Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

+54
Champagne
Gympie
Reeza
Paper Crown
Bolleke
Flower_L
PiP
Lady4
Fjell
Prosecco
l1n
Star007
Winegum
Ooh La La!
Cheesegirl
Puggle
PapillonRose
Annie24
Rovine
Alex
blondje1313
mouette
Chocoholic
Aagje!
Viva
Aziraphale
Fiwen
*Lookie*
rianne287
Fortissimo
madam
Burgemeester Nicky
Rush
Parisienne
Nyx
Jerry
PrimaBella
Rouxxxe
Linda
Jade
_Femme
Laced
M@niek
silly-one
Suus
Jeanette
Lejow
Parel
Mida4you
mezzoforte
NoMercy
TukTuk
Taeda
Fayebella
58 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 3 Empty Re: Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 5:13

Zoals het nu lijkt krijg ik bijna €1100 ruim €1300 terug! :O
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 3 Empty Re: Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

Bericht  rianne287 wo 27 feb 2013 - 7:35

ik wacht nog even tot het weekend, dan even rustig naar kijken.
Maar wij ontvangen iedere maand al voorlopige aanslag, dus ik verwacht eigenlijk dat we op 0 uitkomen..aangezien we dus het geld al gehad hebben. Of misschien ontvangen we toch nog een paar tientjes angel
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 8:36

Burgemeester Nicky schreef:
Zazou schreef:Gelukt nu, via Windows.
Mooi zo! Lekker handig dat het via de Mac niet gaat. Ik zou eventueel de belastingdienst een mail sturen, geen idee of dat kan, om het te melden. Zo kun je niet eens fatsoenlijk je aangifte doen. En dan weet jij toevallig dat het belangrijk is om die optie te hebben, maar enig ander had het gewoon zo ingevuld, met alle gevolgen (positief of negatief) van dien.

Ik weet waar het vandaan komt, het was een verkeerd aangifte programma, die zijn nu weer goed gezet op de site van de Belasting.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 27 feb 2013 - 9:22

Ik heb het ook op een Mac gedaan, maar ik heb geboortedatum van kind e.d. wel gewoon in kunnen vullen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  *Lookie* do 28 feb 2013 - 1:01

Ik krijg 1800 euro terug en mijn vriend 15 euro. Altijd leuk (maar vriend is wel een beetje jaloers op mij omdat ik combinatiekorting krijg en hij niet!)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fortissimo do 28 feb 2013 - 1:03

Mijn vriend was ook jaloers, hij krijgt 200 euro terug. Altijd een leuk bedrag natuurlijk. Maar ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom ik zoveel terug krijg.. Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 3 878948377
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Fiwen do 28 feb 2013 - 9:07

Wij hebben in december een nieuw huis gekocht en krijgen daardoor €7000,- terug. Kregen de afgelopen jaren steeds rond de 3500-4000 terug omdat we geen voorlopigheid teruggave hadden. Vanaf dit jaar krijgen we dat wel dus dat zal wel tegen gaan vallen volgend jaar :-P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow do 28 feb 2013 - 9:19

rianne287 schreef:ik wacht nog even tot het weekend, dan even rustig naar kijken.
Maar wij ontvangen iedere maand al voorlopige aanslag, dus ik verwacht eigenlijk dat we op 0 uitkomen..aangezien we dus het geld al gehad hebben. Of misschien ontvangen we toch nog een paar tientjes angel

Die had ik in mijn eerste berekening vergeten aan te klikken.
Maakte al zowat een dansje rond de tafel..
Tot iemand doodleuk zei 'Heb je de hypotheekrente al ingevuld?'
Wahhh Damn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Aziraphale do 28 feb 2013 - 9:19

Wij krijgen €1700 terug, doen jaarlijks de hypotheekrenteaftrek ipv maandelijks.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow do 28 feb 2013 - 9:21

Trouwens, vanaf 1 maart vult de belasting je salarisgegeven in enzo.
Nu heb ik het programma, zelf ingevuld, al op de computer staan.
Staan daar morgen nu ineens nieuwe gegevens in, of moet ik het programma opnieuw downloaden?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Viva do 28 feb 2013 - 9:53

Wij krijgen ongeveer 4000 euro terug ivm aankoop huis, ook heerlijk idee Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  TukTuk do 28 feb 2013 - 22:26

Lejow schreef:Trouwens, vanaf 1 maart vult de belasting je salarisgegeven in enzo.
Nu heb ik het programma, zelf ingevuld, al op de computer staan.
Staan daar morgen nu ineens nieuwe gegevens in, of moet ik het programma opnieuw downloaden?
Je moet hem even opnieuw downloaden, en dan installeren, en dan wordt je doorgelinkt naar de website van de BD en kan je aanvinken voor wie je belastingaangifte wilt doen (jezelf, jezelf + partner etc), en dan kan je inloggen met jet DIGID, en dan worden je gegevens gedownload.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  TukTuk do 28 feb 2013 - 22:28

Jeej ik krijg 985 euro terug!! Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 3 281626781
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  xxjojootjexx do 28 feb 2013 - 22:29

Oh yeah!
ongeveer 2800 euro.... Tnx ouderschapsverlofkorting en iack :cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  xxjojootjexx do 28 feb 2013 - 22:30

Je kunt ook rechtstreeks naar deze site gaan.

https://webdiensten.belastingdienst.nl/VIADownload2013/index.html

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aagje! do 28 feb 2013 - 23:42

Ik krijg bijna 1300 euro terug. Iets anders dan de IACK krijgen wij hier niet smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  madam vr 1 maa 2013 - 0:05

Ik heb het programma vandaag gedownload maar bij mij stonden alleen mijn persoonsgegevens ingevuld,
maar niet mijn loonsgegevens.
Die waren vorig jaar wel ingevuld. Hebben jullie dit ook?
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Chocoholic vr 1 maa 2013 - 0:29

Ik krijg als het goed is EUR 319,- terug! :cheering:
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  TukTuk vr 1 maa 2013 - 0:38

madam schreef:Ik heb het programma vandaag gedownload maar bij mij stonden alleen mijn persoonsgegevens ingevuld,

Heb je wel ingelogd met je DIGID om je eigen gegevens te downloaden? Bij mij stonden ook gelijk mijn stufi ingevuld, en ook mijn saldo op mijn rekeningen etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  madam vr 1 maa 2013 - 0:43

AngelNyn schreef:
madam schreef:Ik heb het programma vandaag gedownload maar bij mij stonden alleen mijn persoonsgegevens ingevuld,

Heb je wel ingelogd met je DIGID om je eigen gegevens te downloaden? Bij mij stonden ook gelijk mijn stufi ingevuld, en ook mijn saldo op mijn rekeningen etc.

Waar moet je je inloggen met DIGID? Bij mijn aangifte kan dat alleen als je gaat ondertekenen en opsturen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  mouette vr 1 maa 2013 - 0:52

Hier heb ik ook net de belastingaangifte ingevuld en we krijgen ruim 8400 terug! Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 3 281626781
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  blondje1313 vr 1 maa 2013 - 1:04

Wij krijgen een heerlijk bedrag terug, maar weet iemand hoe je het het beste kunt verdelen met je toeslagpartner of is dit gewoon uitproberen?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Burgemeester Nicky vr 1 maa 2013 - 1:23

blondje1313 schreef:Wij krijgen een heerlijk bedrag terug, maar weet iemand hoe je het het beste kunt verdelen met je toeslagpartner of is dit gewoon uitproberen?
Dit is volgens mij echt een kwestie van uitproberen. Net zolang dat je ziet dat er geen extra geld meer te halen valt. Het heeft echt zin om goed ermee te spelen. Het kan je veel geld opleveren.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx vr 1 maa 2013 - 1:52

Dat klopt, en daarom halen de "mannetjes" ook vaak meer uit je aangifte dan dat jezelf kan.
Want de meeste "mannetjes", wij dus ook op kantoor, maken gebruik van meer geavanceerde software, welke de ultieme verdeling maakt tussen de partners.

@Madam: Je kunt de link van mij gebruiken, welke ik eerder gaf. Dan kom je rechtstreeks op de downloadpagina.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linda vr 1 maa 2013 - 2:08

Maar kan je het op zoveel verschillende manieren verdelen dan?

Hier staat de HRA op m'n man z'n naam en de IACK op de mijne. Volgens mij is er verder niks te verdelen, maar ik kan het mis hebben hoor.. Wij laten het ook door een mannetje doen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: