Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemdgaan, easy access of?

+14
Mamsie
Luce
Evalynn
Yare
Elliot
Atelier Madame
Shisha
Caro
xxjojootjexx
Marin
Jeanette
Ella
Rush
Paper Crown
18 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Marin do 21 maa 2013 - 2:00

Maar Artemis zégt toch ook dat het zwak is van zichzelf. Dat ontkent ze echt niet hoor. Ze probeert het echt niet goed te praten voor zichzelf, en zeker niet voor jou of anderen. Het is gebeurt, ze weet zelf dondersgoed hoe fout dat was, ze kan daar echt niets meer aan veranderen, en heeft er ongetwijfeld ook veel van geleerd. Ik dacht dat jij zo was van uit elk moment iets leren, van de goede of foute dingen in je leven?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Luce do 21 maa 2013 - 2:01

Charles schreef:
Luce schreef:
Indigo schreef:Ik vind het trouwens wel interessant hoe je verliefd wordt op een ander terwijl je een relatie hebt. Laatst zei mijn vriend dat ik op straat blijkbaar best 'gecheckt' wordt door mannen. Nu weet ik niet of hij dat zei om mij te pleasen haha. Maar dat valt mij dus echt helemaal niet op. Ik vraag me soms ook echt af of ik nog wel in de markt lig want ik kom nooit mooie, aantrekkelijke mannen tegen, laat staan dat ze naar mij kijken/flirten.

Ik heb dat zelf ook totaal niet, dat ik daar gevoelig voor ben. Zelfs al zat het niet helemaal goed in mijn relatie. Als een man met mij flirt, vind ik dat wel geinig. Maar meer ook niet. Maar goed, anderen zijn daar wel gevoelig voor en dat snap ik dan ook weer wel eigenlijk. Lijkt me eigenlijk best lastig als je dat hebt.

Iedereen is inderdaad anders Indigo. Dat jij of Luce dit niet zo ervaart betekent niet dat vrouwen of mannen die dit wél zo ervaren slechter, zwakker, onzekerder, lelijker, knapper of wat dan ook zijn dan jullie. Is het aardje van een beestje in combinatie met allerlei interne- en externe factoren.

Natuurlijk wel. Behalve dat knapper natuurlijk. Laughing

Geintje smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 2:02

KimRosenberg85 schreef:
Artemis schreef:Waar neem ik geen verantwoording dan?
Overigens heb ik het ook meteen aan mijn man verteld smile

Het gaat niet alleen om jouw man, je hebt gewoon in een andere vrouw haar bed gelegen met haar man.... Ik vind dat echt het toppunt van disrespect. Het gaat me dan even niet om relaties en dergelijke, maar gewoon een vreselijk slechte actie tegen een ander levend schepsel. Of dat nu een vrouw is (die je notabene nog steeds volgt op FB), of je buurman, feit blijft dat je je acties nu probeert goed te praten door te zeggen dat het iedereen kan overkomen. Nou, dan heb ik nieuws voor je: dat is niet zo. JIJ hebt die keuze gemaakt, niemand anders. Het afschuiven op: 'ik zat in een zwakke periode, en iedereen kan wel eens zo'n zwakke periode hebben' dát vind ik zwak!
Mop, ik vind dat zeker ook een fout, en een slechte actie smile
Je hoeft je niet zo op te winden, met mijn moraal is niets mis.

Oh ja, en ik volg niemand op Facebook. Ik heb 1 gezamenlijk vriendinnetje op Facebook. En als ik wil reageren op een statusupdate van haar zie ik weleens dat zij ook reageert. Ik heb juist alle andere connecties verbroken omdat ik ze niet wilde tegenkomen. Op 1 na, omdat ik daar zelf goed contact mee heb, alle andere 30 connecties heb ik weggegooid. Ik ken de beste vrouw ook niet, nooit ontmoet, nooit gesproken.

En ik praat niets goed, ik geef alleen weer wat er gebeurd is en hoe dat kon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 2:05

Maar als je eenmaal van jezelf weet dat je gevoelig bent voor mannelijke aandacht, dan kun je daar toch bewust mee leren omgaan? Zelfkennis heet zoiets. Ik hou mannen gewoon in het algemeen op afstand. Op die manier raak je ook veel minder snel verliefd op iemand. Vaak zie ik het al van ver aankomen, dan denk ik: oja, dat is een leuke man, een man op wie ik zou kunnen vallen, maar juist door dat in een héél vroeg stadium al te denken, denk ik ook direct: die hou ik wat meer op afstand. Op die manier laat je het voor jezelf niet zo ver komen dat het écht lastig gaat worden en je er al veel te diep inzit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 2:07

Jeetje, wat een levenslessen Kim....
Ik zal het in gedachten houden.
Kende ik jou maar twee jaar eerder... Had me een hoop gedoe bespaard. Kun je geen boek gaan schrijven? Ik denk dat veel mensen daar enorm mee geholpen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 2:39

Je kan nu sarcastisch tegen mij lopen doen, maar feit blijft dat jij -met je volle verstand - in het bed hebt gelegen , van iemand anders (toch wel zo'n beetje de meest veilige/intieme plek voor iemand), daarmee heb je voor mij niet alleen de grens van vreemdgaan met een getrouwde vent overtreden, maar ook de grens van iemands persoonlijke domein betreden, zonder dat je daar iets te zoeken had. Ik vind het prima dat op dit forum alles met de mantel der liefde bedekt wordt, maar hoe je jezelf ook gaat verklaren: je bent iets heel fouts gedaan, wat niet zomaar meer te herstellen is. Tip: blijf lekker uit de buurt van hun relatie en ga je er niet wéér in mengen, je hebt al genoeg kapot gemaakt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  xxjojootjexx do 21 maa 2013 - 2:43

Alsof ze dat zelf niet weet...

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Marin do 21 maa 2013 - 2:44

Verhelderend moment dit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 2:46

Daar ben ik me enorm van bewust, dus je vertelt me niets nieuws smile wat verwacht je dat ik doe? Mezelf in een hoekje gaan zitten schamen? Doe ik niet, ik was fout, sta helemaal niet achter mijn eigen acties, maar het is toch gebeurd.

Daarbij, ik bemoei me helemaal niet met hun relatie, want ik zeg alleen dat ik het me soms afvraag of ik het niet moet vertellen, niet dat ik het ga doen.

Je klinkt als een schooljuf, het is misschien zinniger om iemand de les te gaan lezen die zijn eigen fout niet inziet, al vraag ik me af of dat met jouw toon zin heeft. Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen wat goed en fout is, dat kan ik prima zelf. Ik vraag me oprecht af wat je wilt bereiken met je reacties, want je krijgt mij niet opeens aan het nadenken ofzo hoor. Ik heb hier al een jaar over nagedacht en het besproken met mijn man, vriendinnen en hier op het forum, ik vermoed niet dat jij me tot nieuwe inzichten gaat brengen. En ik vermoed ook niet dat je er een rel mee gaat ontketenen of dat je anderen zover krijgt dat ze met pek en veren klaar gaan staan hier op het forum.

Dus bespaar je de moeite.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 2:49

Voor iemand die spijt heeft is je toon naar mij toe nogal betweterig, dat is misschien iets om op te letten in het vervolg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 2:51

Ik hoef mijn spijt niet te betuigen ten opzichte van jou, of jou te overtuigen van mijn spijt smile
Of ik al dan niet over grens ben gegaan in jouw ogen vind ik ook al niet relevant. Ik ben enkel en alleen open over dit soort dingen omdat ik hoop dat ik er iemand verder mee help die misschien wel in net zo'n kloterige situatie zit. In plaats van op jouw toon te veroordelen blijf ik liever in gesprek, dat heeft mij geholpen, dus ik hoop dat het anderen ook helpt.

Jouw mening speelt daar een verwaarloosbare rol in.


Laatst aangepast door Artemis op do 21 maa 2013 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  xxjojootjexx do 21 maa 2013 - 2:52

KimRosenberg85 schreef:Voor iemand die spijt heeft is je toon naar mij toe nogal betweterig, dat is misschien iets om op te letten in het vervolg.

Pot verwijt de ketel?? confused

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush do 21 maa 2013 - 2:54

KimRosenberg85 schreef:Voor iemand die spijt heeft is je toon naar mij toe nogal betweterig, dat is misschien iets om op te letten in het vervolg.
lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 2:58

Artemis schreef:Ik hoef mijn spijt niet te betuigen ten opzichte van jou, of jou te overtuigen van mijn spijt smile
Of ik al dan niet over grens ben gegaan in jouw ogen vind ik ook al niet relevant. Ik ben enkel en alleen open over dit soort dingen omdat ik hoop dat ik er iemand verder mee help die misschien wel in net zo'n kloterige situatie zit. In plaats van op jouw toon te veroordelen blijf ik liever in gesprek, dat heeft mij geholpen, dus ik hoop dat het anderen ook helpt.

Jouw mening speelt daar een verwaarloosbare rol in.
Ervan uitgaan dat iedereen in staat is tot datgene wat jij hebt gedaan reduceert de ernst van de situatie. Ik vind het nogal wat om mijn mening (en iedere vergelijkbare mening) over vreemdgaan in twijfel te trekken, alleen omdat jij een moment van zwakte hebt gekend. Bij mijn oma hangt een spreuk in de kamer: 'bedenk dat een ander ánders is'. Ik hoop dat je leert te redeneren vanuit een breder perspectief, niet alleen vanuit jouw eigen perspectief, daarmee vergroot je namelijk de kans dat je nogmaals een dergelijke foute keuze maakt. Dit hoop ik niet alleen voor jou, maar ook voor al die vrouwen die lekker willen slapen 's nachts in hun eigen bed, met hun eigen man, zonder dat daar een derde partij tussen ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Mamsie do 21 maa 2013 - 3:02

Hahahaha het is echt hilarisch aan t worden. Te mooi dit!

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 3:03

Mensen, ik geef het op....

Kim, prima meid, wat een inzicht, wat een vermogen tot confronteren, wat een heldere principes. Chapeau. Daar kan ik niet tegenop.

Als je echt was, en niet alleen hier om te stoken, zou ik je aanraden om wat je schrijft goed te bewaren en over pakembeet 10 jaar nog eens na te lezen.


Laatst aangepast door Artemis op do 21 maa 2013 - 3:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Mamsie do 21 maa 2013 - 3:03

Krijgen we trouwens nog punten voor de reacties op topics. Dan heeft pc er nu lekker veel! Eerst het andere topic van haar en nu deze.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 3:20

Artemis schreef:Mensen, ik geef het op....

Kim, prima meid, wat een inzicht, wat een vermogen tot confronteren, wat een heldere principes. Chapeau. Daar kan ik niet tegenop.

Als je echt was, en niet alleen hier om te stoken, zou ik je aanraden om wat je schrijft goed te bewaren en over pakembeet 10 jaar nog eens na te lezen.

Lieve schat, heel fijn dat je nog steeds denkt dat mijn mening over tien jaar volledig anders zal zijn, maar écht wat heb jij een bord voor je kop. Ik vind het bijna sneu voor je ... Je gelooft dus echt niet, dat er ook mensen zijn zo'n gruwelijke hekel hebben aan vreemdgaan en dit van dichtbij zo knalhard hebben meegemaakt (bij hun eigen moeder), dat ze serieus al onpasselijk worden van het hele idee?

Dat er mensen zijn voor wie vreemdgaan zoiets is geworden als het neerschieten van hun eigen hond, of het verkrachten van hun eigen kind. Op die schaal staat het voor mij. Ik vind het van zeer weinig respect getuigen dat je maar blijft volhouden dat ik er over 10 jaar anders over zal denken. Nogmaals: dat jij een fout hebt gemaakt, betekent niét dat iedereen anders die fout ook gaat maken in de toekomst. Wat een rare manier van redeneren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 3:26

KimRosenberg85 schreef:Dat er mensen zijn voor wie vreemdgaan zoiets is als het verkrachten van hun eigen kind. Op die schaal staat het voor mij.
Ok... nu geloof ik ook niet meer dat je echt bent. :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 3:32

Tja, het ontwricht hele families, waaronder mijn familie, dus écht zo onschuldig is het allemaal niet. Voor mij is het dus écht een no-go area, alla je eigen kind verkrachten, of je eigen hond doodschieten. Die vergelijkingen schrijf ik erbij om de ernst ervan te benadrukken. Kun je ongeloofwaardig vinden, maar iets dat zó mensonterend en ontwrichtend kan uitpakken vind ik van die orde in grootheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 3:37

Als een grove misdaad als kinderverkrachting en vreemdgaan bij jou op een lijn staan ben ik volgens mij niet degene met een vertekende moraal. Maar nogmaals, wat mij betreft doe je het erom, geen weldenkend mens leest postings van anderen zo structureel verkeerd, slaat zo'n toon aan en trekt zulke vergelijkingen. Dus volgens mij doe je het erom, en ben je de moeite en de discussie niet meer waard. Met een vergelijking tussen pedofilie en vreemdgaan sla je de plank wat mij betreft zo ver mis dat het alle perken te buiten gaat.

Ik ga dus niet meer in discussie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 3:51

Ok, chill, ga ik ook weer even verder. Einde discussie! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Tabbert do 21 maa 2013 - 7:34

He, nu is de discussie al voorbij! Balen! Laughing

Maar ik snap dat als jouw familie helemaal ontwricht is vanwege vreemdgaan dat je er een 'extreme' reactie op kan hebben. Ik denk alleen dat Kim dat dan van te voren even beter had kunnen melden dat ze persoonlijk zoiets heeft meegemaakt en daardoor die enorme afkeer ervan heeft.

En ondanks dat het natuurlijk fout is dat iemand meegaat in een affaire met een bezette man, vind ik een affaire en een keer zoenen met een ander ook anders. En je kan wel zeggen dat je als je gevoelens krijgt die afstand moet nemen, maar soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan dat ook weten. Grote fout! Heel stom van mij en ik had het er ook zeker moeite mee. Het is zeker niet iets om trots op te zijn of wat ik graag opbiecht. Maar het was echt zo dat ik zo verliefd was dat ik niet meer logisch kon nadenken als ik hem zag. Echter net als bij Artemis is die relatie daar niet op kapot gegaan. Zij zijn nog steeds heel 'gelukkig' samen. Maar als je het dan vergelijk met je eigen kind verkrachten ( :O ) dan vraag ik me wel af wie ik dan ben in die vergelijking.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Toet do 21 maa 2013 - 8:01

Artemis schreef:
Als je echt was, en niet alleen hier om te stoken, zou ik je aanraden om wat je schrijft goed te bewaren en over pakembeet 10 jaar nog eens na te lezen.

Ha-ha, misschien is dit aan jouzelf ook een keer aan te raden. Ik vraag me regelmatig af of jij je niet diep schaamt (of jezelf juist heel hard uitlacht) als je je eigen posts terug leest. De toon waarop je dingen duidelijk probeert te maken, alsjeblieft zeg.

Oh sorry, de discussie was al gesloten. Doei.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 4 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum