Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg grote bek van cassiere!

+52
Burgemeester Irene
Slakje
Arwyn
kajaka88
loura
Fearie
Carmen_
Toet
Guusje
Rush
Charles
Lejow
SoGood
Derpy
Linnie1985
Joli86
Bolleke
Mystique
Siamsa
CCC
Steep
luenca
Burn
Blond
Marsy28
Reeza
Kqip
Viva
Exogenesis
Mari
Ooh La La!
Printje
miss22
Annie24
bolus26
ijsjemeisje
Jasmine
Minx
Poubelle
TukTuk
Stranger
VeryCherry
Caroow
Zora
Ibbeltje
diddie
Barbabella
Nyx
Antibes
mzcharlotte
Fortissimo
Caribbeanlover
56 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caribbeanlover wo 27 feb 2013 - 9:23

Was vandaag even bij de L.idl en toen werd er om legitimatie gevraagd omdat ik alcohol wilde kopen. Ik was daardoor geirriteerd omdat het mij nog nooit gevraagd is. Dus ik liet het zien, maar zei er wel bij hoe oud ik was en dat ik het raar vond dat ze erom vroeg. Ze zei dat dat ze dat moest doen, maar ik geloof er geen zak van dat ze dat bij iedere klant gaat vragen wie wij jonger dan 18 (of is het 16) schat.
Zegt ze ''ja je ziet er jong uit'', ik ''nou vind het wel heel raar dat je denkt dat ik nog geen 18 ben''. Er was een oude man voor mij en die was zijn boodschappen aan het inpakken en zei tegen mij op een grappige manier/goed bedoeld met een knipoog ''ze heeft mij ook gecontroleerd''. Dat was niet zo aangezien hij er gelijk ''grapje hoor'' achteraan zei.
Dus ik zeg tegen dat stomme kind ''je vraagt het toch ook niet aan hem'' met de bedoeling dat zij zo ook wel ziet hoe oud hij ongeveer is.
Gaat ze er nog serieus op in en zegt tegen mij ''je weet dondersgoed dat dat niet nodig is''! Dus ik zei dat ze niet zo'n grote mond hoeft op te zetten.
Ik heb wel eens eerder daar een aanvaring gehad met een cassiere en volgens mij was het dezelfde. Toen wilde ik pinnen en blijkbaar hield ik de pas er te lang in nadat ik daarmee klaar was. Zegt ze op een kattige toon (terwijl ik helemaal niks zei) ''ja het is klaar hoor, haal je pas er nu maar uit''. Tja, en dan heb je aan mij toch echt de verkeerde dus zeg ik terecht was terug (actie reactie he) ik '' ik bepaal zelf wel of ik de pas eruit haal en je kan het ook normaal zeggen, anders zal ik even je baas erbij halen''.
Dat heb ik niet gedaan en vandaag ook niet alhoewel ik eenmaal buiten er wel aan dacht om dat wel te doen. Ik zal vast wel niet de enige zijn tegen wie ze zo doet en zo'n iemand moet even aangepakt worden of een waarschuwing krijgen dat ze er bij de 2e of 3e eruit ligt.
Ik vind het soms echt schandalig hoe winkelpersoneel klanten behandeld en ik zie dat vaak zat bij anderen, dus niet alleen bij mezelf.
Het kan ook anders, want gister ben ik in 3 verschillende winkels ontzettend vriendelijk en netjes geholpen en vandaag ook in 2 anderen.
Iemand ook wel eens zoiets meegemaakt?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 9:26

Wat stel jij je aan.. Ik dacht dat alleen pubers hier een enorme drama om maakten.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  mzcharlotte wo 27 feb 2013 - 9:26

Euhm, ik zou het best wel leuk vinden als iemand mij zo jong zou schatten. Ook wel schattig haha! Neem het met een beetje humor Nou ja zeg grote bek van cassiere! 561177
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Antibes wo 27 feb 2013 - 9:27

Haha, ik zag alleen de topictitel en ik wist al aan de formulering ervan dat het CBL was! Laughing
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Nyx wo 27 feb 2013 - 9:28

Als ze twijfelen, dan MOETEN ze om legitimatie vragen. Vat het op als compliment i.p.v. die drama om helemaal NIETS.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Antibes wo 27 feb 2013 - 9:29

Oh, iets van een jaar geleden vroegen ze bij de Etos of Kruidvat ofzo ook nog aan mij mijn leeftijd. "Ik ben 24, hoezo?" en toen kreeg ik als antwoord "Ja, onder de 16 mogen we het niet meegeven"...

Ik heb haar even aangekeken en heel hard gelachen en toen vond ik het wel weer prima.. Wink Niet te druk om maken CBL!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Barbabella wo 27 feb 2013 - 9:30

Ik ben iedere keer blij dat ze me er op wijzen dat mijn pas eruit moet, anders was ik hem al 100 keer vergeten in de winkel. En verder.. Tja... :nopompom:
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  diddie wo 27 feb 2013 - 9:30

En ik vind het schandalig hoe sommige klanten winkelpersoneel behandelen...
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Ibbeltje wo 27 feb 2013 - 9:31

CBL echt zo belachelijk hoe jij reageerde. Het kan zijn dat je het niet leuk vond maar om nou zo te reageren echt overdreven. AL zou ik gewoon mijn legitimatie laten zien en denken wat goed dat ze er hier op letten. Om daarna weer verder te gaan met inpakken/betalen etc.

Echt ik snap wel waarom die cassiere ook zo op jou reageerde.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 9:31

Ik vraag ook regelmatig om legitimatie als ik alcohol verkoop. Komt regelmatig voor dat ze maar 2 jaar jonger zijn dan dat ik ben. Tja, ik twijfel dus vraag ik het je gewoon. Ga je moeilijk doen? Krijg je het gewoon niet mee.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caribbeanlover wo 27 feb 2013 - 9:32

Nyx schreef:Als ze twijfelen, dan MOETEN ze om legitimatie vragen. Vat het op als compliment i.p.v. die drama om helemaal NIETS.
Ik snap dat ze het kunnen vragen, maar het ging mij te ver. Ja ik ook jong, vraag maar aan Carrie, maar ik oog echt geen 16 hoor! Vind het echt belachelijk!
Laatst overkwam mijn broertje het ook en die heeft diegene er ook even op gewezen.
Dat vragen vind ik opzich niet erg, wel de manier waarop en haar grote bek er nog achteraan al helemaal!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Zora wo 27 feb 2013 - 9:32

Oh wat sneu voor die cassière zeg Sad

Paar maanden geleden moest ik (27) ook legitimatie tonen voor sigaretten. Vond ik alleen maar grappig Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 9:33

Weet je CBL? Jij bent juist ook weer diegene die gaat lopen klagen wanneer een stel 17 jarigen sterke drank lopen te drinken naast jouw huis. Zo van "jaaa dat mogen ze helemaal niet hebben en ze moeten controleren". Het is bij jou nooit goed.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caroow wo 27 feb 2013 - 9:33

Ik kan ook wel eens een beetje kribbig reageren als mensen treuzelen bij mij aan de kassa. Dan is de secondeteller rood aan het knipperen en staat er weer een geit met die pinpas te prusten.. Als dat nou net op een dag is dat ik heb gehoord dat mijn hamster het loodje heeft gelegd, ik nodig naar de wc moet maar het te druk is en ik al een uur aan het overwerken ben.. Nou ja, je snapt mijn punt. Gewoon weglopen en vergeten.

En ja, ik word ook wel eens om mijn id gevraagd. Kleine moeite om die even te laten zien.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  VeryCherry wo 27 feb 2013 - 9:34

Als ik als caissière zou werken en iemand zou zo reageren als jij doet, zou ik een winkelverbod voor diegene eisen...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Stranger wo 27 feb 2013 - 9:34

Toen ik nog achter de kassa zat heb ik ook weleens legitimatie aan iemand gevraagd die allang 16 was geweest, soms schat je het gewoon verkeerd in.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caribbeanlover wo 27 feb 2013 - 9:34

[quote="Antibes"]Oh, iets van een jaar geleden vroegen ze bij de Etos of Kruidvat ofzo ook nog aan mij mijn leeftijd. "Ik ben 24, hoezo?" en toen kreeg ik als antwoord "Ja, onder de 16 mogen we het niet meegeven"...

Ik heb haar even aangekeken en heel hard gelachen en toen vond ik het wel weer prima.. Wink Niet te druk om maken CBL! [/quot

Je hebt gelijk idd, maar ik trek mij dat soort dingen aan en kan daar slecht tegen dan ben je bij mij aan het verkeerder adres. Ik had haar ook moeten uitlachen. Heb mijn rijbewijs laten zien, heel snel en kort voor haar neus gehouden en toen zei ze iets als ''oke''. Nou ze had nooit zo snel kunnen rekenen hoe oud ik ben. Zegt ze daarna nog ''fijne dag'', ja die ga ik dan natuurlijk niet terug wensen he.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Ibbeltje wo 27 feb 2013 - 9:34

Stranger schreef:Toen ik nog achter de kassa zat heb ik ook weleens legitimatie aan iemand gevraagd die allang 16 was geweest, soms schat je het gewoon verkeerd in.

Het lijkt mij vaak ook erg moeilijk in schatten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caribbeanlover wo 27 feb 2013 - 9:35

Barbabella schreef:Ik ben iedere keer blij dat ze me er op wijzen dat mijn pas eruit moet, anders was ik hem al 100 keer vergeten in de winkel. En verder.. Tja... Nou ja zeg grote bek van cassiere! 1270000679
Het gaat om de toon en manier daar is ook verschil in he.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  TukTuk wo 27 feb 2013 - 9:35

Stranger schreef:Toen ik nog achter de kassa zat heb ik ook weleens legitimatie aan iemand gevraagd die allang 16 was geweest, soms schat je het gewoon verkeerd in.

Heb ik ook wel eens gehad idd, die vrouw was eind 20, maarja het is gewoon heel lastig inschatten soms, en wij moesten vragen bij twijfel en dan vraag ik liever een keer teveel dan te weinig.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caribbeanlover wo 27 feb 2013 - 9:36

diddie schreef:En ik vind het schandalig hoe sommige klanten winkelpersoneel behandelen...
Dan kan ik heel flauw doen en zeggen dat zij begon, want als ze het normaal had gevraagd dan had ik nooit zo gedaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  VeryCherry wo 27 feb 2013 - 9:36

Caribbeanlover schreef:
Barbabella schreef:Ik ben iedere keer blij dat ze me er op wijzen dat mijn pas eruit moet, anders was ik hem al 100 keer vergeten in de winkel. En verder.. Tja... Nou ja zeg grote bek van cassiere! 1270000679
Het gaat om de toon en manier daar is ook verschil in he.

Goed punt, het gaat om jóuw toon.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Ibbeltje wo 27 feb 2013 - 9:36

[quote="Caribbeanlover"]
Antibes schreef:Oh, iets van een jaar geleden vroegen ze bij de Etos of Kruidvat ofzo ook nog aan mij mijn leeftijd. "Ik ben 24, hoezo?" en toen kreeg ik als antwoord "Ja, onder de 16 mogen we het niet meegeven"...

Ik heb haar even aangekeken en heel hard gelachen en toen vond ik het wel weer prima.. Wink Niet te druk om maken CBL! [/quot

Je hebt gelijk idd, maar ik trek mij dat soort dingen aan en kan daar slecht tegen dan ben je bij mij aan het verkeerder adres. Ik had haar ook moeten uitlachen. Heb mijn rijbewijs laten zien, heel snel en kort voor haar neus gehouden en toen zei ze iets als ''oke''. Nou ze had nooit zo snel kunnen rekenen hoe oud ik ben. Zegt ze daarna nog ''fijne dag'', ja die ga ik dan natuurlijk niet terug wensen he.


Oow echt...zo kinderachtig dit Rolling Eyes
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Poubelle wo 27 feb 2013 - 9:36

[quote="Caribbeanlover"]
Antibes schreef:Oh, iets van een jaar geleden vroegen ze bij de Etos of Kruidvat ofzo ook nog aan mij mijn leeftijd. "Ik ben 24, hoezo?" en toen kreeg ik als antwoord "Ja, onder de 16 mogen we het niet meegeven"...

Ik heb haar even aangekeken en heel hard gelachen en toen vond ik het wel weer prima.. Wink Niet te druk om maken CBL! [/quot

Je hebt gelijk idd, maar ik trek mij dat soort dingen aan en kan daar slecht tegen dan ben je bij mij aan het verkeerder adres. Ik had haar ook moeten uitlachen. Heb mijn rijbewijs laten zien, heel snel en kort voor haar neus gehouden en toen zei ze iets als ''oke''. Nou ze had nooit zo snel kunnen rekenen hoe oud ik ben. Zegt ze daarna nog ''fijne dag'', ja die ga ik dan natuurlijk niet terug wensen he.

Als jij een rijbewijs laat zien is dat al antwoord genoeg, dan ben je namelijk al 18 jaar of ouder.
Verder vind ik je net een klein kind en je maakt er een big deal van terwijl dat niet nodig is.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Stranger wo 27 feb 2013 - 9:37

Ibbeltje schreef:
Stranger schreef:Toen ik nog achter de kassa zat heb ik ook weleens legitimatie aan iemand gevraagd die allang 16 was geweest, soms schat je het gewoon verkeerd in.

Het lijkt mij vaak ook erg moeilijk in schatten.

Ja vond ik vaak ook. Er zijn 15-jarigen die er al zoveel ouder uitzien en die moet je er ook uit zien te vissen, dus ik nam liever het zekere voor het onzekere.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum