Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemdgaan, easy access of?

+14
Mamsie
Luce
Evalynn
Yare
Elliot
Atelier Madame
Shisha
Caro
xxjojootjexx
Marin
Jeanette
Ella
Rush
Paper Crown
18 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Yare za 9 maa 2013 - 2:39

Artemis schreef:Vreemdgaan is echt van alle tijden, dat is niet nu opeens meer. Het valt meer op omdat bij het uitkomen van vreemdgaan mensen vaker uit elkaar gaan waar scheiden vroeger geen optie was, dus deed men alsof ze het niet zagen, en bleef bij elkaar. Door de hele geschiedenis gingen mensen bij bosjes vreemd, zeker toen huwelijken nog gearrangeerd werden. Het is hoogstens makkelijker te verbergen en makkelijker om contact te leggen, en vrouwen gaan tegenwoordig ook vaker vreemd, vroeger denk ik meer mannen.

Volgens mij is het niet moeilijker te verbergen, een uurtje eerder vrij van je werk, niemand die het merkt, naar de sportschool in je eentje en dan niet gaan, vrije dag nemen zonder dar je partner het weet, extra pre paid telefoon of gewoon goed je berichten wisten of het wachtwoord van je foon niet delen, vriendin in vertrouwen nemen en die als dekmantel gebruiken, daar komt echt niemand achter als je je best doet.
Zooo...jij kent de trucs!!;-)
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 6:31

Ja, die ken ik ja. De man waar ik wat mee had gebruikte er een heel aantal bij zijn vrouw. Of eigenlijk niet eens, gewoon als zij aan het werk was en hij was thuis, meest stuitende voorbeeld: hij zette zijn vrouw af op het station om naar haar werk te gaan, en reed daarna door naar mij, en ondertussen maar smsen dat hij pissig was dat ze niet opschoot omdat het dan zo lang duurde voordat hij bij mij was, en zij blij met haar attente echtgenoot die zomaar een hele ochtend slapen voor een nachtdienst aan de kant schoof om haar naar het station te brengen.

Zelf heb ik ze nooit gebruikt hoor, maar ik heb wel veel geschreven en contact gehad met mensen die vreemdgingen, en dat zijn toch echt de meestgebruikte trucs. Als je écht wilt kan het altijd stiekem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 11:11

Artemis schreef:Ja, die ken ik ja. De man waar ik wat mee had gebruikte er een heel aantal bij zijn vrouw. Of eigenlijk niet eens, gewoon als zij aan het werk was en hij was thuis, meest stuitende voorbeeld: hij zette zijn vrouw af op het station om naar haar werk te gaan, en reed daarna door naar mij, en ondertussen maar smsen dat hij pissig was dat ze niet opschoot omdat het dan zo lang duurde voordat hij bij mij was, en zij blij met haar attente echtgenoot die zomaar een hele ochtend slapen voor een nachtdienst aan de kant schoof om haar naar het station te brengen.

Zelf heb ik ze nooit gebruikt hoor, maar ik heb wel veel geschreven en contact gehad met mensen die vreemdgingen, en dat zijn toch echt de meestgebruikte trucs. Als je écht wilt kan het altijd stiekem.

Klinkt als een leuke kerel, chique ook dat jij hierin meeging, haalde je er veel voldoening uit? Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 11:43

Als je wilt vreemdgaan schaf dan geen smartphone aan. En zeker geen iphone met locatievoorzieningen aan en Find my Iphone.

Die dingen zijn je gewoon echt te slim af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 20:58

KimRosenberg85 schreef:
Artemis schreef:Ja, die ken ik ja. De man waar ik wat mee had gebruikte er een heel aantal bij zijn vrouw. Of eigenlijk niet eens, gewoon als zij aan het werk was en hij was thuis, meest stuitende voorbeeld: hij zette zijn vrouw af op het station om naar haar werk te gaan, en reed daarna door naar mij, en ondertussen maar smsen dat hij pissig was dat ze niet opschoot omdat het dan zo lang duurde voordat hij bij mij was, en zij blij met haar attente echtgenoot die zomaar een hele ochtend slapen voor een nachtdienst aan de kant schoof om haar naar het station te brengen.

Zelf heb ik ze nooit gebruikt hoor, maar ik heb wel veel geschreven en contact gehad met mensen die vreemdgingen, en dat zijn toch echt de meestgebruikte trucs. Als je écht wilt kan het altijd stiekem.

Klinkt als een leuke kerel, chique ook dat jij hierin meeging, haalde je er veel voldoening uit? Rolling Eyes
Tja, op dat moment dacht ik van wel, wat uiteraard niet zo was achteraf. En nee, chique is het niet, vind ik zelf ook niet. Maar hè, het heeft wel bijgedragen aan mijn ontwikkeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 21:05

Nou fijn dat het aan jouw ontwikkeling in elk geval heeft bijgedragen... :shock: Pfff, hoezo egoïstisch... echt te triest voor woorden dit laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 21:11

Jij hamert altijd op ontwikkeling smile

En nee, te triest voor woorden vind ik het niet. Ik heb ervan geleerd, zal het niet zo snel nog eens doen. Ik was veel te verliefd om nog iets rationeels te kunnen bedenken. Ik ben er niet trots op, maar ik ben ook maar een mens, ik maak ook fouten. Dit was dan mijn fout, geen mooie fout, maar dat zijn fouten meestal niet.

Mocht het je helpen, ik loop een jaar na dato nog steeds rond met het idee om het toch maar aan zijn vrouw op te biechten. Ik ken haar niet, maar ik weet ook dat ik zeker niet de enige was (en waarschijnlijk is er ook al wel een nieuwe). Maar ja, ik weet niet of zij dat überhaupt wil weten.
Achteraf had ik dat nooit gedaan, ik riep ook altijd om het hardst de exact zelfde tekst die jij in het andere topic over vreemdgaan plaatst smile
Dat je dat toch bewust doet en dat je een keus hebt. Op het moment dat ik er middenin zat werkte dat totaal anders, en achteraf snap ik er geen hout meer van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 21:33

Wel eerlijk van je, dat je nu tenminste je fout toegeeft. Iedereen maakt fouten, dat is zo, ik ben zelf ook niet heilig. Ik vind het alleen zo sneu voor die vrouw en ik vind het eigenlijk jammer dat er vrouwen zijn die meegaan in de fantasieën van een dergelijke slechte man. Eigenlijk verdient hij het gewoon niet om twee vrouwen te bespelen, hoeveel macht geef je hem daarmee? Ik gun dat soort types niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 21:40

KimRosenberg85 schreef:Wel eerlijk van je, dat je nu tenminste je fout toegeeft. Iedereen maakt fouten, dat is zo, ik ben zelf ook niet heilig. Ik vind het alleen zo sneu voor die vrouw en ik vind het eigenlijk jammer dat er vrouwen zijn die meegaan in de fantasieën van een dergelijke slechte man. Eigenlijk verdient hij het gewoon niet om twee vrouwen te bespelen, hoeveel macht geef je hem daarmee? Ik gun dat soort types niks.
Mop, je komt net kijken hier, dus hou je 'fijn dat je nu tenminste je fout toegeeft' maar voor je. Dit verhaal heeft vanaf het begin hier op het forum gestaan, ik ben altijd zo kritisch mogelijk geweest naar mezelf en daar ook open over geweest hier.
Daarbij, ik ging niet eens zozeer mee in zijn fantasie, het was net zo goed mijn initiatief, wat ik had kunnen zien aankomen op het moment dat ik hem tegenkwam, maar toen dacht ik nog dat ik het wel in de hand had.
En waren het maar twee vrouwen, het zijn er veel meer geweest, en als ik dat van tevoren had geweten was ik er nooit aan begonnen, maar liefde maakt kennelijk echt blind....


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 22:31

_Leaf_ schreef:Als je wilt vreemdgaan schaf dan geen smartphone aan. En zeker geen iphone met locatievoorzieningen aan en Find my Iphone.

Die dingen zijn je gewoon echt te slim af.

Die dingen zijn je niet te slim af, maar je partner bedoel je? Ja dat kun je inderdaad op een telefoon instellen zonder dat een ander dat direct door heeft. Gaat me wel wat ver, trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush wo 20 maa 2013 - 22:34

Carrie schreef:
_Leaf_ schreef:Als je wilt vreemdgaan schaf dan geen smartphone aan. En zeker geen iphone met locatievoorzieningen aan en Find my Iphone.

Die dingen zijn je gewoon echt te slim af.

Die dingen zijn je niet te slim af, maar je partner bedoel je? Ja dat kun je inderdaad op een telefoon instellen zonder dat een ander dat direct door heeft. Gaat me wel wat ver, trouwens.
Van dat soort dingen wil ik niet eens weten hoe het werkt. Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 878948377
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 0:43

Rush schreef:
Carrie schreef:
_Leaf_ schreef:Als je wilt vreemdgaan schaf dan geen smartphone aan. En zeker geen iphone met locatievoorzieningen aan en Find my Iphone.

Die dingen zijn je gewoon echt te slim af.

Die dingen zijn je niet te slim af, maar je partner bedoel je? Ja dat kun je inderdaad op een telefoon instellen zonder dat een ander dat direct door heeft. Gaat me wel wat ver, trouwens.
Van dat soort dingen wil ik niet eens weten hoe het werkt. Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 878948377
Ik weet niet eens hoe dat werkt... laat staan mijn man trouwens, die weet dat soort dingen écht niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 0:48

Artemis schreef:
KimRosenberg85 schreef:Wel eerlijk van je, dat je nu tenminste je fout toegeeft. Iedereen maakt fouten, dat is zo, ik ben zelf ook niet heilig. Ik vind het alleen zo sneu voor die vrouw en ik vind het eigenlijk jammer dat er vrouwen zijn die meegaan in de fantasieën van een dergelijke slechte man. Eigenlijk verdient hij het gewoon niet om twee vrouwen te bespelen, hoeveel macht geef je hem daarmee? Ik gun dat soort types niks.
Mop, je komt net kijken hier, dus hou je 'fijn dat je nu tenminste je fout toegeeft' maar voor je. Dit verhaal heeft vanaf het begin hier op het forum gestaan, ik ben altijd zo kritisch mogelijk geweest naar mezelf en daar ook open over geweest hier.
Daarbij, ik ging niet eens zozeer mee in zijn fantasie, het was net zo goed mijn initiatief, wat ik had kunnen zien aankomen op het moment dat ik hem tegenkwam, maar toen dacht ik nog dat ik het wel in de hand had.
En waren het maar twee vrouwen, het zijn er veel meer geweest, en als ik dat van tevoren had geweten was ik er nooit aan begonnen, maar liefde maakt kennelijk echt blind....

Je hoeft echt niet zo gepikeerd te reageren, nergens voor nodig. Ik vind het nogal makkelijk om te zeggen: 'liefde maakt kennelijk echt blind', het lijkt me beter gewoon je verantwoordelijkheid te nemen en met zo'n uitspraak doe je dat niet.

Ik ben zelf ook wel eens verliefd geweest op iemand met een relatie en ook wel eens toen ik zelf een relatie had. Ik heb mezelf toen gedwongen om afstand te nemen en dat is prima gelukt. Zonder contact doven dit soort wilde vonken vaak snel uit. Waarom? Omdat ze simpelweg geen ene donder voorstellen, in the end gaat het alleen maar om de neuk.

De vraag is of je jezelf daarvoor wil lenen. Vaak zijn het de vrouwen met weinig eigenwaarde die voor een dergelijke man gaan, vrouwen mét eigenwaarde weten dat ze waardevol genoeg zijn om zélf een man aan zich te binden, die 100% voor hen gaat. Ik hoop voor je dat je het inmiddels weer allemaal op een rijtje hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 1:04

Er is weinig mis met mijn eigenwaarde. Ik ben niet naief, niet dom, niet onverantwoordelijk en niet onzeker. Ik heb wel vaker iets dergelijks bij de hand gehad waarbij ik er geen enkele moeite mee had om geen contact te hebben, alles wat jij schrijft had ik 2 jaar geleden ook kunnen schrijven, op hetzelfde belerende toontje Laughing

Ik heb gewoon zelf een man, waar ik heel gelukkig mee ben, mijn relatie was niet slecht, ik was niet ongelukkig. Het was gewoon een samenloop van omstandigheden die me vatbaar maakte voor zoiets stoms, en daar kwam ik veel te laat achter. Niet iedereen staat zijn hele leven even sterk in zijn schoenen, er zijn altijd momenten dat je zwakker bent dan normaal, dat er andere dingen gebeuren dan normaal. Niet dat het me 'overkomen' is, maar 5 jaar geleden zou zoiets me niet gebeuren, en nu ook niet. Maar toen wel, door verschillende omstandigheden.
Dat had ik 2/3 jaar geleden ook niet voorzien, toen was ik net zo arrogant als jij nu bent wat dit soort dingen betreft. Gelukkig leer ik gaandeweg meer nuance te zien, ook door zelf soms op je bek te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Evalynn do 21 maa 2013 - 1:09

Ik ben zelf één keer bijna vreemd gegaan, maar heb het net op tijd afgekapt.
We hadden toen beide een relatie.

Maar goed, ik heb dus aan die kant gestaan van het verhaal. Het stomme is dat ik er geen spijt van heb, want ik wist dat mijn relatie niet goed zat en het was een soort ontsnapping er aan. Het is hierdoor ook uit gegaan (zelfs terwijl ik niet eens vreemd gegaan ben, al heb ik wel met die man gezoend toen).

In mijn huidige relatie zou ik niet vreemd kunnen gaan omdat de relatie helemaal klopt, ik zou mijn vriend dit niet aan kunnen doen. Ik weet ook dat hij mij dit niet aan zou kunnen doen. Zou hij dat wel doen, dan zit er ergens iets fout.

Dus ja, voor mij is het dan voorbij, als hij onze relatie opgegeven heeft. Of je moet de onderliggende reden kennen en er ook samen iets aan willen doen, dan is het misschien nog wel te redden. Maar als er één van de twee eigenlijk het al heeft opgegeven, moet je niet koste wat kost het bij elkaar willen proberen te houden.

Edit: wat Artemis zegt, er kan ook een andere onderliggende reden zijn, namelijk dat iemand niet goed in zijn/haar vel zit. Als dat opgelost kan worden, is er misschien ook nog wel iets aan te doen.


Laatst aangepast door Lissa op do 21 maa 2013 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Marin do 21 maa 2013 - 1:10

Artemis schreef: alles wat jij schrijft had ik 2 jaar geleden ook kunnen schrijven, op hetzelfde belerende toontje Laughing

Dat weet ik nog wel Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 1:10

Marin schreef:
Artemis schreef: alles wat jij schrijft had ik 2 jaar geleden ook kunnen schrijven, op hetzelfde belerende toontje Laughing

Dat weet ik nog wel Laughing
Nou ja, ik leer ook weleens wat bij lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Marin do 21 maa 2013 - 1:12

Nou inderdaad smile Zo zie je maar, het is écht niet allemaal zwart wit, maar er zijn echt wel 50 tinten van grijs gebied daar tussen Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Luce do 21 maa 2013 - 1:17

Misschien was voor jou de stap ook wel makkelijker weer omdat je man ermee instemde, Artemis. Als je man er nou faliekant op tegen was geweest, wellicht dat je je er toen ook minder in mee had laten slepen. Die grens waar hij overheen stapte bij zijn vrouw (of ze er nou van wist of niet) was voor jou een stuk vager. Wellicht dat dat ook wel mee speelde.

Ik zou het nog steeds tegen haar zeggen trouwens.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Charles do 21 maa 2013 - 1:22

Artemis schreef:
Marin schreef:
Artemis schreef: alles wat jij schrijft had ik 2 jaar geleden ook kunnen schrijven, op hetzelfde belerende toontje Laughing

Dat weet ik nog wel Laughing
Nou ja, ik leer ook weleens wat bij lol!

lol! leuk dit hahaha.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 1:22

Ik heb te maken gehad met vreemdgaan op alle mogelijke manieren, dus nee, ik denk niet dat ik over een paar jaar de boel eens lekker ga lopen belazeren. Daarvoor weet ik nu al té goed hoeveel ellende het kan veroorzaken. Dus nee, ik vind het niet zo'n grijs gebied, je gaat óf vreemd óf niet. Je bent eerlijk óf je bent hypocriet en sneaky. Ik kies er elke dag weer voor om eerlijk te zijn en dat doe ik heel bewust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Charles do 21 maa 2013 - 1:27

KimRosenberg85 schreef:Ik heb te maken gehad met vreemdgaan op alle mogelijke manieren, dus nee, ik denk niet dat ik over een paar jaar de boel eens lekker ga lopen belazeren. Daarvoor weet ik nu al té goed hoeveel ellende het kan veroorzaken. Dus nee, ik vind het niet zo'n grijs gebied, je gaat óf vreemd óf niet. Je bent eerlijk óf je bent hypocriet en sneaky. Ik kies er elke dag weer voor om eerlijk te zijn en dat doe ik heel bewust.

Als je rationeel zijn zó sterk rationaliseert kan ik je niet serieus nemen en slechts de conlusie trekken dat je het weliswaar misschien hebt beleefd, er echter niet veel van geleerd hebt.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Mamsie do 21 maa 2013 - 1:28

KimRosenberg85 schreef:Ik heb te maken gehad met vreemdgaan op alle mogelijke manieren, dus nee, ik denk niet dat ik over een paar jaar de boel eens lekker ga lopen belazeren. Daarvoor weet ik nu al té goed hoeveel ellende het kan veroorzaken. Dus nee, ik vind het niet zo'n grijs gebied, je gaat óf vreemd óf niet. Je bent eerlijk óf je bent hypocriet en sneaky. Ik kies er elke dag weer voor om eerlijk te zijn en dat doe ik heel bewust.

Heb je ook een teiltje?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 1:28

Luce schreef:Misschien was voor jou de stap ook wel makkelijker weer omdat je man ermee instemde, Artemis. Als je man er nou faliekant op tegen was geweest, wellicht dat je je er toen ook minder in mee had laten slepen. Die grens waar hij overheen stapte bij zijn vrouw (of ze er nou van wist of niet) was voor jou een stuk vager. Wellicht dat dat ook wel mee speelde.

Ik zou het nog steeds tegen haar zeggen trouwens.
Ik ben er altijd open over geweest ja, dat is wel mijn redding geweest denk ik juist, ook doordat vriendinnen gewoon best kritisch waren. Had ik er met niemand over gepraat, dan denk ik dat ik mezelf helemaal had laten meeslepen en dan was ik nu gescheiden geweest, nu heb ik nog een beetje realiteitszin weten te behouden. Hij was nooit gescheiden denk ik, al heeft hij vanaf moment van ontmoeten, voordat er iets speelde, gezegd te zullen gaan scheiden omdat het niet meer werkte.

En inderdaad, ik ging zelf niet vreemd in die zin van het woord, want ik mocht. Maar dan nog ben ik keihard over gestelde grenzen gegaan, dus in die zin wel vreemdgegaan.

Ik twijfel nog steeds, ik ken haar niet, ik weet niet of ze het wil weten. Ze heeft genoeg signalen om erachter te kunnen komen, maar misschien vindt ze die oogkleppen prettig. En hem gun ik wel dat het uitkomt, maar zijn kinderen niet. Die verdienen geen vreemdgaande vader, maar die verdienen helemaal geen oorlog tussen hun ouders.
Maar dan zie ik gisteren weer ergens een reactie op Facebook (ik heb ze alletwee niet op Facebook, maar wek gezamenlijke kennissen), dat hij iets zegt en zij reageert op hem met zo'n 'ach ja, die gekke lieve man van me' toontje... Dan weet ik opeens niet meer zeker dat ik het voor me moet houden. Want ze heeft geen idee wat hij allemaal uitspookt en met wie en hoelang al wel niet. Hij gaat zeker de helft van hun huwelijk al vreemd, terwijl ze zwanger was zelfs.

Maar ja, ik ben misschien niet de aangewezen persoon om hun hele leven op z'n kop te gooien, want werkelijk alles gaat er dan aan, van zijn gezin en baan tot zijn huwelijk en zijn vriendenkring en familie. En hij verdient dat wel, maar zijn vrouw en kinderen niet.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 1:29

KimRosenberg85 schreef:Ik heb te maken gehad met vreemdgaan op alle mogelijke manieren, dus nee, ik denk niet dat ik over een paar jaar de boel eens lekker ga lopen belazeren. Daarvoor weet ik nu al té goed hoeveel ellende het kan veroorzaken. Dus nee, ik vind het niet zo'n grijs gebied, je gaat óf vreemd óf niet. Je bent eerlijk óf je bent hypocriet en sneaky. Ik kies er elke dag weer voor om eerlijk te zijn en dat doe ik heel bewust.
Tuurlijk Pop hug



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum