Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemdgaan, easy access of?

+14
Mamsie
Luce
Evalynn
Yare
Elliot
Atelier Madame
Shisha
Caro
xxjojootjexx
Marin
Jeanette
Ella
Rush
Paper Crown
18 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Paper Crown zo 24 feb 2013 - 22:38

Gisteren was ik op mijn telefoon aan het whatsappen, met mijn vriendin en we hadden dikke lol. Mijn man plofte naast me op de bank en die wilde meekijken en vroeg: 'Met wie sms je?' waarop ik zei met mijn buitenman, duh! Dus we hadden lol, want en mijn man stelde zijn leven als alleenstaande vader voor op 3 hoog achter in Schalkwijk Haarlem voor maar toen vroeg ik hem of hij denk dat vreemdgaan in de tijd waarin we nu leven vaker voorkomt dan pakweg 20 jaar terug toen de mobiele telefonie nog voor iedereen was.
Ik ben even benieuwd hoe jullie hierover denken. Is het makkelijk om vreemd te gaan omdat we makkelijk een 'geheime' agenda op kunnen nahouden en het daarom om die reden ook vaker gedaan wordt of niet?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush zo 24 feb 2013 - 22:43

Ik denk juist omdat we zoveel 'online' zijn etc. dat het moeilijker is om een geheime agenda er op na te houden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Ella zo 24 feb 2013 - 22:44

Ik denk wel dat vreemdgaan nu meer voorkomt. Maar of het door de mobiele telefoon komt geen idee. Hier op het forum hebben wel eens berichten gestaan over wordfeud mbt tot de chat. Dat ze aangesproken worden door mannen die andere bedoelingen hebben. Sommige mensen vinden dat spannend om daarin mee te gaan. Tja en als dat dan verder gaat met bijv afspreken dan heeft de mobiele telefoon hier wel een rol in.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Jeanette zo 24 feb 2013 - 22:44

Ik denk dat het inderdaad zo is. Ook zijn de mensen veel 'vrijer' geworden, waardoor voor veel mensen de drempel lager is geworden om vreemd te gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Ella zo 24 feb 2013 - 22:45

Mijn verhaal is niet helemaal het anwt op de vraag maar ik denk dat het nu makkelijker is om er een geheime agenda op na te houden.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Marin zo 24 feb 2013 - 22:46

Ja, dat kan je volgens mij veel makkelijker en sneller doen. Stiekeme whatsappjes sturen enzo. Ik weet niet of er persé meer mensen vreemd zullen gaan daardoor, maar het contact wordt wel makkelijker zo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush zo 24 feb 2013 - 22:49

Maar vroeger vertrok je om 7 uur naar je werk en kwam je om 4 of 5 uur thuis. Je vrouw had geen idee wat je had gedaan als je later kwam dan afgesproken en 'ik was even bij Piet of Hein' was toen een logische verklaring.

Nu komt je man te laat thuis, heb je al gezien dat hij 10 minuten geleden nog op Whatsapp was (en niet met jou) en hij was ook nog online op Facebook terwijl hij daar nooit op zit. En de mogelijkheden om je vent te controleren liggen voor het oprapen als je er achterdochtig door wordt.

Vroeger moest je Hein bellen om te controleren of je man daar echt geweest was, maar dat deed je natuurlijk niet, want dat staat stom. Nu wordt het je allemaal in de schoot geworpen.

Daarom denk ik dat het moeilijker is om een tweede agenda geheim te houden in deze tijd. Een tweede agenda HEBBEN is natuurlijk wel makkelijker nu, maar geheim houden? Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Ella zo 24 feb 2013 - 22:51

Maar goed je vriend/man kan natuurlijk met iedereen op Whatsapp zitten. Dus als hij 10 min geleden nog online is geweest zegt dat natuurlijk helemaal niets. Daar kan ik niets achter zoeken of hij vreemdgaat of niet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush zo 24 feb 2013 - 22:52

Ella schreef:Maar goed je vriend/man kan natuurlijk met iedereen op Whatsapp zitten. Dus als hij 10 min geleden nog online is geweest zegt dat natuurlijk helemaal niets. Daar kan ik niets achter zoeken of hij vreemdgaat of niet.
Nee, maar er zijn genoeg die er wel wat achter zouden zoeken. Wink Als je bijv. weet dat je vriend amper Whatsapp gebruikt, of weinig Whatsapp contacten heeft. Stel dat je er achterdochtig door wordt, dan heb je het zo gecontroleerd tegenwoordig.


Laatst aangepast door Rush op zo 24 feb 2013 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Marin zo 24 feb 2013 - 22:53

Ella schreef:Maar goed je vriend/man kan natuurlijk met iedereen op Whatsapp zitten. Dus als hij 10 min geleden nog online is geweest zegt dat natuurlijk helemaal niets. Daar kan ik niets achter zoeken of hij vreemdgaat of niet.

Nee maar je kan wel heel makkelijk zeggen: 'Ja ik was met Anna (beste vriendin) aan het whatsappen' en stiekem met je secret lover geile dingen bespreken als je zou willen. Er wordt genoeg gewhatsappt zonder dat dat opvallend is bijv.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush zo 24 feb 2013 - 22:54

Marin schreef:
Ella schreef:Maar goed je vriend/man kan natuurlijk met iedereen op Whatsapp zitten. Dus als hij 10 min geleden nog online is geweest zegt dat natuurlijk helemaal niets. Daar kan ik niets achter zoeken of hij vreemdgaat of niet.

Nee maar je kan wel heel makkelijk zeggen: 'Ja ik was met Anna (beste vriendin) aan het whatsappen' en stiekem met je secret lover geile dingen bespreken als je zou willen. Er wordt genoeg gewhatsappt zonder dat dat opvallend is bijv.
Ja dat ook nog idd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Ella zo 24 feb 2013 - 22:54

Rush schreef:
Ella schreef:Maar goed je vriend/man kan natuurlijk met iedereen op Whatsapp zitten. Dus als hij 10 min geleden nog online is geweest zegt dat natuurlijk helemaal niets. Daar kan ik niets achter zoeken of hij vreemdgaat of niet.
Nee, maar er zijn genoeg die er wel wat achter zouden zoeken. Wink Als je bijv. weet dat je vriend amper Whatsapp gebruikt, of weinig Whatsapp contacten heeft.

Ja dan zou het weer wel kunnen. Ik keek teveel naar mijn eigen man. Daar zou ik namelijk niets achter kunnen zoeken, die whatsappt heel veel. Kijk als hij ineens een facebookaccoount aan gaat maken dan is het wat anders Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  xxjojootjexx zo 24 feb 2013 - 22:57

Ik snap Rush haar beredenering wel. Als je tegen je vrouw zegt dat je even naar Hein gaat na het werk, moet je wel zeker weten dan Hein op dat moment niet een update zet op FB wat hij op dat moment aan het doen is of heeft gedaan.
Of dat hij 's avonds op je tijdlijn zet, "snel weer afspreken, het is al een maand geleden dat we elkaar spraken" Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Paper Crown zo 24 feb 2013 - 22:57

Ella schreef:Maar goed je vriend/man kan natuurlijk met iedereen op Whatsapp zitten. Dus als hij 10 min geleden nog online is geweest zegt dat natuurlijk helemaal niets. Daar kan ik niets achter zoeken of hij vreemdgaat of niet.
Maar als jij hem dan een WA gestuurd hebt, en hij had niet gereageerd, dan zie je wel dat hij online is geweest maar jou geen antwoord heeft gegeven. Bij mijn man zou dat trouwens niet werken. Hij negeert mijn smsjes en whatsappies standaard haha. Hij zegt dat ik hem niet moet lastigvallen, en moet bellen als het belangrijk is en dat hij verder echt geen tijd heeft met mij te appen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush zo 24 feb 2013 - 22:58

Ik heb laatst trouwens gelezen dat er meer mannen door de mand vallen omdat vrouwen alles door hebben wanneer de man een steekje laat vallen. Omgekeerd gaan er ook veel vrouwen vreemd, alleen kunnen zij dat beter geheim houden waardoor het de man niet opvalt..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush zo 24 feb 2013 - 22:59

xxjojootjexx schreef:Ik snap Rush haar beredenering wel. Als je tegen je vrouw zegt dat je even naar Hein gaat na het werk, moet je wel zeker weten dan Hein op dat moment niet een update zet op FB wat hij op dat moment aan het doen is of heeft gedaan.
Of dat hij 's avonds op je tijdlijn zet, "snel weer afspreken, het is al een maand geleden dat we elkaar spraken" Vreemdgaan, easy access of? 1578173417
Hahahaha. Ja 'schat ik ben naar Hein'!

Hein z`n status update; Lekker uit eten met m`n vrouw + foto

lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Paper Crown zo 24 feb 2013 - 23:00

Rush schreef:
xxjojootjexx schreef:Ik snap Rush haar beredenering wel. Als je tegen je vrouw zegt dat je even naar Hein gaat na het werk, moet je wel zeker weten dan Hein op dat moment niet een update zet op FB wat hij op dat moment aan het doen is of heeft gedaan.
Of dat hij 's avonds op je tijdlijn zet, "snel weer afspreken, het is al een maand geleden dat we elkaar spraken" Vreemdgaan, easy access of? 1578173417
Hahahaha. Ja 'schat ik ben naar Hein'!

Hein z`n status update; Lekker uit eten met m`n vrouw + foto

lol!
HAHA!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Rush zo 24 feb 2013 - 23:03

Maargoed, daarom denk ik dus inderdaad dat het hebben van een tweede agenda wel makkelijker is, maar het geheim houden niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Caro zo 24 feb 2013 - 23:06

Van de andere kant zijn er zoveel meer mogelijkheden om contact met anderen te onderhouden. Bij WA kan je op de iPhone al je tijdstempel uitzetten, op die manier valt er al een controle weg. Komt je vrouw er alsnog achter dat je iedere seconde online bent, neem je Viber. Want daar kan je het niet zien en is de verdenking voor WA weg.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 23:08

Ik denk dat mensen die de behoefte hebben toch wel vreemd gaan. Qua contact is het misschien iets makkelijker maar ik denk niet dat mensen daardoor éérder vreemd gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Shisha zo 24 feb 2013 - 23:09

Ik denk dat het aan de ene kant tegenwoordig een stuk gemakkelijker is. Je kunt inderdaad 's avonds op de bank via whatsapp flirten met die leuke barman terwijl je eigen vent staat te douchen, zeggen dat je naar de sportschool gaat terwijl je eigenlijk naar Pietje gaat en het is heel normaal om een hele drukke agenda te hebben dus er wordt niet snel wat achter gezocht wanneer je voor de 3e keer die week 's avonds weg gaat of later thuis komt van werk.
Aan de andere kant denk ik ook dat het juist door die social media moeilijker wordt gemaakt omdat alles zo controleerbaar is. Je moet dan inderdaad goed opletten welk smoesje je gebruikt omdat het vrij gemakkelijk uitkomt dat het niet klopt. Zoals Jojootje al als voorbeeld geeft. Dus de kans dat je betrapt wordt is ook groter.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Atelier Madame zo 24 feb 2013 - 23:14

Ik denk dat met de moderne communicatie middelen er wel voor zorgen dat je makkelijker in contact komt met mensen. Bijv via wordfeud echt zon sexchat is dat geworden volgens mij. Je hoeft het minder op te zoeken omat je snuit huis ook al een deel kunt starten online. Aan de andere kant is het geheim houden lastiger, vroeger zei je idd zoals rush zei Ik ben even bij Pietje, nu kan Pietje zomaar online zetten wat hij doet.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  xxjojootjexx zo 24 feb 2013 - 23:15

Paper Crown schreef:
Rush schreef:
xxjojootjexx schreef:Ik snap Rush haar beredenering wel. Als je tegen je vrouw zegt dat je even naar Hein gaat na het werk, moet je wel zeker weten dan Hein op dat moment niet een update zet op FB wat hij op dat moment aan het doen is of heeft gedaan.
Of dat hij 's avonds op je tijdlijn zet, "snel weer afspreken, het is al een maand geleden dat we elkaar spraken" Vreemdgaan, easy access of? 1578173417
Hahahaha. Ja 'schat ik ben naar Hein'!

Hein z`n status update; Lekker uit eten met m`n vrouw + foto

lol!
HAHA!

Ja zoiets, dan heb je wel wat uit te leggen... haha

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Elliot zo 24 feb 2013 - 23:24

Ik denk dat het contact met anderen makkelijker gelegd is, maar het geheim houden en het 'stiekeme' is een stuk lastiger. Eigenlijk wat al gezegd is dus. Ik denk dan ook dat het vroeger makkelijker was om vreemd te gaan. Daarentegen stonden vrouwen het vroeger denk ik ook makkelijker toe, omdat scheiden not done was, en de armoede ook een grote rol speelde. Men kon het zich niet veroorloven om uit elkaar te gaan.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 21:07

Vreemdgaan is echt van alle tijden, dat is niet nu opeens meer. Het valt meer op omdat bij het uitkomen van vreemdgaan mensen vaker uit elkaar gaan waar scheiden vroeger geen optie was, dus deed men alsof ze het niet zagen, en bleef bij elkaar. Door de hele geschiedenis gingen mensen bij bosjes vreemd, zeker toen huwelijken nog gearrangeerd werden. Het is hoogstens makkelijker te verbergen en makkelijker om contact te leggen, en vrouwen gaan tegenwoordig ook vaker vreemd, vroeger denk ik meer mannen.

Volgens mij is het niet moeilijker te verbergen, een uurtje eerder vrij van je werk, niemand die het merkt, naar de sportschool in je eentje en dan niet gaan, vrije dag nemen zonder dar je partner het weet, extra pre paid telefoon of gewoon goed je berichten wisten of het wachtwoord van je foon niet delen, vriendin in vertrouwen nemen en die als dekmantel gebruiken, daar komt echt niemand achter als je je best doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan, easy access of? Empty Re: Vreemdgaan, easy access of?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum