Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 5:42

Nee niet echt meer. Twitter man spreek ik nog maar heel sporadisch. Dus een eventueel afspraakje met hem heb ik uit mijn hoofd gezet. Zit nu sinds een tijdje, eigenlijk al een paar weken, weer met een man in mijn hoofd die ik al een hele tijd ken en dagelijks spreek, maar dat wil ik niet.. Leuke man, paar keer toenadering gezocht maar hij is steeds te druk, of hij wil gewoon niet, of hij durft niet. Blijft me alleen ondertussen wel steeds aanspreken. Ik weet dus niet wat ik met hem aan moet.

Scharrel van laatst heeft trouwens nu een vriendin. Terwijl hij 'zo druk was met werk dat ik echt geen tijd heb en wil maken voor een relatie'. Hij wilde mij dus waarschijnlijk alleen voor de seks. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 12 maa 2013 - 6:05

Jammer van je twitterman, dat was toch diegene met die spelfouten en dat claimerige gedrag?

Hm lastig dat soort situaties. Mijn ex-date zei afspraken af en werd niet echt concreet, dus mijn gevoel zei dat het niet wat was, toch bleef hij constant contact zoeken. Ik wist ook niet zo goed wat ik daarmee moest, ik dacht dat mijn gevoel dus niet goed was. Uiteindelijk bleek mijn gevoel het toch bij het rechte eind te hebben.
Waar ken je deze man van? Vervelend dat hij zo in je hoofd blijft zitten. Zeker omdat hij contact blijft zoeken, het beste zou zijn als hij dat niet meer deed.

Oh dat van die scharrel is wel pijnlijk zeg. Echt niet leuk om zoiets te horen :nopompom:
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 6:51

Haha ja dat is hij. Wel jammer, via Twitter hadden we echt leuk contact. Zijn we gaan whatsappen en toen begon dit.

Ik ken hem van een gezamenlijke vriendin. Zij heeft ons ook aan elkaar voorgesteld hele tijd terug. Spreek hem ook wel eens in het echt, is ook altijd heel gezellig, maar hij moet gewoon even duidelijk zijn. Als ik voorstel om een keer wat te gaan doen is hij druk, na de tweede keer die vraag vroeg ik of hij dat überhaupt wel zag zitten. Dan zegt hij dat hij wel wil, maar ondertussen blijft het daarbij. Misschien moet ik maar eens de stoute schoenen aantrekken en naar hem toe gaan, dan zie ik aan zijn reactie wel wat hij ervan vindt.

En die scharrel, ach, heb een paar leuke avonden gehad ;-) Hoop dat hij haar gelukkig maakt en tijd voor haar maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 12 maa 2013 - 11:37

Even kort, want ik moet slapen. Maar het was gezellig, mijn tegenzin was ongegrond en we gaan nog eens afspreken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 12 maa 2013 - 21:04

Dubbel


Laatst aangepast door _Lacey_ op di 12 maa 2013 - 21:06; in totaal 1 keer bewerkt

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 12 maa 2013 - 21:05

Blond: jakkes! Daar zou ik ook absoluut niet op ingaan.

Carra: goed dat je niet bent meegegaan.

Sokpop: is je date nog doorgegaan?

Koko: hoe was je date?

SG: mooi dat het leuk was!

Hier niet echt veel ontwikkelingen. Al heb ik nog nooit zulke wisselende signalen van een man gehad confused

Gisteren kwam ik buurman dus weer tegen. Hij zei dat ik er weer lekker sexy uitzag (had gewoon een jurkje aan, niks bijzonders) en dat ik zo lekker rook. Hij wist ook nog precies welk luchtje het was, want dat heb ik hem verteld toen hij een andere keer zei dat ik lekker rook. Dat hij dat onthouden heeft na drie maanden!

Anyway, ik kon het niet laten en vroeg plagerig of ik dit jurkje dan niet had aan moeten trekken op onze filmdate. Daar werd hij wel een beetje nerveus van, haha. Hij wist niet hoe hij moest reageren.

Nu ben ik aan het twijfelen geslagen of ik toch niet het initiatief moet nemen.

Via e-matching wel reacties gehad, maar dat gaat allemaal niks worden. Een reactie stond vol spelfouten en het profiel nog meer. En een ander had al twee kinderen.


_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 12 maa 2013 - 21:56

Je kan het natuurlijk nog een keer proberen Lacey, maar ik vind eigenlijk wel dat hij wat meer initiatief mag tonen. Maar nog één laatste keer kan je natuurlijk wel een poging wagen. De volgende keer dat je hem tegenkomt kan je natuurlijk ook vragen wanneer hij nou eens met een voorstel komt. Dan neem je toch zelf initiatief, maar leg je het wel bij hem neer.

Supergrover, yay! Dat is leuk nieuws! Fijn dat het zo goed is gegaan en dat je toch bent gegaan. Spannend hoe het verder zal gaan.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ wo 13 maa 2013 - 0:14

Ja, aan de ene kant denk ik ook: "neem jij maar lekker het initiatief."
Aan de andere kant wil ik ook gewoon weten waar ik aan toe ben, want uit die complimentjes alleen kan ik niet opmaken of hij me ziet zitten.
Ik houd niet van onzekerheid.










_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 13 maa 2013 - 20:27

SG, we willen wel wat meer details hoor! Mooi dat het geslaagd was! Date-topic 2 - Pagina 19 281626781

Lacey, hm lastig. Ik vind hem eerlijk gezegd niet heel erg geinteresseerd overkomen. Je zou zelf nog een keer het initiatief kunnen nemen, maar ik vraag me af of je daar meer zekerheid mee krijgt.

Koko, hoe was jouw sushi date?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski do 14 maa 2013 - 0:52

Lastig Lacey! Lijkt me echt vervelend, ik zou daar ook niet tegen kunnen! Begrijp dat je zoiets hebt van 'neem jij maar het initiatief', maar misschien is het voor jezelf fijner als je toch erachter probeert te komen waar je nu aan toe bent?

Mijn sushi-date was leuk, gezellig! Maar het zal eens niet zo zijn, het is nu meteen weer heel complex geworden. Ik ga zo met hem lunchen en dan gaan we even goed praten, ik ben benieuwd! Van twee kanten zijn er dingen die besproken moeten worden, al weet ik zeker dat hij me wel echt heel leuk vindt.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn do 14 maa 2013 - 0:56

Oei, Koko! Klinkt al best ernstig! Eetsmakelijk! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 14 maa 2013 - 1:17

Eet smakelijk, Koko!

Ik ga dit weekend toch maar de stoute schoenen aantrekken en vragen of hij zin heeft om nog een keer film te gaan kijken. Als hij dan weer 'niet kan' of zegt het niet te zien zitten weet ik genoeg.

Mijn collega's zijn er trouwens 100% van overtuigd dat buurman me wel ziet zitten.
Al kun je je afvragen of een stel gesettelde 40 en 50 plussers de juiste personen zijn om om hun mening te vragen...

Hij is ook wel geïnteresseerd in mijn persoonlijke leven overigens. Tijdens onze filmdate ook over familie en dergelijke gehad. We wisten eigenlijk niet veel meer van elkaar dan de naam. En het adres natuurlijk. Wink Heb hem een tijd terug ook over de toestand van mijn moeder verteld en hij vraagt regelmatig hoe het met haar gaat.

Ik voel me net een 16-jarige die wil weten of die jongen uit 5H haar ziet zitten laughcry


Laatst aangepast door _Lacey_ op do 14 maa 2013 - 2:23; in totaal 1 keer bewerkt

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra do 14 maa 2013 - 2:14

Koko, waarom zo serieus gelijk? Kunnen jullie niet gewoon nog een paar keer ongedwongen afspreken? Ik ben wel benieuwd hoe het is gegaan.

Lacey, nog één keer proberen dan. Dat kan best!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 14 maa 2013 - 2:19

Carra schreef:Koko, waarom zo serieus gelijk? Kunnen jullie niet gewoon nog een paar keer ongedwongen afspreken? Ik ben wel benieuwd hoe het is gegaan.

Lacey, nog één keer proberen dan. Dat kan best!

Eens. Op beide punten!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski do 14 maa 2013 - 4:34

Ik weet het (nu al) niet meer, maar dat is inherent aan de combi Koko&mannen, dus heel herkenbaar.

Hij is leuk, maar ik heb geen kriebels. Oké, dat kan komen, maar hoe serieus moet ik dat nemen? Hij vindt mij leuk, hij wil me het liefste elke dag zien en ik stel hem teleur als ik zeg dat ik niet kan (niet wil). Hij begrijpt dat niet. Ik wil hem graag beter leren kennen en dat heb ik hem ook gezegd, maar hij lijkt het toch niet helemaal te begrijpen. Het is niet dat hij te snel gaat ofzo, maar ik merk dat hij mij, op dit moment in ieder geval, veel leuker vindt dan ik hem. En dat is iedere keer zo, waardoor het weer mis gaat omdat ik mannen niet teleur wil stellen.

Hij gaat over een paar weken naar Italië. Voor een half jaar en daarna een half jaar naar Argentinie. Hij heeft de kans om nog een opleiding te volgen wat hij heel erg leuk vindt, maar hij zegt nu zelfs te twijfelen of hij moet gaan. Vind ik echt niet leuk, want ten eerste moet hij natuurlijk gewoon gaan en ten tweede geeft dat aan dat hij mij al heel leuk vindt en het klinkt zo serieus. Daar word ik bang van, ik hou daar niet van! Ik heb hem dat ook gezegd en hij zegt dat hij wel gewoon gaat, maar dan maar af en toe naar huis komt vanuit Italië. Maar ik wil helemaal niet verliefd worden op iemand die eigenlijk een jaar weg gaat! En ik weet dus niet of ik hem (nog) niet leuk-leuk vind, of dat ik het (onbewust) tegenhoud omdat ik weet dat hij toch weggaat en het mezelf niet moeilijker wil maken.

Aan de ene kant vind ik het leuk om nu te daten, maar doe ik dat omdat ik hem leuk vind, of omdat ik blij ben eindelijk eens een jongen te 'hebben'? Ik denk niet het laatste, want ik had al veel eerder die kans, maar heb het zelf telkens tegen gehouden. Maar het eerste ben ik ook niet zeker van! Hij is leuk, maar leuk-leuk? Ik weet het niet!

Ergens heb ik nu dus de neiging om het af te kappen, niet meer af te spreken en hem te zeggen dat het niks wordt. Maar aan de andere kant denk ik ook, Kom op Koko, dit is goed voor je, doe nou maar gewoon lekker daten!

Date-topic 2 - Pagina 19 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 14 maa 2013 - 5:39

Oh wat lastig allemaal, Koko.
Kan me voorstellen dat het voor jou allemaal wat te snel gaat, dat zou ik ook hebben.
En dan gaat ie ook nog eens voor langere tijd naar het buitenland...

Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik gewoon lekker genieten!

Zoek nog een beetje een leuke manier om buurman te vragen. Wil hem niet afschrikken natuurlijk. Waarom hebben ze dat daten zo ingewikkeld gemaakt?!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle do 14 maa 2013 - 6:03

Ahh Koko lastig, ik zou het ook beklemmend vinden!

Lacey, ik vind het lastig inschatten of hij jou wel of niet ziet zitten. Het lijkt mij dat als hij jou echt leuk vindt dat 'ie wel even langsloopt of iig initiatief neemt. Ik zou het nog 1 keer proberen. Stuur gewoon iets van 'Ik wil a.s. zondag naar die-en-die film. Zin om mee te gaan?'
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 14 maa 2013 - 6:22

Dat is ook zo, Poubelle. Dat is ook waarom ik zo twijfel.

Hè gadver, vanavond moet het ook maar gewoon gebeuren. Kan me er nu al nerveus om maken.

Wish me luck!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski do 14 maa 2013 - 6:30

Luck Lacey! Zat inderdaad ook te denken aan wat Poubelle schrijft Date-topic 2 - Pagina 19 561177

Ik probeer het misschien maar gewoon op me af te laten komen. Aan de andere kant wil ik er ook niet mee stoppen hoor! Misschien moet ik wat duidelijker zijn, maar ik stel hem al teleur als ik niet wil afspreken. Hij begrijpt het wel hoor, maar is volgens mij al hartstikke verliefd ofzo! En dat is dus waar het bij vorige scharrels (oké, dat klinkt heel denigrerend) mis ging, hij was hartstikke gek op mij en ik had nog niet de gevoelens die nodig waren op dat moment. Ben bang dat het nu hetzelfde is, maar ik kan het natuurlijk ook nog een kans geven.

En inderdaad gewoon lastig dat hij toch naar het buitenland gaan. Maar aan de andere kant, dan kan ik nu wel even proberen te genieten en als het dan niet goed voelt... hij gaat toch weg! Maar ik denk dat ik dat zelf niet kan, dat ik het dan lastiger maak voor mezelf.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 14 maa 2013 - 22:31

Koko, lastig zeg! Als ik het zo lees is het voor hem allemaal al veel serieuzer, na elkaar een paar keer gezien te hebben, dan voor jou. Hij wil je ook het liefst al heel veel zien en als ik het zo lees ben jij daar nog niet aan toe. Ook dat hij oppert om niet een jaar weg te gaan voor jou, zou voor mij allemaal heel benauwend zijn. Jullie hebben elkaar een aantal keer gezien nu. Misschien kun je nog een keer goed duidelijk uitleggen hoe jij er in staat en dat jij hier nog niet 'aan toe' bent. In ieder geval niet op dit moment.

Lacey, heb je je buurman nog een berichtje gestuurd?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 14 maa 2013 - 22:59

Nee, hij was niet online. Uitstel van executie dus Laughing


_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ vr 15 maa 2013 - 3:12

Whahaha! Ik krijg net een mailtje van e-matching met nieuwe inschrijvingen: staat een collega ertussen! Niet van mijn afdeling, maar toch...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  MarySun zo 17 maa 2013 - 0:03

Hoi!
Ik lees vaak mee in dit topic en moet zeggen dat het erg leuk is om jullie dateverhalen te lezen. Zelf ben ik ook weer een date-evaring rijker sinds kort. Heb namelijk een tijdje geleden een man leren kennen via een datingsite. Hij stuurde leuke berichten en na een tijdje besloten we af te spreken. Even een drankje doen. Was erg leuk. Zijn insteek is btw eerst vriendschap en daarna misschien meer. Zo staat het op zijn profiel. Dus met die gedachte ben ik ook de date aangegaan. Totaal geen verwachtingen ofzo. We hadden nooit superveel contact, maar af en toe een mailtje en daarna af en toe een sms. Na de date hebben we ook af en toe gesmst. Wel moet ik zeggen dat de smsjes vaak op mijn initiatief werden gestuurd. Hij reageerde altijd wel en vaak ook vrij snel, maar nooit echt op zijn initiatief. Na een tijdje stelde hij een 2e date voor: bij hem thuis. Gewoon een film kijken. Ik vond het vrij snel gaan eigenlijk, maar heb ingestemd en we hebben een hele leuke 2e date gehad. Aan het eind van de avond begon hij me te zoenen. Dat vond ik totaal niet erg, want ik vind hem best heel leuk. Ik reageerde een beetje onwennig, hij reageerde hierop door iets te zeggen in de trant van ''misschien moeten we iets rustiger aan doen''...zoiets zei hij. Ik had eigenlijk niet echt verwacht dat hij wilde zoenen, omdat hij eerst vriendschap wil. Na de date hebben we nog even gesmst; dit kwam vanuit mijn kant. We hebben nog geen vervolgafspraak gemaakt, maar ik ben van plan om hem voor de 3e date uit te nodigen. Initiatief tot afspreken mag nu vanuit mij komen, vind ik. O ja, hij gaf tijdens de 2e date te kennen dat hij met vrienden enzo nooit zo initiatiefrijk is, dus misschien zegt dit ook wel wat over het contact richting mij.
Wat vinden jullie hiervan? Sorry voor beetje lange verhaal. Maar wilde het even kwijt. Merk dat ik er toch beetje mee bezig ben. Komt door het zoenen, denk ik...Waarom toch al zo snel zoenen terwijl je eerst vriendschap zoekt? Vind het best verwarrend. Merk ook aan mezelf dat ik best wat meer contact met hem wil, ook al is er nooit echt veel contact geweest en is hij misschien niet zo van het smssen enzo.

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 17 maa 2013 - 0:59

Eigenlijk denk ik dat het hele "ik zoek eerst vriendschap en wie weet waar dat toe leidt" gewoon een smoesje is. Zo'n standaard "ik sta wel op een datingsite, maar ik ben echt niet wanhopig"-excuus.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski zo 17 maa 2013 - 4:07

Mijn date is net hier geweest en we hebben gepraat. Ik heb gezegd dat ik niet goed weet hoe ik ermee om moet gaan. Ik weet niet wat ik voel, want omdat ik weet dat hij toch voor langere tijd weg gaat, block ik mijn gevoelens. Ik laat ze niet toe, uit zelfbescherming en uit bescherming voor hem. Hij begreep het wel, maar hij is daar makkelijker in. Hij heeft zoiets van: "We zien wel!". Maar ik kan dat niet. Als we nu een soort van basis hadden, durfde ik het wel aan om als stelletje het komende jaar in te gaan, maar we hebben net 3x gedate en dat is voor mij te kort om van een basis te kunnen spreken. En ik kan niet half dat jaar in gaan, dat werkt voor mij niet. Ik heb tijd nodig om iemand te leren kennen en die tijd is er nu niet, na volgend weekend vertrekt hij.

Ik voel me nu echt even heel erg rot, ik ben bang dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt (maar ik weet wel zeker dat, wanneer ik vandaag niks had gezegd en mijn twijfels had genegeerd, ik me er ook niet goed bij voelde). Gedachten als 'zie je wel!', 'het wordt niks met mij' en 'zo kom ik nooit aan een vent' komen nu in me naar boven, maar dat zal vast ook wel weer slijten.

En, als het meant to be is, dan komt het over een jaar wel goed tussen ons. Maar ik ga geen jaar wachten en wil ook niet dat hij dat doet.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum