Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

5 plaatsers

Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  LieveSterre wo 27 maa 2013 - 1:23

Hoi allemaal,
In september gaan mijn vriend en ik op vakantie naar Corfu, we gaan 2 weken. We hebben een relatief goedkoop ticket gekocht via Ryanair en de rest willen we dus zelf regelen:D
We gaan sowieso een auto huren, en we willen met de boot naar Paxos gaan (prachtige foto's gezien en mooie verhalen over gelezen, eventueel willen we daar nog 1 a 2 nachtjes overnachten).
Daarnaast willen we nog 2 hotels / appartementen regelen. Zodat we wel een wat langere tijd in een hotel / appartement verblijven en dus niet continue onderweg zijn maar wel diverse kanten van het eiland zien.
Bij deze:
Heeft iemand tips voor:
Restaurantjes / hotels / bezienswaardigheden
Kom maar op Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden 281626781
Thanks alvast!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  Blond wo 27 maa 2013 - 1:36

Hé wat leuk, ik ga ook in september 13 dagen naar Corfu! Ik zit in Gouvia.

Ik lees dus mee Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  LieveSterre wo 27 maa 2013 - 2:23

Blond schreef:Hé wat leuk, ik ga ook in september 13 dagen naar Corfu! Ik zit in Gouvia.

Ik lees dus mee Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden 561177

Heb jij ook los het ticket geboekt of compleet bij een reisorganisatie? Waar verblijf je qua hotel/appartement?
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  Blond wo 27 maa 2013 - 2:58

Nee compleet bij Sunweb. Zit in Ghikas/Gikas!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  June wo 27 maa 2013 - 3:24

Ik boek altijd alles via www.booking.com, want er is bijna altijd een leuk appartement/hotel voor weinig geld te vinden.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  Zininzon wo 27 maa 2013 - 9:54

Ik ben in 2009 naar Corfu geweest, ik zat in Ipsos.

Ben met de lijnbus naar het zomerverblijf van keizerin Sissi geweest, mooie villa op mooie locatie. OOk met de lijnbus naar Corfu stad, daar is een fort dat ik heb beklommen. Was een behoorlijke wandeling (want: wat een hitte midden in juli) maar een super uitzicht.
Verder een bootcruise met bbq op strand (geboekt via reisorganisatie) en een jeepsafari (ook via reisorganisatie).
Van anderen heb ik gehoord dat ze het eiland over zijn geweest per scooter of mountainbike.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  LieveSterre do 28 maa 2013 - 3:05

June schreef:Ik boek altijd alles via www.booking.com, want er is bijna altijd een leuk appartement/hotel voor weinig geld te vinden.
Thanks, daar kijk ik inderdaad zelf ook altijd. Maar als iemand aanraders heeft, is het natuurlijk nog makkelijker Very Happy
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  Aziraphale vr 29 maa 2013 - 2:52

Paleis van Sissi vond ik wel mooi. Verder herinner ik me niet heel veel van Corfu, terwijl ik er 7 jaar geleden nog ben geweest.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden Empty Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum