Het facebook topic
+77
SoGood
Ragazza
Sushi
Chocoholic
silly-one
Bisq
Japie
Paper Crown
Urban Naked
Reva
Parisienne
Monte
Manderijn
Stranger
Caribbeanlover
mzcharlotte
Silver
Sugarfall
Sterrin_
Kaboutertje
Cow
Lejow
Funk
nien
Kiekeboe
VeryCherry
Starla
Frappuccino
sawasdee
Sorella
Blond
Mermaid
Marin
Fortissimo
Pommes
Rush
Xanna
Pseudoniem
Chocolate Cookie
Stuiterbal
Ibbeltje
Katrien
Caramba
June
Annemoontje
Jezzie
LDJ
girli
_Lacey_
Linnie1985
Eris
Jerry
Ilovethe90s
Lady4
Didi
Arwyn
xxjojootjexx
Mint
Flippin' Bitch
Lenthe
Minx
Dennenappel
Kowalski
bolus26
Toet
Burgemeester Esmee
Elliot
Carra
Inge
Lady Starstruck
SoCali
Green_Pepper
Ella
Caro
love
Atelier Madame
Lith
81 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Het facebook topic
Heb je misschien heel veel vriendschapsverzoeken tegelijk verstuurd? Ik weet dat je daar wel een blokkade voor kunt krijgen.Lady Starstruck schreef:Help!! Ik ben geblokkeerd op Facebook. Ik snap er niks van. Ik kan 2 dagen geen dingen meer liken!! Weet iemand wat dit is???
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nee helemaal niks. Ik hoop dat dit een slechte 1 april grap is.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
nien schreef:Is het al gelukt Carrie?
Nu wel geprobeerd, een paar keer al. Maar kan het niet vinden
Gast- Gast
Ik heb al jaren dezelfde profiel foto en wilde nu wel eens een andere maar day lukt me dus niet. Oude foto is verwijderd. En degene die erop moet komen staat op mijn laptop. FB is ook super traag dus zoeken hoe het moet duurt lang. Wie helpt me ff. Als ik op profiel foto klikt kan ik alleen maar kiezen uit foto's die nu in mijn map op fb staan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn blok is inmiddels alweer opgeheven. Ik kan weer liken.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ok, even iets over dat sharen en liken enzo.
Toevallig las ik gister op de facebook van een vriendin van mij, dat ze meedeed aan een wedstrijd. Ze had braaf geshared en geliked, maar haar instellingen staan op 'alleen vrienden' (zoals volgens mij bij de meesten). De organisator had een lijstje geplaatst van iedereen die het gedeeld had en haar naam stond daar niet tussen.
Toen kwam dus ineens de hele aap uit de mouw, dat zij het alleen kunnen zien dat je het gedeeld hebt, als je instellingen (voor dat wat je gedeeld hebt) op openbaar staan.
Wie weet daar meer van? Want volgens mij betekent dat dat heeeeeeeeeeeeeel veel mensen heeeeeeeeeeeel veel dingen voor jan l*l delen..
Toevallig las ik gister op de facebook van een vriendin van mij, dat ze meedeed aan een wedstrijd. Ze had braaf geshared en geliked, maar haar instellingen staan op 'alleen vrienden' (zoals volgens mij bij de meesten). De organisator had een lijstje geplaatst van iedereen die het gedeeld had en haar naam stond daar niet tussen.
Toen kwam dus ineens de hele aap uit de mouw, dat zij het alleen kunnen zien dat je het gedeeld hebt, als je instellingen (voor dat wat je gedeeld hebt) op openbaar staan.
Wie weet daar meer van? Want volgens mij betekent dat dat heeeeeeeeeeeeeel veel mensen heeeeeeeeeeeel veel dingen voor jan l*l delen..
Laatst aangepast door Lejow op ma 8 apr 2013 - 21:53; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh Lejow neeee Dat zou echt niet tof zijn Dan hoef ik niet meer te like als het zo is.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat is toch logisch? Daarom doe ik niet aan acties mee waarbij ik perse iets moet delen om kans te maken, want ze zien het toch niet.Lejow schreef:Ok, even iets over dat sharen en liken enzo.
Toen kwam dus ineens de hele aap uit de mouw, dat zij het alleen kunnen zien dat je het gedeeld hebt, als je instellingen (voor dat wat je gedeeld hebt) op openbaar staat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dat is toch logisch? Daarom doe ik niet aan acties mee waarbij ik perse iets moet delen om kans te maken.Lejow schreef:Ok, even iets over dat sharen en liken enzo.
Toen kwam dus ineens de hele aap uit de mouw, dat zij het alleen kunnen zien dat je het gedeeld hebt, als je instellingen (voor dat wat je gedeeld hebt) op openbaar staat.
Nou daar heb ik nooit zo over na gedacht.
Je bent vriendjes met diegene, je deelt, dan moeten zij toch kunnen zien dat je deelt? De instellingen staan op 'alleen vrienden' en dat zijn zij?
Lejow- Lady Post-a-lot
Je bent niet vrienden met diegene, je hebt hun pagina geliked. Dat is heel wat anders.Lejow schreef:Rush schreef:Dat is toch logisch? Daarom doe ik niet aan acties mee waarbij ik perse iets moet delen om kans te maken.Lejow schreef:Ok, even iets over dat sharen en liken enzo.
Nou daar heb ik nooit zo over na gedacht.
Je bent vriendjes met diegene, je deelt, dan moeten zij toch kunnen zien dat je deelt? De instellingen staan op 'alleen vrienden' en dat zijn zij?
Zou ook mooi worden dat iedere pagina die je liked alles van je profiel kan zien.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik blijf het raar vinden...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja dat merk ik, maar het is gewoon heel logisch. Het zou juist raar zijn dat een pagina ineens alles van je kan zien terwijl je
je profiel privé hebt staan.
Je bent geen vrienden met een pagina, dan zou het inderdaad raar zijn, maar dat is gewoon niet het geval.
Je bent geen vrienden met een pagina, dan zou het inderdaad raar zijn, maar dat is gewoon niet het geval.
Rush- Lady Post-a-lot
En nog raarder is dat mijn instellingen sinds begin maart ineens op 'openbaar' stonden
Heb het nu weer op vrienden gezet, en alles van de afgelopen maand aangepast...
Heb het nu weer op vrienden gezet, en alles van de afgelopen maand aangepast...
Lejow- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja dat merk ik, maar het is gewoon heel logisch. Het zou juist raar zijn dat een pagina ineens alles van je kan zien terwijl je
Ja, zo klinkt het wel heel logisch.
Dus als je zo iets deelt/liked what ever, moet je het eigenlijk op openbaar zetten?
Lejow- Lady Post-a-lot
Het gaat puur om alleen het delen van zo`n winactie. Likes en reacties op de winactie zien ze wel, dat is immers gewoon zichtbaar bij hun bericht. Maar zodra je het gaat delen op je eigen pagina, dan gelden jouw privé regels. Dus dan zou je dat inderdaad openbaar moeten zetten.
Je kan als bedrijf ook een soort 'programma' kopen om te zien wie het gedeeld heeft etc. Voor grote bedrijven met veel acties kan dat heel handig zijn. Dat programma kan dat ook een winnaar voor je trekken, dan is het heel eerlijk. Maar volgens mij kan dat programma ook de privé shares niet zien. Wat dat betreft werkt FB privé wel redelijk echt privé haha.
Je kan als bedrijf ook een soort 'programma' kopen om te zien wie het gedeeld heeft etc. Voor grote bedrijven met veel acties kan dat heel handig zijn. Dat programma kan dat ook een winnaar voor je trekken, dan is het heel eerlijk. Maar volgens mij kan dat programma ook de privé shares niet zien. Wat dat betreft werkt FB privé wel redelijk echt privé haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja das deels fijn natuurlijk, whaha, maar niet handig als je dat niet weet
Ik doe braaf wat er staat, liken en delen, en doe dat dus voor piet snot uiteindelijk...
Ik doe braaf wat er staat, liken en delen, en doe dat dus voor piet snot uiteindelijk...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja das deels fijn natuurlijk, whaha, maar niet handig als je dat niet weet
Je kan het dan in je activiteitenlogboek wijzigen zodat enkel dat bericht niet privé is.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Of gewoon onder het berichtCow schreef:Lejow schreef:Ja das deels fijn natuurlijk, whaha, maar niet handig als je dat niet weet
Je kan het dan in je activiteitenlogboek wijzigen zodat enkel dat bericht niet privé is.zojuist ontdekt
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Of gewoon onder het berichtCow schreef:Lejow schreef:Ja das deels fijn natuurlijk, whaha, maar niet handig als je dat niet weet
Je kan het dan in je activiteitenlogboek wijzigen zodat enkel dat bericht niet privé is.zojuist ontdekt
Dat kan ook, als je er op tijd aan denkt
Cow- Prater
Daar zit geen tijdslimiet aan. Je kan op ieder moment op het icoontje klikken om de zichtbaarheid van vrienden naar openbaar te wijzigen, of wat je ook maar wilt.Cow schreef:Rush schreef:Of gewoon onder het berichtCow schreef:Lejow schreef:Ja das deels fijn natuurlijk, whaha, maar niet handig als je dat niet weet
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Daar zit geen tijdslimiet aan. Je kan op ieder moment op het icoontje klikken om de zichtbaarheid van vrienden naar openbaar te wijzigen, of wat je ook maar wilt.Cow schreef:Rush schreef:Of gewoon onder het berichtCow schreef:Lejow schreef:Ja das deels fijn natuurlijk, whaha, maar niet handig als je dat niet weet
Oh, dat wist ik niet, dacht dat dat alleen maar tijdens het plaatsen kon. Ik word stik wijs van jou!
Cow- Prater
Dus daarom win ik nooit wat...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Daarom staat er tegenwoordig vaak bij het openbaar te delen, dus alleen die actie. Dat is voor zover ik weet voldoende, de rest kun je dan gewoon afgeschermd laten.
Ok, er ging iets mis met quoten, maar zie nu ook dat ik weer spuit 11 was.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik up dit topic even met een vraag! Wanneer je iemand toevoegt en diegene drukt op "niet nu", kun je hem/haar dan opnieuw uitnodigen? Of blijft er dan "vriendschapsverzoek verstuurd" staan?
Oftewel: wanneer kun je iemand opnieuw uitnodigen en wanneer blijft er staan dat je een vriendschapsverzoek hebt verstuurd?
Oftewel: wanneer kun je iemand opnieuw uitnodigen en wanneer blijft er staan dat je een vriendschapsverzoek hebt verstuurd?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Je kunt als je de persoon opzoekt de vriendschapsverzoek intrekken meestal, en dan opnieuw uitnodigen.
Gast- Gast
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Het ik-wil-andere-mama's-op facebook topic
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» facebook
» Facebook....
» Facebook op htc one x
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Facebook....
» Facebook op htc one x
Pagina 6 van 11