Het facebook topic
+77
SoGood
Ragazza
Sushi
Chocoholic
silly-one
Bisq
Japie
Paper Crown
Urban Naked
Reva
Parisienne
Monte
Manderijn
Stranger
Caribbeanlover
mzcharlotte
Silver
Sugarfall
Sterrin_
Kaboutertje
Cow
Lejow
Funk
nien
Kiekeboe
VeryCherry
Starla
Frappuccino
sawasdee
Sorella
Blond
Mermaid
Marin
Fortissimo
Pommes
Rush
Xanna
Pseudoniem
Chocolate Cookie
Stuiterbal
Ibbeltje
Katrien
Caramba
June
Annemoontje
Jezzie
LDJ
girli
_Lacey_
Linnie1985
Eris
Jerry
Ilovethe90s
Lady4
Didi
Arwyn
xxjojootjexx
Mint
Flippin' Bitch
Lenthe
Minx
Dennenappel
Kowalski
bolus26
Toet
Burgemeester Esmee
Elliot
Carra
Inge
Lady Starstruck
SoCali
Green_Pepper
Ella
Caro
love
Atelier Madame
Lith
81 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Het facebook topic
Mobiel Facebook is niet altijd even geweldig. Maar echt een duidelijk antwoord heb ik niet.Monte schreef:Ik heb op de pc een berichtje op een facebookpagina geschreven. Op de computer zijn ze dan terug te zien op die pagina bij ' recente berichten van anderen''. Alleen op mijn mobiel is niets meer van het bericht te vinden, hij is niet te zien. Kunnen anderen die via mobiel facebook kijken dat bericht ook niet zien?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb ooit van 2mensen de statusupdates uitgezet. Nu wil ik die toch graag weer zien, maar kan nergens vinden hoe ik dat weer kan instellen. Anyone?
Rush- Lady Post-a-lot
Goh, toch gevonden!
Rush- Lady Post-a-lot
Zoiets heb ik ook! Ik heb ooit alle berichten die via twitter ook op fb werden gezet geblokt, maar die wil ik graag weer zien. Ik houd dit topic in de gatenRush schreef:Ik heb ooit van 2mensen de statusupdates uitgezet. Nu wil ik die toch graag weer zien, maar kan nergens vinden hoe ik dat weer kan instellen. Anyone?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Oh Rush, hoe deed je dat?
Elliot- Ratel
Nou komtie!Elliot schreef:Oh Rush, hoe deed je dat?
Ik ging naar m`n vriendenlijst en dat staat er achter iedere vriend zo`n vinkje met 'vrienden'. En dan hou je daar je muis op en dan is 1 van de eerste instellingen 'Weergeven in nieuwsoverzicht'. Als je dan op 'instellingen' daar onder klikt, kan je instellen welke updates van die vriend je wilt zien op je tijdlijn.
Rush- Lady Post-a-lot
Maar ik denk dat dit weer een andere instelling is.Elliot schreef:Zoiets heb ik ook! Ik heb ooit alle berichten die via twitter ook op fb werden gezet geblokt, maar die wil ik graag weer zien. Ik houd dit topic in de gatenRush schreef:Ik heb ooit van 2mensen de statusupdates uitgezet. Nu wil ik die toch graag weer zien, maar kan nergens vinden hoe ik dat weer kan instellen. Anyone?
Rush- Lady Post-a-lot
Haha maar misschien werkt het wel als ik het bij zo'n twitterbericht doe. Even testen!
Elliot- Ratel
Niet dus. Snap er niks van haha!
Elliot- Ratel
Maar krijg jij dan een melding dat je geblokkeerd bent door diegene of kun je dat ergens zien? Ik heb ook iemand die ik gráág wil blokkeren, ik heb diegene al ontvriend, maar wil niet dat ze dat kan achterhalen.Mermaid schreef:Ja moet kunnen. Ik ben ook door iemand geblokkeerd waar ik (logisch ook) geen vrienden mee ben. geen idee hoe hij dat heeft gedaan, maar t moet dus wel kunnen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Wanneer diegene je opnieuw toe wil voegen als vriend krijgt hij/zij de melding dat het niet kan omdat hij geblokkeerd is.Lady4 schreef:Maar krijg jij dan een melding dat je geblokkeerd bent door diegene of kun je dat ergens zien? Ik heb ook iemand die ik gráág wil blokkeren, ik heb diegene al ontvriend, maar wil niet dat ze dat kan achterhalen.Mermaid schreef:Ja moet kunnen. Ik ben ook door iemand geblokkeerd waar ik (logisch ook) geen vrienden mee ben. geen idee hoe hij dat heeft gedaan, maar t moet dus wel kunnen.
Rush- Lady Post-a-lot
Thanks!Rush schreef:Wanneer diegene je opnieuw toe wil voegen als vriend krijgt hij/zij de melding dat het niet kan omdat hij geblokkeerd is.Lady4 schreef:Maar krijg jij dan een melding dat je geblokkeerd bent door diegene of kun je dat ergens zien? Ik heb ook iemand die ik gráág wil blokkeren, ik heb diegene al ontvriend, maar wil niet dat ze dat kan achterhalen.Mermaid schreef:Ja moet kunnen. Ik ben ook door iemand geblokkeerd waar ik (logisch ook) geen vrienden mee ben. geen idee hoe hij dat heeft gedaan, maar t moet dus wel kunnen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Rush, hoe kom je daarbij? Ik weet dat het op Hyves wel zo werkte, maar op FB kun je diegene juist helemaal niet meer vinden, en ook als diegene op iets reageert waar jij ook op hebt gereageerd zie je dat niet. Of heb je het juist over Hyves en zit ik met neus te lezenLady4 schreef:Thanks!Rush schreef:Wanneer diegene je opnieuw toe wil voegen als vriend krijgt hij/zij de melding dat het niet kan omdat hij geblokkeerd is.Lady4 schreef:Maar krijg jij dan een melding dat je geblokkeerd bent door diegene of kun je dat ergens zien? Ik heb ook iemand die ik gráág wil blokkeren, ik heb diegene al ontvriend, maar wil niet dat ze dat kan achterhalen.Mermaid schreef:Ja moet kunnen. Ik ben ook door iemand geblokkeerd waar ik (logisch ook) geen vrienden mee ben. geen idee hoe hij dat heeft gedaan, maar t moet dus wel kunnen.
Gast- Gast
Je kan dan gewoon het hele profiel van die persoon niet meer vinden, alsof degene zijn account verwijderd heeft. Ik had nog wat prive berichten van die persoon en dat was ineens veranderd naar facebook gebruiker als afzender. Dus voor degene die je blokt lijkt het volgens mij eerder alsof je niet meer op facebook zit. Ik heb in ieder geval nooit een melding gekregen van die persoon, maar zag zijn reacties nergens meer en kon zijn profiel niet meer vinden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ja precies! Het lijkt alsof diegene geen FB meer heeft.Mermaid schreef:Je kan dan gewoon het hele profiel van die persoon niet meer vinden, alsof degene zijn account verwijderd heeft. Ik had nog wat prive berichten van die persoon en dat was ineens veranderd naar facebook gebruiker als afzender. Dus voor degene die je blokt lijkt het volgens mij eerder alsof je niet meer op facebook zit. Ik heb in ieder geval nooit een melding gekregen van die persoon, maar zag zijn reacties nergens meer en kon zijn profiel niet meer vinden.
Gast- Gast
Iemand had mij geblokkeerd en toen ik diegene wilde toevoegen kwam dat er letterlijk te staan. Ik had geen idee, dus was zeer verbaasd. Kan morgen op PC wel even checken of het nog zo is.Carrie schreef:Rush, hoe kom je daarbij? Ik weet dat het op Hyves wel zo werkte, maar op FB kun je diegene juist helemaal niet meer vinden, en ook als diegene op iets reageert waar jij ook op hebt gereageerd zie je dat niet. Of heb je het juist over Hyves en zit ik met neus te lezenLady4 schreef:Thanks!Rush schreef:Wanneer diegene je opnieuw toe wil voegen als vriend krijgt hij/zij de melding dat het niet kan omdat hij geblokkeerd is.Lady4 schreef:Maar krijg jij dan een melding dat je geblokkeerd bent door diegene of kun je dat ergens zien? Ik heb ook iemand die ik gráág wil blokkeren, ik heb diegene al ontvriend, maar wil niet dat ze dat kan achterhalen.Mermaid schreef:Ja moet kunnen. Ik ben ook door iemand geblokkeerd waar ik (logisch ook) geen vrienden mee ben. geen idee hoe hij dat heeft gedaan, maar t moet dus wel kunnen.
Ik weet wel dat als ik iemand blokkeer dat ik dan niets meer van diegene zie, ook niet bij anderen.
Jullie hebben het (als ik het goed begrijp) over iemand blokkeren, dat je dan niets meer van diegene vindt of ziet. Maar Lady wil iemand blokkeren en vraagt zich af of die ander dat dan ergens kan zien. Andersom dus.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben echt een kluns, maar vraag me niet hoe het me gelukt is om ooit foto's op FB te zetten. Het probleem is dat iedereen ze kan zien. Hoe kan ik dat fixen dat alleen mensen uit mijn lijst ze kunnen zien?
Kunnen niet vrienden van vrienden het dan nog zien?
Kunnen niet vrienden van vrienden het dan nog zien?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
"Jullie hebben het (als ik het goed begrijp) over iemand blokkeren, dat je dan niets meer van diegene vindt of ziet. Maar Lady wil iemand blokkeren en vraagt zich af of die ander dat dan ergens kan zien. Andersom dus."
Ik snap het niet, maar het is nog vroeg! Ik denk dat als ik iemand blokker, of iemand blokkeert mij, dat dat hetzelfde werkt. Dat je elkaar dus gewoo niet meer kunt zien op Facebook.
Ik snap het niet, maar het is nog vroeg! Ik denk dat als ik iemand blokker, of iemand blokkeert mij, dat dat hetzelfde werkt. Dat je elkaar dus gewoo niet meer kunt zien op Facebook.
Gast- Gast
CBL: Bij je algemene instellingen volgens mij. Je kan het ook per foto instellen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Als het goed is, kan degene die geblokkeerd is, die ander (die hem blokkeerde) nog wel zien.
Anders zou het nogal opvallen. Dan weet je toch ook direct dat je geblokkeerd bent als je iemand plotseling niet meer kan vinden.
Anders zou het nogal opvallen. Dan weet je toch ook direct dat je geblokkeerd bent als je iemand plotseling niet meer kan vinden.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh! Dat vind ik juist stom. Dus ik blokkeer diegene, en kan hem/haar niet meer zien, maar hij mij wel? Dat is toch gek? Ik vond het juist fijn dat het dan lijkt alsof ik geen Facebook meer heb, zo hoeft diegene ook niet direct te weten dat ik hem geblokkeerd heb.Rush schreef:Als het goed is, kan degene die geblokkeerd is, die ander (die hem blokkeerde) nog wel zien.
Gast- Gast
Ik vind het juist gek dat het zou lijken alsof ik geen Facebook meer heb, want zo iemand weet waarschijnlijk wel beter.
Misschien moeten we het eens testen haha. Dat ik dat bij dat diegene zo zag is ook al bijna 2 jaar geleden denk ik. Zou zomaar weer veranderd kunnen zijn idd.
Misschien moeten we het eens testen haha. Dat ik dat bij dat diegene zo zag is ook al bijna 2 jaar geleden denk ik. Zou zomaar weer veranderd kunnen zijn idd.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja eigenlijk moeten we het testen! Ik weet wel dat als ik iemand blokker en diegene is bevriend met een vriend van mij, en reageert op de statusopdate van die gezamenlijke vriend, ik dus niks zie. Maar dan zie ik die gezamenlijke vriend reageren, en dan denk ik 'op wie reageert ze nou?' en dan denk ik 'oja, op diegene die ik geblokkeerd heb, en dat kan ik niet zien' maar ben benieuwd hoe het andersom werkt. Anders ga jij mij eens blokkeren? Weet je hoe ik heet? Ik weet niet hoe jij heetRush schreef:Ik vind het juist gek dat het zou lijken alsof ik geen Facebook meer heb, want zo iemand weet waarschijnlijk wel beter.
Gast- Gast
Ik heb even wat getest.
Als je bij FB klikt op 'blokkeren'. Dan komt er te staan 'Blokkeren houdt in dat je elkaar op Facebook niet meer kunt zien en geen contact meer met elkaar kunt opnemen'.
Dus dan hebben jullie inderdaad gelijk. Misschien was het toen anders ofzoiets. Ik was namelijk bevriend met diegene en toen ineens niet meer, toen wilde ik haar opnieuw toevoegen en kwam dat er te staan. Maar dat kan ook een fout geweest zijn. Of zou je kunnen instellen dat iemand je geen vriendschapsverzoek kan sturen ofzo?
Als je bij FB klikt op 'blokkeren'. Dan komt er te staan 'Blokkeren houdt in dat je elkaar op Facebook niet meer kunt zien en geen contact meer met elkaar kunt opnemen'.
Dus dan hebben jullie inderdaad gelijk. Misschien was het toen anders ofzoiets. Ik was namelijk bevriend met diegene en toen ineens niet meer, toen wilde ik haar opnieuw toevoegen en kwam dat er te staan. Maar dat kan ook een fout geweest zijn. Of zou je kunnen instellen dat iemand je geen vriendschapsverzoek kan sturen ofzo?
Rush- Lady Post-a-lot
Een voormalig vriendin van mij heeft mij ook geblokkeerd. Ik kan helemaal niks meer van haar zien, vind haar niet in vriendenlijsten en ze komt ook niet in de zoekresultaten. Dus, je bent onvindbaar voor diegene
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Het ik-wil-andere-mama's-op facebook topic
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» facebook
» Facebook....
» Facebook op htc one x
» Hardloop topic ---> SPORT topic