Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het facebook topic

+77
SoGood
Ragazza
Sushi
Chocoholic
silly-one
Bisq
Japie
Paper Crown
Urban Naked
Reva
Parisienne
Monte
Manderijn
Stranger
Caribbeanlover
mzcharlotte
Silver
Sugarfall
Sterrin_
Kaboutertje
Cow
Lejow
Funk
nien
Kiekeboe
VeryCherry
Starla
Frappuccino
sawasdee
Sorella
Blond
Mermaid
Marin
Fortissimo
Pommes
Rush
Xanna
Pseudoniem
Chocolate Cookie
Stuiterbal
Ibbeltje
Katrien
Caramba
June
Annemoontje
Jezzie
LDJ
girli
_Lacey_
Linnie1985
Eris
Jerry
Ilovethe90s
Lady4
Didi
Arwyn
xxjojootjexx
Mint
Flippin' Bitch
Lenthe
Minx
Dennenappel
Kowalski
bolus26
Toet
Burgemeester Esmee
Elliot
Carra
Inge
Lady Starstruck
SoCali
Green_Pepper
Ella
Caro
love
Atelier Madame
Lith
81 plaatsers

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Caribbeanlover do 6 jun 2013 - 20:29

Ik ben er nu achter dat zij mij geblokkeerd heeft. Vind het alleen zo nutteloos dat ik dan niet kan zien in de zoekbalk of iemand in dit geval nog een account heeft als het zulke personen het toch hebben afgesloten voor onbekende ed.
Oh en net zal ik dat iemand een foto heeft geplaatst, kon die niet meer vinden, toen weer wel en nu niet meer.
Hoe kan dat? Ik heb echt langzaam lopen scrollen en ben het niet tegen gekomen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 20:39

Dat heb ik bij fb ook wel eens, en dan ga ik gewoon naar het profiel van die persoon toe. Soms is fb daarin een beetje weird, ik heb het idee dat ook niet alles in het nieuwsoverzicht komt, maar het kan ook zo zijn dat die persoon de foto gewoon weer verwijderd heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Lady Starstruck zo 9 jun 2013 - 0:14

Ik ben lid van een onzettend leuke Facebook groep. Maar steeds als ik ergens reageer krijg ik ook een melding dat er ook door andere mensen is gereageerd op deze dingen. Ik had al zitten kijken hoe ik dit uitzet want ik word gillend gek van die meldingen maar ik kan het nergens zien hoe ik het uitzet. Iemand enig idee hoe ik het uitzet?
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Urban Naked zo 9 jun 2013 - 2:02

Lady Starstruck schreef:Ik ben lid van een onzettend leuke Facebook groep. Maar steeds als ik ergens reageer krijg ik ook een melding dat er ook door andere mensen is gereageerd op deze dingen. Ik had al zitten kijken hoe ik dit uitzet want ik word gillend gek van die meldingen maar ik kan het nergens zien hoe ik het uitzet. Iemand enig idee hoe ik het uitzet?
Onder het bericht/ de foto staat het knopje 'vind ik leuk', daarnaast staat 'reageren', daarnaast 'bericht niet meer volgen' en die moet je hebben. Je reactie blijft dan gewoon staan maar je krijgt geen meldingen meer. Succes!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Lady Starstruck zo 9 jun 2013 - 2:13

Urban Naked schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik ben lid van een onzettend leuke Facebook groep. Maar steeds als ik ergens reageer krijg ik ook een melding dat er ook door andere mensen is gereageerd op deze dingen. Ik had al zitten kijken hoe ik dit uitzet want ik word gillend gek van die meldingen maar ik kan het nergens zien hoe ik het uitzet. Iemand enig idee hoe ik het uitzet?
Onder het bericht/ de foto staat het knopje 'vind ik leuk', daarnaast staat 'reageren', daarnaast 'bericht niet meer volgen' en die moet je hebben. Je reactie blijft dan gewoon staan maar je krijgt geen meldingen meer. Succes!

Thanx UN! Het werkt Very Happy Wat een rust haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Japie ma 17 jun 2013 - 4:31

Ik heb bij facebook een nieuwe lijst aan gemaakt en statusudates uitgeschakeld. Klopt het dat ze die van mij dan niet meer zien, of zie ik die van hun niet meer?
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Bisq do 27 jun 2013 - 6:28

Op mijn facebook heb ik drie collega's. zij hebben elkaar niet als vrienden. Als ik op collega A reageer, kunnen collega B en C dat vervolgens zien. Collega A wil niet dat collega B en C iets van haar facebook kunnen zien. Is er een manier waarop ik dit kan oplossen? Behalve niet meer reageren op collega A? Zij heeft aangegeven mij te verwijderen als er geen oplossing voor is, wat ik erg jammer zou vinden want naast collega is ze ook een vriendin.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  xxjojootjexx do 27 jun 2013 - 6:41

Dan moet zij dit zelf aanpassen.
Als zij haar statusupdates zo plaatst dat alleen vrienden het kunnen zien, en niet vrienden van vrienden, dan is het opgelost.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Bisq vr 28 jun 2013 - 4:42

Haha Embarassed dat wist ik ook wel gewoon, dank je!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Caribbeanlover za 29 jun 2013 - 13:38

Hoe blokker je iemand waar je prive berichten mee hebt gestuurd, maar die niet in je lijst staat?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  silly-one za 29 jun 2013 - 20:17

Bij mij weten niet. Ik krijg soms wel eens berichten van wildvreemde die mij zo een vriendschapsverzoek doen. Die verwijder ik en verder doe ik er niks mee. Ik ken ze niet, maar toch kunnen ze mij iets sturen. Nou lekker laten doen en niet op reageren.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Urban Naked za 29 jun 2013 - 20:37

Ohja die berichten staan dan in het mapje 'overige'. Ik vergeet dat mapje altijd, eens in de zoveel maanden denk ik er aan en dan zie ik die domme berichtjes van mensen die ik vaak niet ken. Of van mensen die ik niet voor niets niet als vriend heb op fb.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Caribbeanlover za 29 jun 2013 - 21:49

silly-one schreef:Bij mij weten niet. Ik krijg soms wel eens berichten van wildvreemde die mij zo een vriendschapsverzoek doen. Die verwijder ik en verder doe ik er niks mee. Ik ken ze niet, maar toch kunnen ze mij iets sturen. Nou lekker laten doen en niet op reageren.

Ik wil diegene blokkeren. Moet dat gewoon kunnen? Andersom heeft iemand dat ook gedaan alleen weet ik niet hoe dat kan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Chocoholic zo 30 jun 2013 - 0:05

Paper Crown schreef:
Urban Naked schreef:
Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat raar zeg dat je zo iemand dan geen  eens meer kan zien in de zoekbalk. Heb al bij een van haar zussen gekeken en kon haar niet vinden, maar misschien keek ik erover heen.
Je hebt een pm.
Nee na een blokkering zie je helemaal niks, noppes, nada meer van die persoon. Ik vind het ideaal Very Happy
Nou dat weet ik niet, toen PC hier op het forum vertelde dat ze mij geblokkeerd had deed ik even een check, en via de zoekbalk kon ik haar idd niet meer vinden. Maar als ik naar jouw profiel ga Carrie, en dan jouw vrienden aanklik, stond ze daar wél tussen en zo kwam ik er dan alsnog. (dit alles om eens te zien hoe dat blocken nou eigenlijk werkt smile

Dat komt omdat ik je gedeblokkeerd heb. Mij kan je niet vinden in de zoekbalk omdat ik dat zo in heb gesteld.

Ik heb het idee dat iemand mij geblokkeerd heeft, maar ik weet het niet zeker. Ik kan degene niet vinden via de zoekbalk (moet diegene dan via iemand anders zoeken) en als ik op de pagina ben van die persoon krijg ik geen optie om diegene toe te voegen als vriend, alleen dat ik diegene een bericht kan sturen. Dan heeft diegene mij geblokt toch?
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 8:58

Caribbeanlover schreef:
silly-one schreef:Bij mij weten niet. Ik krijg soms wel eens berichten van wildvreemde die mij zo een vriendschapsverzoek doen. Die verwijder ik en verder doe ik er niks mee. Ik ken ze niet, maar toch kunnen ze mij iets sturen. Nou lekker laten doen en niet op reageren.

Ik wil diegene blokkeren. Moet dat gewoon kunnen? Andersom heeft iemand dat ook gedaan alleen weet ik niet hoe dat kan.
Dat kan ook gewoon hoor. Ga naar 'zoeken' en typ de voor en achternaam van diegene in. Als je heb gevonden hebt klik je op zijn naam en op die pagina kun je diegene blokkeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 9:00

Chocoholic schreef:
Paper Crown schreef:
Urban Naked schreef:
Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat raar zeg dat je zo iemand dan geen  eens meer kan zien in de zoekbalk. Heb al bij een van haar zussen gekeken en kon haar niet vinden, maar misschien keek ik erover heen.
Je hebt een pm.
Nee na een blokkering zie je helemaal niks, noppes, nada meer van die persoon. Ik vind het ideaal Very Happy
Nou dat weet ik niet, toen PC hier op het forum vertelde dat ze mij geblokkeerd had deed ik even een check, en via de zoekbalk kon ik haar idd niet meer vinden. Maar als ik naar jouw profiel ga Carrie, en dan jouw vrienden aanklik, stond ze daar wél tussen en zo kwam ik er dan alsnog. (dit alles om eens te zien hoe dat blocken nou eigenlijk werkt smile

Dat komt omdat ik je gedeblokkeerd heb. Mij kan je niet vinden in de zoekbalk omdat ik dat zo in heb gesteld.

Ik heb het idee dat iemand mij geblokkeerd heeft, maar ik weet het niet zeker. Ik kan degene niet vinden via de zoekbalk (moet diegene dan via iemand anders zoeken) en als ik op de pagina ben van die persoon krijg ik geen optie om diegene toe te voegen als vriend, alleen dat ik diegene een bericht kan sturen. Dan heeft diegene mij geblokt toch?
Als jij iemand blokkeert of iemand jou, dan kun je helemaal niks meer van elkaar zien. Net alsof diegene geen Facebook heeft. Misschien heeft diegene de optie om vriendschapsverzoeken te krijgen wel uitgezet. En ook uitgezet dat diegene vindbaar is in de zoekbalk. Dat heeft mijn collega beiden ook gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Chocoholic zo 30 jun 2013 - 9:33

Oh serieus? Ik wist niet eens dat je vriendschapsverzoeken kon uitzetten. Ik dacht echt dat diegene me geblokkeerd had, en ik snapte al niet waarom. Ben er nogal boos om geweest, lol. lol!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 9:40

Chocoholic schreef:Oh serieus? Ik wist niet eens dat je vriendschapsverzoeken kon uitzetten. Ik dacht echt dat diegene me geblokkeerd had, en ik snapte al niet waarom. Ben er nogal boos om geweest, lol. lol!
Haha Very Happy nou gelukkig is het niet zo dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Chocoholic zo 30 jun 2013 - 10:10

Inderdaad, dus thanks for the info. Wink
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Sushi do 11 jul 2013 - 23:44

Ik merkte een hele tijd terug iets op op Facebook en nu weer en ik snap het niet.

Wazig verhaal hoor vrees ik.

Een vriend van mij (A.) heeft een goede vriendin op Facebook (B.). Ik heb B. niet op Facebook als vriend, maar A. wel.
Als A. iets plaatst zie ik soms "4 vind-ik-leuks, 5 reacties". Als ik dan de reacties bekijk zie ik er bijvoorbeeld maar 4. Ik dacht eerst dat dit een foutje van FB was.
Een flinke tijd terug had A. een FB-status geplaatst en daar waren een aantal reacties op (5 of zo). Toen ik ging kijken, zag ik er maar 3, allemaal van A. zelf. Zag er heel debiel uit, net alsof hij in het niets zat te praten. Ik heb toen aan een vriendin gevraagd of zij eens wilde kijken en zij zag gewoon reacties van B. er tussen staan.

En dat is nu dus vaker, dat B. ergens op reageert bij A., maar dat ik haar reacties niet kan zien. Ik heb haar zelf dus niet als vriend op Facebook, maar die vriendin van mij die ging kijken, heeft haar ook niet op FB, maar die zag haar reacties wel.

(Snappen jullie me nog? Ik ben volgens mij zelf bijna de draad kwijt haha).

Nu is mijn vraag: hoe kan dit? Ik heb geen ruzie of zo met B., we vinden elkaar alleen niet zo aardig geloof ik, maar kan het toch zijn dat ze mij geblokkeerd heeft of zo, ondanks dat we geen FB-vrienden zijn, of is dit gewoon een stomme fout van FB zelf?

Edit: aanvulling: als ik bij A.'s Facebookvrienden naar B. zoek, kan ik haar daar ook niet vinden, terwijl ik wel weet dat zij FB-vrienden zijn. Ik vind het echt een mysterie...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Gast vr 12 jul 2013 - 0:01

Dan heeft B denk ik haar facebookprofiel afgeschermd staan, zodat alles wat zij plaatst alleen zichtbaar is voor vrienden van haar zelf.

Ik vind Facebook de laatste tijd zo saai, ik mis alle leuke updates van vroeger, mensen plaatsen zo weinig de laatste maanden Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Ragazza vr 12 jul 2013 - 0:09

Weet iemand ook hoe het zit met de nieuwe layout van facebook?  Mijn vriend heeft die al een paar maanden, maar ik heb nog steeds de 'oude'. Ik kan dat ook nergens wijzigen..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Toet vr 12 jul 2013 - 0:15

Lennox schreef:Dan heeft B denk ik haar facebookprofiel afgeschermd staan, zodat alles wat zij plaatst alleen zichtbaar is voor vrienden van haar zelf.

 Nee, want de vriendin van Sushi kon haar reacties wel lezen toch? Volgens mij heeft ze jou dan geblokkeerd.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Sushi vr 12 jul 2013 - 0:26

Toet schreef:
Lennox schreef:Dan heeft B denk ik haar facebookprofiel afgeschermd staan, zodat alles wat zij plaatst alleen zichtbaar is voor vrienden van haar zelf.

 Nee, want de vriendin van Sushi kon haar reacties wel lezen toch? Volgens mij heeft ze jou dan geblokkeerd.
Ja, vriendin kan het wel zien.

Net schoot me ineens te binnen dat ik nog een Facebookaccount heb. Ik weet niet waarom, in de tijd dat ik met Facebook begon heb ik twee accounts aangemaakt confused maar ik heb die ander nooit gebruikt, heb ook geen Facebookvrienden daar. Ik heb het wachtwoord achterhaald en daar ingelogd. En ik kan haar daar wel vinden op Facebook als ik haar volledige naam in het zoekbalkje intyp. Als ik ingelogd ben via mijn normale account dan kan ik haar niet vinden.

Dan moet ze me inderdaad haast wel geblokkeerd hebben. Vreeeeemd. Ik zie haar verder ook nooit, ik kom haar eens in de twee jaar een keer tegen of zo. Echt weird.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Sushi vr 12 jul 2013 - 0:29

Hoe kan je trouwens mensen blokkeren die je niet als FB-vriend hebt?

Edit: sorry, al gevonden!


Laatst aangepast door Sushi op vr 12 jul 2013 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het facebook topic - Pagina 10 Empty Re: Het facebook topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum