Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg grote bek van cassiere!

+52
Burgemeester Irene
Slakje
Arwyn
kajaka88
loura
Fearie
Carmen_
Toet
Guusje
Rush
Charles
Lejow
SoGood
Derpy
Linnie1985
Joli86
Bolleke
Mystique
Siamsa
CCC
Steep
luenca
Burn
Blond
Marsy28
Reeza
Kqip
Viva
Exogenesis
Mari
Ooh La La!
Printje
miss22
Annie24
bolus26
ijsjemeisje
Jasmine
Minx
Poubelle
TukTuk
Stranger
VeryCherry
Caroow
Zora
Ibbeltje
diddie
Barbabella
Nyx
Antibes
mzcharlotte
Fortissimo
Caribbeanlover
56 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Minx do 28 feb 2013 - 11:44

loura schreef:
Caroow schreef:Ik merk juist geen verschil tussen het personeel van de Lidl en de C1000. Beide erg vriendelijk hier.

Zo hoort het ook!

mijn opa kreeg een kaartje van het lidl personeel toen ze er achter kwamen dat hij al 2 weken niet bij de winkel was geweest omdat hij bij mijn tante zat met een gescheurde achillespees.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  loura do 28 feb 2013 - 21:39

Minx schreef:
loura schreef:
Caroow schreef:Ik merk juist geen verschil tussen het personeel van de Lidl en de C1000. Beide erg vriendelijk hier.

Zo hoort het ook!

mijn opa kreeg een kaartje van het lidl personeel toen ze er achter kwamen dat hij al 2 weken niet bij de winkel was geweest omdat hij bij mijn tante zat met een gescheurde achillespees.

Wauw waar wonen jullie! Hier moet ik blij zijn als ze gedag zeggen en je aankijken.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Caroow do 28 feb 2013 - 21:49

Ze informeren hier elke keer naar mijn zwangerschap en als mijn vriend een keer alleen gaat dan vragen ze gelijk of de baby er al is. Erg vriendelijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Burgemeester Irene do 28 feb 2013 - 22:24

Anastasya en Slakje, ik wil jullie erop wijzen dat schelden of dreigen hier niet toegestaan zijn. Dit is niet de manier waarop wij met elkaar willen forummen lijkt me. Uiteraard mag je je mening geven, maar doe dat op een normale manier en niet door schelden/dreigen met slaan.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Pannetoet do 28 feb 2013 - 23:41

Ik heb alleen de eerste pagina gelezen maar maak je niet zo druk, er zijn wel ergere dingen ;-) Ik ben 25 maar mij word nog wekelijks gevraagd naar mijn legitimatie ''omdat ze sigaretten niet mee mogen geven aan mensen onder de 16"...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Minx do 28 feb 2013 - 23:58

loura schreef:
Minx schreef:
loura schreef:
Caroow schreef:Ik merk juist geen verschil tussen het personeel van de Lidl en de C1000. Beide erg vriendelijk hier.

Zo hoort het ook!

mijn opa kreeg een kaartje van het lidl personeel toen ze er achter kwamen dat hij al 2 weken niet bij de winkel was geweest omdat hij bij mijn tante zat met een gescheurde achillespees.

Wauw waar wonen jullie! Hier moet ik blij zijn als ze gedag zeggen en je aankijken.

mijn opa woont op een van de wadden eilanden Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  luenca vr 1 maa 2013 - 1:21

Steep schreef:
luenca schreef:Ben je soms zwakbegaafd CBL? dan snap ik het wel....

He.. ik ken je onderschrift, maar je naam niet. Confused, heb jij je naam veranderd?

ja nerd
maar ik heette geen Confused hoor smile
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Winegum vr 1 maa 2013 - 4:00

Ik, als caissiere, word soms echt niet goed van de grote monden die ik krijg als ik om legitimatie vraag. Wij krijgen heel erg veel controles, voornamelijk intern,maar het gebeurt zeer regelmatig dat er mensen van onder de 20 jaar niet om legitimatie wordt gevraagd. Wij krijgen dan een aantekening, en die wil je echt niet hebben.

Zijn het echte controles, dan kun je (hoge) boetes krijgen en eventueel kun je gedwongen zijn om je alcohol/tabak uit je winkel te halen, of dat de zaak een x aantal dagen dicht moet. Dat moet je gewoon niet willen.

Ik ga iemand ook niet een minuut in de ogen kijken als ik op het eerste gezicht twijfel aan de leeftijd van de persoon die bij mij tabak koopt. Dan vraag ik gewoon om legitimatie. Bij twijfel = vragen. Ik voel me absoluut opgelaten als de persoon in kwestie 22 + is, maar ja, het is mijn werk. Ik doe het niet om iemand te kakken te zetten.

Maar hoe vaak ik dingen om mijn oren heb gekregen omdat ik om legitimatie vraag, dat is niet normaal. Vanavond moet ik toevallig weer werken, zeker op dit soort avonden is het een drama.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Lejow vr 1 maa 2013 - 22:48

Inderdaad winegum, is toch eigenlijk erg?
Alsof je het vraagt om iemand voor lul te zetten.

Hoe is het werken gegaan gisteravond?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 22:57

@Wingeum: ik begrijp dat jij gewoon je werkzaamheden naar behoren uit moet voeren, maar snap je ook dat ik wel ff heel raar sta te kijken als ik als 31-jarige me moet gaan legitimeren...? Dat men mij niet die leeftijd geeft, snap ik echt. Maar een blinde kan bijna zien dat ik wel degelijk ouder ben dan 20 jr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Lejow vr 1 maa 2013 - 23:00

Guattari schreef:@Wingeum: ik begrijp dat jij gewoon je werkzaamheden naar behoren uit moet voeren, maar snap je ook dat ik wel ff heel raar sta te kijken als ik als 31-jarige me moet gaan legitimeren...? Dat men mij niet die leeftijd geeft, snap ik echt. Maar een blinde kan bijna zien dat ik wel degelijk ouder ben dan 20 jr.

Ja, maar niet bij iedereen is dat zo duidelijk zichtbaar.
En zeker bij donkere mensen, die zijn vaak gezegend met een rimpelloze huid!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  TukTuk vr 1 maa 2013 - 23:11

Guattari schreef:@Wingeum: ik begrijp dat jij gewoon je werkzaamheden naar behoren uit moet voeren, maar snap je ook dat ik wel ff heel raar sta te kijken als ik als 31-jarige me moet gaan legitimeren...? Dat men mij niet die leeftijd geeft, snap ik echt. Maar een blinde kan bijna zien dat ik wel degelijk ouder ben dan 20 jr.

Het is gewoon echt heel lastig om iemand goed in te schatten, juist omdat sommige 15/16 jarigen er veel ouder uit zien dat ze werkelijk zijn.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 23:23

Lejow schreef:
Guattari schreef:@Wingeum: ik begrijp dat jij gewoon je werkzaamheden naar behoren uit moet voeren, maar snap je ook dat ik wel ff heel raar sta te kijken als ik als 31-jarige me moet gaan legitimeren...? Dat men mij niet die leeftijd geeft, snap ik echt. Maar een blinde kan bijna zien dat ik wel degelijk ouder ben dan 20 jr.

Ja, maar niet bij iedereen is dat zo duidelijk zichtbaar.
En zeker bij donkere mensen, die zijn vaak gezegend met een rimpelloze huid!

Was het maar zo'n feest bij mij! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Lejow za 2 maa 2013 - 0:34

Guattari schreef:
Lejow schreef:
Guattari schreef:@Wingeum: ik begrijp dat jij gewoon je werkzaamheden naar behoren uit moet voeren, maar snap je ook dat ik wel ff heel raar sta te kijken als ik als 31-jarige me moet gaan legitimeren...? Dat men mij niet die leeftijd geeft, snap ik echt. Maar een blinde kan bijna zien dat ik wel degelijk ouder ben dan 20 jr.

Ja, maar niet bij iedereen is dat zo duidelijk zichtbaar.
En zeker bij donkere mensen, die zijn vaak gezegend met een rimpelloze huid!

Was het maar zo'n feest bij mij! Wink

Het ging bij oprah een keer over lifestyle en vanalles, en er was een vrouw en daar lieten ze een filmpje van zien en toen moest iedereen raden hoe oud ze was.
Ze was slank, rimpelloos, jogde elke dag een heel stuk, at gezond, deed aan vanalles en nog wat mee.
Iedereen raden '42? 47? 52? 55?'
Mens bleek 72!!! te zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Winegum za 2 maa 2013 - 4:20

Het is ook een moment opname, guattari. Er zijn veel factoren die eraan bij kunnen dragen dat je er ouder of jonger uit ziet.
Heb je make-up op, ben je moe? Zie je er netjes uit, of juist een beetje baggy. Wat heb je verder voor een boodschappen bij je? Je weekboodschappen of kom je alleen voor een pakje sigaretten?
Dat is voor ook op het eerste gezicht een beoordelingsfactor. Het totale plaatje moet voor mij compleet zijn wil ik wel of geen legitimatie vragen.

En ik kan het me absoluut voorstellen dat je, als 31- jarige, je legitimatie moet zien. Zeker als de gene die het aan je vraagt een stuk jonger is dan jij zelf bent. Maar het is gewoon echt lastig in te schatten.

Vrijdag ging het werken op zich wel prima, Lejow. Wel wat discussies gehad, maar het viel me eigenlijk wel mee. Zoals 3 jongens. Ze waren met z'n 3e en ze kochten alcohol. Toen ze alles op de band hadden gezet loopt 1 jongen door, terwijl die 2 andere betalen. Mijn collega had dat gezien, zij was de caissiere. Zij vroeg heel netjes aan die ene jongen die doorliep of hij ook zijn legitimatie wilde laten zien. Nou, grote mond van een van die andere jongens. Dat hij er helemaal niet bijhoort, en wat denk je wel niet bladiebla. Maar mijn collega had ze samen zien binnenkomen, samen naar de kassa zien lopen etc. Dus niet meegegeven. Die jongens waren overduidelijk jong hoor. 16/17. En die ene die niet wilde legitimeren was wellicht wel onder de 16. Tsja, het is niet anders.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Stranger za 2 maa 2013 - 4:25

Winegum schreef:Het is ook een moment opname, guattari. Er zijn veel factoren die eraan bij kunnen dragen dat je er ouder of jonger uit ziet.
Heb je make-up op, ben je moe? Zie je er netjes uit, of juist een beetje baggy. Wat heb je verder voor een boodschappen bij je? Je weekboodschappen of kom je alleen voor een pakje sigaretten?
Dat is voor ook op het eerste gezicht een beoordelingsfactor. Het totale plaatje moet voor mij compleet zijn wil ik wel of geen legitimatie vragen.

En ik kan het me absoluut voorstellen dat je, als 31- jarige, je legitimatie moet zien. Zeker als de gene die het aan je vraagt een stuk jonger is dan jij zelf bent. Maar het is gewoon echt lastig in te schatten.

Vrijdag ging het werken op zich wel prima, Lejow. Wel wat discussies gehad, maar het viel me eigenlijk wel mee. Zoals 3 jongens. Ze waren met z'n 3e en ze kochten alcohol. Toen ze alles op de band hadden gezet loopt 1 jongen door, terwijl die 2 andere betalen. Mijn collega had dat gezien, zij was de caissiere. Zij vroeg heel netjes aan die ene jongen die doorliep of hij ook zijn legitimatie wilde laten zien. Nou, grote mond van een van die andere jongens. Dat hij er helemaal niet bijhoort, en wat denk je wel niet bladiebla. Maar mijn collega had ze samen zien binnenkomen, samen naar de kassa zien lopen etc. Dus niet meegegeven. Die jongens waren overduidelijk jong hoor. 16/17. En die ene die niet wilde legitimeren was wellicht wel onder de 16. Tsja, het is niet anders.

Maar dat samen legitimeren vind ik ook een rare regel. Wat als ik mijn weekboodschappen kom doen met mijn nichtje van 6 of met mijn nichtje van 14 en ik koop daarbij ook een fles wijn? En als je voor iemand die nog geen 16 is alcohol wil kopen laat je diegene toch net zo makkelijk buiten wachten?
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Winegum za 2 maa 2013 - 4:31

Het samen legitimeren is niet zo zwart/wit als dat je het schetst. Als je nichtje van 6 erbij is, lijkt me die kans heeeel klein dat je haar alcohol of tabak geeft. Als je nichtje van 14 erbij is, dan zou je eventueel mogen vragen om legitimatie. Als je denkt dat de alcohol/tabak voor haar bestemt kan zijn. Maar meestal merk je dat wel aan de verhouding tussen koper(betaler) en de personen die erbij staan. Geen idee hoe oud jij bent, maar als jij gewoon je weekboodschappen doet, dan wordt er in principe niet om legitimatie gevraagd bij ons (als je er zelf uit ziet als 21+).

En inderdaad, als je iets voor iemand wil halen en die persoon wacht buiten, dan kun je het zeker kopen en zo doorgeven aan die persoon die buiten staat. Dat risico is dan voor jezelf. Als wij weten dat er iemand is die zich niet legitimeert die wel de alcohol/tabak gaat nuttigen, dan zijn wij strafbaar. Als jij het zelf doorgeeft dan kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden. Wat buiten de deur gebeurd is onze zaak niet zeg maar.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Stranger za 2 maa 2013 - 4:45

Ik snap dat een supermarkt dat samen legitimeren moet doen, maar juist omdat het zo subjectief is vind ik het een vreemde regel. Want wanneer is iets immers kennelijk bestemd voor iemand die bij mij is? Als ik met mijn nichtje van 3 kom zal waarschijnlijk niemand moeilijk doen, maar als mijn nichtje van 15 erbij is wordt het al anders. En omdat het zo makkelijk is om de alcohol wel voor ze te kunnen kopen (door ze even buiten te laten wachten) vind ik dat de (wettelijke) regel weinig nut heeft.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Winegum za 2 maa 2013 - 4:50

Het heeft allemaal met interpretatie te maken he. Het blijft ook een lastig punt. Want ik kan niet bewijzen dat die fles wijn ook voor je nichtje is bedoelt, maar daarnaast kun jij (ik heb het nu even over jou, maar bedoel het meer in het algemeen) ook gewoon die fles wijn voor je nichtje van 15 kopen en doen alsof het voor jou is.

We merken wel dat het werkt. Veel jongeren laten uit zichzelf hun legitimatie zien, omdat ze weten dat wij vrij consequent zijn. Bij twijfel moeten ze legitimeren en niet legitimeren is geen alcohol/tabak.

Maar het samen legitimeren in het geval wat jij zelf schetst is ook heel lastig te handhaven, omdat het moeilijk in te schatten is voor wie het nou bedoelt is.

Daarnaast koop jij het, jij valt boven de leeftijdscategorie, dan mogen we je de alcohol/tabak ook eigenlijk niet weigeren als je nichtje van 15 erbij is. Zolang de indruk niet gewekt wordt dat de persoon die erbij is het product ook gaat nuttigen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Capt'n Zero zo 3 maa 2013 - 8:40



Geheel offtopic, maar Lejow - ik heb jou zien lopen op de huishoud/babybeurs!
2 x zelfs
Yes
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gast zo 3 maa 2013 - 9:23

Oh, ik háát die strippoppetjes van jouw avatar Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Capt'n Zero zo 3 maa 2013 - 9:27

Lennox schreef:Oh, ik háát die strippoppetjes van jouw avatar Embarassed



Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Troll_face_small




(sorry maar dit is toch de enige reactie die ik hier op kan geven?)
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Lejow zo 3 maa 2013 - 9:36

Capt'n Zero schreef:

Geheel offtopic, maar Lejow - ik heb jou zien lopen op de huishoud/babybeurs!
2 x zelfs
Yes

Whahaha, das al de tweede die me gespot heeft haha
Wat grappig!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  JD zo 3 maa 2013 - 13:02

Het is 's nachts, ik heb geen Candy Crush levens meer, zit me te vervelen, maaaar.....daar is een zéér vermakelijk topic van CBL om mij door de nacht heen te slepen! :cheering:

Ik vind ook dat je je ontzettend aanstelt CBL, maar aangezien je zelf niet meer reageert is dat misschien ondertussen ook tot jou zelf doorgedrongen? (al betwijfel ik dat...)
Maar je hebt weer heel wat pagina's vol gekregen, hoezee!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Marsy28 zo 3 maa 2013 - 13:10

Wij waren van het weekend ook heel verbaasd hier, als je alcohol koopt voor iemand anders onder de 18, dan kun je tot 10 maanden gevangenisstraf krijgen. Wow...
En ik ben 30 en moet me ALTIJD legitimeren en dat vind ik helemaal niet erg. Als nou iedereen gewoon standaard zijn ID klaarheeft bij het kopen van alcohol, dat scheelt al de helft aan irritatie. Je weet dat de cassieres het verplicht zijn te vragen (is het ook niet zo dat zelfs als je denkt dat iemand 30 is maar er staat net controle in de winkel, dat je nog steeds strafbaan bent omdat je het niet vroeg bij het verkopen van alcohol?), doe dan ook niet zo moeilijk en maak het haar/hem wat makkelijker.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg grote bek van cassiere! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg grote bek van cassiere!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum