Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

+9
meisjesmama
Slakje
Limburg85
Fiwen
Shopaholic
Susan
Tania
Printje
Caroow
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Caroow zo 17 feb 2013 - 10:24

meisjesmama schreef:Voorweeen kunnen heel heftig zijn ik heb ze wat staan weg puffen wel bijna 6 weken.
Ik had dan wel aan het einde al 5 cm maar geen vlies die brak.
Bij de 1ste wisten ze niet eens wanneer mijn vliezen gebroken zijn.
Ik zou je vriend donderdag even meeslepen naar de verloskindige. Dan kan hij van haar horen hoe of wat en niet van zijn moeder.

Hij is op 1 keer na altijd meegeweest naar de vk, maar die heeft het nooit over bevallen. Toen ik naar huis mocht uit het ziekenhuis is ons meerdere keren verteld hoe je het begin van de bevalling kan herkennen, maar dat is hij spontaan weer vergeten denk ik. Of misschien was hij gewoon heel bang dat het vandaag echt zou beginnen terwijl het vandaag echt een rampdag was op het werk om vrij te krijgen voor hem.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Slakje zo 17 feb 2013 - 10:27

Als jij vindt dat je teveel pijn hebt, zou ik morgen even bellen! Gewoon even vertellen dat je ongerust bent, dan kan de vk je misschien geruststellen. Geef ineens de telefoon door aan je vriend zodat de vk hem onder zijn voeten kan geven.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  PiP zo 17 feb 2013 - 11:24

Ik dacht met 35 weken dat de bevalling begonnen was, sindsdien heb ik nog regelmatigbs nachts liggen timen.... Uiteindelijk ben ik met 41+3 gestript! Maar ja ze deden bij mij dus flink pijn Sad

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 19:59

Susan schreef:Volgens mij begint het merendeel van de bevallingen niet met gebroken vliezen.

Klopt. Volgens mij begint 10% met gebroken vliezen. Mijn beide bevallingen zijn daar wel mee begonnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Sea of Trees zo 17 feb 2013 - 20:23

Mijn bevalling begon niet met gebroken vliezen, die braken ze pas in het ziekenhuis. Ik krijg sowieso soms het idee dat jouw omgeving niet erg aardig voor je is, jammer vind ik dat!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Jezzie zo 17 feb 2013 - 20:56

Hoe is het gegaan vannacht?
Heb je al gebeld?

Bij mij heeft de vk met 36 weken geloof ik aan ons verteld hoe de bevalling in z'n werk gaat, hoe het allemaal kan beginnen en wanneer we moesten bellen.
De vk heeft mijn vliezen gebroken bij 8 of 9cm.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Dikkie Dik zo 17 feb 2013 - 21:10

Ik heb er ook behoorlijk last van. Afgelopen zaterdagnacht nog. Ik dacht eigenlijk dat de bevalling was begonnen. Uiteindelijk waren het toch ook mijn darmen.

Zijn het geen indalingsweeen? Ik voel mijn baby ondanks dat ze bijna niet dieper kan, ze zich nog dieper naar beneden wroeten mijn bekken in. Dat is best pijnlijk.

Altijd bellen als je zaken niet vertrouwt.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Caroow zo 17 feb 2013 - 22:07

Ik heb gebeld. Ze kan er niks aan doen dus ik hoef niet langs te komen. Wel proberen om lekker rustig te blijven en evt. Een pcm voor het slapen gaan. Mocht het echt erger worden moet ik morgen weer bellen en kan ik langskomen.

Donderdag bij de afspraak gaan we het begin van de bevalling doorspreken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Jezzie zo 17 feb 2013 - 23:23

Goed dat je gebeld hebt en ook fijn dat jullie donderdag de bevalling gaan bespreken.
Sterkte Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 699888
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum