Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 2 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  slaatje wo 20 feb 2013 - 4:09

Caroow schreef:Mijn vriend mankeert voor zover ik weet niks hoor (even afkloppen). Ja, hij is een beetje zenuwachtig, elke keer als hij weg is geweest en hij komt thuis vraagt hij als eerste of ik weeën heb Very Happy Alsof ik hem dat niet zou vertellen, maar zou wachten tot hij thuis is.

Herkenbaar...ik mag mijn man niet meer zomaar bellen, want dan krijgt hij elke keer een hartverzakking en denkt hij dat het begonnen is. Ik moet hem dus eerst een sms sturen waarin staat dat alles oke is en of hij me even wil bellen :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  blondje1313 wo 20 feb 2013 - 4:21

Jade, is jouw bloeddruk dan te hoog? Ik had vorige week 134/75 maar daar werd verder niks over gezegd.
Vanaf welke waarden is het dan hoog?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mysterious wo 20 feb 2013 - 4:28

slaatje schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend mankeert voor zover ik weet niks hoor (even afkloppen). Ja, hij is een beetje zenuwachtig, elke keer als hij weg is geweest en hij komt thuis vraagt hij als eerste of ik weeën heb Very Happy Alsof ik hem dat niet zou vertellen, maar zou wachten tot hij thuis is.

Herkenbaar...ik mag mijn man niet meer zomaar bellen, want dan krijgt hij elke keer een hartverzakking en denkt hij dat het begonnen is. Ik moet hem dus eerst een sms sturen waarin staat dat alles oke is en of hij me even wil bellen :-)

hahah geweldig!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  slaatje wo 20 feb 2013 - 4:29

Volgens mij is, tijdens een zwangerschap, een lagere bloeddruk sowieso al beter voor het kindje. Of jouw bloeddruk echt te hoog is, weet ik niet. De hoogste bloeddruk die ik heb gehad was 110/65. Ik denk dat het op zich nog wel mee valt. Ik zou het gewoon eens aan je vk vragen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jelin wo 20 feb 2013 - 5:59

slaatje schreef:Volgens mij is, tijdens een zwangerschap, een lagere bloeddruk sowieso al beter voor het kindje. Of jouw bloeddruk echt te hoog is, weet ik niet. De hoogste bloeddruk die ik heb gehad was 110/65. Ik denk dat het op zich nog wel mee valt. Ik zou het gewoon eens aan je vk vragen.

Lage bloeddruk was niet erg, maar kun je wel last van hebben. Heb het vorige keer aan de gyn gevraagd, omdat mijn onderdruk steeds lager is. Had afgelopen maandag 120/50.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje wo 20 feb 2013 - 6:04

Zo, bij de vk was alles goed. Ons mannetje ligt al diep ingedaald. Ze schat dat hij iets groter wordt als ons eerste.zoontje was bij de geboorte. Bloeddruk was 110 over 62, dus netjes smile
Net gekookt, dus zo lekker eten. Ik heb honger!

@ Jelin, jouw onderdruk is wel erg laag zeg!

@ Slaatje, ook lastig dat je niet mag bellen, dat zou ik echt zo vergeten..hahaha..

@ Caroow, houden zo dat jou man niets heeft ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sanne-84 wo 20 feb 2013 - 6:43

Zo weer even snel tussendoor, morgen heb ik de tijd om op iedereen te reageren!
Laatste dagje zit erop, wel raar hoor. Het wordt nu allemaal nog werkelijker.. Had nog een 'leuk' kadootje; een incozak met paar luiers besmeerd met chocopasta! En een fles zwitsalshampoo erin. En van een moeder van een bewoonster een bos bloemen en wat kleertjes.
Voor mn eerste dagje heb ik een dagje film kijken gepland (nadat ik boodschappen heb gedaan)

Net een groeiecho gehad, kindje loopt nog steeds niet echt voor (klein beetje, maar niet noemenswaardig) dus dat is mooi. Ik 'schrok' wel van de grootte van het kind op het schermpje haha, dan zie je ineens hoe snel het groeit nu! Hij wordt nu geschat op 2500 gram, dus ook netjes.
En ik dacht dat ie soms met zn voetjes tegen mn ribben schopte, maar dat bleken zn billetjes te zijn:)

Nu douchen en op tijd in bed. De 4 uurtjes slaap vanacht gingen redelijk, totdat ik nu ga zitten, dan komt de bekende hamer;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Vancity_girl wo 20 feb 2013 - 8:35

@ caroow: Haha ik moet wel om je lachen, zie het helemaal voor me dat je elke dag helemaal tiptop in orde, huis spik en span zit te wachten tot de bevalling begint. Gelukkig beginnen de meeste bevallingen niet zo snel dus heb je dan ook nog wel tijd om te douchen en iets anders aan te doen. Qua je huis in orde hebben wel herkenbaar, dat probeer ik over 2 weken ook een beetje beter op orde te hebben dan nu.

@jade en blondje: dat vroeg ik me dus ook af van die bloeddruk. Mijne was vorige week 130/80 en dat was mooi zei de vk. Ik weet wel dat de onderdruk onder de 90 moet blijven.

@Jelin: balen en raar dat de datum weer verzet is, maar nu heb je wel wat om naar toe te leven.
@Pompoen: hoe gaat het nu je man weer thuis is?
@Sanne: ook al lekker verlof. Veel plezier bij je filmdagje!

@All: nog twee dagen werken en dan heb ik verlof. Ben er wel aan toe. Realiseerde me gisteren ineens dat de baby in principe over 2 weken al kan komen. Ik heb steeds gewoon eind maart in mijn hoofd en sta er niet echt bij stil dat het natuurlijk ook bij 37 weken al kan komen. Was even in paniek want er is hier nog niks echt klaar. Heb dus gisteren de bekleding van de wieg en de kleinste kleertjes gewassen. Luiers hadden we toevallig afgelopen weekend gekocht dus nu hebben we de 3 belangrijkste dingen klaar. De baby kan iets aan, kan ergens slapen en krijgt borstvoeding dus het eten is ook geregeld. Very Happy
Dit weekend gaat mijn man de zolder afmaken, er moet nog laminaat gelegd worden op het stuk waar de wasmachine, droger en het droogrek staan. Ik ga de laatste muur van de babykamer verven en verder opruimen en dan zijn we al weer een stuk verder.
Ow en morgen komt eindelijk ons nieuwe bed *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 2 281626781 We hebben een boxspring gekocht, die hadden we toen we nog in Canada woonde ook en dat sliep zo fijn. Hoop dat ik dan weer een beetje beter kan slapen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Pompoen wo 20 feb 2013 - 8:43

Even kort hoor want ik ga zo naar bed. Heb het een beetje druk nu mijn man weer thuis is, hij maakt flink troep (en ruimt niets op) en stelt veel eisen (sommige dingen zijn ook echt nodig hoor). Helaas gaat het nog steeds niet lekker, vanmorgen weer aan de telefoon gehangen met het ziekenhuis. Uiteindelijk mocht ik hem wel thuis houden maar zijn er dingen in zijn medicatie veranderd. Nu hopen we dat dat helpt en dat hij vannacht een nachtje lekker slaapt want dat breekt hem enorm op, hij zit soms nachtenlang wakker!

Wel een probleempje is dat ik echt loeihard snurk sinds een paar weken én we geen logeerbed meer hebben omdat we daar net aan het klussen zijn. Kortom, ik houd mijn man ook lekker wakker... en mezelf ook want ik word er dus wakker van. Ach ik sliep toch al geweldig (not) dus voor mij maakt het niet uit, maar baal wel dat ik mijn man wakker houd.

Morgen heb ik controle bij de gyn, ben ik al tijdje niet geweest, kwam steeds bij de verloskundige in het ziekenhuis. Is gewoon door de assistente besloten, dat ik de gyn ook nog een keer moest zien dus ik heb geen idee wat de bedoeling is. Waarschijnlijk gewoon controle, vorige keer kreeg ik bij haar wel een inwendige echo en ook een uitwendige om de baby even te zien. Dus wie weet mag ik morgen weer even spieken naar de baby en ik hóóp dat mijn man daarbij is (hij gaat mee ook om bloed te prikken, maar als hij weer zo'n rotnacht heeft moet hij waarschijnlijk weer naar het ziekenhuis).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Shisha wo 20 feb 2013 - 21:56

Pompoen: Wat vervelend dat je je man wakker houdt (en jezelf) want jullie hebben de rust beide wel nodig! Ik hoop dat jullie vannacht dan beter hebben geslapen en dat je man mee kan naar de gyn. Schiet het verder al een beetje op met klussen?

Vancity: Lekker vandaag je laatste dag! En durf je dat wel aan een nieuw bed terwijl je nog moet bevallen? Wij willen ook een nieuw bed met nieuw matras maar dat komt wel na de bevalling. Ik ben veel te bang dat mijn water dan in bed breekt en dat het ondanks dat je wel een zeil in bed ligt mijn hele matras naar de knoppen is.

Sanne: Leuk al die cadeautjes! Geniet van je verlof! En grappig dat hij met zijn billetjes "schopt". Laughing

Smaragdje: Fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Jelin: Ik heb ook een lage bloeddruk. Ook zo'n 110/50. Is verder niet erg inderdaad behalve dat je er wat klachten zoals duizeligheid van kan krijgen.

Slaatje: Lastig dat je je man niet meer zomaar mag bellen haha! Ik zou dat echt telkens vergeten. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 2 253468018

Caroow: Ik zie je al helemaal zitten haha!

Mysterious: Wat een stomme opmerking inderdaad. Ik krijg ze ook wel af en toe. Neutral

Jade: Fijn dat alles goed was bij de vk!

Hmm ik kan ineens geen letters meer dik drukken. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 2 878948377
Hier gaat alles rustig. Gister nog weer druk met de babykamer geweest en het verven is nu klaar. Het weekend komen mijn ouders helpen met behangen en de vloer leggen. En dan schiet het al wel aardig op!
Verder heeft mijn man met de garage waar we de auto hebben gekocht gebelt en die man vondt het zo vervelend dat we nu voor 300,- euro een andere goede auto van hem krijgen. Ik weet nog niet wat voor een auto maar we zijn er wel blij mee! Van de verzekering krijgen we de sleepkosten niet vergoed dus die hebben we toch zelf moeten betalen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Pompoen wo 20 feb 2013 - 23:02

Hier weer kort, moet eigenlijk weg maar heb geen zin want ik zit net (maar moet toch, heb een afspraak).
Controle was wel ok, maar mijn bloeddruk was weer omhoog, onderdruk was 90, dus wéér bloedprikken en urine inleveren en wéér over anderhalve week terugkomen. Ik ben sinds ik in het ziekenhuis loop nog maar 1 keer na twee weken teruggewenst, verder was er elke keer wat.
De verwachting is overigens dat het wel goed zal zitten, maar ik krijg vanmiddag de uitslag.
Heb geen echo gehad, hartje klopte goed, ze kon deze keer niet voelen hoe hij zat, wel nog steeds met het hoofdje naar beneden, maar nog niet ingedaald. Ik had al het idee dat hij aan het draaien is geweest want ik voel 'm op hele andere plekken.
De medicatie is aangeslagen bij mijn man en hij heeft vannacht goed geslapen, ik zelf wel aardig voor mijn doen dus heb het gevoel dat ik een klein beetje aan het uitrusten ben eindelijk! We gaan ook elke avond rond 20/21 uur al naar bed, dat is eigenlijk best lekker!

Zo nu ga ik vliegen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin do 21 feb 2013 - 0:17

Goedemiddag dames,

@ Smaragdje.. Hoe gaat het met je man en zijn rug? Fijn dat je weer goed gekeurd bent bij de vk. En ja mijn onderdruk is vrij laag aangezien ik een maandje terug een onderdruk van rond de 65 had. Bovendruk is vrijwel gelijk gebleven gelukkig.

@ Sanne.. Lekker van je verlof genieten nu! Fijn dat de echo goed was en 2500 gram is een mooi gewicht hoor.. Haha ook al een paar billen die tegen je ribben bonken Wink..

@ VC.. Is je bed al binnen? En nog 2 weken werken pff.. mijn verlof kwam net op tijd geloof ik, want daarna ging ik me steeds slechten voelen haha..

@ Pompoen.. Fijn dat je weer goed gekeurd bent alleen balen van je bloeddruk. Hopelijk zijn je bloed en urine wel goed. Fijn dat je man een goede nacht heeft gehad.

@ Shisha.. Wat lief van de man van de garage!! Dat is beter dan weer het hele bedrag neer te moet leggen.

Zo ik heb me toch last van nesteldrang de afgelopen dagen. Dat is niet goed voor mijn bekken en hou niet van schoonmaken haha.. Maar ja kan het ook niet tegen houden nu haha..

Vanmorgen deed whatsapp het niet. Mijn man belde in zijn kleine pauze. Hallo, ik hoor niets van je.. Ja ik ook niets van jou Wink.. Ik maakte me al ongerust haha.. Nu het dichterbij komt, maakt hij zich sneller ongerust erom. Morgen heeft dochter weekend, dus dat is erg fijn en nog weekje tot haar verjaardag. Begint eindelijk op te schieten en dan komt de ks ook al in zicht..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje do 21 feb 2013 - 0:27

Pfff, wat een dag. Mijn mannetje doet letterlijk alles wat niet mag. Heel zijn speelgoed ligt door heel de kamer verspreid en wil ik eigenlijk opruimen. Allern mijn buik werkt niet mee met harde buiken, misselijkheid en maagzuur. Met andere woorden blijft mijn huis vandaag denk ik onvertoonbaar.

@ Jelin, gaat nog niet beter met zijn rug. Met pijnstillers moet hij wel iets in beweging blijven, maar dit gaat niet geweldig. Dus het is rusten op bed of op de bank, afgewissrld met af en toe edn stukje naar de keuken lopen.
Fijn die nesteldrang, dat heb ik grlukkig nog niet!

@ Pompoen, vrrvelrnd dat jouw bloeddruk weer hoger was!

@ Shisha, wat aardig van die man van de garage!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin do 21 feb 2013 - 0:31

Vervelend Smaragdje.. Ik denk dat jullie zoon gewoon door heeft dat papa niets kan en mama alles moet doen Wink.. Ik heb namelijk ook zo'n draak rondlopen. Als papa thuis is luistert ze in 1 keer en als wij samen thuis zijn, blijft ze soms doorzeuren. Maar probeer het nu de kop in te drukken, maar wil niet altijd lukken haha..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje do 21 feb 2013 - 1:26

Jelin schreef:Vervelend Smaragdje.. Ik denk dat jullie zoon gewoon door heeft dat papa niets kan en mama alles moet doen Wink.. Ik heb namelijk ook zo'n draak rondlopen. Als papa thuis is luistert ze in 1 keer en als wij samen thuis zijn, blijft ze soms doorzeuren. Maar probeer het nu de kop in te drukken, maar wil niet altijd lukken haha..

Ze zijn echt uitgekookt hè ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin do 21 feb 2013 - 1:30

Smaragdje schreef:
Jelin schreef:Vervelend Smaragdje.. Ik denk dat jullie zoon gewoon door heeft dat papa niets kan en mama alles moet doen Wink.. Ik heb namelijk ook zo'n draak rondlopen. Als papa thuis is luistert ze in 1 keer en als wij samen thuis zijn, blijft ze soms doorzeuren. Maar probeer het nu de kop in te drukken, maar wil niet altijd lukken haha..

Ze zijn echt uitgekookt hè ;-)

Ja ze weten heel erg goed bij wij ze moeten zijn als ze echt perse iets willen hebben haha.. En als je ze iets beloofd, dan weten ze het weken later nog steeds..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 21 feb 2013 - 1:41

Jelin, ik weet het idd, voor jezelf kun je last krijgen van duizelingen e.d. Voor de baby is het dan wel weer goed,.
Smaragdje, fijn dat je kleine al lekker aan het indalen is. En dat bellen is idd lastig. Ik probeer me er echt aan te houden :p
Sanne, wat lief van de bewoners :-) Nu lekker genieten van je verlof. Fijn dat de groeiecho goed was.
Vc, jij dus ook al bijna verlof. Lekker hoor. Probeer je er echt op voor te bereiden dat het ook nog wel vijf weken kan duren voor de kleine er is, al is het voor de dingen die nog gedaan moeten worden natuurlijk wel goed als het klaar is.
Pompoen, fijn dat je man een beetje beter geslapen heeft. En dat jij nu wat meer aan je rust toe komt. Vervelend dat je telkens die waardes moet laten controleren en je urine in moet leveren.
Sisha, wat fijn dat het al lekker opschiet met de babykamer en wat lief van die man van de garage!
Jelin, ja die nesteldrang.....alles moet op zijn plek en schoon he? Haha.

Mijn man zijn apces gaat nog steeds niet beter. En dat laat hij weten ook.....Wat kunnen mannen toch erg zijn als ze wat hebben. Haha. Ik hoop echt dat het over is als ik ga bevallen, want ben bang anders uit mijn slof te schieten :p. Elke keer zuchtend, puffend en steunend gaan zitten, vertellen hoeveel pijn hij heeft...heb m gister heel rustig proberen te zeggen dat ik helaas niets aan zijn pijn kan doen, en dat het steeds herhalen ervan niet echt bevordelijk is....Ja maar, het doet zo'n pijn....:-) Vanmorgen maakte hij het helemaal bont. We waren allebei rond half zes wakker en mijn man moest naar de wc. Ik zeg, schiet je even op, want ik moet ook. Waarop hij tegen zijn bijna 39 weken zwangere vrouw met dikke buik zegt: ga jij dan maar eerst, want ik kan zo mooielijk op staan..... Ik probereer het hem niet te laten merken en doe gewoon lief voor hem en haal wat hij vraagt....maar goed. Ik weet hoe het voelt. Heb ze zelf meerder malen in mijn liezen gehad. Heel pijnlijk, maar dat gaat wel eer over. :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jelin do 21 feb 2013 - 1:47

@ Slaatje.. Haha die opmerking van jouw man haha.. Nee, jij zal lekker snel uit bed komen haha.. En idd alles moet af en schoon. Gelukkig kan ik het ook goed laten rusten als het moet, maar gek word ik er wel van haha.. Nu alleen nog 1 raam zemen, maar dat kan ik echt niet en dat stel ik ook elke keer uit..

Heb trouwens elke keer steken down under auw... Maar ja hoort erbij, had ik bij J. ook. En rugpijn ook weer eens pff.. En als ik de bank uit moet komen, dan moet je me eens horen haha.. Hijgen en steunen, kom er met moeite uit. Hij is te laag haha... Zo klaagmodus weer uit.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow do 21 feb 2013 - 1:49

Ohh ik had hem een trap uit bed gegeven Slaatje!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Pompoen do 21 feb 2013 - 1:59

Ja mannen en ziek zijn... ik weet er alles van laughcry.

Slaatje abces schrijf je met een b, met een p staat zo raar dus dacht zeg het maar ff Wink.

Ik zit nog te wachten op de uitslagen van bloed en urine, als het te lang duurt bel ik zelf wel even want ik heb geen zin om er te laat achter te komen dat ze me vergeten zijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen do 21 feb 2013 - 2:01

Oh en prompt word ik gebeld Wink, alle uitslagen zijn weer goed dus iedereen is weer tevreden (nou ja behalve mijn bloeddruk dan).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje do 21 feb 2013 - 2:34

Thx pompoen, ik vond het ook al zo raar eruit zien :-) Gelukkig zijn de bloeduitslagen goed!
Caroow, ik probeer mijn geduld ook echt te bewaren hoor. Ik weet dat een abces heel pijnlijk is, maar op deze manier word het denk ik alleen nog maar pijnlijker. En uit bed schoppen lukte niet, ik was te druk bezig met er zelf uit te komen :P Ik probeer de ol er maar een beetje van in te zien, anders word ik gek.
Jelin, goed bezig jij! En jij mag wel klagen hoor, jij sleept extra kilo's met je mee!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 21 feb 2013 - 3:44

Sow 1e verlofdagje! Heb vanmorgen de boodschappen gedaan en nu klaar met mn 2 filmpjes (hoewel ik de 2e helemaal niet leuk vond.. Heb legally blond 1 en 2 gekeken Very Happy )
Maar je wordt wel moe van bankhangen.. Heb ook nog half uur mn oogjes dicht gehad, alleen was de hond erg aan t piepen omdat ie eruit moest.

Slaatje, ow een man die iets heeft.. Hier ben ik er weer vanaf. Maar zo'n opmerking zou ik toch niet kunnen slikken denk ik.

Pompoen,fijn dat deuitslagen goed waren.
En fijn dat de medicatie nu wel lijkt aan te slaan bij je man. Heeft ie quaconditie nu ook weer een terugvalletjegehad?

Jelin, ik vind nesteldrang zo raar, komt misschien omdat ik er nog geen last va heb ofzo. Wil volgende week wel wat dingenextra poetsen, maar dat neem ik me vaker voor als ik de tijd heb (dus denk niet dat dat aan mn zwangerschap te wijden is)

Vc, je hebt het lang voogehouden met je verlof, tot de 36 weken.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin do 21 feb 2013 - 4:04

@ Sanne.. zo lekker rustig aan gedaan dan. En ik ben helemaal niet van het poetsen eigenlijk. Maar dat is echt een drang en als je het niet doet dan kun je niet rusten haha.. Bij de eerste had ik er ook geen last van.

@ Pompoen.. fijn dat de waardes goed waren.

@ slaatje.. ja zeuren mag. Maar als ik het tegen mijn man doe, zegt ie dat ik niet moet zeuren haha. En tegen een ander zeggen ze de laatste loodjes zijn zwaar..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 21 feb 2013 - 4:10

Ik klaag thuis ook niet, hoe meer ik klaag, hoe meer ik mn kansen op een 2e verspil (denk ik)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud