Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Reva di 2 apr 2013 - 9:13

Poubelle schreef:Op welke site heb je je ingeschreven?
Ik dacht dat je iets had met een brandweerman!

Dat dacht ik ook laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 2 apr 2013 - 23:18

Ik leef ook nog steeds maar hartstikke date-loos en ik vind het heerlijk!! :-)

Ik lees wel alles mee hoor :-). Maar momenteel ben ik sowieso niet zo heel veel op het forum en reageer niet echt veel!

De rozenman is dus hier stil gebleven, gelukkig! En verder gebeurt er vrij weinig op date/ mannen gebied maar ik merk dat ik dat helemaal niet zo erg vind. Soms steekt het, zeker als ik gelukkige stelletjes zie, maar ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt me me :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 2 apr 2013 - 23:41

Poubelle schreef:
Toet schreef:Ik heb echt veel zin om een keer met jullie te stappen, beter plannen we dat! drunken

:cheering: :dance: bounce drunken

:cheering: bounce :dance: thumbup Date-topic 2 - Pagina 30 985951499 Laughing Yes :P
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 3 apr 2013 - 6:26

Tabbb, hoe is het met jou date?

Ik heb een bericht van een op het oog best leuke vent. Hij schrijft ook leuk. Op een spelfoutje hier en daar na. Maaaaar, hij is maar 175. En ik ben 176. Nu moet ik steeds aan Rood denken en hem niet gelijk afserveren. Denk ik.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 3 apr 2013 - 8:53

Carra schreef:Tabbb, hoe is het met jou date?

Ik heb een bericht van een op het oog best leuke vent. Hij schrijft ook leuk. Op een spelfoutje hier en daar na. Maaaaar, hij is maar 175. En ik ben 176. Nu moet ik steeds aan Rood denken en hem niet gelijk afserveren. Denk ik.

Haha, lastig is dat hè? Die neiging heb ik dus ook heel sterk. Als ie 2 cm kleiner is, denk ik al meteen: néxt! Moeilijk dus. Misschien toch een kansje geven? Zit jij weer op e-Matching nu? (vroeg ik gisteren volgens mij ook al, maar heb je misschien niet gezien) In mijn mailbox is het verrekte rustig de afgelopen paar weken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 3 apr 2013 - 9:44

Ja, e-matching. Ik heb de eerste dag een stuk of 5 berichten gehad. Ik denk dat ik bij de zoekopties bovenaan stond of zo, want vandaag is het er maar 1. Dus ik zak snel naar beneden.

Ik heb de korte man toch maar een berichtje teruggestuurd. Het bizarre is; ik logde net in op Paiq omdat ik mijn foto's daar weer wil verwijderen. Zie ik dat ik gematcht ben aan een man met dezelfde naam als de korte man. Het is een beetje een gekke naam, dus herkenbaar. Ik heb een foto-cheat gedaan en... het is dezelfde!!!

Is het een teken? Date-topic 2 - Pagina 30 394967
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 3 apr 2013 - 9:51

Hahaaa dat is wel heel toevallig! Ik denk idd dat t meant to be is Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 wo 3 apr 2013 - 12:06

Hoi meiden, ik lees nog steeds mee, vind het leuk jullie updates te lezen. Maar nu moest ik toch even lachen Carra, jij hebt het erover dat iemand wel veel spelfouten maakt en zelf zeg je jou date, ipv jouw date. Dan mag je die kerel ook wel beetje 'slack' geven hahaha...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 3 apr 2013 - 17:45

Oh ik zeg ook nergens dat mijn Nederlands perfect is. Verre van.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski wo 3 apr 2013 - 20:12

Haha grappig! Ik ben 1,62 en mijn date is 2 meter Date-topic 2 - Pagina 30 985951499 Ook niet ideaal trouwens!

Ik herken dat wel van die spelfoutjes hoor, ik kan me daar aan storen, maar ik weet dat het oppervlakkig van mezelf is als ik hem daarom minder leuk ga vinden. En inderdaad, mijn Nederlands is ook niet perfect. Maar als hij bijvoorbeeld stuurt: "Hij zij dat hij vanavond kwam' dan typ ik toch even heel stiekem 'zei Date-topic 2 - Pagina 30 3920004554' terug. Al denk ik dat hij het wel weet want hij is slimmer dan ik (en ja, ik weet dat intelligentie niet per definitie met goede spelling te maken heeft).

Wij zijn heel veel aan het appen, echt zo lief, hij woont nu in Italië samen met een medestudent, een Amerikaan. Die is blijkbaar echt op zoek naar vrouwen enzo, maar mijn date zegt telkens dat hij daar helemaal geen behoefte aan heeft, dat hij alleen maar wil dat ik een keertje langskom, lief! Ook wel beklemmend, maar hij zit nu toch daar, dus voelt het minder beklemmend en zie ik het maar als gewoon lief Date-topic 2 - Pagina 30 2970661624
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 3 apr 2013 - 20:44

Caro, fijn om te lezen dat je zo'n rust hebt gevonden!

Carra, dat is echt meant to be hoor! Wink Ach en die paar centimeter, ik zou me daar niet zo druk om maken. Heb je al een reactie terug?

Koko, dat klinkt leuk, ik vind het schattig!

Ik kan soms ook wel een beetje een zeikerd zijn wat betreft spelling. Al vind ik spelfoutjes dan weer niet zo heel erg, maar dingen als 'me ouders' daar kan ik dan echt niet tegen.
Al zal ik wel eerlijk toegeven dat ik het zelf laatst ook typte Date-topic 2 - Pagina 30 394967 Ik zag het natuurlijk wel meteen, maar schijnbaar heb ik het er te vaak over of lees ik het teveel. Niet goed!!! Date-topic 2 - Pagina 30 1270000679
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly vr 5 apr 2013 - 20:57

Carra schreef:Ja, e-matching. Ik heb de eerste dag een stuk of 5 berichten gehad. Ik denk dat ik bij de zoekopties bovenaan stond of zo, want vandaag is het er maar 1. Dus ik zak snel naar beneden.

Ik heb de korte man toch maar een berichtje teruggestuurd. Het bizarre is; ik logde net in op Paiq omdat ik mijn foto's daar weer wil verwijderen. Zie ik dat ik gematcht ben aan een man met dezelfde naam als de korte man. Het is een beetje een gekke naam, dus herkenbaar. Ik heb een foto-cheat gedaan en... het is dezelfde!!!

Is het een teken? Date-topic 2 - Pagina 30 394967

Ik zou het niet weten maar ik vind het erg grappig. Ik zou zeggen: ga ervoor als je hem leuk vindt.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 6 apr 2013 - 2:44

Dat is wel heel toevallig Carra!!

Door jou logde ik ook weer eens in op Paiq, ik had wat van die foto- bewonderaars (of hoe ze dat dan ook noemen), en er zaten wel twee leuke tussen. Maar ef he, hoe werkt dat? Want ik kon naar één een opmerking sturen, kostte me twee van die credit dingen en die andere kostte me negen. Vond ik erg overdreven Very Happy.

Uit het niets (ik heb nooit veel van Paiq gesnapt), begon er een of andere kerel tegen me te chatten:
Carolientje...
Carolientje wil een man...
Ja, dat was nog eens een leuke hit!

Nou vráág ik je! Wie denkt nu dat hij hiermee succes heeft? Heb het meteen afgebroken en niet eens één reactie gegeven. Bovendien heb ik een bloedhekel aan dat liedje Very Happy. Toen was ik dus ook direct weer klaar met Paiq haha!

En ja hoor....net kwam die éne collega weer aan. DONDER OP. Ik héb niks met je en dat wíl ik ook niet. Pfff, afgelopen week ook al via werkchat en ik reageer nergens op maar die kerel heeft niet één betonnen plaat voor zijn hoofd maar wel zes geloof ik.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski za 6 apr 2013 - 3:22

Caro ik vind jou echt grappig cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 7 apr 2013 - 0:59

Haha Caro die kerel van het liedje dacht waarschijnlijk origineel te zijn en daarmee punten te scoren!
Ik sta nog bij paiq en pepper ingeschreven maar heb er al een hele poos niet meer op gekeken.
De jongens van afgelopen week zijn ook niets.
Die ene met wie ik heb gezond wil volgens mij alleen even bij me langskomen om te sexen, en de ander whatsapp ik mee maar dat is weer zo'n stroef, nietszeggend gesprek.
We hadden het over het weekend, wat hij ging doen. Dus ik zei 'mocht je je vervelen, ik ben aan het werk en dan kom je een drankje bij me doen.' Toen kreeg ik 2 uur geen bericht, ok dat kan nog, en het berichtje wat ik toen kreeg was 'welterusten'. Zoek het uit, dan kom je toch lekker geen drankje bij me drinken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 7 apr 2013 - 1:54

Poubelle schreef:Haha Caro die kerel van het liedje dacht waarschijnlijk origineel te zijn en daarmee punten te scoren!
Ik sta nog bij paiq en pepper ingeschreven maar heb er al een hele poos niet meer op gekeken.
De jongens van afgelopen week zijn ook niets.
Die ene met wie ik heb gezond wil volgens mij alleen even bij me langskomen om te sexen, en de ander whatsapp ik mee maar dat is weer zo'n stroef, nietszeggend gesprek.
We hadden het over het weekend, wat hij ging doen. Dus ik zei 'mocht je je vervelen, ik ben aan het werk en dan kom je een drankje bij me doen.' Toen kreeg ik 2 uur geen bericht, ok dat kan nog, en het berichtje wat ik toen kreeg was 'welterusten'. Zoek het uit, dan kom je toch lekker geen drankje bij me drinken.

Idd.. zoek het lekker uit met jezelf! Dan drink je geen drankje...pff... wat ís het toch met die mannen haha! Ik wilde geen verstokte dertiger worden die alleen maar afgeeft op al die vervelende mannen maar seriously.. wáár zitten de goede?

Anders kom ik wel een keer een drankje bij je drinken hoor Poubelle!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 8 apr 2013 - 9:06

Dames, ik kan jullie dan wel niet verblijden met date-nieuws, maar misschien wel met een update in de soap van mijn werk??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ ma 8 apr 2013 - 9:15

Caro schreef:Dames, ik kan jullie dan wel niet verblijden met date-nieuws, maar misschien wel met een update in de soap van mijn werk??
Altijd!
Mijn buurman is ook weer sneu bezig overigens.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 8 apr 2013 - 9:31

Eens even kijken want volgens mij heb ik jullie al heeeel lang niet meer geupdate toch? Het is oprecht net een soap..

Nou, begin januari was het dus zo dat hij voor collega M zijn relatie zou opgeven. Of althans... dat is het verhaal zoals M het mij in die tijd vertelde. Hij had zijn vriendin geinformeerd dat de relatie niet goed ging, dat hij verliefd was op M etc etc. Nou, ze hebben gepraat en hij wilde met haar verder. M kreeg dat te horen, M werd boos en gedroeg zich als een klein kind. Vanaf dat moment dacht ze weer dat ze mijn beste vriendin kon zijn en aardig als ik ben vond ik het sneu voor haar en leefde mee.
Blijkt nu vooral dat ze me gewoon nodig had, want ze heeft verder niemand en op die manier kon ze wellicht ook nog er even voor zorgen dat ik geen contact meer met hem wilde. Iets zei me wel dat er iets niet klopte. Dat was gewoon een gevoel..

Ik dénk nu enigzins te weten hoe het verhaal in elkaar steekt, en dat is iig niet hoe M het in die tijd tegen mij vertelde. Hoe dan ook... dat doet er nu niet meer toe. Ze kreeg wel al 3 weken na dit gedoe een nieuwe vriend. Dus dat was op tijd van drie maanden haar oude vriend de deur uit, een relatie die ze wilde met J en vervolgens een nieuwe vriend.

Nou, prima. Ze ging 3 weken op vakantie en de rust keerde weer in het bedrijf. Het was echt heerlijk rustig, geen rare streken die werden uitgehaald, ik hoefde niet op mijn hoede te zijn met wat ze nu weer van plan was etc et. Want dat is nu gebleken, er zit áltijd iets achter.

Ik had nog wel wat contact met J. Gewoon omdat ik én nog een deel vriendschap niet helemaal kwijt wilde én omdat ik de sfeer goed wilde hebben. Ik praat ondertussen gewoon gezellig met iedereen en wilde niet teveel betrokken worden erbij. Maar goed: ik heb wel vaker.. de wereld legt de problemen graag bij mij neer. Dus... vriendin (E) ging meer met me praten en ik vond het ook allemaal wel prima hoor. We hadden leuke gesprekken etc etc..

Nou goed: M kwam terug van vakantie, en kondigde 1,5 week later aan dat ze haar contract níet laat verlengen (ze had een jaarcontract tot 1 juni) en dat ze dan dus weggaat. Nou: halleluja.. ik geloof niet dat het hele bedrijf ooit zo blij was haha! ze heeft nog géén nieuwe baan, ze gaat de ww in.

J bleef échter (natuurlijk) bezig en ondanks dat hij geen contact meer heeft met M (dat weet ik zeker), verhoogde hij wel de druk bij mij maar hij voelt aan dat ik, ondanks een gezellig kletspraatje her en der, daar dus geen behoefte meer aan heb en dat zint hem niet. Dus.. hij zet een soort van charme offensief in.
Maar nu komt ie: we hebben een uitzendkracht voor 3 weken bij ons zitten en het kind ziet er echt te suf voor woorden uit, gaat hij (natuurlijk) naar haar vragen en vervolgens komt er 'ze heeft wel wat'.. echt.. die kerel loopt achter álles aan wat twee tieten en een vagina heeft!

Tussen vriendin en hem zit het alles behalve goed, hij mag dus niet meer met mij praten als zij het kan zien (ja, dit is echt zo gezegd), na een krappe 2 a 3 maanden na het gebeuren ondervraagt ze hem iedere avond nog steeds over M en dat laat ze niet gaan, hij mag niks meer. Dus.... mijn voorspelling is nu dat ze óf na de zomervakantie gaan klappen óf dat ze samen verder gaan maar hij echt de ene na de andere affaire aangaat.

Oftewel.. dit was nog de clip-notes version van de soap hahaha!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 8 apr 2013 - 9:31

_Lacey_ schreef:
Caro schreef:Dames, ik kan jullie dan wel niet verblijden met date-nieuws, maar misschien wel met een update in de soap van mijn werk??
Altijd!
Mijn buurman is ook weer sneu bezig overigens.

Please tell :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ ma 8 apr 2013 - 10:11

Jeetje Caro, net een soap inderdaad!

***



Laatst aangepast door _Lacey_ op di 9 apr 2013 - 17:19; in totaal 1 keer bewerkt

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Nyx ma 8 apr 2013 - 10:51

Wow, dat is toch afknapper nummero uno. Bah bah!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ ma 8 apr 2013 - 17:13

Ja. Soms vergeet ik ook dat het een (volwassen) kerel van bijna 30 is.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 8 apr 2013 - 23:03

Wat een buurman zeg. Echt te zielig voor woorden eigenlijk.

@Caro: Jeej! Een soap-update! Ik miste het al Wink Wat een droeftoeter is het ook zeg.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ wo 10 apr 2013 - 0:19

De buurman-soap continues: gisterenavond stond hij voor mijn deur! Heb hem niet binnengelaten, het was wel duidelijk wat hij wilde...

Wat moet ik hier nu mee?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum