N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
+19
Jeanette
Qiara
SuperGrover
Chloe
Lotus
Teddyaapje
Serena
Winegum
VeryCherry
Luthien
Rovine
Merai
Flippin' Bitch
Toet
Shisha
Sterre
Blair
Tania
nina
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
Naar aanleiding van het topic over wie weet of je op het forum komt, vinden jullie het belangrijk dat je hier (volledig) anoniem komt of maakt het je niet uit of mensen je zouden herkennen?
Gast- Gast
Re: N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
Ik denk dat ik hier anoniem ben en dat wil ik eigenlijk ook wel zo houden....
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat als mensen die mij kennen mijn berichten zouden lezen ze me wel zouden herkennen. Dat zou ik ook geen ramp vinden want ik zet hier geen hele bijzondere dingen neer. Ik plaats ook wel is foto's van mijn zoontje dus die zouden ze ook kunnen herkennen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk niet dat ik heel anoniem ben, mensen hebben mijn zwangerschap (3jaar geleden) meegevolgd, inmiddels in de Yes geweest, ik post eigenlijk niet zoveel persoonlijke informatie, maar mensen weten wel wie ik ben.
Foto's posten doe ik niet héél vaak meer, af en toe wel, maar ben toch wat huichelig op internet.
Foto's posten doe ik niet héél vaak meer, af en toe wel, maar ben toch wat huichelig op internet.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Niet echt nee... ik post weleens foto's en soms redelijk gedetailleerde info. Daarom post ik geen dingen die voor mij heel erg privé zijn.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik plaats foto's dus ik zou herkend kunnen worden. Ik zou het niet erg vinden want echt privé verhalen zet ik niet op het internet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Als mensen gericht gaan zoeken, herkennen ze me wel. Maar dat maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit. Ben al meerdere keren op het oude forum herkend door klasgenootjes bijv die toevallig ook al op Yes kwamen.
Gast- Gast
Nee, ik ben hier niet anoniem. Plaats foto's, ga naar meetings... Dus het maakt me niets uit als iemand uit mijn omgeving me hier zou herkennen, alles wat ik hier plaats ben ik in principe bereid met de hele wereld te delen.
Gast- Gast
Ik ben hier niet heel anoniem, ik plaats wel eens foto's maar deze haal ik later altijd weer weg.
Als mensen mij echt gaan opzoeken, zullen ze me wel weten te herkennen.
Als mensen mij echt gaan opzoeken, zullen ze me wel weten te herkennen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik moet wel uitkijken wat ik post, met mijn werk moet je toch een beetje anomiem zijn (en dat vind ik wel eens jammer).
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb toevallig deze week voor het eerst een foto van mezelf geplaatst, maar ook weer verwijderd. Daardoor ben ik voor mijn gevoel opeens veel minder anoniem. Als iemand me in real life kent kent zou het zomaar kunnen dat mijn verhalen hier herkend worden maar ach, wat ik hier plaats zijn geen geheimen. Ik vind het meer belangrijk dat ik niet zomaar te googelen ben door bijvoorbeeld werkgevers oid, daarom zal ik mijn echte naam hier niet zo snel noemen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Nee, ik houd er ook rekening mee zo min mogelijk genants te posten voor het geval iemand me googlet of herkent.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb een jaar geleden ofzo van naam gewisseld, omdat ik anoniemer wilde zijn (hoewel ik meer een meelezer was, was ik bang dat mensen de link zouden kunnen leggen). Maar wat ik post, daar zouden mensen wel door kunnen weten wie ik ben. Ik vind het nu ook niet meer zo erg. Als iemand er achter komt, so be it.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, maar ik post niet meer zoveel privé info..
Gast- Gast
Neuh, die illusie heb ik niet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat ik anoniem ben, en dat wil ik ook graag zo houden.
Gast- Gast
Ik denk dat niemand echt volledig anoniem is. Je kan hooguit proberen wat minder persoonlijke dingen te schrijven.
Ik heb geen idee in hoeverre ik anoniem ben. Op het vorige forum schreef ik wel wat actiever mee en heb ik een enkele keer wat foto's geplaatst. Op dit forum heb ik nog weinig van me laten horen.
Ik heb geen idee in hoeverre ik anoniem ben. Op het vorige forum schreef ik wel wat actiever mee en heb ik een enkele keer wat foto's geplaatst. Op dit forum heb ik nog weinig van me laten horen.
Gast- Gast
Nee ik ben totaal niet anoniem. Ik probeer er wel op te letten met wat ik schrijf.
Ga vanavond wel mijn avatar veranderen. Wil er geen foto van mezelf meer op.
Verder plaats ik wel foto’s en haal ze later weer weg. Maar goed in die tijd kun je natuurlijk gewoon herkend worden.
Ga vanavond wel mijn avatar veranderen. Wil er geen foto van mezelf meer op.
Verder plaats ik wel foto’s en haal ze later weer weg. Maar goed in die tijd kun je natuurlijk gewoon herkend worden.
Gast- Gast
Ik ben nog nooit herkend in ieder geval. Ik plaats geen foto's van mezelf en ook niet van mijn huis, maar bijvoorbeeld wel laatst van mijn uitzicht, dus dan kunnen mensen die de stad kennen wel weten waar ik woon (al heb ik die foto wel weer verwijderd). Laatst kreeg ik trouwens wel een PM of ..... heette, maar dat was ik niet haha
Edit: natuurlijk ben ik wel naar meetings geweest, dus wat dat betreft ben ik niet meer zo anoniem
Edit2: ik probeer ook wel op te letten wat ik schrijf, maar soms lukt het beter dan andere keren haha.
Edit: natuurlijk ben ik wel naar meetings geweest, dus wat dat betreft ben ik niet meer zo anoniem
Edit2: ik probeer ook wel op te letten wat ik schrijf, maar soms lukt het beter dan andere keren haha.
Gast- Gast
Ik plaats nooit foto's van mezelf, maar soms plaats ik wel foto's van mijn huis of katten.. Dus mensen op het forum die mij zouden kennen, zouden mij ook wel herkennen daaraan. Verder plaats ik geen schokkende dingen ofzo over mezelf die verder niemand weet, en dat vind ik het belangrijkste.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben in dusverre anoniem dat mensen mij hier niet terug kunnen vinden op internet. Als je jolie googled kom je niet uit op het yesforum, het yesforum is niet gerelateerd aan mijn emailadres, naam of persoonlijke pagina's. Mocht iemand die mij kent hier op het forum lezen dan kan die persoon niet met zekerheid herleiden dat ik het ben. Ik post geen foto's, geen namen en geen specifieke kenmerken.
Ik ben niet geheel anoniem in de zin dat ik niet anoniem ben voor forummers. Een aantal weten wie 'ik' ben, maar zij kennen mij verder niet privé.
Ik heb niets te verbergen, maar voor mijn werk is het erg belangrijk dat er geen vertrouwelijk informatie opstaat. Ik verbaas me ook over een aantal die foto's posten en tegelijkertijd 'klagen' over hun werk. De kans bestaat echt wel dat iemand het leest en dat het in de openbaarheid komt op een vervelende manier. Dan nog maar niet te spreken over leerlingen die mogelijke vertrouwelijke informatie kunnen lezen. Dat lijkt mij echt heel erg vervelend. Of dat je baas of collega's via internet erachter komen dat je zwanger bent, of daar mee bezig bent.
Toen ik student was, interesseerde het me niet zoveel, maar nu ik werk vind ik sommige informatie echt niet geschikt voor mijn baas/ collega's/ cliënten.
Ik ben niet geheel anoniem in de zin dat ik niet anoniem ben voor forummers. Een aantal weten wie 'ik' ben, maar zij kennen mij verder niet privé.
Ik heb niets te verbergen, maar voor mijn werk is het erg belangrijk dat er geen vertrouwelijk informatie opstaat. Ik verbaas me ook over een aantal die foto's posten en tegelijkertijd 'klagen' over hun werk. De kans bestaat echt wel dat iemand het leest en dat het in de openbaarheid komt op een vervelende manier. Dan nog maar niet te spreken over leerlingen die mogelijke vertrouwelijke informatie kunnen lezen. Dat lijkt mij echt heel erg vervelend. Of dat je baas of collega's via internet erachter komen dat je zwanger bent, of daar mee bezig bent.
Toen ik student was, interesseerde het me niet zoveel, maar nu ik werk vind ik sommige informatie echt niet geschikt voor mijn baas/ collega's/ cliënten.
Gast- Gast
Ik ben denk ik nog wel anoniem. Ik plaats ook geen foto's van mezelf, maar heb wel foto's van creaties gepost, dus mensen die mij goed kennen zullen dat wel kunnen herkennen. maar ja. Ik post hier ook nog niet zo lang, dus dat helpt ook wel mee. En ik let er wel op dat ik niet te privé dingen hier neerzet. blijf lever redelijk anoniem.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik zal geen foto van mezelf waarop ik herkenbaar ben hier plaatsen en mijn echte naam ga ik hier ook niet neerzetten maar ik denk dat mensen die me kennen me hier wel zouden kunnen herkennen. Daar heb ik nu geen problemen meer mee, wel toen ik meekletste in het zwangerwillenwordentopic en in het zwangertot12wekentopic...dat wilde ik toen nog ff geheimhouden irl
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Voor zover ik weet, ben ik hier geen bekende tegengekomen. Als er hier iemand komt die me kent, zal die snel doorhebben dat ik het ben, lijkt me.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heb je echt vriendinnen hier?
» Ik word hier echt helemaal gestoord...
» Kijkt het UWV hier echt zo streng naar? (paspoort verlopen)
» Hoe anoniem ben jij?
» Anoniem gebeld
» Ik word hier echt helemaal gestoord...
» Kijkt het UWV hier echt zo streng naar? (paspoort verlopen)
» Hoe anoniem ben jij?
» Anoniem gebeld
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: