vriend twijfelt!
+19
LMCurious
Roodkapje
Purpleflower
munk
Supertalentje
Minx
Filoria
teletascha
Stokstaartje
marjoleinnn
Susan
Stuiterbal
Sylvana
Pussycat
Steep
Ella
Floor
Zenna
luna86
23 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: vriend twijfelt!
Even hierop in hakend: ik ben 31, heb inmiddels 9 jaar een onvervulde kinderwens en een ex die mij van die 9 jaar 8 jaar aan het lijntje heeft gehouden, écht aan het lijntje heeft gehouden. Ik denk dat er wel een aantal forummers zijn die dat kunnen bevestigen. Dus ik weet wel degelijk hoe je je voelt Luna, en niet zo zuinig ook.Filoria schreef:Ik wacht al jaren op een tweede kindje, dus begrijp het gevoel heel goed. Maar als je verder geen advies wil zal ik mijn mond houden.luna86 schreef:Ik vind mijn leeftijd wel een bigdeal, en dat weet mijn vriend ook. Het is inderdaad een gevoel, maar ook medisch gezien. Herstel lichaam, kans op zwanger worden, en mijn gevoel. Jij hebt makkelijk praten, je bent pas 25 en je hebt al een kindje van 4. Dus begrijpen zul je me niet. Maar ik ben hier niet echt om adviezen, maar meer om ervaringen. Ik kan er verder met niemand over praten, omdat ik dat heel erg moeilijk vind...
En ik wil m'n reacties in dit topic best nuanceren, want inderdaad, wat jouw vriend doet is absoluut niet netjes. Maar uit de situaties die jij omschrijft komt bij mij vooral het gevoel naar voren dat hij gewoon bang is, het spannend vindt, eng vindt, en dan moet hij over die drempel heen geholpen worden. En dat zetje zal dan denk ik toch van jou uit moeten komen, een kindje krijgen doe je samen en je voorbereiden op een kindje doe je natuurlijk ook samen. Als je maar zo wachten omdat je vindt dat hij nu aan zet is, wat ik best begrijpelijk vind, dat gaat denk ik niet werken, puur omdat hij gewoon die spanning heeft.
Overigens is het maar goed ook dat mijn ex me aan het lijntje heeft gehouden, ik had achteraf met hem absoluut géén kinderen gewild en ben blij dat ik nu volledig los van hem ben. Maargoed, dat is een ander verhaal
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hij twijfelt, het is nog pril
» Stemmen; wie twijfelt ook nog...
» Solliciteren op een vacature waar je aan twijfelt?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» vriend
» Stemmen; wie twijfelt ook nog...
» Solliciteren op een vacature waar je aan twijfelt?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» vriend
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: