n.a.v. Vreemdgaan
+5
Error
minoessepoes
JD
Feline
Niekske
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
n.a.v. Vreemdgaan
In het topic over die vreemdganger zeggen veel mensen zich er niet in te willen mengen omdat het hun zaken niet zijn.
Hoe zou je reageren als de vriendin/vrouw van die vreemdganger jouw in vertrouwen zou nemen en op de man af zou vragen of jij weet of haar vriend vreemdgaat. Ze is verder geen vriendin van jouw, maar een kennis die je wel eens spreekt.
Zou je het haar eerlijk vertellen of vindt je op zo'n moment nog steeds dat het jouw zaken niet zijn ondanks dat zij het jouw vraagt?
Hoe zou je reageren als de vriendin/vrouw van die vreemdganger jouw in vertrouwen zou nemen en op de man af zou vragen of jij weet of haar vriend vreemdgaat. Ze is verder geen vriendin van jouw, maar een kennis die je wel eens spreekt.
Zou je het haar eerlijk vertellen of vindt je op zo'n moment nog steeds dat het jouw zaken niet zijn ondanks dat zij het jouw vraagt?
Gast- Gast
Re: n.a.v. Vreemdgaan
Ik zou dan zeggen dat ik dat echt niet weet en vervolgens sms/bel ik die vriend dat hij z`n vriendin de waarheid moet vertellen omdat ik het anders alsnog doe.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik zou dan zeggen dat ik dat echt niet weet en vervolgens sms/bel ik die vriend dat hij z`n vriendin de waarheid moet vertellen omdat ik het anders alsnog doe.
+1
Gast- Gast
Isabella schreef:_Donnaa schreef:Ik zou dan zeggen dat ik dat echt niet weet en vervolgens sms/bel ik die vriend dat hij z`n vriendin de waarheid moet vertellen omdat ik het anders alsnog doe.
+1
+1
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dit ooit zelf meegemaakt.. alleen was ik diegene met de vreemgaande vriend. Hij was samen met een vriendin een weekend wezen stappen bij een gezamenlijke vriendin van hen in een andere stad en daar blijven slapen. Mijn gevoel zei dat er iets mis was dus heb haar toen gevraagd of er iets gebeurd kon zijn.. Toen zij zei: ik weet 't niet maar ze zijn vroeger wel verliefd op elkaar geweest he..
Haar antwoord zei me toen al genoeg!
Haar antwoord zei me toen al genoeg!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
ik heb het ook meegemaakt, alleen was ik daarbij zelf het "slachtoffer". Mijn vriend bleek meerdere keren vreemd te zijn gegaan met een collega, alleen wist ik dat op dat moment nog niet, maar verder wist iedereen het....
hun collega's, mijn vrienden....
ik heb het vaak genoeg aan die vrienden gevraagd "volgens mij gaat hij vreemd met haar, weet jij iets?"...iedereen heeft bijna een jaar lang recht in mn gezicht gelogen. Toen ik erachter kwam dat hij dus inderdaad vreemd was gegaan, was dat pijnlijk, maar eigenlijk vond ik het nog pijnlijker om erachter te komen dat mijn "vrienden", allemaal tegen me hebben gelogen, omdat ze vonden dat het hun niks aanging..... dat vond ik echt keihard, en ik voelde me dubbel bedrogen.
dus ja ik zou het tegen haar zeggen. hoe hard het ook klinkt; die eikel gaat vreemd, en als hij niet wil dat het 9via wie dan ook) bij zijn vriendin terecht komt, dan moet ie gewoon uberhaupt niet vreemdgaan.
hun collega's, mijn vrienden....
ik heb het vaak genoeg aan die vrienden gevraagd "volgens mij gaat hij vreemd met haar, weet jij iets?"...iedereen heeft bijna een jaar lang recht in mn gezicht gelogen. Toen ik erachter kwam dat hij dus inderdaad vreemd was gegaan, was dat pijnlijk, maar eigenlijk vond ik het nog pijnlijker om erachter te komen dat mijn "vrienden", allemaal tegen me hebben gelogen, omdat ze vonden dat het hun niks aanging..... dat vond ik echt keihard, en ik voelde me dubbel bedrogen.
dus ja ik zou het tegen haar zeggen. hoe hard het ook klinkt; die eikel gaat vreemd, en als hij niet wil dat het 9via wie dan ook) bij zijn vriendin terecht komt, dan moet ie gewoon uberhaupt niet vreemdgaan.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben in het verleden wel eens eerlijk geweest en dat is me niet bepaald in dank afgenomen.. Ik zeg nu wel dat ik van niks weet, kan ik ook nergens de schuld van krijgen.
Gast- Gast
Ik zou zeggen dat ze het aan hem zelf moet vragen, dat mij dit verder niks aangaat. Ik denk dat ze dan al wel doorheeft dat er iets speelt maar ik vind het niet mijn plek om het te vertellen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ontopic: stel dat ik zou weten dat een vriend van een vriendin vreemdging en mijn vriendin zou mij op de man af vragen, dan zou ik daar eerlijk in zijn.
Ik heb dat (gelukkig) nog nooit meegemaakt dat een vriendje van een vriendin van mij vreemdgegaan is. Ik ben zelf wel een keer het slachtoffer geweest. Een vriendin van mij vertelde het me. Mijn 'verkering', laat ik hem S. noemen, was vreemdgegaan met zijn buurmeisje. Dat was nog een hele soap!
Een vriendin van mij had een bijeenkomst van de jeugdclub van de kerk. Na de tijd zou ik haar, en nog een andere vriendin, treffen om te gaan stappen.
Het buurmeisje van mijn vriendje was ook op die bijeenkomst. Mijn vriendin raakte met haar aan de praat, het gesprek kwam op liefde en toen vertelde dat buurmeisje doodleuk dat ze net verkering had, met S.!
Mijn vriendin was verbaasd, maar na de bijeenkomst stond S. het buurmeisje wel degelijk op te wachten.
Toen ik mijn vriendin later die avond trof, vertelde ze aan mij wat er was voorgevallen. Traaanen met tuiten natuurlijk, want ik was helemaal gek op S.
Toen ik hem later bij het stappen zag (met het buurmeisje ) heb ik hem even kort gesproken. Er konden geen excuses vanaf, alleen een slap: "Ja, ik ben nu met .....". Ja, duh!
Ik heb gelukkig niet lang om S. getreurd.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben in het verleden wel eens eerlijk geweest en dat is me niet bepaald in dank afgenomen.. Ik zeg nu wel dat ik van niks weet, kan ik ook nergens de schuld van krijgen.
Wat apart! En heeft zij haar vriend gewoon vergeven? Of werd je niet geloofd?
Gast- Gast
Punk'd schreef:_Donnaa schreef:Ik ben in het verleden wel eens eerlijk geweest en dat is me niet bepaald in dank afgenomen.. Ik zeg nu wel dat ik van niks weet, kan ik ook nergens de schuld van krijgen.
Ik denk dat ze bedoeld dat de vreemdganger er niet zo blij over was?
Voor mij hangt het een beetje af van de band die ik heb met degene die vreemdgaat. Als die goed is hou ik mijn mond en zeg ik dat ik er niets over weet. Wel laat ik de vreemdganger weten dat zijn/ haar partner me dit vroeg en nu echt een beslissing moet gaan maken. Dat ik een volgende keer niet weer het handje boven het hoofd ga houden...
Gast- Gast
Ik zal haar dan zeggen dat ze het hier met haar vriend over moet hebben, dat ik hier buiten sta en hier buiten wil blijven..
Wel zou ik dan haar vriend bellen en hem op het hart drukken het haar te vertellen. Maar ik zou mezelf niet zo in die relatie gaan moeien.
Wel zou ik dan haar vriend bellen en hem op het hart drukken het haar te vertellen. Maar ik zou mezelf niet zo in die relatie gaan moeien.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik lieg niet en zeker niet over zoiets, dus ik zou het vertellen. Het lijkt me vreselijk om erachter te komen dat je 'vrienden' tegen je gelogen hebben. Lekkere vriendschap dan.
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Punk'd schreef:In het topic over die vreemdganger zeggen veel mensen zich er niet in te willen mengen omdat het hun zaken niet zijn.
Een kennis zeg je? Dan bemoei ik me daar niet mee, hoe erg en fout ik het ook vind. Straks heb ik t gedaan en ben ik de boeman, nee dankje feestelijk.
Met een ( goede ) vriendin is t een ander verhaal. Dan zou ik eerst de vreemdganger de kans geven het zelf te zeggen tegen haar, en anders doe ik het. En zo is het mij ook een keer gegaan. De zak ontkende toen ik hem er naar vroeg, en daarna heb ik mijn vriendin ingelicht.
Het was niet makkelijk, maar had ik het niet gezegd en zou ze later horen dat ik het al wel wist maar mn mond had gehouden, dan was dat pas echt ellendig geweest en heel unfair naar haar toe.
Gast- Gast
Bij een goede vriendin zou ik het ook gelijk , maar idd netzo als bij Tea-Leaf, bij een 'kennis' ga ik daar niet tussen zitten..
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Arcade schreef:Ik lieg niet en zeker niet over zoiets, dus ik zou het vertellen. Het lijkt me vreselijk om erachter te komen dat je 'vrienden' tegen je gelogen hebben. Lekkere vriendschap dan.
"Ze is verder geen vriendin van jouw, maar een kennis die je wel eens spreekt"
Persoonlijk zou ik mensen die ik als kennissen zie ook niet eens met deze vraag lastig vallen. Als er iets fout voelt in je relatie moet je bij je partner zijn. Je zet mensen in een lastige situatie, zeker als ze wel goed bevriend zijn met je partner. Dat moet je gewoon niet doen. Ik kan me goed voorstellen dat mensen schrikken van zo'n vraag en dan dus niets zeggen om zich er buiten te houden.
Gast- Gast
Ja, beide. Zij kwam bij mij en dacht dat hij vreemd ging met X, toen zei ik dat hij idd vreemd ging, maar niet met X. Die had ze niet aan zien komen en ze geloofde het ook niet. Ruzie.Zusje van Bert schreef:Punk'd schreef:_Donnaa schreef:Ik ben in het verleden wel eens eerlijk geweest en dat is me niet bepaald in dank afgenomen.. Ik zeg nu wel dat ik van niks weet, kan ik ook nergens de schuld van krijgen.
En de vreemdganger was er inderdaad nog veel minder content mee, ook ruzie..
Dus, dat soort dingen bemoei ik me echt never nooit weer mee..
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Arcade schreef:Ik lieg niet en zeker niet over zoiets, dus ik zou het vertellen. Het lijkt me vreselijk om erachter te komen dat je 'vrienden' tegen je gelogen hebben. Lekkere vriendschap dan.
Persoonlijk zou ik mensen die ik als kennissen zie ook niet eens met deze vraag lastig vallen. Als er iets fout voelt in je relatie moet je bij je partner zijn. Je zet mensen in een lastige situatie, zeker als ze wel goed bevriend zijn met je partner. Dat moet je gewoon niet doen. Ik kan me goed voorstellen dat mensen schrikken van zo'n vraag en dan dus niets zeggen om zich er buiten te houden.
Dat is waar,maar k weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is...
Zo hoorde ik via de man van degene waarmee mijn vriend is vreemd gegaan dat ze dus vreemdgingen, mijn vriend ontkende. Omdat het me niet helemaal lekker zat ben ik toen ook bij diverse mensen gaan vragen of zij iets wisten...op dat moment wil je gewoon duidelijkheid, en dat je mensen in verlegenheid brengt, sja...daar denk je op dat moment niet zo bij na.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:Zusje van Bert schreef:Arcade schreef:Ik lieg niet en zeker niet over zoiets, dus ik zou het vertellen. Het lijkt me vreselijk om erachter te komen dat je 'vrienden' tegen je gelogen hebben. Lekkere vriendschap dan.
Dat is waar,maar k weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is...
Zo hoorde ik via de man van degene waarmee mijn vriend is vreemd gegaan dat ze dus vreemdgingen, mijn vriend ontkende. Omdat het me niet helemaal lekker zat ben ik toen ook bij diverse mensen gaan vragen of zij iets wisten...op dat moment wil je gewoon duidelijkheid, en dat je mensen in verlegenheid brengt, sja...daar denk je op dat moment niet zo bij na.
Dat snap ik wel maar ik zou dan persoonlijk niet boos worden op mensen die zich er buiten hebben willen houden en zeggen dat ze van niets weten. Tenzij het dus om goede vrienden van jou gaat. Als de partner van een goede vriend(in) van mij vreemd gaat en ik weet dat, dan hou ik het absoluut niet voor me.
Gast- Gast
Ik ben niet zo'n fijne ex voor mijn exvriend. Maar hij ook niet voor mij. Ik ben met mijn ex naar bed geweest en hij heeft vervolgens met een wildvreemde griet gezoend. Al met al allemaal acties die het voor mij verduidelijken dat ik t ook niet meer wil lijmen met m.
Hij mag zichzelf zijn, maar dan kan en wil ik niet zijn vriendin zijn. Daar komt het op neer. Voel me enorm opgelucht sinds 3 dagen door die kennis.
Hij mag zichzelf zijn, maar dan kan en wil ik niet zijn vriendin zijn. Daar komt het op neer. Voel me enorm opgelucht sinds 3 dagen door die kennis.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
_Donnaa schreef:Ja, beide. Zij kwam bij mij en dacht dat hij vreemd ging met X, toen zei ik dat hij idd vreemd ging, maar niet met X. Die had ze niet aan zien komen en ze geloofde het ook niet. Ruzie.Zusje van Bert schreef:Punk'd schreef:_Donnaa schreef:Ik ben in het verleden wel eens eerlijk geweest en dat is me niet bepaald in dank afgenomen.. Ik zeg nu wel dat ik van niks weet, kan ik ook nergens de schuld van krijgen.
En de vreemdganger was er inderdaad nog veel minder content mee, ook ruzie..
Dus, dat soort dingen bemoei ik me echt never nooit weer mee..
Dat vind ik echt zo raar, zij komt naar jouw toe en wilt antwoorden. Jij kunt die haar geven en dan vervolgens wordt ze boos en geloofd ze je niet. Ik neem aan dat je alleen zoiets vraagt als je sterke vermoedens hebt, dus je eigenlijk het antwoord al wel kunt 'verwachten'.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik zou dan zeggen dat ik dat echt niet weet en vervolgens sms/bel ik die vriend dat hij z`n vriendin de waarheid moet vertellen omdat ik het anders alsnog doe.
+1
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die vragen stellen waar ze het antwoord eigenlijk toch liever niet op willen horen?Punk'd schreef:
Dat vind ik echt zo raar, zij komt naar jouw toe en wilt antwoorden. Jij kunt die haar geven en dan vervolgens wordt ze boos en geloofd ze je niet. Ik neem aan dat je alleen zoiets vraagt als je sterke vermoedens hebt, dus je eigenlijk het antwoord al wel kunt 'verwachten'.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemdgaan :(
» Vreemdgaan.
» Vreemdgaan zit in de genen?
» Vreemdgaan, easy access of?
» Vreemdgaan, heb je het verteld tegen je partner?
» Vreemdgaan.
» Vreemdgaan zit in de genen?
» Vreemdgaan, easy access of?
» Vreemdgaan, heb je het verteld tegen je partner?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: