Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe zo 17 maa 2013 - 4:10

Koko, ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt en ik had hetzelfde gedaan in jouw geval.
hug
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 17 maa 2013 - 4:31

Koko, wat naar! Ik ben het eens met Kiekeboe, ik denk ook dat dit de juiste keuze is, maar ik kan me voorstellen dat het heel erg rot voelt en dat je toch gaat twijfelen.
hug
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 17 maa 2013 - 4:32

Ook ik denk dat dit de beste keus is, Koko. hug

Gisteren buurman wel even via FB gesproken, maar hij was niet thuis.


_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 17 maa 2013 - 4:45

Koko, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Maar rot is het wel! Maar jij hoeft echt niet bang te zijn om alleen te blijven hoor, je bent een hartstikke leuke meid smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski zo 17 maa 2013 - 5:20

Dankjewel! Ik twijfel gewoon heel erg over wat ik gedaan, gezegd en gedacht heb, maar ik vind het wel fijn om te lezen dat jullie in mijn situatie waarschijnlijk hetzelfde hadden gedaan. En nu mis ik hem Date-topic 2 - Pagina 20 1270000679 Maar het zou hypocriet van me zijn om hem te willen zien als ik hem (iemand?) mis en als ik hem niet nodig heb, dat ik hem dan afwijs. Dus dat doe ik niet, maar jeetje wat mis ik hem nu! Slaat natuurlijk nergens op, want hij is net weg, maar toch...!

We hebben net nog even ge-appt, hij laat in ieder geval weten als hij vanuit Italië een weekend terugkomt naar Nederland (hij was van plan een weekend of vier tussendoor naar huis te komen) en, als we dan allebei willen, gaan we gewoon een borrel doen. Want ik wil hem eigenlijk niet laten gaan, daar is hij te leuk voor, maar ik kan hem nu ook niet aan het lijntje houden dus moet ik hem wel (even) laten gaan.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 17 maa 2013 - 5:26

MarySun: ik snap dat je wat overdonderd bent, maar ik ben het wel eens met Antibes: een man die alleen vriendschap zoekt, lult volgens mij uit zn nek Wink Dus ik zou idd lekker initiatief nemen voor een nieuwe date en kijken hoe het loopt!

Koko: Date-topic 2 - Pagina 20 699888Dat is geen leuke beslissing om te moeten maken, maar wel heel verstandig van je. En net wat je zegt, wie weet is het meant to be en dan kom je daar over een jaar vanzelf achter.

Ik heb ook weer een verhaal hoor. Gisteren ging ik met twee vriendinnen op stap in mn hometown. Er was een nieuwe tent geopend, dus daar gingen we kijken en dat was wel leuk. Op een gegeven moment zag ik een jongen die ik ooit op vakantie in Rimini (volgens mij in 2004) ben tegengekomen. We hadden toen een groepje jongens gesproken en die bleken uit de buurt te komen, later heb ik ze nog wel een paar keer gezien met uitgaan. Nu al heel lang niet meer, maar ik onthoud gezichten (bijna) altijd goed, dus ik zei heel enthousiast "heeeeee ik ken jou uit Rimini!". Even staan praten, wel gezellig, maar verder vind ik hem totaal onaantrekkelijk en ik merkte dat hij mij wel zag zitten. Op een gegeven moment vroeg hij ook of we een keer wat zouden gaan drinken als ik weer in de buurt was, maar ik zei dat ik dat nog niet wist en dat ie me maar op FB moest toevoegen. Nou ja, ik was er een beetje klaar mee en ging weer dansen. Vervolgens kwam ik twee vroegere vrienden van me tegen, eentje ken ik al vanaf de kleuterschool en de ander al zo'n 13 jaar, we waren collega's bij AH vroeger. Van mn 16e tot mn 20e ongeveer gingen we vaak met hetzelfde groepje de kroeg in en zij waren daar ook altijd bij. Nu zie ik ze maar heel af en toe als ik weer eens daar ben, hooguit één of twee keer per jaar. Het was erg gezellig met ze en aan t eind vd avond dacht ik ineens van 'goh, W. (die oud-collega van AH) is eigenlijk best leuk opgedroogd'. Volgens mij sport ie veel en hij zag er leuker uit dan vroeger (toen ik 16 was vond hij mij trouwens al eens leuk, heeft ie nooit gezegd, maar dat was wel duidelijk, maar ik zag hem nooit zitten op die manier. Een vriendin van me heeft toen nog wel verkering met hem gehad trouwens), maar ik wist ff niet wat ik ermee moest. Mn vriendinnen wilden toen gaan, maar ik was in dubio of ik meeging of dat ik toch nog ff zou blijven. Ze liepen al naar de uitgang en ik stond daar nog en ineens zoende W. mij toen. Was echt vaag. Toen maar ff doei gezegd tegen mn vriendinnen, nog heel ff gebleven en toen ging ik samen met W. weg. Buiten nog ff staan zoenen en een beetje vozen in een steeg en hij wilde wel meer geloof ik, maar ik ben gewoon naar huis gegaan. Oh ja, leuk detail is trouwens dat hij een jaar of tien geleden getrouwd is en ik ben toen nog op zijn bruiloft geweest! (hij is nu al een paar jaar gescheiden)
Was dus weer een vreemde avond, die Rimini zat ook steeds naar me te loeren en vandaag voegde hij me idd toe op FB, maar ik weet nog niet of ik hem accepteer. Heb W. nog ff een berichtje gestuurd dat t een gezellige avond was met een verrassend einde en dat ik m wel weer eens tegenkom als ik daar ben. Hoef er verder eigenlijk niks mee ofzo.

Anyways, ik heb wel het idee dat ik een beetje de sloerie uithang de laatste tijd, dit is eigenlijk compleet nieuw voor me, maar het lijkt wel of ik ineens mn 'mojo' heb gevonden ofzo (kennen jullie dat? uit Austin Powers). Ik ben altijd overal een laatbloeier mee geweest, maar volgens mij zit ik ff in mn tweede jeugd momenteel Date-topic 2 - Pagina 20 1578173417 Woensdag komt mn ex ook weer langs Date-topic 2 - Pagina 20 2474380249

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 17 maa 2013 - 5:51

Haha Bliss!

Gewoon lekker genieten van die aandacht.

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer behoefte krijg aan een scharrel. Ook ik ben met mijn 31e wat dat betreft een laatbloeier...

Gesprek met buurman gisteren ging ook meer over seks eigenlijk. Ik schijn fysiek toch wel het een en ander los te maken in hem (God knows why, zo aantrekkelijk ben ik echt niet).
Dus, mocht hij me voor een relatie niet leuk genoeg vinden, dan ga ik toch maar overwegen hem als scharrel te gebruiken Embarassed

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 17 maa 2013 - 7:51

Hahaha Bliss, nou geniet van je mojo! Hartstikke leuk toch!

Lacey, op zich is er natuurlijk niets mis met een scharrel. Als jullie daar maar allebei achter staan. Als het voor hem puur om seks gaat, maar jij hoopt op een relatie, dan is het denk ik niet goed om daaraan te beginnen. Het is waarschijnlijk dan alleen een bron van verdriet en ellendige gevoelens. Maar als je hem ook niet echt als relatiemateriaal ziet, waarom dan ook niet? Ben je al met hem naar bed geweest?

Ik heb over een paar dagen mijn 2e date. De eerste was leuk, dus tja, waarom niet? Het was de vorige keer gezellig, maar ik heb geen vlinders ofzo. Natuurlijk hoeft dat ook niet na een eerste date, maar ik ben van mezelf gewend dat ik ofwel gelijk head over heels verliefd ben, of niets verder voel voor iemand. Dat 'het gevoel moet groeien' ken ik niet. Maar goed, ik geef m gewoon een kans, hij is aardig en knap.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 17 maa 2013 - 8:16

Nee, er is nog nooit wat tussen ons gebeurd. Hij wilde dit een half jaar geleden al wel, maar ik heb toen de boot afgehouden.

En hoe langer ik erover nadenk, waarschijnlijk voel ik me ook meer fysiek tot hem aangetrokken, dan dat ik ook daadwerkelijk gevoelens voor hem heb. Nou ja, ik zie wel hoe dit uitpakt.

Leuk, een tweede date! Weet je al wat jullie gaan doen?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 17 maa 2013 - 8:20

Nou Lacey, dan kun je hem idd best als scharrel gaan overwegen. "Beter een goede buur dan een verre vriend", zo luidt het gezegde toch? :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 17 maa 2013 - 9:00

Bliss schreef:Nou Lacey, dan kun je hem idd best als scharrel gaan overwegen. "Beter een goede buur dan een verre vriend", zo luidt het gezegde toch? :P
Zo had ik het nog niet eens bekeken Laughing

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 17 maa 2013 - 9:05

Bliss, klinkt alsof je een leuke avond hebt gehad! Joh niets mis met een beetje de sloerie uithangen Wink (al vind ik dat nog wel meevallen hoor) zolang je het maar naar je zin hebt en je er goed bij voelt Very Happy

SG, leuk dat je een tweede date hebt! Misschien alleen maar prettig dat je geen vlinders hebt, dan wordt het allemaal zo beladen meteen. Nu kun je gewoon genieten van een leuke avond en wie weet wat er dan van komt!

Lacey, als je zeker weet dat je geen relatie met hem wilt of dat er gevoelens gaan opspelen, dan: "Waarom niet?" Natuurlijk weet je dat nooit van tevoren of dat gaat gebeuren, maar als jullie er beide hetzelfde instaan, kan het geen kwaad denk ik.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  MarySun zo 17 maa 2013 - 9:32

Bliss schreef:MarySun: ik snap dat je wat overdonderd bent, maar ik ben het wel eens met Antibes: een man die alleen vriendschap zoekt, lult volgens mij uit zn nek Wink Dus ik zou idd lekker initiatief nemen voor een nieuwe date en kijken hoe het loopt!
Idd, ik denk dat ik maar gewoon eerdaags de stoute schoenen ga aantrekken en een 3e date voorstel. De beide eerdere dates heeft hij voorgesteld, dus nu ben ik wel aan de beurt, vind ik.

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet zo 17 maa 2013 - 9:51

Bliss jij bent goed bezig! Zolang jij je er zelf prima bij voelt is het toch alleen maar leuk? Lekker genieten :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ ma 18 maa 2013 - 10:09

Nou, buurman is definitief exit.
En weet je, ik ben er zelfs blij om. Wat heeft hij zich laten kennen zeg!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe ma 18 maa 2013 - 10:11

Oh dat klinkt niet leuk Lacey :-(. Had je hem nog uitgenodigd voor een date?
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 18 maa 2013 - 10:12

Ja ik voel me er wel goed bij hoor, ook wel eens leuk om me een beetje 'gewild' te voelen haha Wink

Trouwens wel stom: ik had W. (waar ik dus zaterdag mee zoende) gisteren nog ff een casual berichtje gestuurd op FB. Hoe t ermee was, of ie weer fris en fruitig was na de avond ervoor. Dat ik het een gezellige avond vond met een verrassende afloop en dat ik hem vast wel weer eens tegenkom als ik daar ben. Paar uur later heeft ie het gelezen, maar gewoon niks teruggestuurd! Vind ik raar. Ik probeerde nog te bedenken hoe het ook alweer precies ging zaterdagnacht, maar hij had wel zin om te seksen volgens mij (aangezien hij al vrij snel met zn hand in mn broek en onder mn shirt zat silent) en ik hield de boot af. Ik zei al een paar keer dat ik maar eens ging, maar hij reageerde daar niet echt op ofzo en volgens mij ben ik op een gegeven moment maar gewoon gegaan. Ik ga nou eenmaal niet zomaar met iemand naar bed (ook al ken ik hem al 13 jaar), vond het zoenen gewoon leuk en prima en that's it. Maar heb nu het idee dat ie misschien op zn pik getrapt is ofzo, omdat ik verder niks wilde en m toen maar gewoon ben gesmeerd. Nou ja, dat is dan toch echt zijn probleem, maar ik vind t wel irritant dat ie niet ff gewoon iets terug kan sturen. Rolling Eyes

Edit: Lacey, wat is er gebeurd?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ ma 18 maa 2013 - 10:18

Kiekeboe schreef:Oh dat klinkt niet leuk Lacey :-(. Had je hem nog uitgenodigd voor een date?
Nee, zover is het niet eens meer gekomen.
Kwam 'm vandaag weer tegen. Echt normaal zie ik die vent bijna nooit, maar de laatste weken ineens wel dus, maar dat terzijde.
Hij was degene die een film wilde komen kijken. Hij was degene die zich tot mij aangetrokken voelde. En dan reageer ik daarop en dan is het ineens van: "Nee, laten we toch maar gewoon buren blijven."

Man, wat wil je dan eigenlijk?!

En vervolgens het ook nog zo verdraaien dat het lijkt alsof ik degene ben die alles heeft veroorzaakt.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy ma 18 maa 2013 - 20:59

Super grover; super leuk dat je een 2e date hebt!! Ben benieuwd!!

Lacey, jammer van je buurman….. wel raar ja dat hij ineens zo omslaat, nou ja lekker laten gaan dan!!

Ik heb vanavond weer een 1e date met iemand…. Ben benieuwd. Op de chat en app lijkt het wel te klikken, maar hij gaf gisteravond wel eerlijk toe ook nog met een ander te daten…… weet nooit zo goed wat ik daarvan moet vinden. Maar hij zei omdat het tussen ons ook zo lijkt te klikken op de chat wilde hij dat wel een kans geven….
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ ma 18 maa 2013 - 21:17

Ja echt!

In de lift nog een al fliterigheid en plagen en dan later via FB zo ontzettende eikel. Hij moet duidelijk nog volwassen worden.

Spannend je date! Veel plezier.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski ma 18 maa 2013 - 21:24

Lacey: Tss... mannen! Date-topic 2 - Pagina 20 1270000679 Gelukkig geen hand vol, maar een land vol Date-topic 2 - Pagina 20 394967

Veel plezier Vlinderjoy!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 19 maa 2013 - 3:21

Lacey, wat stom zeg! Wat moet je daar nu weer mee.... "Gelukkig" weet je nu wel waar je aan toe bent en kun je gaan proberen hem uit je hoofd te zetten.

Vlinderjoy, veel plezier met je date! Kan me voorstellen dat je niet zo goed weet wat je er mee moet dat hij ook nog met een ander aan het daten is. Ik vind het wel eerlijk van hem dat hij dat zegt, daarnaast ben je elkaar natuurlijk ook nog niets verplicht als je aan het daten bent.

Koko, hoe is het met jou?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 4:33

Ook nog via Facebook Lacey.. Dat vind ik zo zwak, zeker als je elkaar gewoon ook normaal spreekt Mad Jammer dat het zo moet.

Vlinderjoy, veel plezier vanavond. Ik zou er niet te veel van verwachten en kijken wat de avond brengt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 5:33

Nou, wat lullig zeg, Lacey! Idd kinderachtig, daar zou ik je tijd niet meer mee verdoen. Toch maar op zoek naar een andere scharrel dan!

Vlinderjoy, veel plezier vanavond!

Ik kreeg vandaag toch nog een berichtje terug van de zoenjongen, heel kort, maar beter dan helemaal nooit meer wat laten horen. Dan zou t zo lullig zijn als ik hem weer tegenkom.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 19 maa 2013 - 5:36

Ja, het maakt het wel makkelijk om hem uit mijn hoofd te zetten smile
Alleen zo jammer dat we elkaar regelmatig tegenkomen :nopompom:

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum