Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hij twijfelt, het is nog pril

+15
MADDIE
bolus26
Bay
Janelie
Starla
Kqip
Shanna
Sweety
Melis_je
Rush
Niekske
Susan
Ugly Betty
Liz
Kalendertje
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hij twijfelt, het is nog pril Empty Hij twijfelt, het is nog pril

Bericht  Kalendertje zo 28 aug 2011 - 22:58

Hallo allemaal,
Ik ben hartstikke nieuw hier, en ga meteen maar iets posten, ben benieuwd hoe anderen naar mijn "probleempje" kijken...

Ik heb via rp een leuke man leren kennen, het klikte echt meteen heel erg goed. Na de eerste ontmoeting elkaar veel gezien, daarna ging ik een week weg.
Na die week elkaar ook meteen weer opgezocht, bij elkaar geslapen, was allemaal super fijn en leuk.
Als hij me aankeek zag ik gewoon in zijn ogen dat hij me heel erg leuk vond, een geweldig gevoel is dat! Ik vind hem nl ook echt heel erg leuk...

De laatste 1,5 week is er iets veranderd in ons contact, hij is wat afstandelijker. Stuurt niet meer zo'n lieve dingen, eerst bv spontaan een hartje of een kusje, nu niet meer.
Dit weekend hebben we erover gepraat, en hij gaf aan te twijfelen. Hij wist niet waarom... want als hij met me samen is vindt hij het heel erg leuk, alleen mist hij me niet zo als we niet samen zijn. En hij mist het gevoel om van de daken te schreeuwen dat ik zijn vriendin ben.
Nu heeft hij het ook erg druk gehad, dus heb je dan echt kans om iemand te missen, die normaal ook niet in je leven is?
En het gevoel van van de daken schreeuwen, dat heb ik ook nog niet, maar dat is meer zelfbescherming, eerst zien, dan geloven.

Zijn ex is nogal een heks, daarvan mocht hij niet veel en ze was altijd aan het mopperen. Hij vind mij erg lief en begripvol, en dat is ook een beetje eng zegt hij, lijkt te mooi om waar te zijn. Dus angst komt er ook nog bij misschien.

Ik waardeer zijn eerlijkheid enorm, en hij mijn nuchterheid. Ik heb nl gezegd dat ik een hele leuke meid ben, maar dat hij daar zelf achter moet komen, en dat je gevoel niet kunt dwingen. Dat we samen eens iets leuks moeten doen, zodat we elkaar ook op een andere manier leren kennen.
We hebben eigenlijk alleen nog maar thuis afgesproken nl.

Nu hebben we gisteren een hele fijne middag gehad samen, waar hij ook weer erg lief was, en later ook zei dat hij het heel fijn had gevonden.
Maar dan stuur je 's avonds iets liefs, en dan krijg je "Doei" terug. Ja hallo......

Ik wil hem tijd geven, niet te lang want ik laat niet met me spelen (al zal hij dat ook echt niet doen).
Ik weet alleen echt niet hoe ik me moet gedragen...
Moet ik doorgaan met lieve berichtjes, dat kan hem wel benauwen.
Moet ik afstand nemen, hem laten werken?
Morgen zie ik hem nog, ik hoop dat we dan eindelijks eens iets gaan doen. Zal ik gewoon een restaurantje reserveren en dat doorgeven, of moet ik weer afwachten of hij wel iets wil ondernemen?
Wel ga ik een lang weekend weg, is wel goed denk ik, weinig contact, kijken of we elkaar missen.

Het is zo, dat ik hem echt heel erg leuk vind...dit gevoel heb ik lange tijd niet gehad, hij zou het wel eens kunnen zijn, zeg maar.

Dat maakt het allemaal weer zo lastig!

Wat vinden jullie? Alvast bedankt!!

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 23
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij twijfelt, het is nog pril Empty Re: Hij twijfelt, het is nog pril

Bericht  Liz zo 28 aug 2011 - 23:12

Lastig.. Ik zou even afstand nemen omdat je hem inderdaad anders misschien kan benauwen. Zo kan hij ook bij zijn eigen gevoel komen en uitvinden wat hij nou echt voelt.. Succes!

Laatst aangepast door Liz op zo 28 aug 2011 - 23:23; in totaal 1 keer bewerkt
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994

Bericht  Ugly Betty zo 28 aug 2011 - 23:16

Kan je dit niet met hem bespreken? Dat je aangeeft dat je niet te opdringerig wil zijn, maar dat je wel graag wil laten merken dat je hem leuk vindt.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:20

Waarom kopieer je de hele openingspost???

Ik zou hem even laten doen, en het van zijn kant af laten komen. Ik heb zelfde situatie gehad, en ik ben maar doorgegaan met vragen om af te spreken, ik was eigenlijk aan het pushen min of meer en dat heeft alleen maar averechts gewerkt.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 28 aug 2011 - 23:21

Ik zou op dit moment niet al teveel achter hem aanlopen, dus niet van alles organiseren en berichtjes sturen enzo, maar meer voor mezelf, niet omdat dat voor hem zo benauwend zou zijn, want ik vind persoonlijk niet dat jij je daarnaar hoeft te voegen. Hij heeft dit nu aangegeven, dus de bal ligt daardoor wel een beetje bij hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liz zo 28 aug 2011 - 23:23

+1

Laatst aangepast door Liz op zo 4 sep 2011 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Niekske zo 28 aug 2011 - 23:29

Ik heb het gevoel dat als jij nu ook afstand gaat nemen, het dood zal bloeden eigenlijk... niet om je te ontmoedigen, maar het klinkt een beetje als een klassieke 'he's just not that into you'. Geef hem een paar dagen (als jij dat weekend weg bent) en vraag hem daarna gewoon om duidelijkheid. Natuurlijk kunnen jullie rustig aan doen in het begin, gewoon daten, elkaar leren kennen. Als hij open staat voor een relatie (en dat lijkt me vrij duidelijk, aangezien hij op rp zit) weet hij ook wel dat je toch even wat tijd moet investeren om iemand te leren kennen. Als hij nu al over angst begint en zijn heks van een ex, klinkt dat bij mij toch wel als een excuus omdat hij toch niet zo erg de vlinders krijgt van je. Als hij je leuk vindt, zou hij graag tijd investeren om je te leren kennen immers.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Rush zo 28 aug 2011 - 23:30

Liz schreef:Sorry moet nog even uitzoeken hoe het werkt hier smile
Maar wel direct een ticker haha. Knap hoor!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Susan zo 28 aug 2011 - 23:38

Niekske schreef:Ik heb het gevoel dat als jij nu ook afstand gaat nemen, het dood zal bloeden eigenlijk... niet om je te ontmoedigen, maar het klinkt een beetje als een klassieke 'he's just not that into you'. Geef hem een paar dagen (als jij dat weekend weg bent) en vraag hem daarna gewoon om duidelijkheid. Natuurlijk kunnen jullie rustig aan doen in het begin, gewoon daten, elkaar leren kennen. Als hij open staat voor een relatie (en dat lijkt me vrij duidelijk, aangezien hij op rp zit) weet hij ook wel dat je toch even wat tijd moet investeren om iemand te leren kennen. Als hij nu al over angst begint en zijn heks van een ex, klinkt dat bij mij toch wel als een excuus omdat hij toch niet zo erg de vlinders krijgt van je. Als hij je leuk vindt, zou hij graag tijd investeren om je te leren kennen immers.

Als het doodbloedt omdat zij ook afstand neemt dan denk ik dat het toch wel doodbloedt. Je kunt niet aangeven dat je ruimte nodig hebt en vervolgens verwachten dat die ander de benen uit haar reet gaat rennen om jou no matter what toch maar te veroveren.

Ik vind het trouwens ook niet erg handig van hem om over zijn ex te beginnen. Wat een ex heeft aangericht, daar hoort een nieuwe liefde geen boodschap aan te hoeven hebben, vind ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Melis_je zo 28 aug 2011 - 23:43

Ik vind dat je je niet anders zou moeten gaan gedragen dan je normaal zou doen, hij zal jou zelf leuk moeten gaan vinden. Maar meestal als er in de eerste paar weken getwijfeld wordt, wordt het niks, is mijn jarenlange forumervaring.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Liz zo 28 aug 2011 - 23:55

Rush schreef:
Liz schreef:Sorry moet nog even uitzoeken hoe het werkt hier smile
Maar wel direct een ticker haha. Knap hoor!

Even op de zoekfunctie een topic met uitleg gezocht laughcry
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Kalendertje ma 29 aug 2011 - 0:39

Tja ik ben er ook bang voor, twijfel is niet echt goed.
Ook niet leuk trouwens...
Maar het is zo gek, gisteren zitten we op de bank een film te kijken, geeft hij me steeds kusjes, houdt me vast.
Word een beetje heen en weer geslingert op deze manier, wel niet wel niet

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sweety ma 29 aug 2011 - 3:09

Ik zou voor morgen gewoon samen naar een restaurant gaan en samen eten. Dan zijn jullie de deur uit. Het lijkt me namelijk helemaal niet leuk om steeds bij jou of hem thuis af te spreken en dat jullie verder niks ondernemen. Dan zou ik even afwachten hoe het morgen loopt. Mocht dat niet gebeuren ( dat jullie weg gaan ) dan zou ik tot na het weekend wachten en daarna vragen hoe het zit.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kalendertje di 30 aug 2011 - 1:14

Het is inmiddels dinsdag, en nog niks gehoord van plannen voor vanavond.
Moet ik er nou weer zelf om gaan vragen?
Beetje jammer eigenlijk, denk dat ik niks zeg, hij komt maar met een voorstel.

Toch?

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 1:20

Ja. Laat het nu maar even van zijn kant komen.

Ik zou vooral nu, in het begin, nog niet te veel van hem gaan verwachten.

Gast
Gast

Bericht  Shanna di 30 aug 2011 - 1:21

Oh wat een rotgevoel dat hij niets meer van zich heeft laten horen na je weekendje weg. Het is dan ook moeilijk om ook niets van je te laten horen. Ik zou sms-en zullen we vanavond afspreken, en dan gelijk praten of de relatie nog wel zin heeft als het namelijk maar van een kant komt..
Suc6!

Shanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Kalendertje di 30 aug 2011 - 1:58

Ik heb hem zondag nog gezien, en toen afgesproken voor vandaag. maar helemaal niet gehad over wat, hoe laat, waar, enz.
Dus daarover twijfel ik weer, moet ik zelf een sms sturen wat we doen of moet ik wachten tot hij het doet?
Durft hij niet goed en wil hij wel, ik weet het niet. Kan smsen of ie zin heeft om samen te eten?
Maar dan leg ik misschien weer te veel druk op hem.

Pff, zo ga ik niet lang door hoor, dit is geen normaal en fijn gevoel!

Mijn weekendje weg moet nog komen.

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Niekske di 30 aug 2011 - 2:07

Stuur anders een nonchalant berichtje, iets in de zin van 'hadden we nu voor vanavond afgesproken? Mijn collega vraagt net of ik mee ga borrelen, maar er stond me (vaag) iets bij dat wij plannen hadden. Let me know!' dan kom je in elk geval niet te opdringerig over, maar heb je wel duidelijkheid.

Dat zou trouwens wel het laatste berichtje van jouw kant moeten zijn dan, laat het daarna maar van hem uitkomen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kqip di 30 aug 2011 - 2:34

Niekske schreef:Stuur anders een nonchalant berichtje, iets in de zin van 'hadden we nu voor vanavond afgesproken? Mijn collega vraagt net of ik mee ga borrelen, maar er stond me (vaag) iets bij dat wij plannen hadden. Let me know!' dan kom je in elk geval niet te opdringerig over, maar heb je wel duidelijkheid.

Dat zou trouwens wel het laatste berichtje van jouw kant moeten zijn dan, laat het daarna maar van hem uitkomen...

+1
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Melis_je di 30 aug 2011 - 2:39

Wat zou je normaal gesproken doen? Iets sturen waarschijnlijk? Dan zou ik het nu ook doen. Als hij afknapt op een berichtje, knapt hij sowieso wel af. En je wil ook geen relatie met iemand bij wie je al je woorden moet afwegen, toch?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Kalendertje di 30 aug 2011 - 2:52

Melis, je geeft het juiste antwoord. Inderdaad, ik ben zo, moet ie maar accepteren!

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Niekske di 30 aug 2011 - 2:58

Laat je weten hoe het afloopt? smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Starla di 30 aug 2011 - 5:35

Inderdaad, gewoon doen wat je normaal ook zou doen. Je moet niet op je tenen gaan lopen voor iemand hoor, je moet maar zo denken, graag of niet.
Ik zou daar trouwens ook geen smoesje over een collega bij zetten, maar gewoon vragen hoe en wat.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kalendertje wo 31 aug 2011 - 1:41

Helaas......
Hij is gisterenavond bij me geweest om te vertellen dat we niet verder gaan.
Hij mist het gevoel van ECHT verliefd zijn, hij merkt dat ie te weinig moeite voor zichzelf doet om me te kunnen zien.
Ik vind het echt heel erg jammer, maar gevoel kun je niet dwingen helaas...
Ik neem hem ook niks kwalijk, heb respect voor zijn eerlijkheid.

Stiekem hoop ik dat hij me nog gaat missen als we een tijdje geen contact hebben, maar ben bang dat dat niet zal gebeuren.

Van mij hoort hij in elk geval niks meer, ik laat hem, ik heb mijn best gedaan en als zijn gevoel niet goed zit dan kunnen woorden daar niks aan veranderen.

Thanks allemaal!!

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Starla wo 31 aug 2011 - 5:43

Ahh wat jammer zeg Sad Wel fijn dat hij het nu wel eerlijk zei, en je nu weet waar je aan toe bent.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud