Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

+54
Champagne
Gympie
Reeza
Paper Crown
Bolleke
Flower_L
PiP
Lady4
Fjell
Prosecco
l1n
Star007
Winegum
Ooh La La!
Cheesegirl
Puggle
PapillonRose
Annie24
Rovine
Alex
blondje1313
mouette
Chocoholic
Aagje!
Viva
Aziraphale
Fiwen
*Lookie*
rianne287
Fortissimo
madam
Burgemeester Nicky
Rush
Parisienne
Nyx
Jerry
PrimaBella
Rouxxxe
Linda
Jade
_Femme
Laced
M@niek
silly-one
Suus
Jeanette
Lejow
Parel
Mida4you
mezzoforte
NoMercy
TukTuk
Taeda
Fayebella
58 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 5 Empty Re: Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

Bericht  Cheesegirl za 2 maa 2013 - 0:21

AngelNyn schreef:
Cheesegirl schreef:Ik dacht, na 1 maar staat alles ingevuld, dus dan vul ik hem wel in. Ga ik nu kijken in dat programma van de BD maar er staat helemaal niets ingevuld.. Rolling Eyes Weet iemand hoe af wat ik misschien verkeerd doe?

Even terug lezen in het topic, staat het uitgelegd Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 5 561177 https://webdiensten.belastingdienst.nl/VIADownload2013/index.html hier kan je inloggen met je DIGID om je gegevens te downloaden.
Nog 1 vraag dan. Als ik het open met de ingevulde gegevens van de BD, pakt hij het loon vanuit Loon van Zorgverzekeringswet. Als ik altijd mijn aangifte zelf doe pak ik altijd Loon voor de loonbelasting. Weet iemand waar dat verschil hem in zit?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 5 Empty Re: Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken

Bericht  TukTuk za 2 maa 2013 - 0:23

Cheesegirl schreef:
AngelNyn schreef:
Cheesegirl schreef:Ik dacht, na 1 maar staat alles ingevuld, dus dan vul ik hem wel in. Ga ik nu kijken in dat programma van de BD maar er staat helemaal niets ingevuld.. Rolling Eyes Weet iemand hoe af wat ik misschien verkeerd doe?

Even terug lezen in het topic, staat het uitgelegd Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 5 561177 https://webdiensten.belastingdienst.nl/VIADownload2013/index.html hier kan je inloggen met je DIGID om je gegevens te downloaden.
Nog 1 vraag dan. Als ik het open met de ingevulde gegevens van de BD, pakt hij het loon vanuit Loon van Zorgverzekeringswet. Als ik altijd mijn aangifte zelf doe pak ik altijd Loon voor de loonbelasting. Weet iemand waar dat verschil hem in zit?

Heb je al op akkoord geklikt, zodat je eventueel dingen nog kan wijzigen? Want bij mij stond in het kleine schermpje zeg maar, waarin je kon zien welke gegevens zij gebruikt hadden ook het loon zorgverzekeringswet, maar als ik dan verder klikte, stond het wel goed ingevuld.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cheesegirl za 2 maa 2013 - 0:26

AngelNyn schreef:
Cheesegirl schreef:
AngelNyn schreef:

Heb je al op akkoord geklikt, zodat je eventueel dingen nog kan wijzigen? Want bij mij stond in het kleine schermpje zeg maar, waarin je kon zien welke gegevens zij gebruikt hadden ook het loon zorgverzekeringswet, maar als ik dan verder klikte, stond het wel goed ingevuld.
Ah, inderdaad! Ook weer niet goed gekeken haha. Misschien moest ik eerst even goed wakker worden. :P
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Ooh La La! za 2 maa 2013 - 0:50

Wij krijgen €3600 terug! :cheering:

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Parisienne za 2 maa 2013 - 3:47

Jullie allemaal al een idee wat jullie met het geld gaan doen als het binnenkomt? Gaat het op de spaarrekening? Of heb je al een doel waar je het aan uit wil geven?

Bij ons gaat het bij het vakantiegeld en we willen er een nieuw bed voor kopen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mida4you za 2 maa 2013 - 3:55

Bij ons gaat het rechtstreeks naar rekeningen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Winegum za 2 maa 2013 - 4:24

Wij krijgen niet zoveel terug. Ik iets van 20 euro en mijn vriend iets van 150. Bij ons zal het gewoon op de rekening terecht komen en opgaan aan de rekeningen of naar de spaarrekening als we geld overhouden aan het einde van die maand.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  M@niek za 2 maa 2013 - 4:25

Wij gaan de tuin afmaken. En we gaan van slaapkamers wisselen dus nieuw behang en gordijnen, de rest gaat naar de spaarrekening.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow za 2 maa 2013 - 4:46

Hier gaat het rechtstreeks door naar de spaar voor onze nieuwe keuken.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Rush za 2 maa 2013 - 4:58

Ik krijg €13, maar onder de €25 (ofzoiets) keren ze niet uit. Dus ik krijg niks hahaha.
Net als vorig jaar, en het jaar ervoor, en ervoor. Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 5 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Star007 za 2 maa 2013 - 5:01

Wij krijgen rond de 3100 terug. Doelen voor dit geld + vakantiegeld:
-Nieuwe kamer voor D. als haar broertje of zusjes bijna komt
-ouders iets terug betalen
-mijn rekening af betalen, zodat ik niet meer rood sta op eigen rekening en deze kan sluiten.
-Shoppen voor spulletjes in huis
-Kleding shoppen!!
-Paar dagen weg in de zomer ( gewoon in nl)
-Iets op de spaarrekening
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  mezzoforte za 2 maa 2013 - 6:43

Spaarrekening dan wel rekeningen betalen (al ons spaargeld is over een maand op helaas).
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 6:46

Ik zie zo gauw alleen maar mensen die terugkrijgen, bijna niemand die bij hoeft te betalen. Dat schept hoop! Ik word de laatste tijd zo zenuwachtig als het op geld aan komt, dus ik hoop eigenlijk op een (al is het maar klein) meevallertje. We redden het allemaal prima, maar een extraatje zou er nét voor zorgen dat we in de lift komen en weer goed kunnen doorsparen, ipv steeds weer rond een nulpunt uit te komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 6:48

Lennox, jij hebt toch het huis gekocht in 2012? Of was dat al eerder?

Ik zet het geld gewoon op de spaar erbij.

Gast
Gast

Bericht  Nyx za 2 maa 2013 - 6:56

Gisteren gelijk gekeken wat de schade is en zoals het nu ingevuld staat... moet ik 500 euro gaan betalen. Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken  - Pagina 5 1270000679

Maar de forfait van het huis stond niet juist ingevuld, dus dat moet ik nog aanpassen. Ga er vanuit dat, dat geen verschil gaat maken. Cry
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  l1n za 2 maa 2013 - 7:01

Ik heb een vraagje over de belasting invullen,
Ik heb de vooraf ingevulde versie van de belastingdienst gebruikt (en loongegevens gecontroleerd). Verder heb ik dus geen koophuis, ik woon in een sociale huurwoning zonder huurtoeslag. Ik studeer niet meer, heb een half jr als reisleider gewerkt en de laatste maanden van 2012 zelfs aanvullende ww gehad.

Nu had ik stiekem gehoopt dat ik redelijk wat terug zou krijgen van de belasting omdat ik ineens een stuk minder was gaan verdienen dan de jaren hiervoor (vaste baan in kinderopvang). Ook heb ik een deel v de bonus van mn werk in moeten leveren aan belasting en hoopte ik daar toch wel iets van terug te zien.
Nu heb ik buiten loongegevens verder dus overal zo'n beetje 'nee' ingevuld (geen kinderen, geen bezittingen etc), maar zie ik iets cruciaals over het hoofd waar ik op had moeten letten?

Ik krijg alsnog wel geld terug hoor, maar is maar 350 euro en had stiekem op iets meer gehoopt.

Iemand die hier verstand van heeft?

l1n
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 7:11

Ik heb m'n hypotheek bij een andere geldverstrekker ondergebracht in 2012, het huis gekocht was in 2010 al. Wel een scheiding natuurlijk, en het overzetten van de hypotheek. Ook een grote rekening gehad van de notaris destijds, ben benieuwd of we daar nog wat mee kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 za 2 maa 2013 - 8:03

Parisienne schreef:Jullie allemaal al een idee wat jullie met het geld gaan doen als het binnenkomt? Gaat het op de spaarrekening? Of heb je al een doel waar je het aan uit wil geven?

Bij ons gaat het bij het vakantiegeld en we willen er een nieuw bed voor kopen.

Hier gaat het op de spaar voor ons nieuwe huis dat volgend jaar opgeleverd wordt. Als we pech hebben gaat het op aan dubbele lasten als we ons huidige huis tegen die tijd nog niet verkocht hebben....
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Prosecco za 2 maa 2013 - 8:14

Als het goed is krijg ik 1600 euro terug. Als dat echt zo is ga ik daarvan in combinatie met mijn vakantie geld een mooie reis maken.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Aziraphale za 2 maa 2013 - 8:18

Hier gaat het naar de spaarrekening, die kan we een boost gebruiken na onze bruiloft in mei smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fjell za 2 maa 2013 - 8:44

ik kom op €0 uit.. Heb vooraf ingevulde aangifte gebruikt en denk wel dat ik het goed heb gedaan. Maar had eigenlijk gehoopt op een klein bedrag smile Ga het voor de zekerheid nog wel even laten controleren door mijn vader!
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  Puggle za 2 maa 2013 - 11:20

Wij Gaan een tegelvloer leggen beneden. Ik een nieuwe fiets en nog wat voor een tuinset
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Ooh La La! za 2 maa 2013 - 21:58

Wij gooien het in de bodemloze put die hypotheek-restschuld heet... :nopompom:

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Lady4 za 2 maa 2013 - 23:40

Ik ga er vanmiddag eens voor zitten. Ik verwacht op 0 uit te komen, dat is meestal zo. Behalve vorig jaar, maar toen had ik een huis gekocht.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Suus zo 3 maa 2013 - 6:15

Wat krijgen veel mensen ontzettend veel terug! Hoe doen jullie dat??
Ik krijg 275 euro terug. Ben wel opgelucht dat ik dit jaar niet hoef te betalen, zoals vorig jaar, vond dat echt stom...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: