Overspannen
+13
Pruim
Ilovethe90s
sanne-84
Tiana
Blond
Thunder
Lady4
Fortissimo
Manderijn
Caramba
Marin
Lonely Goatherd
Sea of Trees
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Overspannen
En Sea of trees kun je vandaag terecht??
Veel succes en sterkte!
Veel succes en sterkte!
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Ik gebruik even sot's topic even omdat ik het niet echt topic waardig vind. Ik ben inmiddels geknakt. Sinds gistermiddag alleen maar lopen huilen. Vanmorgen naar de huisarts geweest en ben een verwijzing naar de psych rijker.
Ik wou dat ik eerder aan de bel had getrokken. Is er bij jou nog wat uitgekomen?
Ik wou dat ik eerder aan de bel had getrokken. Is er bij jou nog wat uitgekomen?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wat ontzettend vervelend dat je jezelf zo voelt, goed dat je aan de bel getrokken hebt. Zelf herken ik veel in je verhaal, en in de uitleg van floria. Precies zoals ik mezelf voel, en heb gevoeld. Soms denk ik er ook over om naar de huisarts te gaan, ben vooral extreem vermoeid maar ik begin ook te merken dat ik afspraken probeer te vermijden, gewoon geen puf voor. Ik slaap moeilijk in, pieker me suf en heb naar mijn idee nog niets kunnen verwerken omdat ze sneltrein nog steeds niet is gestopt. Ik hoop dat je vandaag terrecht kon bij de huisarts. Heel goed dat je een stap terug hebt gedaa. Sterkte.
Gast- Gast
Even een update van mij
Ik ben naar de dokter gegaan en het is waarschijnlijk geen overspannenheid. Hoogst waarschijnlijk heb ik heel veel last van mijn hormonen waardoor ik me zo voel. Ik voel me dan echt vreselijk ellendig.
Nu gaat het wel weer, ben inmiddels gewoon weer naar stage gegaan en het gaat nu beter. Ik moet sowieso dit jaar van mezelf goed afsluiten.
Fortissimo en Mamavan2, hoe gaat het met jullie?
Ik ben naar de dokter gegaan en het is waarschijnlijk geen overspannenheid. Hoogst waarschijnlijk heb ik heel veel last van mijn hormonen waardoor ik me zo voel. Ik voel me dan echt vreselijk ellendig.
Nu gaat het wel weer, ben inmiddels gewoon weer naar stage gegaan en het gaat nu beter. Ik moet sowieso dit jaar van mezelf goed afsluiten.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
'Gelukkig' geen overspannenheid, maar als het je hormonen zijn, daar word je ook niet vrolijk van... Maar fijn te lezen dat het nu iets beter gaat.
Edit: Mamavan2, ik ben eigenlijk ook heel benieuwd hoe het met jou gaat.
Edit: Mamavan2, ik ben eigenlijk ook heel benieuwd hoe het met jou gaat.
Gast- Gast
Sea of Trees schreef:Even een update van mij
Niet zo.. a.s. dinsdag gesprek bij de psych. Ben benieuwd.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Overspannen
» Misschien ben ik een beetje overspannen.
» Dus toch overspannen
» Overspannen, hoe voelt dat?
» tegen overspannen aan zitten?
» Misschien ben ik een beetje overspannen.
» Dus toch overspannen
» Overspannen, hoe voelt dat?
» tegen overspannen aan zitten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: