Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

+54
Champagne
Gympie
Reeza
Paper Crown
Bolleke
Flower_L
PiP
Lady4
Fjell
Prosecco
l1n
Star007
Winegum
Ooh La La!
Cheesegirl
Puggle
PapillonRose
Annie24
Rovine
Alex
blondje1313
mouette
Chocoholic
Aagje!
Viva
Aziraphale
Fiwen
*Lookie*
rianne287
Fortissimo
madam
Burgemeester Nicky
Rush
Parisienne
Nyx
Jerry
PrimaBella
Rouxxxe
Linda
Jade
_Femme
Laced
M@niek
silly-one
Suus
Jeanette
Lejow
Parel
Mida4you
mezzoforte
NoMercy
TukTuk
Taeda
Fayebella
58 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  Empty Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

Bericht  Fayebella ma 25 feb 2013 - 10:04

Ik moet het even kwijt, maar volgens de belastingaangifte krijg ik bijna 1000 euro terug over 2012! Ik ben blij, dat geld kan ik wel heel goed gebruiken nu.
Jullie nog leuke meevallers?
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  Empty Re: Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 10:05

Ik krijg, als het goed is, ruim 400 euro terug! Yes

Gast
Gast

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  Empty Re: Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 10:06

Het valt me op dat iedereen zoveel terug krijgt nu, hopelijk zijn ze ons dit jaar ook zo gunstig gezind. Kan het idd ook wel heel goed gebruiken. Deze week maar even een mannetje regelen die ons komt helpen.

Edit: hypotheekrenteaftrek krijg ik al maandelijks, dus daar hoef ik niet op te rekenen Wink

Laatst aangepast door Lennox op ma 25 feb 2013 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 25 feb 2013 - 10:06

Dat is ook een leuk bedrag Pippa! Is toch altijd wel fijn als je iets terug krijgt.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Bericht  Taeda ma 25 feb 2013 - 10:08

Wij wachten nog tot 1 maart met invullen, maar ik verwacht ook wel een leuk bedrag terug te krijgen smile
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  TukTuk ma 25 feb 2013 - 10:08

Ik heb het van de week ff snel ingevuld om te kijken, maar nog niet verstuurd, en als ik het goed is krijg ik ook ruim 900 euro terug! Ik wacht tot 1 maart, om te kijken wat de BD zelf invult, om zo te controleren of ik het goed gedaan heb smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Fayebella ma 25 feb 2013 - 10:10

AngelNyn schreef:Ik heb het van de week ff snel ingevuld om te kijken, maar nog niet verstuurd, en als ik het goed is krijg ik ook ruim 900 euro terug! Ik wacht tot 1 maart, om te kijken wat de BD zelf invult, om zo te controleren of ik het goed gedaan heb Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  561177
Dat is ook een goede. Ik heb hem al verstuurd, ik zie het wel in de voorlopige en definitieve aanslag.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Bericht  NoMercy ma 25 feb 2013 - 10:24

Wij krijgen 2600 euro terug! Heel fijn!
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Bericht  mezzoforte ma 25 feb 2013 - 10:45

Wij krijgen samen ruim 300 euro terug, ook erg blij mee smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Mida4you ma 25 feb 2013 - 20:55

Omdat mijn man zzp'er is zijn we gisteren bij de boekhouder geweest en hebben we een voorlopige aangifte gedaan. Er zijn nog wat kleine aanpassingen maar voor alsnog krijgen we ongeveer 1300 euro terug!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Parel ma 25 feb 2013 - 21:30

Mida4you schreef:Omdat mijn man zzp'er is zijn we gisteren bij de boekhouder geweest en hebben we een voorlopige aangifte gedaan. Er zijn nog wat kleine aanpassingen maar voor alsnog krijgen we ongeveer 1300 euro terug!
Is dat niet gewoon je inkomensafhankelijke combinatiekorting?
Niks te maken met of je man wel of geen zzp`er is, maar puur gebaseerd op het feit dat jullie een kind boven de 6 maanden onder jullie hoede hebben, en gebaseerd op het inkomen van degen die het minste werkt?

Dikke kan dat je dit al wist trouwens haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Mida4you ma 25 feb 2013 - 21:46

Parel schreef:
Mida4you schreef:Omdat mijn man zzp'er is zijn we gisteren bij de boekhouder geweest en hebben we een voorlopige aangifte gedaan. Er zijn nog wat kleine aanpassingen maar voor alsnog krijgen we ongeveer 1300 euro terug!
Is dat niet gewoon je inkomensafhankelijke combinatiekorting?
Niks te maken met of je man wel of geen zzp`er is, maar puur gebaseerd op het feit dat jullie een kind boven de 6 maanden onder jullie hoede hebben, en gebaseerd op het inkomen van degen die het minste werkt?

Dikke kan dat je dit al wist trouwens haha

Owja zo was het verhaal haha. We hebben gisteren zoveel informatie gehad en heb niet alles onthouden. Maar wel dat we zoveel euro terug krijgen :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 25 feb 2013 - 21:46

Jup, hier ook de inkomensafhankelijke combinatiekorting , als alles goed is een kleine 2000 euro :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jeanette ma 25 feb 2013 - 22:06

Wow! Wat krijgen jullie veel terug zeg. Heerlijk zo'n meevaller.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Suus ma 25 feb 2013 - 22:13

Oh, dat wil ik ook! Ben nu vorig jaar nog aan het terugbetalen... Heb nog niet al mijn jaaropgaves binnen, dus kan het zelf nog niet invullen. Ik wacht met smart op vrijdag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  silly-one ma 25 feb 2013 - 22:19

Ik ga iets van 2000 terug krijgen. Ik heb een half jaar zonder loonhefftingskorting gewerkt.
Net ook gekeken wat ik nog extra terug kan krijgen naar middeling en dat is ook bijna 400 euro over 2009-2010-2011. Dus binnenkort ga ik ook maar zitten voor een brief aan de belastingdienst.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  M@niek ma 25 feb 2013 - 22:26

Hier rond de 1900 euro ook inkomstafhankelijke combinatiekorting
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Mida4you ma 25 feb 2013 - 23:30

Maar ondanks dat we zoveel terug krijgen kan het rechtstreeks terug naar de belastingdienst. We hebben nog 3 rekeningen lopen ( van teveel zorgtoeslag ) Sad
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Laced ma 25 feb 2013 - 23:36

Wij krijgen ongeveer 4500 euro terug! Combinatie van ouderschapsverlof, combinatiekorting, zorgtoeslag en kinderopvangtoeslag (de laatste twee hebben wij te weinig ontvangen over het afgelopen jaar).

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  _Femme di 26 feb 2013 - 0:35

Ik krijg als het goed is iets meer dan 600 euro terug Very Happy

Hoe zat het ook alweer, voor welke tijd moest je aangifte doen? En wanneer krijg je het dan op je rekening?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  silly-one di 26 feb 2013 - 0:44

Je moet voor 1 april je aangifte gedaan hebben. Dan heb je voor 1 juli je geld. Maar wanneer je, je geld precies krijgt weet je nooit. Of je nu vroeg of laat aangifte doet maakt niet uit. De keren dat ik eind maart de aangifte verstuurde kreeg ik het in mei en de keer dat ik het in februari stuurde pas in juni. Dus daar kan je geen touw aan vast knopen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 1:03

Ook wij hebben de aangifte al gedaan, we krijgen 4460 teug.

Gast
Gast

Bericht  Jade di 26 feb 2013 - 1:04

Vrijdag laten wij onze belastingaangifte doen. Ik ben benieuwd! Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  281626781

Wij verwachten nog wel iets terug te krijgen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Lejow di 26 feb 2013 - 1:05

silly-one schreef:Je moet voor 1 april je aangifte gedaan hebben. Dan heb je voor 1 juli je geld. Maar wanneer je, je geld precies krijgt weet je nooit. Of je nu vroeg of laat aangifte doet maakt niet uit. De keren dat ik eind maart de aangifte verstuurde kreeg ik het in mei en de keer dat ik het in februari stuurde pas in juni. Dus daar kan je geen touw aan vast knopen.

Klopt, heb ook al een structuur proberen te ontdekken, maar die is er gewoon niet.
Het is zelfs zo, dat ik tegelijk aangifte doe met mijn vriend, in één programma en dus op dezelfde dag, hetzelfde tijdstip en wij krijgen ons geld ook niet tegelijk terug.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 1:07

Lejow, heb je ook al jullie ziekenhuis kilometers opgegeven? De parkeerkosten, jullie veblijf in het ziekenhuis, eten en drinken?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: