Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg grote bek van cassiere!

+52
Burgemeester Irene
Slakje
Arwyn
kajaka88
loura
Fearie
Carmen_
Toet
Guusje
Rush
Charles
Lejow
SoGood
Derpy
Linnie1985
Joli86
Bolleke
Mystique
Siamsa
CCC
Steep
luenca
Burn
Blond
Marsy28
Reeza
Kqip
Viva
Exogenesis
Mari
Ooh La La!
Printje
miss22
Annie24
bolus26
ijsjemeisje
Jasmine
Minx
Poubelle
TukTuk
Stranger
VeryCherry
Caroow
Zora
Ibbeltje
diddie
Barbabella
Nyx
Antibes
mzcharlotte
Fortissimo
Caribbeanlover
56 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Minx wo 27 feb 2013 - 9:37

Ze moeten tot 20 geloof ik verplicht legetimatie vragen. Dus als ze twijfelen moeten ze het vragen. En jou reactie nou ja laat maar ik denk dat ze daar hartelijk om gelachen hebben in de pauze.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caribbeanlover wo 27 feb 2013 - 9:37

Fortissimo schreef:Weet je CBL? Jij bent juist ook weer diegene die gaat lopen klagen wanneer een stel 17 jarigen sterke drank lopen te drinken naast jouw huis. Zo van "jaaa dat mogen ze helemaal niet hebben en ze moeten controleren". Het is bij jou nooit goed.
Dat boeit me niet als ze drinken en dat niet mogen zolang ze maar geen herrie maken en de troep opruimen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Jasmine wo 27 feb 2013 - 9:37

Ik ben achter de kassa wel eens uitgelachen, omdat ik een legitimatie vroeg aan iemand die een Age Coin wilde voor sigaretten. Hij was net een paar maanden 16, voelde zich blijkbaar gekrenkt in zijn ego Yes
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 9:38

Caribbeanlover schreef:
Fortissimo schreef:Weet je CBL? Jij bent juist ook weer diegene die gaat lopen klagen wanneer een stel 17 jarigen sterke drank lopen te drinken naast jouw huis. Zo van "jaaa dat mogen ze helemaal niet hebben en ze moeten controleren". Het is bij jou nooit goed.
Dat boeit me niet als ze drinken en dat niet mogen zolang ze maar geen herrie maken en de troep opruimen.

Denk 't ook CBL... Iedereen kent je langer dan vandaag.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 9:38

Achja, die grote mond werd ongetwijfeld uitgelokt door jouw eigen grote mond, CBL. Maar even los daarvan, ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat, maar ik vind het bij mensen met ene buitenlands uiterlijk ook bijzonder lastig om leeftijden te schatten.


Laatst aangepast door Lennox op wo 27 feb 2013 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Ibbeltje wo 27 feb 2013 - 9:38

Stranger schreef:
Ibbeltje schreef:
Stranger schreef:Toen ik nog achter de kassa zat heb ik ook weleens legitimatie aan iemand gevraagd die allang 16 was geweest, soms schat je het gewoon verkeerd in.

Het lijkt mij vaak ook erg moeilijk in schatten.

Ja vond ik vaak ook. Er zijn 15-jarigen die er al zoveel ouder uitzien en die moet je er ook uit zien te vissen, dus ik nam liever het zekere voor het onzekere.

ja precies. Heel goed vind ik dat dat je er dan toch naar vraagt. Of ja vroeg hahah.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  ijsjemeisje wo 27 feb 2013 - 9:39

Ik werd laatst tijdens carnaval ook gevraagt om mij id te laten zien. Ik ben 27 maar oog blijkbaar jong.
Dan zeg ik wel voor de gein ohhhhh ik ben al 27 hoor!!

Maar CBL je kocht toch geen breezers he? Wink
Dat verklaard anders een hoop!
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caribbeanlover wo 27 feb 2013 - 9:39

VeryCherry schreef:
Caribbeanlover schreef:
Barbabella schreef:Ik ben iedere keer blij dat ze me er op wijzen dat mijn pas eruit moet, anders was ik hem al 100 keer vergeten in de winkel. En verder.. Tja... Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 1270000679
Het gaat om de toon en manier daar is ook verschil in he.

Goed punt, het gaat om jóuw toon.
Nee HAAR toon dat zeg ik toch, zij begon al dmv het niet netjes te vragen. Lees jij niet?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 9:39

Jasmine schreef:Ik ben achter de kassa wel eens uitgelachen, omdat ik een legitimatie vroeg aan iemand die een Age Coin wilde voor sigaretten. Hij was net een paar maanden 16, voelde zich blijkbaar gekrenkt in zijn ego Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 3079029344

Haha dat had ik afgelopen zaterdag nog. Jongen wilde een biertje kopen. Ik twijfelde serieus aan zijn leeftijd. Hij was samen met zijn vrienden die er nog jonger uitzagen dus ik vraag om zijn ID. Zij wat lacherig. Die jongen was gewoon 19! Ik vond het ook wel weer sneu voor hem, dat hij er nog zo jong uitzag..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 9:39

Caribbeanlover schreef:
VeryCherry schreef:
Caribbeanlover schreef:
Barbabella schreef:Ik ben iedere keer blij dat ze me er op wijzen dat mijn pas eruit moet, anders was ik hem al 100 keer vergeten in de winkel. En verder.. Tja... Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 1270000679
Het gaat om de toon en manier daar is ook verschil in he.

Goed punt, het gaat om jóuw toon.
Nee HAAR toon dat zeg ik toch, zij begon al dmv het niet netjes te vragen. Lees jij niet?

Dat staat niet in JOUW verhaal hoor. Ze vraagt alleen om jouw leeftijd, meer niet. Jij reageert daar raar op.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  bolus26 wo 27 feb 2013 - 9:41

Kan me voorstellen dat je jonger geschat word met dit kleutergedag Rolling Eyes
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  VeryCherry wo 27 feb 2013 - 9:42

Caribbeanlover schreef:
VeryCherry schreef:
Caribbeanlover schreef:
Barbabella schreef:Ik ben iedere keer blij dat ze me er op wijzen dat mijn pas eruit moet, anders was ik hem al 100 keer vergeten in de winkel. En verder.. Tja... Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 1270000679
Het gaat om de toon en manier daar is ook verschil in he.

Goed punt, het gaat om jóuw toon.
Nee HAAR toon dat zeg ik toch, zij begon al dmv het niet netjes te vragen. Lees jij niet?

Oh, ik lees het wel hoor, maar vooral jou reactie op haar irriteert me.
Wat moet ze dan doen? Op d'r knieën op de grond vallen en vragen of ze je überhaupt wat mag vragen? En dan begeleid door 86 excuses eindelijk de vraag der vragen stellen?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Annie24 wo 27 feb 2013 - 9:46

Antibes schreef:Haha, ik zag alleen de topictitel en ik wist al aan de formulering ervan dat het CBL was! Laughing

:cheering:
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Nyx wo 27 feb 2013 - 9:48

Natuurlijk zijn er caissières die hun dag niet hebben, het hoort niet, maar het is menselijk. Hoe kribbiger zij reageren, hoe vriendelijker ik word. Op de één of andere manier kan ik daar dan weer om lachen.

Als iemand mij om een legitimatie vraagt, dan zal ik hem met trots showen. Toch mooi meegenomen om nog voor jonkie aangezien te worden. Helaas ligt die tijd achter me. Dat is ook frustrerend. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 9:49

Ik hoop ooit stiekem nog steeds dat je fake bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Jasmine wo 27 feb 2013 - 9:49

Antibes schreef:Haha, ik zag alleen de topictitel en ik wist al aan de formulering ervan dat het CBL was! Laughing

Daar hoef je nu niet bepaald helderziend voor te zijn idd. Wink
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  miss22 wo 27 feb 2013 - 9:50

De cassiere is verplicht om te vragen naar een ID bij tabak en drank verkoop, ben jij er uberhaupt van op de hoogte wat voor boetes er op staan als ze er niet om vraagt en jij idd niet de leeftijd hebt om het te mogen kopen???
Ik denk dat je dan wel anders piept en zo'n cassiere dan beter kan begrijpen.
Overigens ben ik het met de andere forummer eens, een klant zoals jouw zouden ze per direct een winkelverbod moeten geven, jij hebt werkelijk waar altijd commentaar op jan en alle man
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 9:50

Mij werd het laatst ook gevraagd bij de slijter, ik ben bijna 30, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zo ronduit onbeschoft te reageren op iemand die haar werk doet als jij deed. Ze MAG het vragen, het is haar werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 9:50

Zazou schreef:Ik hoop ooit stiekem nog steeds dat je fake bent!

Laughing
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Printje wo 27 feb 2013 - 9:50

Zazou schreef:Ik hoop ooit stiekem nog steeds dat je fake bent!

Dat kan toch haast niet anders dan dat ze ons gewoon loopt te bokken hier, welke volwassenen gaat hier nou zo'n drama om maken. Heerlijk toch als je jonger geschat wordt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Ooh La La! wo 27 feb 2013 - 9:52

Oi oi oi CBL, wat weer een geklaag om niks zeg Neutral
Laat je ID zien, reken af en laat het gaan. Dat zal je leven een stuk aangenamer maken!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 9:54

Wat ik me serieus wel eens af vraag CBL, is hoe jouw man hier op reageert als jij met zo'n verhaal (of een van je vele andere irritaties) bij hem aankomt.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Mari wo 27 feb 2013 - 9:57

Nou ik vind jou reactie ook niet nodig. Ik wordt volgende week 26 en de helft van de tijd moet ik me ook legitimeren, tja ik heb nou eenmaal nog een strak huidje.
Tot je 20ste moet je jezelf in een supermarkt kunnen legitimeren, en bij een slijter zelfs tot 25 jaar. Diversen keren heeft personeel zich verontschuldigd... Waarom, het is hun werk. Vat het op als een compliment en maak je niet zo druk, een betere wereld begint bij jezelf.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 9:57

Ik had trouwens best wel de klant ná CBL willen zijn, om te weten of het nou echt allemaal zo gaat zoals ze zegt, of dat ze het allemaal net even een smeuïger randje geeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Exogenesis wo 27 feb 2013 - 9:57

Hebben ze jou nu alwéér onrecht aan gedaan, lieve CBL? Ah, kom hier, krijg je een dikke knuffel Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum