Het facebook topic
+77
SoGood
Ragazza
Sushi
Chocoholic
silly-one
Bisq
Japie
Paper Crown
Urban Naked
Reva
Parisienne
Monte
Manderijn
Stranger
Caribbeanlover
mzcharlotte
Silver
Sugarfall
Sterrin_
Kaboutertje
Cow
Lejow
Funk
nien
Kiekeboe
VeryCherry
Starla
Frappuccino
sawasdee
Sorella
Blond
Mermaid
Marin
Fortissimo
Pommes
Rush
Xanna
Pseudoniem
Chocolate Cookie
Stuiterbal
Ibbeltje
Katrien
Caramba
June
Annemoontje
Jezzie
LDJ
girli
_Lacey_
Linnie1985
Eris
Jerry
Ilovethe90s
Lady4
Didi
Arwyn
xxjojootjexx
Mint
Flippin' Bitch
Lenthe
Minx
Dennenappel
Kowalski
bolus26
Toet
Burgemeester Esmee
Elliot
Carra
Inge
Lady Starstruck
SoCali
Green_Pepper
Ella
Caro
love
Atelier Madame
Lith
81 plaatsers
Pagina 9 van 11
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Re: Het facebook topic
Ja wat fortissimo zegt idd. Ik heb zelf niemand geblokkeerd. Maar degene die mij heeft geblokkeerd lijkt niet meer te bestaan.. geen idee wat hij dan nog van mij kan zien maar van hem zie ik helemaal niks meer.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ok, even iets over dat sharen en liken enzo.
Toevallig las ik gister op de facebook van een vriendin van mij, dat ze meedeed aan een wedstrijd. Ze had braaf geshared en geliked, maar haar instellingen staan op 'alleen vrienden' (zoals volgens mij bij de meesten). De organisator had een lijstje geplaatst van iedereen die het gedeeld had en haar naam stond daar niet tussen.
Toen kwam dus ineens de hele aap uit de mouw, dat zij het alleen kunnen zien dat je het gedeeld hebt, als je instellingen (voor dat wat je gedeeld hebt) op openbaar staan.
Wie weet daar meer van? Want volgens mij betekent dat dat heeeeeeeeeeeeeel veel mensen heeeeeeeeeeeel veel dingen voor jan l*l delen..
Ik deed nooit mee aan die dingen, maar laatst heb ik dat toch één keer gedaan, kort daarna las ik wat hier boven staat dus toen heb ik mijn instellingen veranderd. Vorige week bleek dat ik één van de winnaars ben! Dus bedankt voor deze tip. Ik ben een paar laarzen rijker
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Rush schreef:Ik heb even wat getest.
Als je bij FB klikt op 'blokkeren'. Dan komt er te staan 'Blokkeren houdt in dat je elkaar op Facebook niet meer kunt zien en geen contact meer met elkaar kunt opnemen'.
Dus dan hebben jullie inderdaad gelijk. Misschien was het toen anders ofzoiets. Ik was namelijk bevriend met diegene en toen ineens niet meer, toen wilde ik haar opnieuw toevoegen en kwam dat er te staan. Maar dat kan ook een fout geweest zijn. Of zou je kunnen instellen dat iemand je geen vriendschapsverzoek kan sturen ofzo?
Ah ha.. Dan snap ik nu hoe het zit. Jeetje dat sommige mensen zich ook nog zo verlagen! Triest eigenlijk...
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Verlagen waarmee?Manderijn schreef:Rush schreef:Ik heb even wat getest.
Als je bij FB klikt op 'blokkeren'. Dan komt er te staan 'Blokkeren houdt in dat je elkaar op Facebook niet meer kunt zien en geen contact meer met elkaar kunt opnemen'.
Dus dan hebben jullie inderdaad gelijk. Misschien was het toen anders ofzoiets. Ik was namelijk bevriend met diegene en toen ineens niet meer, toen wilde ik haar opnieuw toevoegen en kwam dat er te staan. Maar dat kan ook een fout geweest zijn. Of zou je kunnen instellen dat iemand je geen vriendschapsverzoek kan sturen ofzo?
Ah ha.. Dan snap ik nu hoe het zit. Jeetje dat sommige mensen zich ook nog zo verlagen! Triest eigenlijk...
Gast- Gast
Haha Carrie dat dacht ik ook
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh ik zei dat hardop he... Verklaar me nader.
Mijn schoonzus vind dat mijn broer geen contact meer met mij/ons mag hebben. We waren al heel lang geen vrienden meer op facebook, maar ze hebben me nu dus geblokkeerd. Ik vind dat gewoon laag.
In sommige gevallen kan ik me voorstellen dat blokkeren prettig is. Ik wist in ieder geval niet van de functie af.
Mijn schoonzus vind dat mijn broer geen contact meer met mij/ons mag hebben. We waren al heel lang geen vrienden meer op facebook, maar ze hebben me nu dus geblokkeerd. Ik vind dat gewoon laag.
In sommige gevallen kan ik me voorstellen dat blokkeren prettig is. Ik wist in ieder geval niet van de functie af.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Wat erg Manderijn. Ook dat jouw broer daarin mee gaat, ongelooflijk.Manderijn schreef:Oh ik zei dat hardop he... Verklaar me nader.
Gast- Gast
Manderijn, wat erg dat je broer hier zo in meegaat zeg erg jammer.
Ik heb ook een vraag: Ik ben aangemeld bij een groep waarbij diverse oproepjes e.d. geplaatst worden. Maar deze oproepjes staan door elkaar en ik wil ze graag op datum. Iemand die weet hoe dit kan?
Ik heb ook een vraag: Ik ben aangemeld bij een groep waarbij diverse oproepjes e.d. geplaatst worden. Maar deze oproepjes staan door elkaar en ik wil ze graag op datum. Iemand die weet hoe dit kan?
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Volgens mij kan dat niet, ze staan in volgorde van waar als laatste op gereageerd is. Ik heb daar ook eens naar gekeken.
Gast- Gast
Lennox schreef:Volgens mij kan dat niet, ze staan in volgorde van waar als laatste op gereageerd is. Ik heb daar ook eens naar gekeken.
Hmm jammer
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Waarom kan ik niet meer priveberichten sturen? Onder kopje ''berichten'' staat dat niet meer!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik had even contact met een oud klasgenote, maar zij heeft mij verwijderd. Als ik haar naam intoets, dan kan ik haar niet vinden. Hoe kan dat? De naam moet toch gewoon zichtbaar zijn en ook mocht zij mij geblokkeerd hebben?
Caribbeanlover- Ratel
Misschien heeft zij facebook verwijderd?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Kan dat de enige reden zijn?
Caribbeanlover- Ratel
Als ze jou geblokkeerd heeft kan jij niks meer van haar zien. Dan is het net alsof zij Facebook heeft verwijderd.Caribbeanlover schreef:Ik had even contact met een oud klasgenote, maar zij heeft mij verwijderd. Als ik haar naam intoets, dan kan ik haar niet vinden. Hoe kan dat? De naam moet toch gewoon zichtbaar zijn en ook mocht zij mij geblokkeerd hebben?
Het kan ook echt zo zijn dat ze Facebook heeft verwijderd. Ik kan wel voor je kijken of ik haar kan vinden? Dan moet je even een PM met haar voornaam + achternaam naar me sturen.
Gast- Gast
Wat raar zeg dat je zo iemand dan geen eens meer kan zien in de zoekbalk. Heb al bij een van haar zussen gekeken en kon haar niet vinden, maar misschien keek ik erover heen.
Je hebt een pm.
Je hebt een pm.
Caribbeanlover- Ratel
Nee na een blokkering zie je helemaal niks, noppes, nada meer van die persoon. Ik vind het ideaalCaribbeanlover schreef:Wat raar zeg dat je zo iemand dan geen eens meer kan zien in de zoekbalk. Heb al bij een van haar zussen gekeken en kon haar niet vinden, maar misschien keek ik erover heen.
Je hebt een pm.
Gast- Gast
Ik dacht dat als iemand een foto plaatst dat iedereen die kan zien. Ik keek op iemands FB, daar stonden nieuwe foto's op, maar die stonden niet op de startpagina van FB. Hoe kan dat?
Caribbeanlover- Ratel
Nou dat weet ik niet, toen PC hier op het forum vertelde dat ze mij geblokkeerd had deed ik even een check, en via de zoekbalk kon ik haar idd niet meer vinden. Maar als ik naar jouw profiel ga Carrie, en dan jouw vrienden aanklik, stond ze daar wél tussen en zo kwam ik er dan alsnog. (dit alles om eens te zien hoe dat blocken nou eigenlijk werktCarrie schreef:Nee na een blokkering zie je helemaal niks, noppes, nada meer van die persoon. Ik vind het ideaalCaribbeanlover schreef:Wat raar zeg dat je zo iemand dan geen eens meer kan zien in de zoekbalk. Heb al bij een van haar zussen gekeken en kon haar niet vinden, maar misschien keek ik erover heen.
Je hebt een pm.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Urban Naked schreef:Nou dat weet ik niet, toen PC hier op het forum vertelde dat ze mij geblokkeerd had deed ik even een check, en via de zoekbalk kon ik haar idd niet meer vinden. Maar als ik naar jouw profiel ga Carrie, en dan jouw vrienden aanklik, stond ze daar wél tussen en zo kwam ik er dan alsnog. (dit alles om eens te zien hoe dat blocken nou eigenlijk werktCarrie schreef:Nee na een blokkering zie je helemaal niks, noppes, nada meer van die persoon. Ik vind het ideaalCaribbeanlover schreef:Wat raar zeg dat je zo iemand dan geen eens meer kan zien in de zoekbalk. Heb al bij een van haar zussen gekeken en kon haar niet vinden, maar misschien keek ik erover heen.
Je hebt een pm.
Dat komt omdat ik je gedeblokkeerd heb. Mij kan je niet vinden in de zoekbalk omdat ik dat zo in heb gesteld.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dit is het liefste dat iemand in tijden tegen me gezegd heeftPaper Crown schreef:Dat komt omdat ik je gedeblokkeerd heb. Mij kan je niet vinden in de zoekbalk omdat ik dat zo in heb gesteld.
Urban Naked- Prater
Urban Naked schreef:Dit is het liefste dat iemand in tijden tegen me gezegd heeftPaper Crown schreef:Dat komt omdat ik je gedeblokkeerd heb. Mij kan je niet vinden in de zoekbalk omdat ik dat zo in heb gesteld.
Ja, vond ik ook wel lief van mezelf. Had ik niet achter me gezocht.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Urban Naked- Prater
PC, Waarom je UN geblokkerd, deed ze niet lief tegen je ofzo?
Iemand antwoord op mijn vragen?
Iemand antwoord op mijn vragen?
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Het ik-wil-andere-mama's-op facebook topic
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Hoe zet ik dit uit? (Facebook)
» Facebook vs Yes