Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemdgaan :(

+28
Stuiterbal
Pannetoet
Caresses
Caramba
bolus26
JD
klavertje
CCC
Sweet Sylvana
Ella
Inge
Happy
Coco
Atelier Madame
Rovine
SarahKey
Bolleke
Mermaid
RYW
Caroow
Bazinga
Elysia
MissD
Lilypie
Susan
Lady Starstruck
Rush
snowflakes
32 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Vreemdgaan :(

Bericht  snowflakes ma 23 apr 2012 - 1:33

Mijn vriend heeft mij gisteravond na 1,5 jaar een relatie te hebben, telefonisch 'opgebiecht' dat hij afgelopen zaterdag met een ander meisje heeft gezoend. Hij had een house-warming van een collega, waar zij een vriendin van is. Naar zijn zeggen zat zij hem de hele avond/nacht (tot +/- 03.00 uur) te teasen en is hij vervolgens met haar naar haar huis gefietst. Hij heeft toen zijn telefoon uitgezet (hij gaf hierover aan dat hij dit deed zodat ik niet zou kunnen bellen) en heeft toen ongeveer een half uur met haar gezoend. Hij gaf aan (te) veel gedronken te hebben

Het ergste van alles vind ik niet eens het vreemdgaan zelf, maar meer het feit dat hij het voor mijn gevoel berekenend heeft gedaan. Bijvoorbeeld door zijn telefoon bewust uit te zetten.

Nu stuurt hij smsjes dat hij erg veel spijt heeft, constant aan me denkt en voor me wil knokken omdat hij me niet kwijt wil.

Zou dit voorval voor jullie een reden zijn om het uit te maken of zouden jullie toch een gesprek aangaan? Ik kan op dit moment niet echt helder denken Sad
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:37

Pff lastige situatie meid! Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou doen!
Veel sterkte!!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Rush ma 23 apr 2012 - 1:38

Hij heeft z`n telefoon uitgezet zodat jij niet kon bellen terwijl hij 'iets' met haar zou gaan doen.

Wat een hond, sorry hoor.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Lady Starstruck ma 23 apr 2012 - 1:39

Zou voor mij wel een reden zijn om het uit te maken. Wat een rotstreek. Sterkte ermee.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Susan ma 23 apr 2012 - 1:39

Bah, wat een nare situatie.

Wat jij zegt, dat kan ik me goed voorstellen, ik denk dat het mij ook het meeste dwars zou zitten dat hij het zo doordacht heeft gedaan, dat het niet 'in the heat of the moment' is gebeurd, maar zo gepland. Ik zou daardoor ook de neiging hebben om zijn spijt met een korreltje zout te nemen.

Ik kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je nu moet doen. Ik vind het als buitenstaander ook vrij moeilijk om daar advies over te geven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Lilypie ma 23 apr 2012 - 1:40

Sorry dat ik het zeg maar hij zegt dat het kwam omdat hij dronken was( wat ik trouwens een domme smoes vindt) maar hij was schijnbaar wel nuchter genoeg om de telefoon uit te zetten zodat jij niet kon bellen..
Ik roep altijd heel hard dat het einde verhaal zou zijn , maar goed ik denk dat je dat pas weet als je het zelf mee maakt.
Nu ben je natuurlijk boos en teleurgesteld, maar denk je dat hem opnieuw kan vertrouwen?

Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  MissD ma 23 apr 2012 - 1:40

Rush schreef:Hij heeft z`n telefoon uitgezet zodat jij niet kon bellen terwijl hij 'iets' met haar zou gaan doen.

Wat een hond, sorry hoor.

Eigenlijk wel mee eens... Blijkbaar toch nuchter genoeg om nog te kunnen nadenken en de keuze te maken om zijn telefoon uit te zetten zodat jij hem niet zou "storen"...

Succes met welke keuze je ook maakt!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Elysia ma 23 apr 2012 - 1:41

Als hij zo dronken was dan was hij vast ook niet op het idee gekomen om eerst zijn telefoon uit te zetten.
Dan zou dat je gewoon overkomen (al vind ik dat sowieso altijd een beetje onzin).
Dit komt dus heel erg berekenend over en dat zou voor mij wel een reden zijn om het uit te maken denk ik.
Want dan ben je gewoon ontzettend laf als je drank gaat noemen als reden.
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Rush ma 23 apr 2012 - 1:41

MissD schreef:
Rush schreef:Hij heeft z`n telefoon uitgezet zodat jij niet kon bellen terwijl hij 'iets' met haar zou gaan doen.

Wat een hond, sorry hoor.

Eigenlijk wel mee eens... Blijkbaar toch nuchter genoeg om nog te kunnen nadenken en de keuze te maken om zijn telefoon uit te zetten zodat jij hem niet zou "storen"...
Inderdaad! Dat het je overkomt in the heat of the moment en dat je je dan bedenkt dat het niet moest en vertrokken bent, daar kan ik nog over na denken.

Maar een half uur met haar staan zoenen? Hallo?! :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:42

Dus volgens hem zat zij hem de hele tijd uit te dagen, dus is hij maar met haar naar huis gefietst? Dus is het eigenlijk gewoon haar schuld en was hij het 'slachtoffer'? Maar, heeft hij voor alle zekerheid wel zijn tel. uit gezet zodat hij niet gestoord kon worden? Right... Dit zou voor mij echt een dealbreaker zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Susan ma 23 apr 2012 - 1:43

Eerlijk gezegd zou ik het idee hebben dat zijn spijt ook gepland is. Zo van, als ik daarna maar flink door het stof kruip dan komt het wel weer goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Bazinga ma 23 apr 2012 - 1:45

Wow da's kut.. Een zoen zou ik nog kunnen laten gaan, maar idd.. Bewust je telefoon uitzetten en een half friggin' uur staan zoenen? Hoe bewust kan je vreemdgaan?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:47

Heel naar. Maar hij heeft het je zelf verteld, en dat is ook wel wat waard.

Of het een reden is om het uit te maken weet ik niet, dat hangt af van hoe lang jullie bij elkaar zijn, of het verder goed gaat, enzovoorts.

Aan de ene kant kan ik wel goed snappen dat iemand zoiets doet, de spanning, de alcohol, dat kan zomaar maken dat je iets doet waar je zelf later niet achter staat.

Aan de andere kant is het natuurlijk heel erg fout en volledig zijn eigen verantwoordelijkheid.

Het hangt denk ik af van hoe jullie relatie verder is en of hij het verteld heeft omdat het sowieso uit zou komen of omdat hij echt spijt heeft.

Op zich, maar dan spreek ik voor mezelf, zie ik het probleem van een keer zoenen met een ander niet zo, het is vervelend, maar mensen maken domme fouten, hoe ze er daarna mee omgaan vind ik veel belangrijker. Waarom heeft hij het gedaan? Vond hij de aandacht leuk, of de spanning? Loopt het lekker in jullie relatie? Zijn er spanningen? Dat vind ik ook allemaal wel belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Caroow ma 23 apr 2012 - 1:48

Ik zou hem vandaag nog de deur wijzen. De situatie klinkt niet alsof het hem is overkomen in een dronken bui. Hij was door de alcohol losser, maar hij had er ook voor kunnen kiezen niet mee te fietsen en sowieso had hij natuurlijk al gelijk aan het begin van de avond tegen het meisje kunnen zeggen dat hij daar geen behoefte aan had.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:48

Rush schreef:
MissD schreef:
Rush schreef:Hij heeft z`n telefoon uitgezet zodat jij niet kon bellen terwijl hij 'iets' met haar zou gaan doen.

Wat een hond, sorry hoor.

Eigenlijk wel mee eens... Blijkbaar toch nuchter genoeg om nog te kunnen nadenken en de keuze te maken om zijn telefoon uit te zetten zodat jij hem niet zou "storen"...
Inderdaad! Dat het je overkomt in the heat of the moment en dat je je dan bedenkt dat het niet moest en vertrokken bent, daar kan ik nog over na denken.

Maar een half uur met haar staan zoenen? Hallo?! :shock:
Eens..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:48

Ik denk trouwens zomaar dat het niet zó gepland is. Als ik wederom voor mezelf spreek kun je zo in een bepaalde 'roes' komen (zelfs zonder drank) dat je iets doet zonder na te denken over de gevolgen. Niet heel handig, niet heel leuk, maar het gebeurt wel. Praat het nog niet goed. Maar ik vind het ook weer te kort door de bocht om te zeggen dat het berekenend is en dat het gepland is. Zo zal hij het waarschijnlijk niet ervaren hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:49

Lady Starstruck schreef:Zou voor mij wel een reden zijn om het uit te maken. Wat een rotstreek. Sterkte ermee.
Dat zijn z'n makkelijke woorden maar uitmaken is nu helemaal niet aan de orde. Belangrijkste voor nu is dat de TO eens goed met haar vriend, face tot face om te tafel gaat zitten zodat alle feiten even goed naar bovenkomen, daarna kan ze nadenken en besluiten wat zij ermee gaat doen, uitmaken of hem nog een kans geven. Ontzettend veel sterkte meid. Wat ik trouwens nog laffer vind is dat het via de telefoon moet gebeuren hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  RYW ma 23 apr 2012 - 1:51

Eucalypta schreef:Ik denk trouwens zomaar dat het niet zó gepland is. Als ik wederom voor mezelf spreek kun je zo in een bepaalde 'roes' komen (zelfs zonder drank) dat je iets doet zonder na te denken over de gevolgen. Niet heel handig, niet heel leuk, maar het gebeurt wel. Praat het nog niet goed. Maar ik vind het ook weer te kort door de bocht om te zeggen dat het berekenend is en dat het gepland is. Zo zal hij het waarschijnlijk niet ervaren hebben.

Nou ja, als je je telefoon uitzet omdat je vriendin zou kunnen bellen, dan denk je dus wel degelijk aan je vriendin en de mogelijke gevolgen, en je kiest er dan voor.

Wat ik ook raar vind is dat hij je het via de telefoon vertelt. Dat is toch iets om persoonlijk te bespreken, lijkt me...

Sterkte voor jou.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:53

RYW schreef:
Eucalypta schreef:Ik denk trouwens zomaar dat het niet zó gepland is. Als ik wederom voor mezelf spreek kun je zo in een bepaalde 'roes' komen (zelfs zonder drank) dat je iets doet zonder na te denken over de gevolgen. Niet heel handig, niet heel leuk, maar het gebeurt wel. Praat het nog niet goed. Maar ik vind het ook weer te kort door de bocht om te zeggen dat het berekenend is en dat het gepland is. Zo zal hij het waarschijnlijk niet ervaren hebben.

Nou ja, als je je telefoon uitzet omdat je vriendin zou kunnen bellen, dan denk je dus wel degelijk aan je vriendin en de mogelijke gevolgen, en je kiest er dan voor.

Wat ik ook raar vind is dat hij je het via de telefoon vertelt. Dat is toch iets om persoonlijk te bespreken, lijkt me...

Sterkte voor jou.

Dat klopt. Maar toch, ik snap het wel. Maar hé, ik ben dan ook zwak in dat soort dingen geloof ik.

Via telefoon vertellen is niet heel netjes, maar snap ik ook wel.

Ik snap teveel, dat is mijn probleem Vreemdgaan :( 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  snowflakes ma 23 apr 2012 - 1:53

Hij is vandaag en morgen aan het verhuizen (gaat nota bene in 'mijn' stad wonen, na anderhalf jaar 105 km. op en neer te zijn gependeld tussen onze woonplaatsen. Hij is nu dus druk, dus weet niet of ik hem kan spreken...

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik hem wel wil spreken. Voel me soort van in een roes, heel bizar.

Maar zouden jullie nog een gesprek aangaan en het al dan niet uitmaken daar vanaf laten hangen of het bij voorbaat al doen?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:53

De situatie die TO beschrijft, was voor mij een reden geweest om een punt achter de relatie te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Susan ma 23 apr 2012 - 1:54

RYW schreef:

Nou ja, als je je telefoon uitzet omdat je vriendin zou kunnen bellen, dan denk je dus wel degelijk aan je vriendin en de mogelijke gevolgen, en je kiest er dan voor.

Wat ik ook raar vind is dat hij je het via de telefoon vertelt. Dat is toch iets om persoonlijk te bespreken, lijkt me...

Sterkte voor jou.

Inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Susan ma 23 apr 2012 - 1:55

Ik zou ook niet mijn relatie verbreken voor een keertje zoenen met een ander, maar dat van die telefoon zou me echt gigantisch pissig maken. Veel pissiger nog dan dat zoenen op zich.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:55

snowflakes schreef:Hij is vandaag en morgen aan het verhuizen (gaat nota bene in 'mijn' stad wonen, na anderhalf jaar 105 km. op en neer te zijn gependeld tussen onze woonplaatsen. Hij is nu dus druk, dus weet niet of ik hem kan spreken...

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik hem wel wil spreken. Voel me soort van in een roes, heel bizar.

Maar zouden jullie nog een gesprek aangaan en het al dan niet uitmaken daar vanaf laten hangen of het bij voorbaat al doen?

Beantwoord eerst eens wat vragen.....

Het is maar een zóen hoor! Heel erg en van hem, maar denk je dat je geen grotere problemen in je relaties gaat tegenkomen dan een zoen? Tenzij jullie echt net bij elkaar zijn, dan snap ik dat. Maar een relatie van 1,5 jaar verdient toch wel iets meer dan direct uitmaken na zoiets? Niet dat je bij hem moet blijven, of dat je direct met hem moet praten, je moet doen wat werkt en de tijd nemen die je nodig hebt, maar wie zegt dat je NU moet beslissen of je het uitmaakt?

Je relatie is toch meer dan dit? Alle leuke dingen zijn toch niet weg doordat hij met een ander zoent? Kan best zijn dat je uiteindelijk tot de conclusie komt dat het niet meer werkt, maar zo snel per se iets willen beslissen lijkt me wat kort door de bocht. Je bent nu nog boos, je hoort het net.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  RYW ma 23 apr 2012 - 1:56

snowflakes schreef:Hij is vandaag en morgen aan het verhuizen (gaat nota bene in 'mijn' stad wonen, na anderhalf jaar 105 km. op en neer te zijn gependeld tussen onze woonplaatsen. Hij is nu dus druk, dus weet niet of ik hem kan spreken...

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik hem wel wil spreken. Voel me soort van in een roes, heel bizar.

Maar zouden jullie nog een gesprek aangaan en het al dan niet uitmaken daar vanaf laten hangen of het bij voorbaat al doen?

Nou, ik zou dan serieus mijn verhuizing in hold zetten, en hier de tijd voor nemen. Niet even tussendoor telefonisch het hart van mijn vriendin breken en dan verder verhuizen.

Ik zou het gesprek wel aangaan, maar alleen jij kan beslissen wanneer en hoeveel impact het heeft op het voortbestaan van je relatie.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum