Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 5:47

_Lacey_ schreef:Ja, het maakt het wel makkelijk om hem uit mijn hoofd te zetten Date-topic 2 - Pagina 21 561177
Alleen zo jammer dat we elkaar regelmatig tegenkomen Date-topic 2 - Pagina 21 1270000679

Ja, dan is een buurman ineens toch niet meer zo leuk en handig silent

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 19 maa 2013 - 5:51

Net kreeg ik een uitnodiging per mail van een familielid waar ik vrij weinig contact mee heb.
Zij geeft een feest op een locatie, en moet doorgeven hoeveel personen er komen.
De vraag was dus of ik kwam en of ik ook iemand mee zou nemen (die uiteraard ook welkom was).

Ik heb al een paar dagen last van een dipje en dit komt gewoon net even op het verkeerde moment.
Eigenlijk wil ik antwoorden: "NEE, ik neem al WEER niemand mee, ik ben nog STEEDS alleen!"

Ze bedoelt het natuurlijk hartstikke lief, en normaal kan ik het ook prima hebben, maar vandaag even niet :nopompom:
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 19 maa 2013 - 6:05

Esperanza Date-topic 2 - Pagina 21 699888 Herkenbaar hoor! En inderdaad, ze zal er niks mee bedoelen en gewoon voor de duidelijkheid willen weten hoeveel mensen er komen, maar jij wordt er weer aan herinnerd dat je alleen bent. En je bent niet de enige, er zijn genoeg mensen alleen, maar dat maakt op zo'n bepaald moment je gevoel niet minder.

Lief dat je het vraagt trouwens! Ik mis hem Date-topic 2 - Pagina 21 1270000679 Het slaat nergens op, want ik ken hem net, maar we hebben elkaar de afgelopen weken veel gezien en ik ben echt wel om hem gaan geven en ik ben/was ook wel een beetje verliefd denk ik. Aan de andere kant moet ik blij zijn, want ik heb een leuke jongen leren kennen, die mij ook leuk vindt en wat best iets zou kunnen worden... Maar nu nog niet en dat vind ik stiekem toch best wel lastig!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 6:09

Esperanza en Koko hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 19 maa 2013 - 6:11

hug Is helemaal niet raar dat je hem mist hoor. Jullie hadden een leuk contact en er zat misschien meer in. Dan is het gewoon zo balen dat het op dit moment niet kan.
Hebben jullie nog wel contact?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 19 maa 2013 - 6:15

Oh, zo herkenbaar Esperanza!
Ik ben van mijn neven en nichten van allebei de kanten de enige die nog vrijgezel is.
Nu hebben we volgende week neven- en nichtendag en iedereen komt met aanhang (en kinderen). Het is echt hartstikke gezellig, maar ik zit daar maar weer tussen de stellen :nopompom:

Koko: wat vervelend dat je hem mist. Kan ik me ook wel voorstellen hoor. Jij vindt hem wel leuk en het is wederzijds. En dan kan het voorlopig niks worden...


_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 19 maa 2013 - 6:21

Ja we hebben nog best wel veel contact, misschien wel teveel. Maar aan de andere kant, dat willen we allebei. Ik zie het eigenlijk ook nog wel gebeuren dat we elkaar nog zien voordat hij weggaat. Misschien ook niet slim, maar als het gebeurt zal ik het niet tegenhouden!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 19 maa 2013 - 11:35

Esperanza, Koko, Lacey: hug

Het gaat niet zo goed in dit topic! Ik ga niet opnieuw afspreken, mijn gevoel zegt nee. Niks mis met hem, maaar past niet bij mij. Oppervlakkig, en er is geen klik, niet dezelfde humor.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 19 maa 2013 - 20:55

Gaat zeker niet zo goed in dit topic. Jammer. Ik heb ook niks te melden verder. Ik had nog contact met iemand van e-matching. Vorige week heb ik nog gevraagd wanneer hij die date nou gaat regelen. Hij had een druk weekend en zou het daarna gaan regelen. Nou niet dus. Dus daar ga ik geen energie meer in steken. Als hij zonder dat we elkaar gezien hebben al geen initiatief neemt ben ik er al klaar mee.

Ik heb me weer op Paiq aangemeld. Ga nog maar eens een poging wagen.

Vlinderjoy hoe was jou date? Ik vind het juist wel goed dat hij zegt dat hij ook nog met iemand anders date. Zeker met internetdaten vind ik dat niet raar. maar het maakt wel onzeker natuurlijk op het moment dat het tussen jullie klikt.

Supergrover; waar is de draai vandaan gekomen? Want na de date was je nog best enthousiast toch?

Lacey, stom! Ik zou gewoon de eer aan mezelf houden en hem vrolijk gedag zeggen als je hem tegenkomt.

Koko, wat balen zeg! Ik zou gewoon nog lekker contact blijven houden en dan zie je het wel als hij weg is. Ik denk dat het goed is, dat je hebt aangegeven er niet verder mee te gaan, maar dat betekent niet dat je het nu helemaal moet afkappen. Zie het positieve van de tijd die jullie samen hebben. Dat is alleen maar goed voor je zelfvertrouwen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 19 maa 2013 - 21:56

SG Date-topic 2 - Pagina 21 699888Jammer, maar goed dat je naar je gevoel luistert! Niet doen wat niet goed voelt, er komt er vast wel weer eentje langs waar je wel een klik mee hebt!

Inderdaad Carra, we hebben ook echt nog contact en dat vind ik heel fijn, want ik geef om hem en kan hem best als een potentiële liefde zien, maar het is gewoon lastig dat het nu niet kan. Ik heb ook gedacht, misschien moet ik niet zeggen dat het nu niet kan en er gewoon voor gaan, maar dat voelt niet goed, alsof ik mezelf en hem voor de gek houd en het alleen maar moeilijker maak. Want ik ken mezelf, als ik me helemaal geef kan ik iemand echt niet een jaar missen. Dat zou voor veel te veel verdriet zorgen, terwijl ik dat op deze manier kan voorkomen. Ik vind het alleen moeilijk om hem verdrietig te zien, ik heb al een paar keer tegen hem gezegd dat het echt niet over is, maar daar kan hij nog even niet zo goed mee omgaan. Hij zegt ook wel dat ik me om hem geen zorgen moet maken, hij is een grote jongen, maar hee, ik heet niet voor niks Koko hè!

En inderdaad, ik ben blij dat ik hem heb leren kennen, trots op mezelf dat ik me (een beetje) open heb gesteld, blij dat hij mij echt leuk vindt (goed voor mijn zelfvertrouwen), dus heel slecht gaat het niet in dit topic hoor Date-topic 2 - Pagina 21 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 23:37

Met mij gaat het ook best goed hoor, ook al heb ik hier eigenlijk niks te zoeken, omdat ik al in geen tijden een echte date heb gehad Very Happy Maarrr vanavond weer een 'date' met mn ex cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe di 19 maa 2013 - 23:41

Ik heb hier wel weer wat te zoeken, ik heb nl een date vanavond Very Happy. We hebben maar kort oppervlakkig gemaild en weet totaal niet wat ik moet verwachten dus ik ga er helemaal blanco in :-).
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 23:42

Kiekeboe schreef:Ik heb hier wel weer wat te zoeken, ik heb nl een date vanavond Very Happy. We hebben maar kort oppervlakkig gemaild en weet totaal niet wat ik moet verwachten dus ik ga er helemaal blanco in :-).

Date-topic 2 - Pagina 21 281626781Aaaah spannend! Via Pepper? Heb je hier in de stad afgesproken ofzo? Veel plezier!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe di 19 maa 2013 - 23:44

Ja via pepper. Op het nippertje want mijn abbo is afgelopen inmiddels. En we gaan idd wat in de stad drinken. Ik zie het wel! Ben ook totaal niet zenuwachtig maar dat kan ook komen door de zenuwen die ik al heb voor mijn sollicitatie Very Happy
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 19 maa 2013 - 23:47

Ah leuk Kiekeboe! Spannend Date-topic 2 - Pagina 21 281626781Haha alleen maar lekker dat je niet zenuwachtig bent! En waarom zou je? Date-topic 2 - Pagina 21 827601 Succes met je sollicitatie!

Haha Bliss, een date is een date, ook al is het met je ex!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 23:49

Oh ja, succes met je sollicitatie!! Ben erg benieuwd. Laat maar ff weten hoe t ging (mag gewoon via WA hoor, om topicvervuiling te voorkomen :P)!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 19 maa 2013 - 23:53

Ah, heb je toch gesolliciteerd? Ik wilde het je nog vragen, maar ben het helemaal vergeten. Goed zo! Spannend en veel succes!!

En ook met je date natuurlijk. Geeft niks dat je nog maar heel oppervlakkig contact hebt gehad. Dan verwacht je niks en kan het ook niet tegen vallen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 19 maa 2013 - 23:55

Spannend Kiekeboe!

En voor Lacey, Esperanza en Koko een Date-topic 2 - Pagina 21 699888
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 19 maa 2013 - 23:55

Bliss schreef:Oh ja, succes met je sollicitatie!! Ben erg benieuwd. Laat maar ff weten hoe t ging (mag gewoon via WA hoor, om topicvervuiling te voorkomen Date-topic 2 - Pagina 21 253468018)!

Nee dat mag niet, want ik ben eigenlijk ook wel benieuwd Wink
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn wo 20 maa 2013 - 0:03

Koko, knuffel voor jou! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 20 maa 2013 - 2:25

SG als het niet goed voelt moet je het inderdaad niet doen, hoe komt die omdraai zo ineens?

Kiekeboe, wat leuk!! Volgens mij is het alleen maar goed als je nog niet zoveel van elkaar weet en dan gaat daten, dan ga je er inderdaad zonder verwachtigingen in. Heb je al wel een foto van hem gezien?
Oh wat spannend van je sollicitatie! Gaat dat om die functie waar je het tijdens de meeting over had?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe wo 20 maa 2013 - 2:27

Ok speciaal voor koko Very Happy dan. Het gesprek was erg pittig. Ik heb werkelijk geen idee hoe of wat en ik hoor volgende week meer. Als het niets wordt, dan komt het door te weinig ervaring. We'll see!

Edit: ja het is die functie :-).
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe wo 20 maa 2013 - 2:29

Oh ja en heb al wel een foto gezien. Zijn uitstraling viel me op al is hij wel kaal haha!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski wo 20 maa 2013 - 2:30

Kiekeboe schreef:Ok speciaal voor koko Very Happy dan. Het gesprek was erg pittig. Ik heb werkelijk geen idee hoe of wat en ik hoor volgende week meer. Als het niets wordt, dan komt het door te weinig ervaring. We'll see!

Edit: ja het is die functie :-).

Ik weet niet over welke functie het gaat, maar het is dus echt even afwachten! Ik duim voor je, hopelijk nekt je gebrek aan ervaring je niet (zo flauw dat ze het daar 9 van de 10 keer op gooien!)
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  June wo 20 maa 2013 - 2:38

Spannend kiekeboe!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum