Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg grote bek van cassiere!

+52
Burgemeester Irene
Slakje
Arwyn
kajaka88
loura
Fearie
Carmen_
Toet
Guusje
Rush
Charles
Lejow
SoGood
Derpy
Linnie1985
Joli86
Bolleke
Mystique
Siamsa
CCC
Steep
luenca
Burn
Blond
Marsy28
Reeza
Kqip
Viva
Exogenesis
Mari
Ooh La La!
Printje
miss22
Annie24
bolus26
ijsjemeisje
Jasmine
Minx
Poubelle
TukTuk
Stranger
VeryCherry
Caroow
Zora
Ibbeltje
diddie
Barbabella
Nyx
Antibes
mzcharlotte
Fortissimo
Caribbeanlover
56 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 6 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Bolleke zo 3 maa 2013 - 19:35

Zaterdag heb ik mij weer moeten identificeren, dit keer bij een chagrijnige caissere. Ze vroeg mijn ID en ik zei dat ik bijna 30 was, maar ondertussen pakte ik mijn ID. Daarna heeft ze een paar keer van het kaartje naar mij en terug gekeken, en zei erna "hmmm" alsof ze niet echt geloofde dat ik dat was. Ik heb er niks op gezegd maar dat vond ik wel vreemd.
Ik heb sowieso altijd een hele band vol weekboodschappen, spullen voor mijn huisdieren en voor C. en vaak C. ook nog bij me, maar in Duitsland controleren ze volgens mij nog veel strenger.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 6 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Capt'n Zero ma 4 maa 2013 - 1:13

Lejow schreef:
Capt'n Zero schreef:

Geheel offtopic, maar Lejow - ik heb jou zien lopen op de huishoud/babybeurs!
2 x zelfs
Yes

Whahaha, das al de tweede die me gespot heeft haha
Wat grappig!!!

Ik wilde je nog roepen, maar je sjeesde echt voorbij. Je had een fashioncheque bij mij kunnen winnen (en de tweede keer dat je langs scheerde had je nog hele grote kans gehad ook)
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 6 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 1:15

Bolleke schreef:Zaterdag heb ik mij weer moeten identificeren, dit keer bij een chagrijnige caissere. Ze vroeg mijn ID en ik zei dat ik bijna 30 was, maar ondertussen pakte ik mijn ID. Daarna heeft ze een paar keer van het kaartje naar mij en terug gekeken, en zei erna "hmmm" alsof ze niet echt geloofde dat ik dat was. Ik heb er niks op gezegd maar dat vond ik wel vreemd.
Ik heb sowieso altijd een hele band vol weekboodschappen, spullen voor mijn huisdieren en voor C. en vaak C. ook nog bij me, maar in Duitsland controleren ze volgens mij nog veel strenger.

Ik moet ook mijn ID laten zien bij de weekboodschappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 6 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Lejow ma 4 maa 2013 - 1:17

Capt'n Zero schreef:
Lejow schreef:
Capt'n Zero schreef:

Geheel offtopic, maar Lejow - ik heb jou zien lopen op de huishoud/babybeurs!
2 x zelfs
Yes

Whahaha, das al de tweede die me gespot heeft haha
Wat grappig!!!

Ik wilde je nog roepen, maar je sjeesde echt voorbij. Je had een fashioncheque bij mij kunnen winnen (en de tweede keer dat je langs scheerde had je nog hele grote kans gehad ook)

He boehhhhhhhh
Had leuk geweest Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 6 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum