Facebook....
+3
Kqip
silly-one
SoCali
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook....
Facebook doet weer eens vreemd....
Zag gister toevallig dat ik 207 vrienden had en vandaag zijn dat er opeens 210....
Best knap als ik niemand heb toegevoegd oid...
Iemand meer hier "last" van?
Zag gister toevallig dat ik 207 vrienden had en vandaag zijn dat er opeens 210....
Best knap als ik niemand heb toegevoegd oid...
Iemand meer hier "last" van?
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Re: Facebook....
Ik krijg soms een melding van FB dat iemand om mijn status heeft gereageerd, maar die zie ik dan niet. Dus er lopen meerdere dingen bij FB niet lekker.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg al de hele week melding dat ik een bericht heb op facebookchat, kan niet want mijn inbox is leeg
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Kqip schreef:Ik krijg al de hele week melding dat ik een bericht heb op facebookchat, kan niet want mijn inbox is leeg
Ik ook! Weet je hoe groot de teleurstelling is, als er dan geen bericht voor je is? No pompom..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
ik heb er ook wel regelmatig last van dat er een reactie zou zijn die er dan niet is. ik heb dit trouwens vaker op mijn mobiel en minder op mijn laptop
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb sinds 2 dagen al meerdere keren een vriendschapsverzoek ontvangen, terwijl die persoon zelf helemaal geen vriendschapsverzoek heeft verstuurd.
Gast- Gast
Kan het niet zijn dat je lang geleden mensen hebt toegevoegd die nu pas je vriendschapsverzoek hebben geaccepteerd? Al is het wel toevallig dat het er dan drie tegelijk zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Ik krijg soms een melding van FB dat iemand om mijn status heeft gereageerd, maar die zie ik dan niet. Dus er lopen meerdere dingen bij FB niet lekker.
Dit heb ik ook steeds. Soms duurt het wel een dag voordat ik het eindelijk kan zien. En het loopt vaak vast bij me.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ja heb ik ook. Ik had eerst iets van 228 vrienden en nu opeens 237. Ik heb geen idee waar die vandaan komen...
Gast- Gast
Volgens mij klopt er wel vaker iets niet bij facebook. Ook heel vaak als ik iets plaats, dan duurt het heel lang voor ik het op mijn eigen profiel zie. En soms is de datum van sommige dingen ineens heel anders.
Gast- Gast
Susan schreef:Kan het niet zijn dat je lang geleden mensen hebt toegevoegd die nu pas je vriendschapsverzoek hebben geaccepteerd? Al is het wel toevallig dat het er dan drie tegelijk zijn.
Nee want heb heel mijn lijst doorgekeken en daar stond niemand nieuws tussen...
Maar ja, facebook heeft blijkbaar wel meer problemen nu op het moment zo te lezen..
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: