*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
sanne-84 schreef:Ik klaag thuis ook niet, hoe meer ik klaag, hoe meer ik mn kansen op een 2e verspil (denk ik)
Haha dat je daaraan denkt. Maar ik klaag lekker toch tegen mijn man. Heeft ie gewoon pech en het is ook zijn kind haha...
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Jelin schreef:sanne-84 schreef:Ik klaag thuis ook niet, hoe meer ik klaag, hoe meer ik mn kansen op een 2e verspil (denk ik)
Haha dat je daaraan denkt. Maar ik klaag lekker toch tegen mijn man. Heeft ie gewoon pech en het is ook zijn kind haha...
Hij weet nog niet of ie een 2e wil.. En anders gaat ie straks mn geklaag tegen me gebruiken
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Jelin schreef:sanne-84 schreef:Ik klaag thuis ook niet, hoe meer ik klaag, hoe meer ik mn kansen op een 2e verspil (denk ik)
Hij weet nog niet of ie een 2e wil.. En anders gaat ie straks mn geklaag tegen me gebruiken
Mijn man heeft heel lang geroepen dat hij geen tweede wilde en nu is ze er bijna haha.
Jelin- Kletskop
Ik klaag bijna niet, daartegen over staat wel dat hij gewoon lekker veel mag betalen. Haha. Hij heeft het er ook in gestopt :p
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik klaag ook niet zoveel. Mijn man zegt juist dat ik wel wat meer mag klagen haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Er is bij ons thuis niet echt ruimte voor nog meer geklaag, ik zit juist de hele dag mijn man op te peppen. Hoewel hij gelukkig ook wel als hij zich wat beter voelt dan weer superpositief is hoor. Maar goed, hij heeft genoeg reden tot klagen de laatste maanden. Hij heeft weer een enorme stap terug gedaan en hij ging al niet echt lekker hard vooruit ofzo. Hopelijk vanaf nu wel.
Ik vertel wel waar ik last van heb soms hoor en af en toe klaag ik ook. Maar mijn man kan het nu toch niet voor me verhelpen.
Wat wel superlief is is dat hij héél graag voor me zou willen zorgen en dat hij alles op alles wil zetten om het comfortabeler voor mij te maken. Dus dan maar de verwarming minder hoog (ik zit de hele dag te stikken omdat hij het zo koud heeft steeds) en 's nachts weer met een open raam slapen zodat ik het niet benauwd krijg en hij zat echt te bedenken wat hij dan wél voor me kon veranderen. En als ik zeg dat het fijn is als hij zijn hand op mijn buik legt dan probeert hij dat nog nét wat langer vol te houden terwijl hij eigenlijk niet goed ligt enzo. Vind het wel superlief!
Haha en ik geloof dat mijn man het liefst nu al een 2e wilde gaan maken . Dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Hij heeft het er echt al steeds over, dat we gauw een tweede moeten gaan maken enzo. Nou ben ik op zich wel voor een klein leeftijdsverschil, maar we waren er nog niet eens over uit of we wel een tweede wilden. Ik denk dat we eerst maar eens moeten kijken hoe het met eentje is!!
Ik vertel wel waar ik last van heb soms hoor en af en toe klaag ik ook. Maar mijn man kan het nu toch niet voor me verhelpen.
Wat wel superlief is is dat hij héél graag voor me zou willen zorgen en dat hij alles op alles wil zetten om het comfortabeler voor mij te maken. Dus dan maar de verwarming minder hoog (ik zit de hele dag te stikken omdat hij het zo koud heeft steeds) en 's nachts weer met een open raam slapen zodat ik het niet benauwd krijg en hij zat echt te bedenken wat hij dan wél voor me kon veranderen. En als ik zeg dat het fijn is als hij zijn hand op mijn buik legt dan probeert hij dat nog nét wat langer vol te houden terwijl hij eigenlijk niet goed ligt enzo. Vind het wel superlief!
Haha en ik geloof dat mijn man het liefst nu al een 2e wilde gaan maken . Dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Hij heeft het er echt al steeds over, dat we gauw een tweede moeten gaan maken enzo. Nou ben ik op zich wel voor een klein leeftijdsverschil, maar we waren er nog niet eens over uit of we wel een tweede wilden. Ik denk dat we eerst maar eens moeten kijken hoe het met eentje is!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hebben jullie ook zoveel last van brandend maagzuur trouwens? Vorige keer viel het wel mee en dacht dat het nu weer wel zo zou zijn, aangezien hij al ingedaald is. De oplossing nog niet gevonden hier helaas.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:Hebben jullie ook zoveel last van brandend maagzuur trouwens? Vorige keer viel het wel mee en dacht dat het nu weer wel zo zou zijn, aangezien hij al ingedaald is. De oplossing nog niet gevonden hier helaas.
Nee heb ik geen last van gelukkig. En ook geen tips.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Smaragdje schreef:Hebben jullie ook zoveel last van brandend maagzuur trouwens? Vorige keer viel het wel mee en dacht dat het nu weer wel zo zou zijn, aangezien hij al ingedaald is. De oplossing nog niet gevonden hier helaas.
Nee heb ik geen last van gelukkig. En ook geen tips.
Ik ook niet. Volgens mij kun je er ook niet zo heel veel tegen doen. Rennie mag je niet innemen geloof ik.
slaatje- Kletskop
rennies mag wel. zijn al een paar maanden mijn beste vrienden :-)
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Smaragdje schreef:Hebben jullie ook zoveel last van brandend maagzuur trouwens? Vorige keer viel het wel mee en dacht dat het nu weer wel zo zou zijn, aangezien hij al ingedaald is. De oplossing nog niet gevonden hier helaas.
Ja enorm! Soms echt het gevoel alsof iemand messen in mijn slokdarm duwt en ik krijg ook regelmatig zure oprispingen. Ik doe de volgende dingen en alles bij elkaar maakt het wel te doen:
- Kleine hoeveelheden eten, vooral niet teveel avondeten en niet te laat op de avond eten (maar ik moet er dan 's nachts vaak wel uit om weer wat te gaan eten!).
- Geen vette dingen eten
- Geen zure dingen eten, geen sinaasappelsap, mandarijnen, yoghurt, karnemelk
- Geen koolzuurhoudende dranken
- Geen koffie (maar dat lustte ik toch al niet)
- Maalox tabletjes, werken beter dan rennie! Ze raden bij de apotheek echter het drankje aan, maar daarvan ga ik over mijn nek!
- De dingen die het verergeren onmiddellijk uit mijn dieet schrappen, ook al vind ik ze zo lekker
- Geen tot weinig suiker eten!
- Af en toe een hap vanillevla of een beker melk, maar dan niet te koud!
Ik weet uit ervaring wel dat maagzuur iets is waarbij het persoonlijk is wat helpt en wat prikkelt. Zuivel kan bijvoorbeeld ook een trigger zijn, ik zelf kan heel goed pittig eten zonder problemen terwijl anderen daar juist problemen mee krijgen. Ik kan juist weer heel slecht tegen suiker. Uiteindelijk werkt het beste om te luisteren naar je lijf, er zijn echt bepaalde voedingsmiddelen waar het erger van word! En in de zwangerschap moet je ook sowieso kleinere beetjes eten daarmee voorkom je dat maagzuur ook. Ik had er héél erg last van toen ik nog elke avond zat te bunkeren alsof er geen baby in de weg zat, nu neem ik gewoon wat minder.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Mysterious schreef:rennies mag wel. zijn al een paar maanden mijn beste vrienden :-)
Ja hier ook, maar de huisarts vond wel dat die maximum dosering die er op staat wat veel van het goede is, in de zwangerschap kun je beter minder nemen. Ik vind Maalox heel fijn werken, daarvan heb ik ook veel minder nodig. En de huisarts raadde me dat aan, hoewel het drankje beter schijnt te werken!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Meer als kleine beetjes per keer eten lukt al niet...hahaha..
Ik heb al pilletjes ervoor geprobeerd, maar die werken niet. De rest ook nog niet echt. Nouja, maximaal 7 weken nog....pfff
Ik heb al pilletjes ervoor geprobeerd, maar die werken niet. De rest ook nog niet echt. Nouja, maximaal 7 weken nog....pfff
Smaragdje- Ratel
Vervelend Smaragdje! Ik heb er gelukkig (nog) geen last van.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Smaragdje schreef:Meer als kleine beetjes per keer eten lukt al niet...hahaha..
Ja, het is echt roeien met de riemen die je hebt. En het helpt wel echt om dingen uit te proberen hoor. Ik ben ook door schade en schande wijzer geworden. Rennies, al eet ik er 20, het helpt geen zier en omeprazol (op voorschrift) helpt ook niet. Als ik een waterijsje eet verga ik daarna van de pijn in mijn slokdarm en de zure oprispingen, als ik dan melk drink word het wat minder. Als ik veel melk drink wordt het weer erger en als ik veel water drink bij het eten krijg ik veel oprispingen. Ik ben gewoon dingen gaan veranderen om te kijken of het er beter van werd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Grappig dat de mannen zo wisselen in de omgang met ons klaaggedrag!
En hier geen last van maagzuur * klopt dit nu heel snel af*
En hier geen last van maagzuur * klopt dit nu heel snel af*
sanne-84- Ratel
Owja het bord voor in de tuin is bij ons ook geregeld.
Door een foutje van een (jaloerse) vriendin zijn we erachter gekomen dat de vriendengroep hiermee bezig is:) uiteindelijk hadden we het toch moeten weten, want anders hadden we zelf iets moeten doen. Ze laten íets ontwerpen, en dat bord blijft dan in de groep.
Eigenlijk zóuden wij dat bord krijgen, maar het zou wel de bedoeling zijn dat het in de groep blijft, dus net even geregeld dat wij ook gewoon meebetalen (maar verder niet willen weten hoe en wat het er uit ziet) zodat het ook echt van de groep is en dit niet van ons kraamkado afgaat
Door een foutje van een (jaloerse) vriendin zijn we erachter gekomen dat de vriendengroep hiermee bezig is:) uiteindelijk hadden we het toch moeten weten, want anders hadden we zelf iets moeten doen. Ze laten íets ontwerpen, en dat bord blijft dan in de groep.
Eigenlijk zóuden wij dat bord krijgen, maar het zou wel de bedoeling zijn dat het in de groep blijft, dus net even geregeld dat wij ook gewoon meebetalen (maar verder niet willen weten hoe en wat het er uit ziet) zodat het ook echt van de groep is en dit niet van ons kraamkado afgaat
sanne-84- Ratel
Sanne, wat leuk van jullie vriendengroep!
Gisteravond helaas weer fikse voorweeen gehad. Was juist zo blij er een dag of twee geen last van te hebben gehad.
Vanmorgen is mijn man zijn abces begonnen met open gaan. Thank god! En niet alleen voor hem Hij kwam gister thuis uit zijn werk en zei dat hij vond dat het nog niet echt goed ging en zoveel pijn had. Vandaag gaat hij naar de motorbeurs. Toen heb ik natuurlijk tegen hem gezegd, dat als het nog niet beter ging, we vandaag naar de huisarts terug zouden gaan. Het is tenslotte vrijdag, en anders moest hij tot na het weekend wachten. Ik heb hem duidelijk gemaakt geen zin te hebben om het weekend bij de h.a post te zitten. Dus dat zou betekenen dat hij niet naar de motorbeurs kan :-) Gelukkig ging het toen gelijk wat beter. Haha. 'Savonds ook wat minder puffend gaan zitten en minder klagen over de pijn. Dat had ik er trouwens, met mijn pijnlijke voorweeen ook niet bij kunnen hebben. En vanmorgen zei hij dat er wat pus uitkwam (sorry voor de details) Dit houd dus in dat de a.b zijn werk doet. Heb hem gezegd toch wat vaker naar zijn vrouw te luisteren. Haha.
Verder is hij trouwens heel lief en behulpzaam hoor. Dat even voorop gesteld. Hij doet bijna alles in huis (met uitzondering van de was en het bed verschonen, dat houd mij dan ook weer even lekker bezig) Hij kookt, ruimt de vaatwasser in, ik krijg elke avond een uitgeperst glas sinaasappelsap. En elke avond wrijft hij lekker over mijn buik.
Gisteravond zaten we tv te kijken en kwam de reclame over Najib voorbij. Daar zijn we allebei weg van. Dus man zegt, die gaan we kijken. En daarna gaan we naar het ziekenhuis en zondag ga je bevallen. Zo schijnt hij het al weken in zijn hoofd te hebben. Haha. Ik ga maar nergens van uit. Maar ben beneiuwd of hij gelijk heeft.
Gisteravond helaas weer fikse voorweeen gehad. Was juist zo blij er een dag of twee geen last van te hebben gehad.
Vanmorgen is mijn man zijn abces begonnen met open gaan. Thank god! En niet alleen voor hem Hij kwam gister thuis uit zijn werk en zei dat hij vond dat het nog niet echt goed ging en zoveel pijn had. Vandaag gaat hij naar de motorbeurs. Toen heb ik natuurlijk tegen hem gezegd, dat als het nog niet beter ging, we vandaag naar de huisarts terug zouden gaan. Het is tenslotte vrijdag, en anders moest hij tot na het weekend wachten. Ik heb hem duidelijk gemaakt geen zin te hebben om het weekend bij de h.a post te zitten. Dus dat zou betekenen dat hij niet naar de motorbeurs kan :-) Gelukkig ging het toen gelijk wat beter. Haha. 'Savonds ook wat minder puffend gaan zitten en minder klagen over de pijn. Dat had ik er trouwens, met mijn pijnlijke voorweeen ook niet bij kunnen hebben. En vanmorgen zei hij dat er wat pus uitkwam (sorry voor de details) Dit houd dus in dat de a.b zijn werk doet. Heb hem gezegd toch wat vaker naar zijn vrouw te luisteren. Haha.
Verder is hij trouwens heel lief en behulpzaam hoor. Dat even voorop gesteld. Hij doet bijna alles in huis (met uitzondering van de was en het bed verschonen, dat houd mij dan ook weer even lekker bezig) Hij kookt, ruimt de vaatwasser in, ik krijg elke avond een uitgeperst glas sinaasappelsap. En elke avond wrijft hij lekker over mijn buik.
Gisteravond zaten we tv te kijken en kwam de reclame over Najib voorbij. Daar zijn we allebei weg van. Dus man zegt, die gaan we kijken. En daarna gaan we naar het ziekenhuis en zondag ga je bevallen. Zo schijnt hij het al weken in zijn hoofd te hebben. Haha. Ik ga maar nergens van uit. Maar ben beneiuwd of hij gelijk heeft.
slaatje- Kletskop
Ow gelukkig slaatje dat de abces open gaat, zowel voor jou als je man. En wat grappig dat ie minder gaat klagen als ie daardoor weg mag, net een kind haha.
Wat vervelend die voorweeen! Je weet nu helemaal niet waar je aan toe bent.. Ik zal zondag extra aan je denken;)
Wat vervelend die voorweeen! Je weet nu helemaal niet waar je aan toe bent.. Ik zal zondag extra aan je denken;)
sanne-84- Ratel
Mijn stiefvader en mijn vriend willen allebei dat ik 3 maart beval, de derde van de derde. Ik niet, dat is de verjaardag van mijn eerste vriendje Van mij mag hij na het weekend gelijk wel komen. Gister hebben we de laatste echo gehad bij de vk, hij ligt zo diep ingedaald, ik moet niet te hard niezen, dat valt hij er uit
Dinsdag heb ik voor mijn doen een drukke dag, eerst krijgen we bezoek van de kraamverzorgster, dan in de middag weer naar de vk en 's avonds rondleiding en infomarkt in het ziekenhuis. Eindelijk weer een volle dag! En dit weekend is mijn vriend vrij (1 keer in de 3 weken is hij vrij) dus daar heb ik ook wel zin in. Mijn beste vriendin was jarig dus daar gaan we zaterdagavond heen.
Ik heb geen last van branden maagzuur, mijn vriend wel Hij heeft gaviscon, maar ik weet niet of je dat mag als je zwanger bent. Heel stom, hij heeft het nooit gehad maar nu ik zwanger ben wel, hij zwangert dus lekker mee.
Fijn dat het abces open gaat Slaatje, hopelijk heeft hij er snel geen last meer van.
Mijn vriend krijg elke week een nieuwsbrief op zijn telefoon, de papaplanner oid. Daar had hij gelezen wat er in zijn vluchttas moet zitten.. Oa pijnstillers (voor hem, zodat hij niemand hoeft lastig te vallen met zijn geklaag als hij ergens pijn heeft), massageolie, dingen die ik vergeten zou kunnen zijn.. Hij neemt het allemaal heel serieus dus dat is wel superlief, maar ik moest wel lachen om die pijnstillers
Dinsdag heb ik voor mijn doen een drukke dag, eerst krijgen we bezoek van de kraamverzorgster, dan in de middag weer naar de vk en 's avonds rondleiding en infomarkt in het ziekenhuis. Eindelijk weer een volle dag! En dit weekend is mijn vriend vrij (1 keer in de 3 weken is hij vrij) dus daar heb ik ook wel zin in. Mijn beste vriendin was jarig dus daar gaan we zaterdagavond heen.
Ik heb geen last van branden maagzuur, mijn vriend wel Hij heeft gaviscon, maar ik weet niet of je dat mag als je zwanger bent. Heel stom, hij heeft het nooit gehad maar nu ik zwanger ben wel, hij zwangert dus lekker mee.
Fijn dat het abces open gaat Slaatje, hopelijk heeft hij er snel geen last meer van.
Mijn vriend krijg elke week een nieuwsbrief op zijn telefoon, de papaplanner oid. Daar had hij gelezen wat er in zijn vluchttas moet zitten.. Oa pijnstillers (voor hem, zodat hij niemand hoeft lastig te vallen met zijn geklaag als hij ergens pijn heeft), massageolie, dingen die ik vergeten zou kunnen zijn.. Hij neemt het allemaal heel serieus dus dat is wel superlief, maar ik moest wel lachen om die pijnstillers
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
@ Caroow, helaas wil dat ingedaalde niets zeggen hè ;-) De eerste was ook vroeg ingedaald en toch 9 dagen overtijd. Ukkepuk is nu ook al ingedaald, maar die zie ik ook nog niet binnen een paar weken komen (al hoop ik wel om niet weer overtijd te gaan...ijdele hoop waarschijnlijk )
Smaragdje- Ratel
Ik weet het, maar het zou toch jammer zijn dat ik al die indalingsweeën heb gehad en hij gewoon nog boven mijn navel aan het chillen blijkt.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik weet het, maar het zou toch jammer zijn dat ik al die indalingsweeën heb gehad en hij gewoon nog boven mijn navel aan het chillen blijkt.
Hahaha, dat wel. Ik heb daar eigenlijk niet zo heel verl last van gehad. Denk doordat het de tweede is. Het is in iedergeval fijn als ze zijn ingedaald. Als je vliezen breken, mag je in iedergeval gewoon blijveb rondlopen. Dat idee vind ik, zeker nu met een rondlopend jochie, een fijn idee.
Smaragdje- Ratel
Ik hoef niet tussen de bloemkolen in de C1000 te ligggen nee, dat is wel fijn
Caroow- Lady Post-a-lot
Goedemiddag,
@ Slaatje.. fijn dat je man nu minder klaagt haha.. Balen van de voorweeen en hopelijk heeft je man gelijk over het weekend ;-)..
@ Caroow.. Ingedaald wil helaas niets zeggen. De eerste was met 32 weken al ingedaald, maar ben pas met 41+1 bevallen op 2 maart haha..
@ Smaragdje.. hoe gaat het bij jou? Je zoon al wat liever?
Dochter is vandaag vrij en we zijn net ff naar het centrum geweest. Ze heeft nieuwe kleren gehad en voor mijn vader een cadeau gehaald. Verder weer slecht geslapen, maar voel me wel fit gelukkig. En van mij mag ze nu wel komen haha.
@ Slaatje.. fijn dat je man nu minder klaagt haha.. Balen van de voorweeen en hopelijk heeft je man gelijk over het weekend ;-)..
@ Caroow.. Ingedaald wil helaas niets zeggen. De eerste was met 32 weken al ingedaald, maar ben pas met 41+1 bevallen op 2 maart haha..
@ Smaragdje.. hoe gaat het bij jou? Je zoon al wat liever?
Dochter is vandaag vrij en we zijn net ff naar het centrum geweest. Ze heeft nieuwe kleren gehad en voor mijn vader een cadeau gehaald. Verder weer slecht geslapen, maar voel me wel fit gelukkig. En van mij mag ze nu wel komen haha.
Jelin- Kletskop
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*