Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken
+54
Champagne
Gympie
Reeza
Paper Crown
Bolleke
Flower_L
PiP
Lady4
Fjell
Prosecco
l1n
Star007
Winegum
Ooh La La!
Cheesegirl
Puggle
PapillonRose
Annie24
Rovine
Alex
blondje1313
mouette
Chocoholic
Aagje!
Viva
Aziraphale
Fiwen
*Lookie*
rianne287
Fortissimo
madam
Burgemeester Nicky
Rush
Parisienne
Nyx
Jerry
PrimaBella
Rouxxxe
Linda
Jade
_Femme
Laced
M@niek
silly-one
Suus
Jeanette
Lejow
Parel
Mida4you
mezzoforte
NoMercy
TukTuk
Taeda
Fayebella
58 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken
Wij krijgen denk ik niks terug. De hypotheekrente aftrek en de inkomensafhankelijke combinatiekorting krijgen we al per maand betaald.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mama_van2 schreef:Lejow, heb je ook al jullie ziekenhuis kilometers opgegeven? De parkeerkosten, jullie veblijf in het ziekenhuis, eten en drinken?
Ja, was niet de moeite.
ZH is hier maar 9,2 km vandaan. Heb het wel uitgezocht, maar we kwamen niet boven die grens uit.
*edit* en de grens ligt bij 10 km
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Linda schreef:Wij krijgen denk ik niks terug. De hypotheekrente aftrek en de inkomensafhankelijke combinatiekorting krijgen we al per maand betaald.
Dat hebben we voor 2013 ook inderdaad.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Linda schreef:Wij krijgen denk ik niks terug. De hypotheekrente aftrek en de inkomensafhankelijke combinatiekorting krijgen we al per maand betaald.
Ja, er zitten voor en nadelen aan. We zijn er nu aan gewend dat dit in ons budget zit. We zullen dan best een probleem hebben als ze die IACK afschaffen...
Zonder de hypotheekrente aftrek kunnen we sowieso niet.
Linda- Ratel
Linda schreef:Lejow schreef:Linda schreef:Wij krijgen denk ik niks terug. De hypotheekrente aftrek en de inkomensafhankelijke combinatiekorting krijgen we al per maand betaald.
Ja, er zitten voor en nadelen aan. We zijn er nu aan gewend dat dit in ons budget zit. We zullen dan best een probleem hebben als ze die IACK afschaffen...
Zonder de hypotheekrente aftrek kunnen we sowieso niet.
Wij zonder de IACK wel, zonder de Hypotheekrente aftrek niet...
Of nou ja.. het zal wel lukken, maar dan is er geen budget meer om te sparen of om wat voor leuke dingen dan ook te doen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat is hier inderdaad hetzelfde. Maar je leeft naar wat er binnen komt en als die € 125,- IACK wegvalt, dan voel je dat wel.
Linda- Ratel
Ja, klopt hoor!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ga m aankomend weekend even invullen, ben benieuwd of en hoeveel ik terug krijg..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb het net ingevuld en ik krijg 809,- terug! Blijkbaar heb ik het hele jaar dubbel geld laten inhouden (op mijn stageplek en bij mijn bijbaantje) en dit krijg ik nu dus allemaal terug. Kan ik met dat geld een start maken aan afbetalen van mijn studieschuld, haha
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Wij zoeken nog een 'mannetje' om het voor ons in te vullen... Hoe vind je zo iemand?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Gewoon een assurantiekantoor?
Ik had altijd een mannetje voor het invullen van de aangifte, maar omdat ik Ă©n niets speciaals heb en de Belastingdienst het zelf al invult, waarbij ik het alleen hoef te controleren, vul ik het nu zelf in.
En dit jaar wordt het terugbetalen. Dat weet ik nog niet zeker, maar daar ga ik al een lange tijd van uit.
Ik had altijd een mannetje voor het invullen van de aangifte, maar omdat ik Ă©n niets speciaals heb en de Belastingdienst het zelf al invult, waarbij ik het alleen hoef te controleren, vul ik het nu zelf in.
En dit jaar wordt het terugbetalen. Dat weet ik nog niet zeker, maar daar ga ik al een lange tijd van uit.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Wij krijgen ruim €2000,- terug. Ik wacht nog even tot 1 maart met versturen, wil nog even controleren of het overeen komt met wat ik zelf ingevuld heb afgelopen weekend, maar ik verwacht van wel.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Even een stomme vraag, maar je moet toch in je aangifte invullen of je kinderen hebt die na een bepaald jaar geboren zijn?
Gast- Gast
Voor degene die wachten op de ingevulde aangifte; CONTROLEER DIT GOED!
Wanneer het BD een fout maakt en je het toch instuurt ligt de verantwoordelijkheid bij jezelf.
Wanneer het BD een fout maakt en je het toch instuurt ligt de verantwoordelijkheid bij jezelf.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja.Zazou schreef:Even een stomme vraag, maar je moet toch in je aangifte invullen of je kinderen hebt die na een bepaald jaar geboren zijn?
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Rush schreef:Voor degene die wachten op de ingevulde aangifte; CONTROLEER DIT GOED!
Dit is mij inderdaad vorig jaar overkomen. Ik vertrouwde blindelings op de ingevulde aangifte van de BD.
Een paar maanden later kon ik mijn ontvangen geld weer terug betalen.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Jerry schreef:Wij zoeken nog een 'mannetje' om het voor ons in te vullen... Hoe vind je zo iemand?
Via via. De oude buurman van mijn vader heeft zo'n kantoor en doet het voor mij. Gewoon rondvragen bij bekenden bij wie zij het doen en eventueel nummer/adres vragen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Burgemeester Nicky schreef:Ja.Zazou schreef:Even een stomme vraag, maar je moet toch in je aangifte invullen of je kinderen hebt die na een bepaald jaar geboren zijn?
Dat kom ik dus niet tegen in mijn aangifte, gaat iets niet goed dus. Heb overigens de aangifte voor Mac.
Gast- Gast
Ik heb hem dan gewoon van Windows, maar het lijkt me niet dat daar een verschil in zit. Het staat onder het kopje 'Heffingskortingen'Zazou schreef:Burgemeester Nicky schreef:Ja.Zazou schreef:Even een stomme vraag, maar je moet toch in je aangifte invullen of je kinderen hebt die na een bepaald jaar geboren zijn?
Dat kom ik dus niet tegen in mijn aangifte, gaat iets niet goed dus. Heb overigens de aangifte voor Mac.
Staat er bij mij echt niet in! Heel apart!
Gast- Gast
Komt er eerder een vraag of je kinderen hebt en heb je die perongeluk op nee gezet?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
xxjojootjexx schreef:Komt er eerder een vraag of je kinderen hebt en heb je die perongeluk op nee gezet?
Ik heb hem net helemaal opnieuw opgestart en krijg er niks over. Heel apart!
Ik wacht morgen wel even af, want nu klopt het sowieso niet met mijn combinatiekorting die we hebben gekregen, ik zou dus moeten terug betalen, maar dat klopt dus niet. Niet handig dit.
Laatst aangepast door Zazou op wo 27 feb 2013 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is idd vaag
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Mooi zo! Lekker handig dat het via de Mac niet gaat. Ik zou eventueel de belastingdienst een mail sturen, geen idee of dat kan, om het te melden. Zo kun je niet eens fatsoenlijk je aangifte doen. En dan weet jij toevallig dat het belangrijk is om die optie te hebben, maar enig ander had het gewoon zo ingevuld, met alle gevolgen (positief of negatief) van dien.Zazou schreef:Gelukt nu, via Windows.
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken?
» Kunnen we dit maken?
» Waar kunnen we jou 's nachts voor wakker maken?
» Zou ik dit nu al klaar kunnen maken voor morgenvroeg/middag?
» n.a.v. Waar kunnen ze jou 's nachts voor wakker maken?
» Kunnen we dit maken?
» Waar kunnen we jou 's nachts voor wakker maken?
» Zou ik dit nu al klaar kunnen maken voor morgenvroeg/middag?
» n.a.v. Waar kunnen ze jou 's nachts voor wakker maken?
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: