Zakynthos of Corfu?
+6
Siamsa
Kamperseboekenwurm
Joli86
Ragazza
Sterre
Blond
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zakynthos of Corfu?
Bedankt Sterre en Theeleut, gaan jullie tips zeker meenemen!
Wij hebben Avra nr. 7 geboekt. Een lekker ruim appartement voor 2-4 personen en we zijn maar met z'n tweeën.
Wij gaan begin september, weet niet of de Engelsen dan al weg zijn uit Laganas maar ik wil er wel even een kijkje nemen
Ik hoop wel dat je in sommige dorpjes en in Zakynthos Stad een beetje kunt shoppen. Kan niet 15 dagen zonder shoppen
Wij hebben Avra nr. 7 geboekt. Een lekker ruim appartement voor 2-4 personen en we zijn maar met z'n tweeën.
Wij gaan begin september, weet niet of de Engelsen dan al weg zijn uit Laganas maar ik wil er wel even een kijkje nemen
Ik hoop wel dat je in sommige dorpjes en in Zakynthos Stad een beetje kunt shoppen. Kan niet 15 dagen zonder shoppen
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben in Zakynthos stad geen een shopwinkeltje tegengekomen.. De stad vond ik sowieso erg tegenvallen. Er zijn ook geen markten. Je hebt wel vandie toeristenshopjes met wat flodderjurkjes, maar shoppen.. Ik denk dat er niet inzit. Nu waren wij natuurlijk heel vrieg in het seizoen, misschien heeft Sterre wel kunnen shoppen?!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik was eind september, juist aan het einde van het seizoen. Ik kan me ook niet echt herinneren dat ik veel leuke winkels heb gezien, behalve souvenirwinkeltjes.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Dat vond ik wel jammer dat je daar niet kon winkelen. Ik zei nog tegen mijn man; zou de H&M hier ook bezorgen? Waar kopen al de jongelui hun kleding dan?
Dus ik vrees dat het afkicken wordt ThinkPink
Dus ik vrees dat het afkicken wordt ThinkPink
Theeleut- Prater
Dat vrees ik ook Theeleut
Vind ik altijd zo erg van die souvenirwinkels waar je allemaal van dat prul kunt kopen waar je niks aan hebt Had ook niet echt op leuke kledingwinkels gehoopt (dat is vaak niet zoveel in die vakantiegebieden) maar meer wat andere leuke dingen zoals aparte smaken labello's, andere merken make-up, boekwinkeltjes, etc.
Ik laad mijn e-reader lekker vol denk ik Mijn vriend vindt dat niet erg dat je er niet goed kunt shoppen, denk dat ie stiekem wel blij is
Vind ik altijd zo erg van die souvenirwinkels waar je allemaal van dat prul kunt kopen waar je niks aan hebt Had ook niet echt op leuke kledingwinkels gehoopt (dat is vaak niet zoveel in die vakantiegebieden) maar meer wat andere leuke dingen zoals aparte smaken labello's, andere merken make-up, boekwinkeltjes, etc.
Ik laad mijn e-reader lekker vol denk ik Mijn vriend vindt dat niet erg dat je er niet goed kunt shoppen, denk dat ie stiekem wel blij is
ThinkPink- Prater
Ik heb het op zich niet zo gemist, maar het is altijd wel leuk wat rond te snuffelen. Misschien hebben ze wel wat aparte winkeltjes, ik heb er eerlijk gezegd niet erg naar gezocht.
Theeleut- Prater
Je komt er ook eigenlijk niet om te winkelen, dan moet je op stedentrip. En we hadden juist besloten dit jaar weer eens op relaxvakantie te gaan. Normaal boeken we vaak stedentrips en gaan we naast het bekijken van de bezienswaardigheden ook vaak shoppen.
Dus had me ook niet voorbereid op een heel uitgebreide winkelstad maar toch stiekem gehoopt op wat leuke moderne winkels
Dus had me ook niet voorbereid op een heel uitgebreide winkelstad maar toch stiekem gehoopt op wat leuke moderne winkels
ThinkPink- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zakynthos vs. Lesbos
» Parga of Zakynthos
» Corfu??
» Foto's Corfu
» Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
» Parga of Zakynthos