Het facebook topic
+77
SoGood
Ragazza
Sushi
Chocoholic
silly-one
Bisq
Japie
Paper Crown
Urban Naked
Reva
Parisienne
Monte
Manderijn
Stranger
Caribbeanlover
mzcharlotte
Silver
Sugarfall
Sterrin_
Kaboutertje
Cow
Lejow
Funk
nien
Kiekeboe
VeryCherry
Starla
Frappuccino
sawasdee
Sorella
Blond
Mermaid
Marin
Fortissimo
Pommes
Rush
Xanna
Pseudoniem
Chocolate Cookie
Stuiterbal
Ibbeltje
Katrien
Caramba
June
Annemoontje
Jezzie
LDJ
girli
_Lacey_
Linnie1985
Eris
Jerry
Ilovethe90s
Lady4
Didi
Arwyn
xxjojootjexx
Mint
Flippin' Bitch
Lenthe
Minx
Dennenappel
Kowalski
bolus26
Toet
Burgemeester Esmee
Elliot
Carra
Inge
Lady Starstruck
SoCali
Green_Pepper
Ella
Caro
love
Atelier Madame
Lith
81 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Het facebook topic
Dank je, maar dat bedoel ik niet echt. Ik wil diegene niet opnieuw uitnodigen, maar mijn vraag is meer wat ik zie op zijn/haar pagina. Wanneer zie ik "vriendschapsverzoek verstuurd" en wanneer staat dat er niet en staat er alleen "vriend toevoegen"? Ik heb nl iemand uitgenodigd en als ik nu weer op die pagina kijk, staat er niet "verzoek verstuurd", maar staat er "vriend toevoegen". Heeft diegene dan op "niet nu" gedrukt?Pippa schreef:Je kunt als je de persoon opzoekt de vriendschapsverzoek intrekken meestal, en dan opnieuw uitnodigen.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Dan heeft diegene je vriendschapsverzoek inderdaad niet geaccepteerd, anders zou er nog steeds "vriendschapsverzoek is verstuurd" staan.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Oke, dank je wel!
Lenthe- Prater
Ik kreeg van de week een mailtje van facebook dat ik iets gewonnen had. Hebben meerderen dit gehad?
Notification Letter,
Wij
zijn u om u aan te kondigen als een van de 20 gelukkige winnaars van de
Facebook Promotions 2013 draw gehouden dit jaar, dus uw e-mail hebben
de totale som van $ 500.000 (vijfhonderd duizend dollar) alleen won. De
volgende gegevens worden naar uw promoties betalingsopdracht gevoegd:
(i) Winnende nummers: 07, 10, 78, 33, 42, 45
(ii) Email ticket nummer: 273-1-3552
(iii) Lotto chargenummer: FB-915
(iv) File Ref. nummer: FB-512-7
Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de underlisted aanspraken officer voor de onmiddellijke vrijlating van uw winst:
Rev Donald Graham
Claims Department Manager
Bond Trust Limited.
E-mail: drdonaldegraham@gmail.com
Tel: +1323-400-2432
Nogmaals namens al onze medewerkers, GEFELICITEERD!
Met vriendelijke groet,
Dr. David Ebersman
Facebook Promotions Manager.
Facebook Inc
Notification Letter,
Wij
zijn u om u aan te kondigen als een van de 20 gelukkige winnaars van de
Facebook Promotions 2013 draw gehouden dit jaar, dus uw e-mail hebben
de totale som van $ 500.000 (vijfhonderd duizend dollar) alleen won. De
volgende gegevens worden naar uw promoties betalingsopdracht gevoegd:
(i) Winnende nummers: 07, 10, 78, 33, 42, 45
(ii) Email ticket nummer: 273-1-3552
(iii) Lotto chargenummer: FB-915
(iv) File Ref. nummer: FB-512-7
Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de underlisted aanspraken officer voor de onmiddellijke vrijlating van uw winst:
Rev Donald Graham
Claims Department Manager
Bond Trust Limited.
E-mail: drdonaldegraham@gmail.com
Tel: +1323-400-2432
Nogmaals namens al onze medewerkers, GEFELICITEERD!
Met vriendelijke groet,
Dr. David Ebersman
Facebook Promotions Manager.
Facebook Inc
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Nee, dit lijkt me spam (gezien de niet goed lopende zinnen). Ik krijg wel vaak mailtjes van LinkedIn, waarbij iemand me een bericht zou hebben gestuurd of uitgenodigd heeft om connectie te maken, maar dat klopt helemaal niet als ik op mijn LinkedIn profiel kijk. Ze hebben dus van die mail de complete layout van LinkedIn overgenomen en de site die erin staat is spam. Denk dat dit ook zoiets is.
Lenthe- Prater
Even een vraagje over de facebook app. hij lijkt de laatste tijd niet meer goed te werken op mijn ipod. bijvoorbeeld als ik een foto van instagram op facebook wil zetten klik ik via instagram op delen, de facebook app opent en na een paar seconden sluit die zichzelf weer af. Dit heb ik met meer apps als ik een koppeling naar facebook wil maken.
Zou het helpen om de app opnieuw te installeren?
Zou het helpen om de app opnieuw te installeren?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Geen idee Mermaid.
Die Facebook en LinkedIn mailtjes krijg ik ook, maar ik zal nooit linkjes aanklikken. Bovendien is het een beetje raar dat je voor je prijs moet mailen naar een gmail adres.
Die Facebook en LinkedIn mailtjes krijg ik ook, maar ik zal nooit linkjes aanklikken. Bovendien is het een beetje raar dat je voor je prijs moet mailen naar een gmail adres.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Blijkbaar werkt het. heb instagram en facebook er beide afgegooid, ipod uit en weer aan, dingen opnieuw installeren en het werkt weer, raar.
zulke mails vertrouw ik ook nooit.
zulke mails vertrouw ik ook nooit.
Mermaid- Kletskop
Ik krijg sinds 2 weken vriendschapsverzoeken van mensen waar ik allang bevriend mee ben. Eerst van PC, toen een andere vriendin en vanmorgen van Rood. Hebben meet mensen hier last van?
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik krijg sinds 2 weken vriendschapsverzoeken van mensen waar ik allang bevriend mee ben. Eerst van PC, toen een andere vriendin en vanmorgen van Rood. Hebben meet mensen hier last van?
Ik zag laatst dat er mensen actief waren op Facebook die profiel foto's "stelen" van mensen en dus een profiel openen onder diegene zijn/ haar naam. Dan word er een vriendschapsverzoek gestuurd naar alle vriendjes van diegene en worden er lelijke dingen gezegd. Ik weet niet of dat het is want ik geloof die doorstuur plaatjes nooit zo. Maar ik vind dit toch wel frappant.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hm dat is wel gek ja! Maar denk dat dit wat anders is, want als ik wil accepteren staat er 'vrienschapsverzoek verwijderd'Lady Starstruck schreef:Carrie schreef:Ik krijg sinds 2 weken vriendschapsverzoeken van mensen waar ik allang bevriend mee ben. Eerst van PC, toen een andere vriendin en vanmorgen van Rood. Hebben meet mensen hier last van?
Ik zag laatst dat er mensen actief waren op Facebook die profiel foto's "stelen" van mensen en dus een profiel openen onder diegene zijn/ haar naam. Dan word er een vriendschapsverzoek gestuurd naar alle vriendjes van diegene en worden er lelijke dingen gezegd. Ik weet niet of dat het is want ik geloof die doorstuur plaatjes nooit zo. Maar ik vind dit toch wel frappant.
Gast- Gast
Dat is raar inderdaad. Ik heb dan ook echt geen idee wat het moet zijn.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Een tijdje geleden kreeg ik wel eens van die deals via FB. Het enige wat ik nog herinner is dat het in blauwe tekst was (dacht ik) en dat er een kruisje bij stondt. Hoe heet dat?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Carrie schreef:Hm dat is wel gek ja! Maar denk dat dit wat anders is, want als ik wil accepteren staat er 'vrienschapsverzoek verwijderd'Lady Starstruck schreef:Carrie schreef:Ik krijg sinds 2 weken vriendschapsverzoeken van mensen waar ik allang bevriend mee ben. Eerst van PC, toen een andere vriendin en vanmorgen van Rood. Hebben meet mensen hier last van?
Dit heb ik inderdaad ook gehad!
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Sinds een paar weken zie ik mijn eigen foto's/berichten niet meer bij nieuwsoverzicht staan - kan alleen mijn eigen dingen terug vinden als ik op mijn eigen Facebook kijk. Hoe kan dat?
Gast- Gast
Kan iemand, waarmee je ngeen vrienden bent, je wel blokkeren? Zodat je bijvoorbeeld haar of zijn reacties niet kan lezen bij iemand waar je wel vriend mee bent?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Moet je even naar het profiel van die persoon gaan, en even kijken. Ik gok, áls het kan, dat het dan in de rechterbovenhoek onder de omslagfoto staat, bij dat balkje 'stuur vriendschapsverzoek' oid.
Gast- Gast
Lennox schreef:Moet je even naar het profiel van die persoon gaan, en even kijken. Ik gok, áls het kan, dat het dan in de rechterbovenhoek onder de omslagfoto staat, bij dat balkje 'stuur vriendschapsverzoek' oid.
Heb je het tegen mij ?
Manderijn- Kletskop
Ok! Zal ik even checken. Ik heb zo'n vermoeden dat ik er niet ver naast zit!
Manderijn- Kletskop
Ja moet kunnen. Ik ben ook door iemand geblokkeerd waar ik (logisch ook) geen vrienden mee ben. geen idee hoe hij dat heeft gedaan, maar t moet dus wel kunnen.
Mermaid- Kletskop
Ik zie het op de pagina van deze persoon niet staan, maar het kan bijna niet anders. Morgen ben ik even bij een vriendin, zal haar eens vragen hoeveel reacties zij kan lezen. Dan ben ik vanzelf achter.
Manderijn- Kletskop
Kun je ook uitschakelen dat je ziet wanneer je voor het laatst online geweest bent?
Gast- Gast
Ja hoor, kan prima. Heb laatst ook 2 mensen geblokkeerd waar ik geen vrienden mee ben.Mermaid schreef:Ja moet kunnen. Ik ben ook door iemand geblokkeerd waar ik (logisch ook) geen vrienden mee ben. geen idee hoe hij dat heeft gedaan, maar t moet dus wel kunnen.
Gast- Gast
Ik heb op de pc een berichtje op een facebookpagina geschreven. Op de computer zijn ze dan terug te zien op die pagina bij ' recente berichten van anderen''. Alleen op mijn mobiel is niets meer van het bericht te vinden, hij is niet te zien. Kunnen anderen die via mobiel facebook kijken dat bericht ook niet zien?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Het ik-wil-andere-mama's-op facebook topic
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» facebook
» Facebook....
» Facebook op htc one x
» Hardloop topic ---> SPORT topic