Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg grote bek van cassiere!

+52
Burgemeester Irene
Slakje
Arwyn
kajaka88
loura
Fearie
Carmen_
Toet
Guusje
Rush
Charles
Lejow
SoGood
Derpy
Linnie1985
Joli86
Bolleke
Mystique
Siamsa
CCC
Steep
luenca
Burn
Blond
Marsy28
Reeza
Kqip
Viva
Exogenesis
Mari
Ooh La La!
Printje
miss22
Annie24
bolus26
ijsjemeisje
Jasmine
Minx
Poubelle
TukTuk
Stranger
VeryCherry
Caroow
Zora
Ibbeltje
diddie
Barbabella
Nyx
Antibes
mzcharlotte
Fortissimo
Caribbeanlover
56 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Viva wo 27 feb 2013 - 10:02

Wat een gezeur. Logisch dat die cassiere dat vraagt, zij is dat verplicht vanuit haar werk. Het is ook écht meer dan logisch dat je een oude man niet om zijn legitimatiebewijs gaat vragen en als zij in een wat minder goede stemming was, zou ik ook zo zo'n reactie kunnen geven als zij.
En over de pinpas, dan gaat het pin-automaat verschrikkelijk vervelend piepen. Ze zei het wel kribbig, maar jouw reactie erop slaat alles.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Kqip wo 27 feb 2013 - 10:03

Ik mis even waar de cassiere een grote bek heeft.. Razz
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Reeza wo 27 feb 2013 - 10:05

Lennox schreef:Ik had trouwens best wel de klant ná CBL willen zijn, om te weten of het nou echt allemaal zo gaat zoals ze zegt, of dat ze het allemaal net even een smeuïger randje geeft.

Oh ja, ik ook wel. Maar dan om te vertellen dat ze eens even normaal moet doen.

Ik heb zelf ook jaren achter de kassa gezeten en heb een keer ruzie gehad omdat ik een wijf (sorry hoor, geen goed woord voor over) om legitimatie vroeg. Ze zou me wel even opwachten buiten en ze spuugde naar me. Wat een aso, ze bleek nog een kind te hebben ook. Lekker voorbeeld..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Stranger wo 27 feb 2013 - 10:11

CBL, ik vraag mij oprecht af wat jij denkt als je alle reacties op jouw verhaal leest? Denk je dat wij allemaal het nichtje van de caissière zijn? Of dat wij het verhalen niet goed begrijpen? Of dat wij allemaal gek zijn?
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Marsy28 wo 27 feb 2013 - 10:11

"ik had haar moeten uitlachen". CBL, JIJ bent diegene die onbeschoft is in dit verhaal, niet de cassiere (die ik overigens nog heel netjes vind reageren naar jou toe!). Waar ben je nou mee bezig? Dat meisje doet alleen haar werk en dan kom JIJ met je enorme grote bek even vertellen hoe JIJ erover denkt. Dat meiske heeft in mijn ogen niks fout gedaan en had je uit de winkel moeten laten flikkeren met jouw gedrag.

En ook ik ben benieuwd hoe jouw man reageert, schaamt hij zich niet dood als hij bij je is en je misdraagt je zo? Of als je thuiskomt met weer eens een verhaal over hoe anderen zich in jouw ogen misdragen (terwijl jij 9 van de 10 keer ZELF het probleem bent)?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Blond wo 27 feb 2013 - 10:12

Ik zou wel willen dat men mij nog eens om mijn ID vraagt. Ik word altijd ouder geschat Cry
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Burn wo 27 feb 2013 - 10:35

Poubelle schreef:Als jij een rijbewijs laat zien is dat al antwoord genoeg, dan ben je namelijk al 18 jaar of ouder.
Verder vind ik je net een klein kind en je maakt er een big deal van terwijl dat niet nodig is.

Krijg je niet bij je bromfietscertificaat ook een roze pasje?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  luenca wo 27 feb 2013 - 10:53

Ben je soms zwakbegaafd CBL? dan snap ik het wel....
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Steep wo 27 feb 2013 - 11:05

luenca schreef:Ben je soms zwakbegaafd CBL? dan snap ik het wel....

He.. ik ken je onderschrift, maar je naam niet. Confused, heb jij je naam veranderd?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  CCC wo 27 feb 2013 - 11:52

Bij jou is het altijd de omgekeerde wereld lijkt het wel...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Siamsa wo 27 feb 2013 - 12:25

[quote="Poubelle"]
Caribbeanlover schreef:
Antibes schreef:Oh, iets van een jaar geleden vroegen ze bij de Etos of Kruidvat ofzo ook nog aan mij mijn leeftijd. "Ik ben 24, hoezo?" en toen kreeg ik als antwoord "Ja, onder de 16 mogen we het niet meegeven"...

Ik heb haar even aangekeken en heel hard gelachen en toen vond ik het wel weer prima.. Wink Niet te druk om maken CBL! [/quot

Je hebt gelijk idd, maar ik trek mij dat soort dingen aan en kan daar slecht tegen dan ben je bij mij aan het verkeerder adres. Ik had haar ook moeten uitlachen. Heb mijn rijbewijs laten zien, heel snel en kort voor haar neus gehouden en toen zei ze iets als ''oke''. Nou ze had nooit zo snel kunnen rekenen hoe oud ik ben. Zegt ze daarna nog ''fijne dag'', ja die ga ik dan natuurlijk niet terug wensen he.

Als jij een rijbewijs laat zien is dat al antwoord genoeg, dan ben je namelijk al 18 jaar of ouder.
Verder vind ik je net een klein kind en je maakt er een big deal van terwijl dat niet nodig is.

Plus dat ze dat wel gewoon in 1 oogopslag kan zien. Alle mensen die jarig zijn voor de datum van vandaag (of op de datum van vandaag) en voor een bepaald jaartal (in 2013 is dat het jaar 1995), zijn al 18. Dat kun je heel snel zien.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Mystique wo 27 feb 2013 - 12:58

Serieus, waar maak je je druk om?! Rolling Eyes

Ik vind je reacties naar de cassiere toe behoorlijk overtrokken en ondermijnend. Wat levert het je op om zo op mensen af te geven die enkel hun werk naar behoren uitvoeren?
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Bolleke wo 27 feb 2013 - 19:31

Heerlijk wakker worden met een kopje koffie en dit topic!
Ik ben 28 en moet nog heel vaak mijn ID laten zien, laatst met carnaval nog, toen moest die vrouw heel hard lachen toen ik zei dat ik 28 was smile Ze geloofde me en ik hoefde me niet meer te identificeren. Tja het kan gebeuren, ik maak er geen drama van.
Maar volgens mij zit jij constant heel slecht in mijn vel en vat je alles veel erger op dan als het bedoeld is, volgens mij deed die cassiere niks fout.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Joli86 wo 27 feb 2013 - 19:42

Exogenesis schreef:Hebben ze jou nu alwéér onrecht aan gedaan, lieve CBL? Ah, kom hier, krijg je een dikke knuffel Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 699888

Laughing





Damn, wat een vermoeiend leven heb je CBL.....
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 20:04

Ze houdt het te lang vol om fake te zijn, dan was ze al een keer door de mand gevallen. Maar stiekem blijf ik echt hopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Linnie1985 wo 27 feb 2013 - 21:00

Hier kan je al je klachten over klanten en winkelpersoneel Wink:

http://www.zegmaaryes.nl/t39283-onbeschofte-klanten-en-winkelpersoneel
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Derpy wo 27 feb 2013 - 21:20

Ik ben 30 en mij wordt soms nog om mijn ID gevraagd. Ik kan me er niet druk om maken. Liever dat ze me jonger schatten dan dat ze denken dat ik al bijna bejaard ben.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  SoGood wo 27 feb 2013 - 21:23

Lidl Lidl Lidl
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Lejow wo 27 feb 2013 - 21:24

SoGood schreef:Lidl Lidl Lidl

En spreek je dat nou uit met een korte i of een lange ieeeeeeeee
En dan de ie als in Bartlehiem, of in zien?
Hmmmm confused...

en verder CBL: Mens, maak er niet zo'n drama van. Degene met de grote bek ben jij, niet de caissière!
En daarbij schrijf je het woord caissière nog fout ook..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 22:02

Caribbeanlover schreef:
Nyx schreef:Als ze twijfelen, dan MOETEN ze om legitimatie vragen. Vat het op als compliment i.p.v. die drama om helemaal NIETS.
Ik snap dat ze het kunnen vragen, maar het ging mij te ver. Ja ik ook jong, vraag maar aan Carrie, maar ik oog echt geen 16 hoor! Vind het echt belachelijk!
Laatst overkwam mijn broertje het ook en die heeft diegene er ook even op gewezen.
Dat vragen vind ik opzich niet erg, wel de manier waarop en haar grote bek er nog achteraan al helemaal!

Volgensmij moeten ze tot 20 jaar legitimatie vragen, dus zij schatte jou 19 of 20 jaar.

Zie het gewoon als een compliment! Ik ben 31 en mij vragen ze zo'n beetje elke maand om legitimatie. Ik loop dan met een smile de winkel uit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Charles wo 27 feb 2013 - 22:04

Ik zou anders hebben gereageerd dan CBL maar met 'dondersgoed' zijn zo'n kassakind mij ook niet moeten komen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Rush wo 27 feb 2013 - 22:10

Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:
Nyx schreef:Als ze twijfelen, dan MOETEN ze om legitimatie vragen. Vat het op als compliment i.p.v. die drama om helemaal NIETS.
Ik snap dat ze het kunnen vragen, maar het ging mij te ver. Ja ik ook jong, vraag maar aan Carrie, maar ik oog echt geen 16 hoor! Vind het echt belachelijk!
Laatst overkwam mijn broertje het ook en die heeft diegene er ook even op gewezen.
Dat vragen vind ik opzich niet erg, wel de manier waarop en haar grote bek er nog achteraan al helemaal!

Volgensmij moeten ze tot 20 jaar legitimatie vragen, dus zij schatte jou 19 of 20 jaar.

Zie het gewoon als een compliment! Ik ben 31 en mij vragen ze zo'n beetje elke maand om legitimatie. Ik loop dan met een smile de winkel uit Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 561177
Exact.

Ze vragen mij ook nog wel eens en dan geef ik m`n ID en krijg ik altijd excuses. Het geeft niets, ze doen wat ze moeten doen en ik vind het niet erg om 20 geschat te worden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Lejow wo 27 feb 2013 - 22:23

Rush schreef:
Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:
Nyx schreef:Als ze twijfelen, dan MOETEN ze om legitimatie vragen. Vat het op als compliment i.p.v. die drama om helemaal NIETS.
Ik snap dat ze het kunnen vragen, maar het ging mij te ver. Ja ik ook jong, vraag maar aan Carrie, maar ik oog echt geen 16 hoor! Vind het echt belachelijk!
Laatst overkwam mijn broertje het ook en die heeft diegene er ook even op gewezen.
Dat vragen vind ik opzich niet erg, wel de manier waarop en haar grote bek er nog achteraan al helemaal!

Volgensmij moeten ze tot 20 jaar legitimatie vragen, dus zij schatte jou 19 of 20 jaar.

Zie het gewoon als een compliment! Ik ben 31 en mij vragen ze zo'n beetje elke maand om legitimatie. Ik loop dan met een smile de winkel uit Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 561177
Exact.

Ze vragen mij ook nog wel eens en dan geef ik m`n ID en krijg ik altijd excuses. Het geeft niets, ze doen wat ze moeten doen en ik vind het niet erg om 20 geschat te worden.

Juist, als de klant achter je een controleur is, en ze vraagt je niet om je ID en je blijkt underaged te zijn.. Oei... dan heeft ze een probleem..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Rush wo 27 feb 2013 - 22:33

Bij de AH en Gall&Gall hier hangen camera`s en daarop wordt streng gecontroleerd. Dus ik snap wel dat ze bij minimale twijfel direct vragen, anders staat je baan op de tocht.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Guusje wo 27 feb 2013 - 22:36

Mij is dit het afgelopen jaar ook een aantal keer gevraagd (ben 25). Bij de slijter had ik zelfs m'n autosleutels in de hand.Ik laat gewoon m'n rijbewijs zien, die meisjes doen ook alleen maar hun werk. En verontschuldigen zich daarna meestal ook nog. Tegenwoordig zien zoveel meisjes er ouder uit dan ze zijn, beetje controle is wel prima lijkt. Staan idd hoge boetes op. En eigenlijk vind ik het ook best vleiend, heb ik toch niet zo'n oude kop :P

Dus CBL zie het van de zonnige kant, je ziet er nog lekker jong uit smile
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum