Welke lamp is leuker?
+9
Zwerver
Makamba
jena
Raindrop
Ambivalence
JD
Eris
Janelie
Effie_O
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Welke lamp is leuker?
Ik zoek een lamp voor op de slaapkamer, en vind deze 3 wel leuk. MOrgen ga ik bij Ikea kijken of ze in het echt ook leuk zijn. Welke vinden jullie het leukst?
Gast- Gast
Re: Welke lamp is leuker?
De onderste is er tegenwoordig ook in twee maten. Dus niet meer alleen die hele grote..
Gast- Gast
Die onderste! Ik zag het in een woonkamer waar het een erg leuk lichteffect gaf!
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Hoewel ze alle drie niet echt mijn smaak zijn vind ik de derde toch het leukste.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ook ik zeg de onderste.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
ik vind ze alle3 niet mooi, te retro voor mij....(sorry )
maar dan zou ik toch ook voor de 3e kiezen!
maar dan zou ik toch ook voor de 3e kiezen!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Duidelijk dus
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ga ook voor de onderste, leuk! De tweede vind ik echt lelijk eigenlijk.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Wat eensgezind allemaal! Ik neig zelf het meest naar de tweede eigenlijk. Maar moet ze even zien voor ik kan kiezen. Mijn slaapkamer is helemaal in grijstinten. De muur achter het bed is wat donkerder grijs, de muur waar de ramen zitten ook, daar komen witte rolgordijntjes en grijze gordijnen, en de andere 2 muren zijn heel zacht grijs. De vloer is ook grijs (laminaat, grijs eiken) en de plinten en deur hoogglans wit. Er komt een witte haard tegen een muur en een wit dressoir met de tv erop. Mijn bed is ook wit (zie foto hieronder) en ik wil er een grijs dekbed op. Dus ik denk dat een witte lamp wel mooi past. Iemand nog meer suggesties?
Gast- Gast
De tweede!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Smikkell schreef:Ik ben zo benieuwd naar je huis..
Ik zelf ook, naar hoe het eruit ziet als het af is! MOet echt een keer mijn moeders camera meenemen, zij heeft wat foto's gemaakt van tijdens het klussen. Vandaag is bijna de hele vloer in de woonkamer gelegd, ik vind hem zo mooi! Vanavond ga ik alvast wat spullen verhuizen, dus de komende weken wordt het even behelpen en op en neer racen tussen 2 huizen. Ik wil mijn kledingkast alvast verhuizen, want de kamer waar die komt is al klaar. Dus nu liggen al mijn kleren al daar, maar de kast staan nog (in 10 stukken) hier. De badkamervloer ligt er imiddels ook in, nu de muren nog (en het sanitair natuurlijk ;-)). Ik ga binnenkort wat foto's posten!
Gast- Gast
Heel erg stoer dat je dit allemaal alleen doet. Je vorige huis vond ik ook echt leuk.. Je slaapkamerplan klink nu wel heel erg zwart/wit, maar ik ben benieuwd naar de foto's.
Gast- Gast
Mijn nieuwe huis is wat "zachter" dan mijn huidige huis. Zachtere kleuren, een lichte warme houten vloer en veel verschillende (licht)grijstinten. De enige uitspatting is de oudroze muur in de keuken. En in de tuin wil ik straks de muur van het schuurtje wit verven en er allemaal vogelhuisjes in allemaal zachte kleuren op hangen. Ik heb er nou al zin inSmikkell schreef:Heel erg stoer dat je dit allemaal alleen doet. Je vorige huis vond ik ook echt leuk.. Je slaapkamerplan klink nu wel heel erg zwart/wit, maar ik ben benieuwd naar de foto's.
edit: en nu ben ik weg, ik moet weer gaan verhuizen...
Gast- Gast
Ik vind ze ook niet mooi, ze zien mij er te plastic- papierachtig uit.
Gast- Gast
Ik zou voor de onderste gaan of de eerste (maar is die nou echt oranje? dat zou me tegenhouden ). De tweede vond ik eerst ook wel mooi, maar heb hem inmiddels te vaak gezien. Heb het idee dat iedereen die lamp wel ergens in zijn huis heeft hangen.
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou voor de eerste lamp gaan.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh ik vind ze alledrie leuk! Ik heb ze alledrie overwogen maar vond ze net niet leuk genoeg voor m'n eigen huis. Maar wel alledrie even leuk. Die onderste is wel echt HEEL erg groot. Ik heb 'm wel eens in het echt gezien en hij overheerst wel heel erg in de kamer. Maar hij geeft heel erg mooi licht, met allemaal op het plafond enzo.
Gast- Gast
Maar er is nu dus ook een kleine versieMarin schreef:Ooh ik vind ze alledrie leuk! Ik heb ze alledrie overwogen maar vond ze net niet leuk genoeg voor m'n eigen huis. Maar wel alledrie even leuk. Die onderste is wel echt HEEL erg groot. Ik heb 'm wel eens in het echt gezien en hij overheerst wel heel erg in de kamer. Maar hij geeft heel erg mooi licht, met allemaal op het plafond enzo.
Gast- Gast
Ze zijn ook van plastic en papierPurple schreef:Ik vind ze ook niet mooi, ze zien mij er te plastic- papierachtig uit.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar er is nu dus ook een kleine versieMarin schreef:Ooh ik vind ze alledrie leuk! Ik heb ze alledrie overwogen maar vond ze net niet leuk genoeg voor m'n eigen huis. Maar wel alledrie even leuk. Die onderste is wel echt HEEL erg groot. Ik heb 'm wel eens in het echt gezien en hij overheerst wel heel erg in de kamer. Maar hij geeft heel erg mooi licht, met allemaal op het plafond enzo.
Ooohw haha dat had ik gemist. Oeh misschien is die dan nog wat voor in mijn gang, aangezien daar nog altijd gewoon een losse spaarlamp hangt (kwam er van de week pas achter dat die lamp aan kon).
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welke zijn leuker?
» n.a.v. Welke laarzen zijn leuker??
» lamp bij zithoek
» lamp aan het plafond
» Lamp weggooien?
» n.a.v. Welke laarzen zijn leuker??
» lamp bij zithoek
» lamp aan het plafond
» Lamp weggooien?