Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Nyx di 26 feb 2013 - 19:13

Koko, klinkt als geslaagd.

Na veel uitstellen stort ik me aankomende donderdag ook maar in het daten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx di 26 feb 2013 - 22:29

Jaaaaaa goed bezig nyx smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 27 feb 2013 - 0:01

Nyx, wie was jij eerst? En hoe lang ben je al vrijgezel? Leuk dat je gaat daten!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 27 feb 2013 - 1:30

Wow, wat is er weer veel geschreven.. Ga straks alles is teruglezen. Maar ik dacht ik moet mij update natuurlijk ook nog doen. Ik vond het leuk, hij is leuk en ja er is ook gezoend. En zelfs de kleine dingen waarom je daten met een jongen eigenlijk niet moet doen, boeien me nu niet Wink We hebben gewoon spelletjes gedaan haha en ik maar 1 glaasje wijn (ja, ik de alcoholist), want wilde natuurlijk wel weten of ik hem ook nuchter gezellig vond (he Toet Laughing ). Hij heeft ook gelijk een datum voor de volgende keer geopperd dus die staat ook al. Maar nu ben ik toch weer zenuwachtig want ik heb nog nooit echt gedate en zijn gedachtes lezen kan ik ook al niet Yes

Koko: hij heeft dus niet je tena gevonden :cheering: ?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 27 feb 2013 - 1:43

Wat leuk Koko en Tabbert! Dat zijn tenminste weer positieve updates!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx wo 27 feb 2013 - 1:46

Leuke updates smile klinkt goed.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski wo 27 feb 2013 - 1:57

Haha Tabbert, nee, die heeft hij niet gevonden! Gelukkig maar Date-topic 2 - Pagina 8 281626781

Leuk om te lezen van je date! Je bent dus net zo'n date-nerd als ik! Wanneer is de volgende keer? O, als je trouwens gedachten wilt lezen moet je proefkonijnen van afgelopen maandag even terugkijken Date-topic 2 - Pagina 8 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 3:13

Leuke updates Koko en Tabbert!

Ik ben laatst via Twitter (ja via Twitter..) aangesproken door een jongen/man. Wat berichtjes heen en weer gestuurd en zijn nu wat aan het mailen. Schijnbaar kennen we elkaar gewoon, komen allebei bij dezelfde voetbalclub, maar omdat hij geen foto op zijn Twitter heeft en ik een onduidelijke heb ik geen idee wie hij is. Maar dat maakt niet uit, het is gezellig. Elkaar een beetje aan het uitdagen en elkaar op leuk leren kennen. Wie weet dat hier binnenkort iets uitkomt, hij woont dichtbij ben ik net achter gekomen dus wie weet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 27 feb 2013 - 3:30

Leuke updates Koko en Tabbert!

Wat grappig Jaya, vind je het niet vervelend dat je niet weet hoe hij eruit ziet? Ik zou dat denk ik toch willen weten, straks is het een heel ander type, of valt het heel erg tegen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe wo 27 feb 2013 - 3:33

Esperanza schreef:

Wat grappig Jaya, vind je het niet vervelend dat je niet weet hoe hij eruit ziet? Ik zou dat denk ik toch willen weten, straks is het een heel ander type, of valt het heel erg tegen.

ja ik zou dat ook wel willen weten!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 3:36

Ja aan de ene kant wel. Maar aan de andere kant is het voor mij misschien wel goed dat ik iemand eerst leer kennen voordat ik hem zie. Ik ben bijvoorbeeld op datingsites heel erg dat ik geen contact zoek als de foto me maar een beetje niet aanstaat. Té kieskeurig, dat is denk ik mijn hele probleem. Maar misschien komt hier helemaal niks uit hoor, maar het contact is leuk dus wie weet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe wo 27 feb 2013 - 3:37

Maar misschien knap je straks ook erg op hem af en dan weet hij ook dat het met zijn uiterlijk te maken heeft... Sorry, ik denk iets te oppervlakkig en pessimistisch :-)
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 27 feb 2013 - 3:42

Kiekeboe schreef:Maar misschien knap je straks ook erg op hem af en dan weet hij ook dat het met zijn uiterlijk te maken heeft... Sorry, ik denk iets te oppervlakkig en pessimistisch :-)

Mee eens. Ik ben inderdaad misschien ook iets te oppervlakkig. Ik heb op paiq ook wel eens hele leuke gesprekken gehad, totdat de foto's in beeld kwamen. Kan me daar op 1 of andere manier toch niet over heen zetten.

Maar ik vind het wel goed dat jij er zo in staat!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 27 feb 2013 - 3:46

Haha ja dat had ik ook heel erg op Paiq. De teleurstelling als er echt een enorme nerd op de foto stond. Daarom ben ik op een gegeven moment alleen nog maar in gesprek gegaan met mannen die one-liners hadden gestuurd.

Wel spannend Jaya. Grappig hoe dat contact is ontstaan.


Laatst aangepast door Carra op wo 27 feb 2013 - 3:50; in totaal 1 keer bewerkt
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 3:48

Misschien omdat ik vroeger op de TMF chat ( laughcry ) een jongen heb leren kennen en die in het echt ook heel leuk en lief bleek te zijn. Misschien is het niet slim van me, maar ik neem het risico. En anders vraag ik zondag als ik bij de voetbalclub ben of vrienden van me hem kennen en aan willen wijzen, kan ook nog natuurlijk.

Ik snap jullie ook hoor, maar weet niet, vind het wel leuk zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 27 feb 2013 - 8:40

Spannend Jaya! Ik zou ook willen weten met wie ik van doen heb, maar stel dat ie echt leuk is, dan is t wel een leuk verhaal natuurlijk smile

Mijn ex is net weg Cool Ik zal jullie de details besparen. Nu ga ik ff douchen en omkleden en dan salsadansen met Kiekeboe, ben benieuwd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 9:12

De smiley zegt genoeg, volgens mij hebben jullie een leuke avond gehad haha. Veel plezier met salsadansen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 27 feb 2013 - 21:18

Carra schreef:Haha ja dat had ik ook heel erg op Paiq. De teleurstelling als er echt een enorme nerd op de foto stond. Daarom ben ik op een gegeven moment alleen nog maar in gesprek gegaan met mannen die one-liners hadden gestuurd.

Wel spannend Jaya. Grappig hoe dat contact is ontstaan.
Haha ja, soms is het echt zo'n tegenvaller! Maar krijg jij zoveel oneliners dan Carra? Ik niet namelijk laughcry Maar nu zit ik ook bijna niet meer op Paiq moet ik zeggen.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen Jaya. Toch wel spannend als het contact zo leuk is, maar je niet weet hoe hij eruit ziet. Misschien ook wel eens goed, om niet op het uiterlijk af te gaan.

Haha, Bliss, het was dus wel gezellig met je ex? Sta je er nog steeds een beetje hetzelfde in?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 27 feb 2013 - 21:45

Ha, nee, ik kreeg er ook niet zo veel hoor. Ik stuurde ze wel soms. Als iemand in de buurt woont en volgens Paiq een goede match is, dan is dat vaak gratis. Ik heb me nu uitgeschreven van die site. Werd ook wel een beetje simpel van al die op seks gerichte types.

Dat vraag ik me ook af Bliss. Wordt dit niet ontzettend ingewikkeld? Hopelijk kun je het los zien van elkaar.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 27 feb 2013 - 22:17

Ja, ik sta er nog hetzelfde in. Nog maar weer dubbel gecheckt bij hem ook. Hij zei: "als ik meer van je zou willen, zou ik nu geen seks met je hebben" en daar kon ik me wel in vinden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 27 feb 2013 - 22:27

OK Bliss: ik kan me dus wel voorstellen dat het wel dubbel kán gaan aanvoelen maar fijn dat jullie er iig over gesproken hebben.

Carra: heb jij idd nog steeds niks gehoord?

Jaya: ik vind het juist wel grappig! En als het niks wordt, heb je iig even een leuke week gehad toch?

Esperanza: weet jij al wat je gaat doen?

Hier sta ik er steeds dubbelere in. Ik merkte al aan mezelf dat ik iets minder happig was op zijn berichtjes, maar eerlijk: ik heb ook niet zon onwijs enorm grote contact behoefte van tijd tot tijd. Soms denk ik: laat me maar even. Dat kan ik ook met vriendinnen hebben.
Maar goed: gisteren kwam er een berichtje van hem met de tekst 'misschien is dit niet de juiste manier, maar sorry als ik zondag wat terughoudend was. Voor mijn gevoel is het nu 'anders' en dat vind ik jammer, ik ben de laatste weken echt veel voor je gaan voelen'.. Dat was zijn berichtje. Dus ik reageerde met of ik niet wist of er wel een juiste manier was voor dit soort dingen. Maar dat ik er zelf even over na wilde denken. Kwam terug 'het was ook niet klagerig of zielig bedoeld hoor :-). Maar ik ken mezelf een beetje en ik vind het jammer als ik daardoor dingen stuk maak. Je snapt wat ik bedoel ;-)Xx'.. Hier heb ik niet meer op gereageerd. Later kwam nog een weltrusten appje en vanmorgen net twee om te vragen of ik lekker head geslapen.

Maar come on dude: je hebt me twee keer gezien, en ja.. we hebben WA contact maar veel voor me gaan voelen? Pardon?

Dus ik ga het maar gewoon zeggen. Dat ik niet weet of dé klik er is en dat ik het soms spaans benauwd krijg (ok.. dit ga ik anders verwoorden) van zijn gedrag. Dat het soms beetje lijkt op claimen. MAar dat moet ik nog even rustig en goed verwoorden.

Maar ik vind het lichtelijk overdreven om te melden dat hij veel voor me is gaan voelen. Of ben ik nu gek? Je kan iemand leuk vinden etc etc.. maar veel voor iemand gaan voelen? Heb ook het idee alsof hij bijna iedere seconde van de dag op WA is om te kijken wanneer ik zijn berichtjes heb gelezen ofzo, dit is een aanname hoor, maar hij is zó vaak online.

Naja, jullie mening?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 27 feb 2013 - 22:54

Ik denk dat onze mening wel al een beetje bekend is na het 'rozen verhaal'. Ontzettend lief, maar ook ontzettend vroeg in jullie contact. Dat hij veel voor je is gaan voelen is ook lief, maar ook érg vroeg. En als jij nu hetzelfde zou voelen, dan is het niet zo erg, maar nu schrikt het je af en jaagt het je weg.

Misschien kan je hem zeggen dat het je afschrikt. Dat je dat jammer vindt en hem wel een eerlijke kans wil geven (als je dat nog wilt natuurlijk) en hem vragen om iets afstand te bewaren.


Nu ik jou verhaal zo lees denk ik eigenlijk dat ik mijn date ook heb afgeschrikt. Niet met rozen of zo, maar met te veel contact. Hm, iets om over na te denken. Ik heb nog niks van hem gehoord. Maandag laat hij iets horen. Als het goed is.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 27 feb 2013 - 23:25

Eens met Carra! Maar denk er nog maar even rustig overna.
Carra, ik denk niet dat jij je date hebt afgeschrikt hoor. Jullie hebben gezoend, seks gehad, dan is het niet zo gek dat je contact zoekt toch? Ik zou het echt niet bij jezelf zoeken hoor, dit ligt echt aan hem. Hij heeft issues!

Nog ff over mn ex: het kán idd wel een keer verkeerd gaan voelen en dan moeten we er gewoon mee stoppen. Zo lang dat niet het geval is, geniet ik er nog maar gewoon van. Ik zie het nu als een fijne vriendschap met wat extra's smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski wo 27 feb 2013 - 23:41

Als jullie allebei van elkaar weten hoe je erover denkt, dan is het toch prima, Bliss! Ik wil ook wel zo'n friend with benefits Date-topic 2 - Pagina 8 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 27 feb 2013 - 23:43

Kowalski schreef:Als jullie allebei van elkaar weten hoe je erover denkt, dan is het toch prima, Bliss! Ik wil ook wel zo'n friend with benefits Date-topic 2 - Pagina 8 3079029344
Joh, als t zo leuk blijft met je date, heb jij binnenkort gewoon een boyfriend met benefits smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum