Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hij twijfelt, het is nog pril

+15
MADDIE
bolus26
Bay
Janelie
Starla
Kqip
Shanna
Sweety
Melis_je
Rush
Niekske
Susan
Ugly Betty
Liz
Kalendertje
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hij twijfelt, het is nog pril Empty Hij twijfelt, het is nog pril

Bericht  Kalendertje zo 28 aug 2011 - 22:58

Hallo allemaal,
Ik ben hartstikke nieuw hier, en ga meteen maar iets posten, ben benieuwd hoe anderen naar mijn "probleempje" kijken...

Ik heb via rp een leuke man leren kennen, het klikte echt meteen heel erg goed. Na de eerste ontmoeting elkaar veel gezien, daarna ging ik een week weg.
Na die week elkaar ook meteen weer opgezocht, bij elkaar geslapen, was allemaal super fijn en leuk.
Als hij me aankeek zag ik gewoon in zijn ogen dat hij me heel erg leuk vond, een geweldig gevoel is dat! Ik vind hem nl ook echt heel erg leuk...

De laatste 1,5 week is er iets veranderd in ons contact, hij is wat afstandelijker. Stuurt niet meer zo'n lieve dingen, eerst bv spontaan een hartje of een kusje, nu niet meer.
Dit weekend hebben we erover gepraat, en hij gaf aan te twijfelen. Hij wist niet waarom... want als hij met me samen is vindt hij het heel erg leuk, alleen mist hij me niet zo als we niet samen zijn. En hij mist het gevoel om van de daken te schreeuwen dat ik zijn vriendin ben.
Nu heeft hij het ook erg druk gehad, dus heb je dan echt kans om iemand te missen, die normaal ook niet in je leven is?
En het gevoel van van de daken schreeuwen, dat heb ik ook nog niet, maar dat is meer zelfbescherming, eerst zien, dan geloven.

Zijn ex is nogal een heks, daarvan mocht hij niet veel en ze was altijd aan het mopperen. Hij vind mij erg lief en begripvol, en dat is ook een beetje eng zegt hij, lijkt te mooi om waar te zijn. Dus angst komt er ook nog bij misschien.