Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
Hoi allemaal,
In september gaan mijn vriend en ik op vakantie naar Corfu, we gaan 2 weken. We hebben een relatief goedkoop ticket gekocht via Ryanair en de rest willen we dus zelf regelen:D
We gaan sowieso een auto huren, en we willen met de boot naar Paxos gaan (prachtige foto's gezien en mooie verhalen over gelezen, eventueel willen we daar nog 1 a 2 nachtjes overnachten).
Daarnaast willen we nog 2 hotels / appartementen regelen. Zodat we wel een wat langere tijd in een hotel / appartement verblijven en dus niet continue onderweg zijn maar wel diverse kanten van het eiland zien.
Bij deze:
Heeft iemand tips voor:
Restaurantjes / hotels / bezienswaardigheden
Kom maar op
Thanks alvast!
In september gaan mijn vriend en ik op vakantie naar Corfu, we gaan 2 weken. We hebben een relatief goedkoop ticket gekocht via Ryanair en de rest willen we dus zelf regelen:D
We gaan sowieso een auto huren, en we willen met de boot naar Paxos gaan (prachtige foto's gezien en mooie verhalen over gelezen, eventueel willen we daar nog 1 a 2 nachtjes overnachten).
Daarnaast willen we nog 2 hotels / appartementen regelen. Zodat we wel een wat langere tijd in een hotel / appartement verblijven en dus niet continue onderweg zijn maar wel diverse kanten van het eiland zien.
Bij deze:
Heeft iemand tips voor:
Restaurantjes / hotels / bezienswaardigheden
Kom maar op
Thanks alvast!
LieveSterre- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11
Re: Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
Hé wat leuk, ik ga ook in september 13 dagen naar Corfu! Ik zit in Gouvia.
Ik lees dus mee
Ik lees dus mee
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blond schreef:Hé wat leuk, ik ga ook in september 13 dagen naar Corfu! Ik zit in Gouvia.
Ik lees dus mee
Heb jij ook los het ticket geboekt of compleet bij een reisorganisatie? Waar verblijf je qua hotel/appartement?
LieveSterre- Fluisteraar
Nee compleet bij Sunweb. Zit in Ghikas/Gikas!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik boek altijd alles via www.booking.com, want er is bijna altijd een leuk appartement/hotel voor weinig geld te vinden.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik ben in 2009 naar Corfu geweest, ik zat in Ipsos.
Ben met de lijnbus naar het zomerverblijf van keizerin Sissi geweest, mooie villa op mooie locatie. OOk met de lijnbus naar Corfu stad, daar is een fort dat ik heb beklommen. Was een behoorlijke wandeling (want: wat een hitte midden in juli) maar een super uitzicht.
Verder een bootcruise met bbq op strand (geboekt via reisorganisatie) en een jeepsafari (ook via reisorganisatie).
Van anderen heb ik gehoord dat ze het eiland over zijn geweest per scooter of mountainbike.
Ben met de lijnbus naar het zomerverblijf van keizerin Sissi geweest, mooie villa op mooie locatie. OOk met de lijnbus naar Corfu stad, daar is een fort dat ik heb beklommen. Was een behoorlijke wandeling (want: wat een hitte midden in juli) maar een super uitzicht.
Verder een bootcruise met bbq op strand (geboekt via reisorganisatie) en een jeepsafari (ook via reisorganisatie).
Van anderen heb ik gehoord dat ze het eiland over zijn geweest per scooter of mountainbike.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks, daar kijk ik inderdaad zelf ook altijd. Maar als iemand aanraders heeft, is het natuurlijk nog makkelijkerJune schreef:Ik boek altijd alles via www.booking.com, want er is bijna altijd een leuk appartement/hotel voor weinig geld te vinden.
LieveSterre- Fluisteraar
Paleis van Sissi vond ik wel mooi. Verder herinner ik me niet heel veel van Corfu, terwijl ik er 7 jaar geleden nog ben geweest.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?
» Tips voor hotels in Londen
» Leuke bezienswaardigheden in Berlijn??? Tips zijn welkom!
» Restaurantjes Brussel, iemand tips?
» Corfu??
» Tips voor hotels in Londen
» Leuke bezienswaardigheden in Berlijn??? Tips zijn welkom!
» Restaurantjes Brussel, iemand tips?
» Corfu??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: