Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Smaragdje vr 22 feb 2013 - 0:21

Caroow schreef:Ik hoef niet tussen de bloemkolen in de C1000 te ligggen nee, dat is wel fijn smile

Hahaha, ik zie het al voor mij Laughing Op de een of andere manier krijg ik altijd gelijk een beeld bij dat soort opmerkingen...

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje vr 22 feb 2013 - 0:26

@ Jelin, hij is nog steeds een draakje eerste klas, maar zijn vele knuffels en kusjes tussendoor maken veel goed ;-) Ik moet binnenkort ook nog gaan shoppen voor mijn zoontje. Alleen wat is het moeilijk om een verjaardagscadeau voor zijn tweede verjaardag te bedenken. En dan moet ik ook nog een deel van het cadeau van één van de opa's en oma's bedenken.
Fijn dat jij je fit voelt!

Laatst aangepast door Smaragdje op vr 22 feb 2013 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin vr 22 feb 2013 - 0:30

Smaragdje schreef:@ Jelin, hij is nog steeds ern draakje eerste klad, maar zijn vele knuffels en kusjes tussendoor maken veel goed ;-) Ik moet binnenkort ook nog gaan shoppen voor mijn zoontje. Alleen wat is het moeilijk om ern verjaardagscadeau voor zijn tweede verjaardag te bedenken. En dan moet ik ook nog ern deel van het cadeau van één van de opa's en oma's bedenken.
Fijn dat jij je fit voelt!

Hier ook geen idee wat ik voor dochters verjaardag moet kopen. Heb nog een week haha.. En hopelijk word ie snel weer lief.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje vr 22 feb 2013 - 0:44

@ Jelun, hij kan ook heel lief zijn hoor, maar is aan het uittesten en van de situatie gebruik aan het maken. Maar je mag gaan opschieten met cadeautjes dan!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin vr 22 feb 2013 - 0:52

Smaragdje schreef:@ Jelun, hij kan ook heel lief zijn hoor, maar is aan het uittesten en van de situatie gebruik aan het maken. Maar je mag gaan opschieten met cadeautjes dan!

Idd, maar ben altijd met cadeautjes verzinnen. Ze heeft gewoon alles al en als ik vraag wat ze wilt dan wil ze dingen die ze al heeft haha..

Tuurlijk zijn ze lief, maar soms angel

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 vr 22 feb 2013 - 3:02

Ik heb net de cd met foto's van onze shoot opgehaald, super leuk!
Er zitten wat mindere foto's bij, maar ook hele leuke! En hoe mn buik toch kan verschillen: op de ene foto denk ik is dat alles? En de andere denk ik goh toch een lekkere buik;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Vancity_girl vr 22 feb 2013 - 4:17

Even kort en ego..
*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 281626781 *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 281626781 Mijn verlof is begonnen! En ik ben ook nog jarig vandaag dus dubbel feest. Zo gaan we lekker naar het pannenkoekenrestaurant met zn drietjes en vanavond komen mn ouders en broertje+vriendin taart eten. Zusje is helaas ( voor mij dan) in New Zealand aan het rondreizen. Zondag komt mn schoonfamilie nog taart eten en verder vier ik het niet had daar geen puf voor dit jaar.
Alvast fijn weekend allemaal!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  slaatje vr 22 feb 2013 - 7:22

VC, gefeliciteerd met het begin van je verlof en uiteraard met je verjaardag! Je zult inmiddels wel gegeten hebben, ik wens je nog een fijne avond toe.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Smaragdje vr 22 feb 2013 - 8:18

@Vc, gefeliciteerd! Had ik jou niet op fb?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin vr 22 feb 2013 - 8:59

@ Vc.. Gefeliciteerd met je verjaardag en eindelijk verlof. lekker van genieten!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 vr 22 feb 2013 - 11:29

Vc, een dybbel leuke dag dus gehad vandaag!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl vr 22 feb 2013 - 19:48

@Smaragdje: wij hebben elkaar idd op FB. Volgens mij heb ik mijn verjaardag niet openbaar gemaakt want heb slechts twee felicitaties ontvangen via fb haha

@de rest: bedankt voor de felicitaties, pff alweer 31 Wink

Nou ik ben alweer op terwijl man en dochter nog heerlijk liggen te slapen. Zelfs met ons hele fijne nieuwe bed heb ik elke nacht erg veel pijn en wordt om de haverklap wakker. Ben dan ook meestal blij als het weer licht is en ik op kan staan. Maar ja nog max een week of 6....

@Slaatje: ik weet wel dat de kans klein is dat de baby met 37 weken komt hoor, dat zit ook totaal niet in mijn systeem. Dat bedoelde ik juist dat ik ineens even dacht van ow wacht eens even heel misschien komt het wel eerder en dan hebben we niks klaar. Ik denk dat onze beeb met Pasen gaat komen. ( dan ben ik rond de 41 weken)

Hm verder ben ik het even kwijt, sorry.
Ik ga maar eens even een kopje thee zetten en ontbijten en dan stofzuigen. Straks komt er een vriendin langs met haar dochtertje en die kruipt dus wel zo fris als de vloer dan lekker schoon is.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  slaatje vr 22 feb 2013 - 21:25

Pfffff, wat een onrust weer....

Gisteravond was man dus naar de motorbeurs, en ik ben niet zo dol op alleen thuis zijn. Gelukkig was hij redelijk op tijd thuis. Wel weer flinke voorweeen gehad en daarbij een hele drukke en onrustige baby, die maar bleef draaien. Om half een sliep ik nog niet. Om half vier werd ik wakker toen ik moest plassen en begon het weer opnieuw.

Rond half zeven werd mijn man wakker, die moest naar de wc voor de grote boodschap. Zijn abces was dus gesprongen, en er was pus en bloed uitgekomen. En laat hij er nou net niet tegen kunnen zijn eigen bloed te zien. Hij kwam gelukkig snel naar het bed, daar is hij even weggevallen. Hij had het koud en warm, werd er misselijk van en was vrij afwezig. Hij kon niet met zijn hoofd tussen zijn benen zitten. Dus heb ik hem even wat zoets te eten gegeven. Maar het bleef maar. Dus heb ik maar weer even de h.a post gebeld. Wilde toch weten wat ik er tegen kon doen. Gelukkig is hij niet meer weggevallen en heeft hij het alleen nog maar koud en is hij misselijk. Hij ligt nu te slapen en ik vermoed dat hij zich daarna wel weer beter zal voelen.
Ik ben gelukkig rustig gebleven, maar uiteraard voelt de baby toch wel wat spanningen, dus die blijft bezig. Ook heb ik een harde buik en voorweeen....misschien toch iets onrustiger dan ik dacht. Haha. Slapen lukt helaas dus even niet, omdat de baby blijft draaien en schoppen en ligt gewoon niet lekker. Hoop zo nog even wat slaap te kunnen pakken. Lekker wakker worden zo :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha vr 22 feb 2013 - 21:35

Vancity: Gefeliciteerd met je verlof en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 281626781
Slaatje: Wat een nacht! Ik hoop dat je man zich straks wat beter voelt en dat jij nog even lekker kan slapen!

Wij gaan vandaag verder met het kamertje. Mijn ouders komen helpen met behangen en we gaan eventueel de vloer er ook inleggen. En als we er aan toekomen nog wat kleine dingen zoals de vensterbank plaatsen e.d.. Heb er echt zin in! Very Happy
Kan ik ook eindelijk de kleertjes gaan inruimen. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 281626781
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Smaragdje vr 22 feb 2013 - 22:17

@ Vc, vandaar dat ik jouw verjaardag gemist had smile Lekker gegeten gister? Vond D het wat?

@ Slaatje, baby van Slaatje, maak jouw moeder eens niet zo aan het twijfelen! Kom gewoon. Fijn dat het abces open is, misschien krijgt hij er nu minder last van.

@ Shisha, leuk hoor, verder met het kamertje.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 vr 22 feb 2013 - 22:21

VC, nog gefeliciteerd met je verjaardag en lekker verlof

Jelin, dus nog shoppen voor een cadeautje, kan soms zo moeilijk zijn he?

Smaragdje, ook shoppen voor je zoon haha

Slaatje, nou idd onrust, hopelijk is je man straks wat opgeknapt, en dat je straks zelf ook nog kan slapen

Shisha, leuk dat ze verdergaan met de babykamer. Hopelijk schiet het op vandaag en kan je snel in gaan ruimen

Zo hier zijn de zieken weer wat opgeknapt, de jongste hoest nog wel behoorlijk. Straks gaat het bed op klossen, is dat ook weer gedaan. Moet me tas nog inpakken voor als ik wel naar ziekenhuis moet ( hoop het niet) en alle babykleertjes zijn bijna gewassen.
Vanaf gister mag ik thuis bevallen jippie. En ik zie nog steeds tegen de bevalling op, als ik eraan denk krijg ik echt de zenuwen bah

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Smaragdje vr 22 feb 2013 - 22:35

Zo, lekker het zandkasteel kijken. Mijn zoontje nog in slaapzak, dat is fijn wakker worden ;-) Ik heb dus heerlijk uitgeslapen. Al ben ik heel vaak tussendoor wakker geweest en kon ik moeilijk in slaap komen.

@ Mom-of-2, wat vervelend dat jij nog steeds opziet tegen de bevailling!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 vr 22 feb 2013 - 22:44

Goedemorgen! Ik was alweer op tijd wakker vanmorgen..

Slaatje, je hebt ook wat te stellen met die man van je;) kan hij wel tegen bloed van een ander? Anders heb je een probleem met de bevalling.. Ik ben ook benoeuwd hoe de mijne dat doet. Soms kan ie er wel tegen, maar met dat slijm enz erbij. En hij kan niet echt tegen ziekenhuizen:)

Shisha veel plezier met het kamertje. Bij ons hebben ze gister de gordijnen gehangen:)

Momof2, ook alweer 37 weken. Die 3 weken verschil doen nu wel veel;)

Ik weet niet meer wie het laatst zei, van ongerustheid van de partner. Nou daar heeft de mijne nog echt geen last van. Ik heb hem gister een paar keer gebeld, maar hij had er nog geen seconde bij nagedacht dat er wel eens iets zou kunnen zijn. Hoezo erg nuchter?!

Ipv weekendje weg zitten we vandaag 2x in de kerk.. Eerst voor crematie van moeder van collega van man, 'savonds mis voor de vader van man. Ben benieuwd hoe ik (en mn buik) dat ga vinden. Heb sowieso veel meer last van harde buiken.

Sow nu maar weer naar mn foto's van de shoot kijken:)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 22 feb 2013 - 23:02

Smaradje, dank je, spreek m maar goed toe, misschien helpt het. Haha.
Sanne, wat is er met de vader van je man gebeurt? Sorry als ik iets gemist heb. Vervelend dat jullie weekend niet doorgaat.

Man is gelukkig weer bij en goed. Heeft even geslapen en zoals ik al tegen hem zei was het daarna over. Hij zit nu even te eten en geen duizelingen meer en niet meer misselijk. De pijn van de ontsteking en dus het abces is nu ook weg. Nu mijn voorweeen nog weg, of om laten zetten in gewone weeen. Mijn moeder zei net dat ze toch het idee heeft dat er wat zit te broeden :p (leuke woordspeling) Ik houd me afzeiding en ga er voor het gemak maar van uit dat het gewoon voorweeen of spanningsweeen zijn.
Zo even lekker opstarten en dan ons zaterdag ritueel. Broodje eten in het centrum en boodschapjes doen. Ben ik er ook weer even uit. De rust is dus weder gekeerd :-) Fijne dag dames!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 vr 22 feb 2013 - 23:09

De vader van mn man is bijna 3 jaar geleden overleden. Hij zou deze week jarig zijn geweest, dus vandaar vanavond mis (doen ze altijd met 'speciale' dagen) het is dat we ook die crematie erbij hebben, ands waren we daar oet voor thuis gebleven, maar nu kunnen we er weer zijn voor schoonmoeder.

Fijn dat je man weer beter is.
En tuurlijk zit er iets te broeden bij jou, maar dat doet t al erg lang!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 22 feb 2013 - 23:17

Ik hoop dat het werkt Slaatje ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 22 feb 2013 - 23:29

Oh vandaar. Wel een mooi gebaar van de mis. En fijn dat jullie er dan in ieder geval voor je schoonmoeder kunnen zijn. Sterkte vandaag!

Ik hoop het ook Smaragdje, de tijd zal het leren. Ik ga zo eerst maar eens douchen voor we weggaan, dan ga ik toch iets geruster op pad als ik weet dat het ook afzakt. Ik ben er nu echter van overtuigd dat ik het zal aanvoelen als het weeen zijn, dus denk niet echt dat dit the real deal is.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 za 23 feb 2013 - 4:54

Pff heb vanmiddag toch veel last gehad van mn buik. Of het kind zat tegen mn ribben, of ik had een harde buik.
En die bankjes in de kerk zijn ook niet goed voor zwangere vrouwen! (vooral niet als ze bekkenklachten hebben) de mis vanavond voor schoonvader sla ik over vanavond
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte za 23 feb 2013 - 7:41

Shisha, ik denk dat ik het totdat mijn verlof begint niet rustig heb. Vandaar dat ik ook pas 5 dagen later op je reactie reageer Sad Ik heb volgensmij even wat gemist of herinner het me niet, maar wat was er aan de hand met jullie auto?

Sanne, lekker dat je verlof begonnen is smile

Jade, dat is niet zo mooi dat je bloeddruk gestegen is, wel fijn dat met de baby verder alles goed gaat smile

Smaragdje, vervelend van de rug van je man, gaat het al wat beter met hem?

Slaatje, hoe gaat het met jou? Houd je het wachten nog een beetje vol?

Vancity_girl, haha ik heb het nu al dat ik het idee heb dat er gewoon nog zoveel geregeld moet worden! En heb het zo druk dat ik ook niet echt tijd om heb om goed na te denken over wat ik allemaal nog moet regelen voor de komst van de baby.

Jelin, wel lief toch dat je man zo bezorgd om jou en de kleine is? Wink

Pfff, moest flink wat pagina's doorworstelen! Weet niet of ik het hier al gezegd had, maar hypotheek is definitief akkoord, dus we kunnen verhuizen!!! Morgen even naar IKEA om inspiratie op te doen voor nieuwe huis (we willen nieuwe kledingkast kopen). Daarnaast superdruk met werk, nu nog 4 weekjes. Beoordelingsgesprek gehad deze week, ging wel ok en mijn beoordelingen zijn goed, maar feit blijft dat net zoals vorig jaar op de andere afdeling ik er rekening mee moet houden dat contract niet verlengd mag worden i.v.m. bedrijfseconomische redenen (alles m.b.t. contractverlengingen wordt nu landelijk bepaald). Wat ik nog steeds onzin vind overigens, gezien de salarissen aan de top zeg maar laughcry Van de week werd ik ineens op m'n werk niet goed vanuit het niets, kreeg het ook benauwd, wilde snel naar buiten gaan voor frisse lucht maar dat haalde ik niet eens, zwaar over mijn nek gegaan, bah. Voelde me 's avonds nog steeds niet echt top. Dacht zelf misschien dat ik het iets te druk heb gehad de laatste weken. Voelde me gisteren wel beter, maar ook niet optimaal ofzo. Gelukkig dit weekend bewust niets gepland zodat ik lekker kan bijkomen.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Shisha za 23 feb 2013 - 21:49

Mom-of-2: Wat vervelend dat je nog steeds zo tegen de bevalling op ziet! Wel fijn dat de ziekenboeg weer voorbij is.
Smaragdje: Fijn dat je lekker hebt kunnen uitslapen!
Sanne: Wat vervelend dat je zo'n last kreeg van je buik en dat je daardoor niet naar de mis van je schoonvader kon. Wel mooi gebaar trouwens!
Slaatje: Je maakt het wel spannend hoor! Ben zo benieuwd wanneer het nu echt begint bij jou!
Mezzoforte: Gefeliciteerd met jullie huis! Wanneer kunnen jullie er in?
En mijn man heeft vorige week een ongeluk gehad met de auto. Hij had gelukkig niks maar de auto is total loss. Vervelende is dat we onze vorige auto onverwachts niet door de apk kregen dus de aankoop van deze auto dus eigenlijk niet zo goed uit kwam financieel en we hem nu dus net zo'n 2 weken hadden. Omdat het een goedkope auto was krijgen we er dus ook niks meer voor dus eigenlijk hebben we al dat geld door het toilet gespoeld...
Maar gelukkig is de meneer van de gagare zo vriendelijk dat we voor een klein bedrag een andere auto krijgen. Hij was er wel van geschrokken en snapte ons probleem gelukkig ook wel.

Nou het kamertje schiet al aardig op. Het behang zit er op en de vloer is op de helft. Vandaag gaan we weer verder met de vloer en misschien het wandkastje nog ophangen. Ik ben er echt blij mee!
Foto van het behang:

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 551460_538446039520349_1895068613_n
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud