Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 10 maa 2013 - 0:20

SG, ik denk dat je gewoon moet gaan en dat hele 'dat het via internet is' moet los laten. Als je iemand in de kroeg was tegen gekomen en je was daar wat mee gaan drinken dan was dat ook op het enige vrije moment van de week geweest.
Als je echt geen zin hebt en er niet op zit te wachten om te gaan daten etc. dan moet je het natuurlijk niet doen, maar wat heb je te verliezen. Wie weet is het hartstikke leuk en gaan jullie verder daten, of misschien wordt het een gewone vriend, of misschien is het helemaal niets haha, maar dan ben je in ieder geval wel geweest.

Koko, wat een leuk verhaal over hoe jullie elkaar hebben leren kennen. En nog leuker dat het zo loopt allemaal. Gezellig dat je hem dinsdag weer ziet. Ik vind het zo leuk voor je! :cheering:

Sokpop, dat doe je goed! Wat gaan jullie doen?

Lacey, wat stom dat je niets meer van je buurman hebt gehoord. Klinkt niet alsof ie super geïnteresseerd is. Anders had ie toch wel weer wat van zich laten horen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 10 maa 2013 - 0:48

Kowalski, wat een leuk verhaal! En dat het dan nu zo goed gaat tussen jullie! Very Happy

Sokpop, goed bezig! Die speeddates zijn leuk hè? smile

En jullie hebben helemaal gelijk, Kowalski en Esperanza, ik heb niets te verliezen en ik ga gewoon! Wie weet is het echt mijn droomman, dan is het zonde dat ik zo loop te miepen Wink
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 maa 2013 - 0:57

Jaaa ik vind het ook zo leuk voor Koko!
En SG, idd gewoon gaan! Lekker boeiend dat het via internet is. En bovendien heb je hem al eens gezien zei je en hij is leuk, dus je zou wel gek zijn als je niet ging Wink

Ik had gisteren een feestje van mn ex, was leuk, lekker bijgekletst met mn ex-schoonfamilie en met zijn vrienden. Ik had verder niet echt gevoelens voor hem gisteravond, was wel gewoon gezellig, maar hij had bijvoorbeeld echt stomme kleren aan Date-topic 2 - Pagina 17 394967 (heeft ook geen kledingsmaak, vorig jaar ging ik steeds met hem shoppen) Oh well, die gevoelens schieten dus weer alle kanten op. Joehoee emotioneel flexibel bounce

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 1:05

Ja, vind het ook maar stom van buurman. Zeg dan niet eerst dat je me leuk vindt, maar er vanwege een relatie niks mee wil doen (netjes van hem, dat wel), vervolgens langskomen en daarna niks meer laten horen. Misschien hoopte hij wel dat we wat meer zouden doen dan alleen film kijken. Dan is ie bij mij aan het verkeerde adres voor een eerste date.

Typisch geval van leuk koppie, maar verder...

Nou ja, hij weet niet wat hij mist (nu mezelf nog ervan overtuigen dat dat echt zo is).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  sokpop zo 10 maa 2013 - 4:44

Kowalski wat een leuk verhaal, veel plezier dinsdag!

Supergrover, goed dat je gewoon gaat. Wie weet is het je droomman Date-topic 2 - Pagina 17 561177.

Bliss het is denk ik ook niet meer dan logisch dat je gevoelens af en toe alle kanten op schieten. Mijn ex heeft al een nieuwe vriendin en tussen ons gaat het ook echt niet meer goed komen maar zo af en toe denk ik ook wel wat nou als het weer goed zou komen. Maar op die momenten mis ik vooral iemand in het algemeen denk ik en niet perse mijn ex in het bijzonder.

Lacey jammer van de buurman. Beetje vaag ook allemaal. Hij heeft nu geen vriendin meer of wel?

Esperanza jij nog leuke dates op de planning?

Mijn speeddate was met recht een speeddate ja Very Happy. Hij stelde voor dat hij wel film kon komen kijken bij mij thuis, dat leek mij iets te voortvarend dus ik heb een biertje in de kroeg voorgesteld. Hij komt er nog op terug want hij moest gisteravond weg. Ben dus heel benieuwd. En nu na een nachtje slapen vind ik het ook wel heel spannend. Denk gelijk dat hij te leuk voor mij is en dat ik in het echt vast tegen ga vallen, stomme onzekerheid Date-topic 2 - Pagina 17 394967. En nu ben ik dus ook aan het bedenken of ik vanavond wel online moet gaan op paiq of dat dat wel heel hopeloos overkomt en ik beter tot morgen kan wachten. Echt soms word ik echt helemaal dol van mijzelf.
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 4:51

Nee, hij is single. Althans, hij heeft zijn toenmalige vriendin niet meer.

Niet onzeker zijn, sokpop. Komt allemaal goed (zegt zij die duizend doden sterft bij een date laughcry )

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe zo 10 maa 2013 - 4:57

Koko ik vind het echt leuk voor je! Probeer het over je heen te laten komen en niet in paniek te raken :-).

Bliss, ik vind het fijn te lezen dat je gister er weer anders in stond. Ik denk namelijk echt dat mochten jullie het toch weer ooit willen gaan proberen, er eerst iets wezenlijks moet veranderen bij hem of bij jou omdat jullie anders straks weer op hetzelfde punt komen waardoor het eerder fout ging.

SG: Gewoon gaaaaan! Laughing

Lacey: Jammer dat hij niks meer van zich laat horen. Klinkt een beetje alsof hij liever maar 1 ding wilde :-(.

Sokop: Leuk dat je zo snel een date hebt! Ik vind het wel een beetje vreemd dat hij eerst bij jou een film wilde kijken, maar nu nog laat weten of hij wel kan nu je een drankje in de kroeg hebt voorgesteld. Of zijn dat twee verschillende avonden geweest?

Polly: Elke keer als ik nu een reactie lees van jou, hoor ik jouw stem en accent erbij Laughing .
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  sokpop zo 10 maa 2013 - 5:17

Kiekeboe volgens mij bedoelde hij meer ik kom er op terug zodat we het concreet kunnen maken. Niet als in ik wil alleen film kijken en anders hoeft het van mij niet.

Haha lacey, ik blijf ook maar gewoon ademhalen en zie wel hoe het allemaal loopt.
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 maa 2013 - 5:28

Ja Kiekeboe, dat denk ik sowieso ook hoor, dus mochten we het ooit nog proberen, dan duurt dat eerst nog een hele poos. Denk wel dat we deze of volgende week weer afspreken in het kader van FWB :P
En nu ga ik maar weer eens op e-Matching kijken, want volgens mij ben ik nog maar een paar dagen volledig lid!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 maa 2013 - 5:40

Heb net een bericht naar iemand gestuurd. In zijn profiel staat "ik zou het leuk vinden als je even hallo zegt" en bij gebrek aan inspiratie heb ik "Hallo!" gestuurd Laughing Ik word een beetje melig en recalcitrant ook als ik veel profielen achter elkaar kijk. Staat er bijvoorbeeld een vent op een foto met overduidelijk zijn ex, die eraf geknipt is maar waarvan je nog wel een hand op zijn borst ziet. Vind ik zo dom, zet er dan een andere foto op!!

Of iemand die zegt niet op zoek te zijn naar iemand met steeds meer oplopende schulden Date-topic 2 - Pagina 17 878948377 Nee joh? Daar dromen toch alle mannen van? Date-topic 2 - Pagina 17 394967


Laatst aangepast door Bliss op zo 10 maa 2013 - 5:42; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 10 maa 2013 - 5:42

Hahaha Bliss, dat vind ik humor! Ik had dat echt kunnen waarderen.

Hoe gaat het eigenlijk met Toet?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy zo 10 maa 2013 - 5:47

Koko, echt ontzettend leuk Very Happy

Bliss, fijn dat je een gezellige verjaardag heb gehad en heb kunnen bijpraten met je ex schoonfamilie, en wat betreft je gevoelens, dat herken ik ook wel hoor!

Super grover, gewoon gaan!!!Date-topic 2 - Pagina 17 281626781

jammer Lacey....

Sokpop, spannnend, benieuwd of je date dinsdag door gaat Very Happy
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 6:12

Haha Bliss! Geweldig. Zou ook iets voor mij zijn om te doen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx zo 10 maa 2013 - 6:46

Haha bliss dat zijn inderdaad vage dingen, ze hebben ook allemaal een hekel aan op het strand liggen en hebben 9/10 keer een hekel aan een avond op de bank een film kijken. Zou daar toch echt doodmoe van worden.

Heb voor nu even besloten dat ik het even op zijn beloop laat. Vandaag weer iemand gezien waar ik eigenlijk al 4 jaar een zwak voor heb, enige minpunt geen idee of hij een vriendin heeft. In groepen is ie niet snel heel spraakzaam en laat ik hem nou net daar altijd zien. Moet hem gewoon niet te diep in zijn ogen aankijken hij heeft serieus de mooiste ogen die ik ooit gezien heb.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 6:48

Ik heb net een profiel op E-matching aangemaakt. Eens kijken of dit wat voor mij is.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 7:05

Bliss schreef:Heb net een bericht naar iemand gestuurd. In zijn profiel staat "ik zou het leuk vinden als je even hallo zegt"en bij gebrek aan inspiratie heb ik "Hallo!" gestuurd Laughing Ik word een beetje melig en recalcitrant ook als ik veel profielen achter elkaar kijk. Staat er bijvoorbeeld een vent op een foto met overduidelijk zijn ex, die eraf geknipt is maar waarvan je nog wel een hand op zijn borst ziet. Vind ik zo dom, zet er dan een andere foto op!!
Haha, volgens mij staat deze persoon tussen mijn voorgestelde matches Laughing

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 maa 2013 - 7:09

_Lacey_ schreef:
Bliss schreef:Heb net een bericht naar iemand gestuurd. In zijn profiel staat "ik zou het leuk vinden als je even hallo zegt"en bij gebrek aan inspiratie heb ik "Hallo!" gestuurd Laughing Ik word een beetje melig en recalcitrant ook als ik veel profielen achter elkaar kijk. Staat er bijvoorbeeld een vent op een foto met overduidelijk zijn ex, die eraf geknipt is maar waarvan je nog wel een hand op zijn borst ziet. Vind ik zo dom, zet er dan een andere foto op!!
Haha, volgens mij staat deze persoon tussen mijn voorgestelde matches Laughing

Haha echt? Da's wel heel toevallig! Hij heeft één niet al te flatteuze foto erbij staan. Waar woon jij?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 7:13

A.peldoorn.
Begint zijn naam met een F?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 maa 2013 - 7:17

_Lacey_ schreef:A.peldoorn.
Begint zijn naam met een F?

Ja!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 7:18

Dan is het dezelfde.
Ga alleen geen hallo tegen hem zeggen, want het is mijn type niet.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 maa 2013 - 7:20

En al mannen gezien die wel je type zijn?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 7:23

Bliss schreef:En al mannen gezien die wel je type zijn?
In de voorgestelde matches in elk geval niet. Ben nu een beetje profielen aan het bekijken, maar ben nog niet iemand tegengekomen waarvan ik denk: "die ga ik even een berichtje sturen".

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 10 maa 2013 - 8:03

Bliss, haha zo'n berichtje zou ik ook kunnen sturen, heeft hij al wat terug gestuurd?
Lacey, jammer dat je nog niet echt wat bent tegengekomen. Gewoon nog even doorzoeken!

Ik was net weer even op paiq. Ik had een poosje terug een oneliner gekregen. Dus daar had ik op gereageerd. Ik zit maar heel weinig op paiq dus we hadden een soort van chat afspraak gemaakt (te erg, maar ok), maar hij was er niet laughcry
1 van mijn matches sprak me aan en toen kwamen zijn foto's in beeld, ik wist niet wat ik zag. Hij stond gewoon in z'n blote kont op de foto :shock:
Ondertussen was ik ook nog even foto's aan het beoordelen en daar stond me toch een knappe jongen tussen. Als het goed is ziet hij nu wel dat ik hem hoog beoordeeld heb, maar ik weet eigenlijk niet of ik hem een berichtje moet sturen. Hij was echt way out of my leauge!
Oh ja, m'n ex-date was ook op paiq, voelde toch wel een beetje akward.

Tot zover weer mijn datingsite update Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 10 maa 2013 - 8:10

Haha in blote kont, wat denken die kerels nou? Daarvoor kunnen ze beter op homo datingsites kijken, daar staat de helft in z'n blote kont op de foto. (Ik heb een vriend die op mannen valt en me wel eens wat laat zien Wink ).

Ik ging vrijdag stappen in mijn nieuwe woonplaats. Omg, word ik uitgenodigd voor een trio :shock:. Dat was echt bizar! Natuurlijk (in mijn ogen) niet op ingegaan. Verder vooral jonge jochies en niets bijzonders gespot.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe zo 10 maa 2013 - 8:12

Whaha blond! Wel goed voor je ego Laughing
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum