Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemdgaan zit in de genen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vreemdgaan zit in de genen? Empty Vreemdgaan zit in de genen?

Bericht  Jeanette za 4 dec 2010 - 4:28

Zie het stukje op; http://www.nu.nl/gezondheid/2393840/vreemdgaan-zit-in-genen.html

Zit vreemdgaan in de genen?

Ja nogal logisch dat je eerder vreemd gaat als je sneller opgewonden wordt, maar denk je dat zoiets ook echt in de genen zit? Ik denk dat meer externe factoren er mee te maken hebben zoals bijvoorbeeld jaloezie of een ander aantrekkelijk vinden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan zit in de genen? Empty Re: Vreemdgaan zit in de genen?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:07

Jeanette schreef:Zie het stukje op; http://www.nu.nl/gezondheid/2393840/vreemdgaan-zit-in-genen.html

Zit vreemdgaan in de genen?

Ja nogal logisch dat je eerder vreemd gaat als je sneller opgewonden wordt, maar denk je dat zoiets ook echt in de genen zit? Ik denk dat meer externe factoren er mee te maken hebben zoals bijvoorbeeld jaloezie of een ander aantrekkelijk vinden.
Zonder het artikel gelezen te hebben, ik denk dat er wel iets inzit. Het heeft ook voor een deel met je persoonlijkheid te maken. De één heeft een partner en kíjkt niet meer naar andere mensen, de ander ziet overal leuke mensen (en de mensen die dan nooit kijken zeggen dat dat aan je relatie ligt, wat volgens mij onzin is). Je hebt mensen die vinden seks niet zo interessant, en er zijn mensen die vinden het geweldig, er zijn mensen die heel snel verliefd worden en iemand snel aantrekkelijk vinden en er zijn mensen die heel moeilijk verliefd worden en maar zelden iemand tegenkomen die ze aantrekkelijk vinden. Dat heeft er denk ik allemaal mee te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan zit in de genen? Empty Re: Vreemdgaan zit in de genen?

Bericht  Susan ma 6 dec 2010 - 0:15

Het zal inderdaad wel in je karakter zitten of je seks en liefde kunt scheiden, of je makkelijk een grens overschrijdt, of je makkelijk flirt, of je je snel tot iemand aangetrokken voelt, enzovoort, maar de daadwerkelijke stap om vreemd te gaan zit natuurlijk niet in je genen, het is niet zo dat de dingen die je doet of niet doet al zijn ingeprogrammeerd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan zit in de genen? Empty Re: Vreemdgaan zit in de genen?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:17

Susan schreef:Het zal inderdaad wel in je karakter zitten of je seks en liefde kunt scheiden, of je makkelijk een grens overschrijdt, of je makkelijk flirt, of je je snel tot iemand aangetrokken voelt, enzovoort, maar de daadwerkelijke stap om vreemd te gaan zit natuurlijk niet in je genen, het is niet zo dat de dingen die je doet of niet doet al zijn ingeprogrammeerd.
Dat is toch met alles? Je genen geven aan waar je aanleg voor hebt, het is geen excuus om maar van alles te doen omdat het nou eenmaal in je genen zit. Maar ik denk wel dat het voor de één makkelijker is om monogaam te blijven dan voor de ander. Net als het voor de één makkelijker is om niet verslaafd aan alcohol te worden dan voor de ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan zit in de genen? Empty Re: Vreemdgaan zit in de genen?

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 1:06

Jaa daar heb je gelijk in Lilith. Maar ik denk dat sommige zo ook 'gevormd' zijn door externe factoren. Ik geloof niet dat het vreemdgaan al in iemand zit wanneer hij/zijn geboren wordt zeg maar. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan zit in de genen? Empty Re: Vreemdgaan zit in de genen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum