*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
goedemorgen!
Een dagje niets is ook wel eens lekker toch? Lekker doen waar je zin in hebt en genieten van het weer.
Ik moet straks naar de hypotheker, voor de belastingaangifte, daar heb ik nou net géén zin in. Verder een bagger nacht achter de rug, continue wakker gelegen.
De kleine meid vind het voorjaar volgens mij ook wel prettig, ze is in ieder geval lekker aanwezig. Ik had gehoopt dat het mooie weer door zou zetten, zodat ik volgende week mijn verjaardag kan vieren met lekker weer, maar volgens mij zit dat er niet in dit jaar.
Morgen moet ik weer naar de verloskundige. Volgens mij krijg ik dan ook een echo van haar niertjes, en als het niet goed te zien is word ik weer doorgestuurd naar een verloskundigcentrum in de stad.
Een dagje niets is ook wel eens lekker toch? Lekker doen waar je zin in hebt en genieten van het weer.
Ik moet straks naar de hypotheker, voor de belastingaangifte, daar heb ik nou net géén zin in. Verder een bagger nacht achter de rug, continue wakker gelegen.
De kleine meid vind het voorjaar volgens mij ook wel prettig, ze is in ieder geval lekker aanwezig. Ik had gehoopt dat het mooie weer door zou zetten, zodat ik volgende week mijn verjaardag kan vieren met lekker weer, maar volgens mij zit dat er niet in dit jaar.
Morgen moet ik weer naar de verloskundige. Volgens mij krijg ik dan ook een echo van haar niertjes, en als het niet goed te zien is word ik weer doorgestuurd naar een verloskundigcentrum in de stad.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Mikey mag van mij wel in de tabel hoor :-)
Hoe gaat het met de dames, houden jullie het nog een beetje vol?
Wij hebben gister voor het eerst kennis gemaakt met het leed dat darmkrampjes heet Zo zielig om je ventje met zo veel pijn te zien. Gelukkig hield het niet heel lang aan. Hij zuigt zijn flesjes leeg als een tierelier en heeft daarna nog best veel zuigbehoefte. Gister een fles om half 6 gegeven, en daarna om acht uur. Heeft waarschijnlijk net te weinig tijd tussen gezeten. Na zijn flessen van 23 en 5 uur ging het prima. Inmiddels overgestapt op een difrax fles en menneke ligt nu heerlijk te slapen. Dat deed hij ook niet na de fles.
Ikzelf moet wat meer mijn rust nemen wb de wond. Omdat ik niet veel pijn voel, word ik overmoedig, maar moet het iets serieuzer nemen. Lig nu dus lekker op mijn bed. Vk is al geweest en assistente van de h.a voor mijn b12 injectie. Om 16 u kraamvisite en in de tussentijd nog even lekker bijslapen.
Ben zeer benieuwd wanneer de volgende bevalling gaat plaats vinden en wie het gaat worden :-)
Hoe gaat het met de dames, houden jullie het nog een beetje vol?
Wij hebben gister voor het eerst kennis gemaakt met het leed dat darmkrampjes heet Zo zielig om je ventje met zo veel pijn te zien. Gelukkig hield het niet heel lang aan. Hij zuigt zijn flesjes leeg als een tierelier en heeft daarna nog best veel zuigbehoefte. Gister een fles om half 6 gegeven, en daarna om acht uur. Heeft waarschijnlijk net te weinig tijd tussen gezeten. Na zijn flessen van 23 en 5 uur ging het prima. Inmiddels overgestapt op een difrax fles en menneke ligt nu heerlijk te slapen. Dat deed hij ook niet na de fles.
Ikzelf moet wat meer mijn rust nemen wb de wond. Omdat ik niet veel pijn voel, word ik overmoedig, maar moet het iets serieuzer nemen. Lig nu dus lekker op mijn bed. Vk is al geweest en assistente van de h.a voor mijn b12 injectie. Om 16 u kraamvisite en in de tussentijd nog even lekker bijslapen.
Ben zeer benieuwd wanneer de volgende bevalling gaat plaats vinden en wie het gaat worden :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Zo, ik heb vanmorgen ontbeten bij de Hema, ben even de stad in geweest en we hebben de auto gewassen. En nu gaan we naar het zwembad, (zebra in bikini ). De dag nadat mijn schoonzusje daar was geweest is ze bevallen, dus wie weet
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
hier geen nieuws heb vandaag met mijn moeder flink het huis gedaan. alles weer schoon kan nu alleen niet meer heen of weer van de pijn in mijn lijf maar ja.
gister zat ik er echt ffies doorheen. ik slaap nog maar 2 uurtjes op een nacht ben gewoon op. morgen naar de vk ga vragen of ze me kan strippen maar ze zal het nog wel te vrieg vinden. ik niet! ik wil mijn baby
gister zat ik er echt ffies doorheen. ik slaap nog maar 2 uurtjes op een nacht ben gewoon op. morgen naar de vk ga vragen of ze me kan strippen maar ze zal het nog wel te vrieg vinden. ik niet! ik wil mijn baby
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Nog even een teken van leven van mij. Het gaat nog niet helemaal lekker, maar goed ook niet echt heel slecht gelukkig. De kans is wel heel erg groot dat ik niet tot aan de 40 weken loop maar dat ze me met 37 weken in ieder geval gaan inleiden. Tot die tijd maken ze voortdurend de afweging wat het beste is voor moeder en kind, daarna moet het met het kind wel goed zijn en zullen ze me waarschijnlijk niet door laten lopen, tenzij ik me supergoed voel en alles loopt als een zonnetje.
Wel een gek idee hoor, dat telt ineens heel anders en komt rap dichterbij. Gelukkig komt morgen mijn nieuwe camera ook binnen, anders zouden we ook nog eens geen foto's kunnen maken! Nou ja met mijn telefoon wel, maar verder niet!
Wel een gek idee hoor, dat telt ineens heel anders en komt rap dichterbij. Gelukkig komt morgen mijn nieuwe camera ook binnen, anders zouden we ook nog eens geen foto's kunnen maken! Nou ja met mijn telefoon wel, maar verder niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ff ego bericht: Volgende mama meld zich. Ik ben om 19.41 bevallen van onze zoon B.enjamin. Maken het goed, rot bevalling maar morgen lekker naar huis! Of Nouja eigenlijk straks;-)
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia, gefeliciteerd!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Gefeliciteerd Julia!!!!
Slaatje, wat ook nog helpt tegen de krampjes is om hem rustiger de fles te laten drinken. Het beste is om er minimaal 10 minuten over te doen, dan pas kunnen de hersenen ook het signaal herkennen dat ze vol zitten.
Slaatje, wat ook nog helpt tegen de krampjes is om hem rustiger de fles te laten drinken. Het beste is om er minimaal 10 minuten over te doen, dan pas kunnen de hersenen ook het signaal herkennen dat ze vol zitten.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Julia, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat fijn dat jullie weer lekker naar huis kunnen vandaag
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Gefeliciteerd Julia!
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Gefeliciteerd Julia!!
@ Slaatje.. Hier ook een meisje met krampjes. Zo ontzettend zielig gelukkig gaat het nu ff beter.
Ik mag deze ochtend naar huis als ik zelfstandig heb gedoucht. Kom maar op met dat ontbijt, want ik ben er klaar voor. Ik zal verder binnenkort wat meer reageren..
@ Slaatje.. Hier ook een meisje met krampjes. Zo ontzettend zielig gelukkig gaat het nu ff beter.
Ik mag deze ochtend naar huis als ik zelfstandig heb gedoucht. Kom maar op met dat ontbijt, want ik ben er klaar voor. Ik zal verder binnenkort wat meer reageren..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Gefeliciteerd Julia!! Fijn dat je lekker Nasr huis mag!
Jij ook nog gefeliciteerd Jelin! Volgens mij had ik dat nog niet gedaan! Fijn als jij ook straks Nasr huis mag!
Gek hoor, nu hebben de mamma's ineens kindjes en kunnen daar ervaringen over worden uitgewisseld!
Ik lig aan de ctg, vind dat altijd wel leuk, om naar het hartje te luisteren een half uur. Alleen dit eigenwijste gaat er soms Vanoudenhoven en dan is het apparaat hem kwijt haha!
Net urine ingeleverd, straks bloed prikken en zo ook nog even bloeddruk meten. Vannacht was hij weer te hoog (140/105) dus ben benieuwd wat het nu is.
Jij ook nog gefeliciteerd Jelin! Volgens mij had ik dat nog niet gedaan! Fijn als jij ook straks Nasr huis mag!
Gek hoor, nu hebben de mamma's ineens kindjes en kunnen daar ervaringen over worden uitgewisseld!
Ik lig aan de ctg, vind dat altijd wel leuk, om naar het hartje te luisteren een half uur. Alleen dit eigenwijste gaat er soms Vanoudenhoven en dan is het apparaat hem kwijt haha!
Net urine ingeleverd, straks bloed prikken en zo ook nog even bloeddruk meten. Vannacht was hij weer te hoog (140/105) dus ben benieuwd wat het nu is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Julia!
Jade- Ratel
Julia, gefeliciteerd!!
Pompoen, jammer dat je bloeddruk nog steeds te hoog is. Raar idee dat je 3 weken eerder mama gaat worden. Hoe gaat t met je man?
Pompoen, jammer dat je bloeddruk nog steeds te hoog is. Raar idee dat je 3 weken eerder mama gaat worden. Hoe gaat t met je man?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik zweer bij abc poeder tegen krampen, hier werkt het super. N heeft nog geen krampje gehad
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Naam | Leeftijd | kindje | uitgerekend/geboren | geslacht/naam |
Slaatje | 34 | 1e | 02-03-2013 | Mikey |
Jelin | 27 | 2e | 05-03-2013 | A.lyssa |
Julia | ? | 2e | 06-03-2013 | ? |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | meisje |
Mom-of-2 | 30 | 3e | 15-03-2012 | meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | jongen |
Vancity_girl | 30 | 2e | 25-03-2013 | verrassing |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | jongen |
Sanne-84 | 28 | 1e | 03-04-2013 | verrassing |
Mezzoforte | 23 | 1e | 20-04-2013 | jongen |
Pompoen | 28 | 1e | 21-04-2013 | jongen |
red rose | 28 | 2e | 30-04-2013 | jongen |
Jade | 21 | 1e | 09-05-2013 | meisje |
Balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | ? |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | jongen |
Ik heb de tabel even aangepast!
Pompoen: wat naar dat het nog niet beter gaat met je bloeddruk! Wat een extra spanning en onzekerheid weer zeg!
Laatst aangepast door Jade op wo 6 maa 2013 - 22:30; in totaal 2 keer bewerkt
Jade- Ratel
Nou, 1,5 uur verder en toen hadden we krap 20 minuten ctg. Hij werd helemaal wild aan dat apparaat.
Dat bloeddruk meten is trouwens ook een grap bij mij. Discussies over links of rechts, smalle band of brede band en alles geeft andere waardes. Maar t leukste is dat ze het soms wel vier keer moeten doen omdat ze het niet kunnen horen!
Dat bloeddruk meten is trouwens ook een grap bij mij. Discussies over links of rechts, smalle band of brede band en alles geeft andere waardes. Maar t leukste is dat ze het soms wel vier keer moeten doen omdat ze het niet kunnen horen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Julia, gefeliciteer met jullie zoon. Leuke naam, lekker stoer, daar houden we van
Printje en Lejow, dank voor jullie tips. Het gaat hier een stuk beter. Geen krampjes meer gehad. Wij hebben gister een middel gehaald, invacol, gisteravond voor de voeding van 23 even op zijn tongetje gedaan. Just incase.
Wij hebben nu de difrax fles, en dat werkt super. Mikey zuigt heel hard en heel gulzig. Echt binnen no time had hij de fles leeg, maar daarna bijna niet verzadigd en in slaap vallen deed hij ook niet. Boeren wilde niet lukken en ontlasting kwam ook niet echt op gang. Gisterochtend om 11 uur begonnen met de difrax fles, draaien we heel stevig dicht. En daar word hij heerlijk vermoeid van. Inderdaad wat pauzes tussendoor nemen om hem te laten boeren, maar hij drinkt nu zelf ook wat rusiger en tussendoor stopt hij ook even met drinken. Hij heeft na bijna elke voeding lekker liggen slapen. Tussen 17 en 2000 is zijn aanhankelijke moment, dan wil hij alleen maar bij mama of papa liggen. Na de luier en verzorging van 2000 gaat hij naar bed. Eerst nog een half uur op mama's borst liggen, dan is hij helemaal weg en gaat hij zijn warme bedje in. Vanacht heeft hij voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen. Zonder speen. Van 11 tot half vier. Daarna wilde hij een uurtje zijn speen en om half vijf weer verschoning. Toen om 5 uur voeding. Ging ook weer super en hij had gepoept en geplast. Tien minuten over fles doen worden nu ruimschoots gehaald. Om 5 uur neem ik hem altijd lekker bij me/ons in bed en dan om 8 uur de volgende voeding. Hij ligt nu weer lekker te pitten, af en toe huilen als zijn speen weg is, dus even terug douwen. Over een uurtje gaat hij lekker in bad.
Mijn wond gaat wel ok, ik kwam er gister pas achter dat mijn kringspier bijna door was, dus moet echt mijn rust houden. Ik schrok er wel even van.
Printje en Lejow, dank voor jullie tips. Het gaat hier een stuk beter. Geen krampjes meer gehad. Wij hebben gister een middel gehaald, invacol, gisteravond voor de voeding van 23 even op zijn tongetje gedaan. Just incase.
Wij hebben nu de difrax fles, en dat werkt super. Mikey zuigt heel hard en heel gulzig. Echt binnen no time had hij de fles leeg, maar daarna bijna niet verzadigd en in slaap vallen deed hij ook niet. Boeren wilde niet lukken en ontlasting kwam ook niet echt op gang. Gisterochtend om 11 uur begonnen met de difrax fles, draaien we heel stevig dicht. En daar word hij heerlijk vermoeid van. Inderdaad wat pauzes tussendoor nemen om hem te laten boeren, maar hij drinkt nu zelf ook wat rusiger en tussendoor stopt hij ook even met drinken. Hij heeft na bijna elke voeding lekker liggen slapen. Tussen 17 en 2000 is zijn aanhankelijke moment, dan wil hij alleen maar bij mama of papa liggen. Na de luier en verzorging van 2000 gaat hij naar bed. Eerst nog een half uur op mama's borst liggen, dan is hij helemaal weg en gaat hij zijn warme bedje in. Vanacht heeft hij voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen. Zonder speen. Van 11 tot half vier. Daarna wilde hij een uurtje zijn speen en om half vijf weer verschoning. Toen om 5 uur voeding. Ging ook weer super en hij had gepoept en geplast. Tien minuten over fles doen worden nu ruimschoots gehaald. Om 5 uur neem ik hem altijd lekker bij me/ons in bed en dan om 8 uur de volgende voeding. Hij ligt nu weer lekker te pitten, af en toe huilen als zijn speen weg is, dus even terug douwen. Over een uurtje gaat hij lekker in bad.
Mijn wond gaat wel ok, ik kwam er gister pas achter dat mijn kringspier bijna door was, dus moet echt mijn rust houden. Ik schrok er wel even van.
slaatje- Kletskop
@ Jade.. Naam mag jn de tabel, maar wel met . ertussen. A.lyssa dus.
Ik ben op mijn man aan het wachten, want dan mag ik naar huis jeej!!
Edit; En ben inmiddels 27 jaar..
Ik ben op mijn man aan het wachten, want dan mag ik naar huis jeej!!
Edit; En ben inmiddels 27 jaar..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Gefeliciteerd Julia! Mooie naam zeg!
Ik geef ook maar weer eens een teken van leven, man en ik waren begin van de week ziek door voedselvergiftiging. Bah bah wat voelde ik me beroerd. D had gelukkig nergens last van.
Ik reageer vanmiddag even op de laptop, dat is makkelijker dan de tablet waar ik nu op zit. Ga nu eerst de laatste dingen voor de vluchttas kopen.
Ik geef ook maar weer eens een teken van leven, man en ik waren begin van de week ziek door voedselvergiftiging. Bah bah wat voelde ik me beroerd. D had gelukkig nergens last van.
Ik reageer vanmiddag even op de laptop, dat is makkelijker dan de tablet waar ik nu op zit. Ga nu eerst de laatste dingen voor de vluchttas kopen.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Even snel vanaf mijn telefoon: gefeliciteerd Julia! Gaat hard hier met de voorjaarsbaby's!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Gefeliciteerd Julia!
Ik ben net weer bij de vk geweest, alles is nog steeds helemaal in orde. Maarrr ik wil zo graag bevallen en ik ben bang dat het straks april is en ik nog steeds zwanger ben
Ik ben net weer bij de vk geweest, alles is nog steeds helemaal in orde. Maarrr ik wil zo graag bevallen en ik ben bang dat het straks april is en ik nog steeds zwanger ben
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Gefeliciteerd Julia!
Ik ken het gevoel maar al te goed. Tip, probeer er echt niet op te gaan wachten. De dagen en weken gaan zoooo langzaam dan. En dan duurt het voor je gevoel echt alleen nog maar langer. Geloof me, voor je het weet is het zover en is je kleintje daar. En dan staat je een geweldige, maar ook emotionele en hele drukke tijd te wachten. Pak je rust nu het nog kan. Zorg dat je goed uitgerust bent voor de bevalling en voor de kraamweek. Er komt zoveel op je af en je hebt echt tijd nodig om in een ritme te komen!
slaatje- Kletskop
Eventjes kort, ben morgen weer thuis, dus ga dan weer eens bijlezen.
@ Julia, gefeliciteerd! Geniet er van!
@ Julia, gefeliciteerd! Geniet er van!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Julia, gefeliciteerd!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12