemaal naast de pot piesten. ik denk ook dat zo'n man spijt heeft van zijn daad en smeekt zijn vrouw om nog een kans en gaat niet zeggen dat hij meer voor die ander voelt.
Pas op dat je niet de puntjes op zijn I's zet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Wat ben jij naief.. Mijn man was ook angstig en ik denk heel veel mannen ook voor de geboorte van hun kind, zeker bij een eerste maar zou wat zijn als ze allemaal naast de pot piesten. ik denk ook dat zo'n man spijt heeft van zijn daad en smeekt zijn vrouw om nog een kans en gaat niet zeggen dat hij meer voor die ander voelt.
Dit gaat ook wel wat verder dan spanning voor de bevalling . Dat geeft ze zelf ook aan.
Luce- Kletskop
Wat een ontzettende rotsituatie zeg, bah.
Ik wil je niet bang maken, en het hoeft natuurlijk ook niet zo te gaan bij jullie, maar een kleine baby zet je hele wereld 20x op zijn kop. Hopelijk geeft hij jullie niet zomaar op dan door naar een ander te rennen. Hier heeft het ook even gespannen de eerste mnd na de geboorte van R (niet quoten aub) omdat alles zo anders werd en de slapeloze nachten ed maakte het er ook niet beter op, al was hier geen ander in het spel, de meeste aandacht gaat toch naar je baby, je leven samen wordt totaal anders.
Hopelijk leert hij wat meer met je te praten en ziet hij in dat de eerste tijd met een baby heel anders zal zijn/worden dan dat hij gewend is.
Heel veel succes.
Ik wil je niet bang maken, en het hoeft natuurlijk ook niet zo te gaan bij jullie, maar een kleine baby zet je hele wereld 20x op zijn kop. Hopelijk geeft hij jullie niet zomaar op dan door naar een ander te rennen. Hier heeft het ook even gespannen de eerste mnd na de geboorte van R (niet quoten aub) omdat alles zo anders werd en de slapeloze nachten ed maakte het er ook niet beter op, al was hier geen ander in het spel, de meeste aandacht gaat toch naar je baby, je leven samen wordt totaal anders.
Hopelijk leert hij wat meer met je te praten en ziet hij in dat de eerste tijd met een baby heel anders zal zijn/worden dan dat hij gewend is.
Heel veel succes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat laatste ben ik me ook zeer bewust! Ik zei ook dat we geen huilbaby moeten krijgen, dat het dan helemaal moeilijk wordt.
Maar daarom zullen we het anders waarschijnlijk ook niet redden zonder therapie.
Maar daarom zullen we het anders waarschijnlijk ook niet redden zonder therapie.
Lonelymom- Fluisteraar
Lonelymom schreef:Ik geloof ook niet dat hij echt verliefd kan worden in zo'n korte tijd. Hij verwart die gevoelens doirdat t hier niet lekker liep en angst voor verandering van leven door kind. En dat zal dadelijk moeten blijken als zij en voor een paar weken weg is en hier de bevalling is geweest ed
Dit kan wel hoor :-). Je kan plots echt halsoverkop verliefd worden op iemand anders!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik vind wel dat je heel veel voor hem invult. En excuses voor hem verzint. Misschien is hij wél echt verliefd. En al is hij dat niet, maar zou het wel zeggen, zou dat voor mij geen verschil zijn.Lonelymom schreef:Ik geloof ook niet dat hij echt verliefd kan worden in zo'n korte tijd. Hij verwart die gevoelens doirdat t hier niet lekker liep en angst voor verandering van leven door kind. En dat zal dadelijk moeten blijken als zij en voor een paar weken weg is en hier de bevalling is geweest ed
Gast- Gast
Juist. En iemand kan zich ook na 3 weken van alles in zijn hoofd halen. Ik vind dat je weinig reëel kijkt, je neemt wel erg veel verantwoordelijkheid over, hij moet praten, jij doet dat al goed, hij moet gewoon even geen contact, hij is gewoon bang, jij sleept hem er wel doorheen.Carrie schreef:Ik vind wel dat je heel veel voor hem invult. En excuses voor hem verzint. Misschien is hij wél echt verliefd. En al is hij dat niet, maar zou het wel zeggen, zou dat voor mij geen verschil zijn.Lonelymom schreef:Ik geloof ook niet dat hij echt verliefd kan worden in zo'n korte tijd. Hij verwart die gevoelens doirdat t hier niet lekker liep en angst voor verandering van leven door kind. En dat zal dadelijk moeten blijken als zij en voor een paar weken weg is en hier de bevalling is geweest ed
Was het leuk om en relatie met jou te hebben voor hem? Was hij gelukkig met jou en de zwangerschap? En was de zwangerschap gepland?
Gast- Gast
Oh, en met een paar weken ben je er niet trouwens. Ook in het buitenland kunnen ze contact hebben. En hij moet willen, en dat lees ik nergens.
Gast- Gast
Pagina 4 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20
Pagina 4 van 20
Permissies van dit forum: