Foto's Corfu
Pagina 1 van 1
Foto's Corfu
Begin juni ben ik met mijn vriend naar Corfu geweest. Het was heerlijk! Hieronder een aantal foto's.
EDIT: wel wat kleine foto's, maar ben al blij dat het me ein-de-lijk lukt foto's te plaatsen op dit forum
Het strand bij Sidari op onze 1e dag. Aangezien we door een hele vroege vlucht een nacht slapen gemist hadden, lag het hier wel heerlijk..
Ons appartementencomplex was omringd door olijfbomen, erg mooi en rustig.
Natuurlijk mocht een bezoek aan het Achillion, het zomerpaleis van Sissi, niet ontbreken.
We hebben veel gewandeld. Er stonden heel veel verschillende bloemen in bloei.
We hebben een bezoek aan Corfu Stad (Kerkryra) gebracht op een wat minder zonnige dag.
En we hebben de hoogste top van het eiland, de Pantokrator beklommen, met al die antennes op de top.
Uiteraard hebben we ook lekker op het strand gelegen.
En een strandje gezien waar we onmogelijk konden komen zonder nat te worden...
's Avonds genoten van het goede leven door lekker uit eten te gaan in één van de tavernas in Roda, met dit uitzicht...
Kortom: geweldige vakantie gehad!
EDIT: wel wat kleine foto's, maar ben al blij dat het me ein-de-lijk lukt foto's te plaatsen op dit forum
Het strand bij Sidari op onze 1e dag. Aangezien we door een hele vroege vlucht een nacht slapen gemist hadden, lag het hier wel heerlijk..
Ons appartementencomplex was omringd door olijfbomen, erg mooi en rustig.
Natuurlijk mocht een bezoek aan het Achillion, het zomerpaleis van Sissi, niet ontbreken.
We hebben veel gewandeld. Er stonden heel veel verschillende bloemen in bloei.
We hebben een bezoek aan Corfu Stad (Kerkryra) gebracht op een wat minder zonnige dag.
En we hebben de hoogste top van het eiland, de Pantokrator beklommen, met al die antennes op de top.
Uiteraard hebben we ook lekker op het strand gelegen.
En een strandje gezien waar we onmogelijk konden komen zonder nat te worden...
's Avonds genoten van het goede leven door lekker uit eten te gaan in één van de tavernas in Roda, met dit uitzicht...
Kortom: geweldige vakantie gehad!
Gast- Gast
Re: Foto's Corfu
Mooi!
Ik ben 2 jaar geleden op Corfu geweest, het komt me nog bekend voor.
Het fort dat jij op de foto hebt staan, heb ik beklommen. Ik kwam helemaal bezweet boven, poe!
Ik ben 2 jaar geleden op Corfu geweest, het komt me nog bekend voor.
Het fort dat jij op de foto hebt staan, heb ik beklommen. Ik kwam helemaal bezweet boven, poe!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Corfu??
» Zakynthos of Corfu?
» Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» Zakynthos of Corfu?
» Corfu: tips: restaurantjes, hotels, bezienswaardigheden